quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie mij niks aantrekken van een mening van een random mens hier.
Toch een puntje in de min nu.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En het wordt nu alleen maar beter.
@CherryLips we moeten in opstand komen!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
Mintchocoladeliefhebbers nemen langzaam maar zeker de KSC over![]()
Scheelt dat ik geen mens ben en @Donna ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie mij niks aantrekken van een mening van een random mens hier.
Wederzijds.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik begon je net zo aardig te vinden.
Als je ons gewoon mintchocolade geeft dan zijn we wel even zoetquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips we moeten in opstand komen!
Dat is omkoping.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je ons gewoon mintchocolade geeft dan zijn we wel even zoet
Heul nietquote:
Aan dat woke gedoe doe ik niet mee hoor.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheelt dat ik geen mens ben en @:donna ook niet
Kan ie dan niet beter mindemptiness gaan doen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan laten we 'm mindlessness beoefenen?
Beterquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan laten we 'm mindlessness beoefenen?
Oppakken die mongolen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
Extinction Rebellion Nederland
ULTIMATUM aan het kabinet: woensdag 12:00 uiterlijk sancties tegen de verschrikkelijke genocide in Gaza of we leggen de spoorwegen en het hele land plat!
Maar je doet wel aan mintchocoladequote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan dat woke gedoe doe ik niet mee hoor.
Of mintchocolafullnessquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ie dan niet beter mindemptiness gaan doen?
Dat dan weer wel dus we hebben iets dat ons nader tot elkaar brengt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je doet wel aan mintchocolade
quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dan weer wel dus we hebben iets dat ons nader tot elkaar brengt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ie dan niet beter mindemptiness gaan doen?
Bijna 2 jaar geleden met de eindcontrole voor die prisma's zei hij dat ik de bril naar eigen inzicht kon dragen. Op dagen dat ik dan weinig energie had de hele dag en verder gewoon als ik last kreegquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo maar even naar de opticien lopen en daarna naar de Appie.
Ik hoop wel dit jaar nog te kunnen beginnen met die Restorative Yogaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]Ik denk dat yoga wel iets voor 'm is.
"En nu gaan we in de halve kameel ...
WEL GODVERREDRIEDUBBELTJES!!"
Yoga is misschien ook wel iets voor mij, maar het moet niet te zweverig worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoop wel dit jaar nog te kunnen beginnen met die Restorative Yoga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |