Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, mijn reactie was ook niet op wat bal stuurde. Maar alleen dat het bal was die het stuurde.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook afMaar dat was het walhalla waar bal het over had.
Die gaat dan investeren in LED-lampjes en sushi.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft bitterbal een Chinese investeerder gevonden?
Olleke Bolleke rebusollekequote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:20 schreef Recce het volgende:
Kennelijk is er toch nog iets goeds uit DTS voortgekomen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga echt dingen afzeggen de komende tijd
Ben je geblokt? Misschien moet je zelf een realm beginnen en zeggen dat ze daar niet in mag meespelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:18 schreef Moeraskat het volgende:
ik mag niet meespelen op m'n dochters minecraft realm van haar
Ze kijkt me dreigend aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je geblokt? Misschien moet je zelf een realm beginnen en zeggen dat ze daar niet in mag meespelen.
zekerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook goedemorgen!
[..]
U kent DTS op FOK!?
nee, ik heb er geen. Maar ik betaal die van haar.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:23 schreef Recce het volgende:
[..]Ga je haar wel in jouw realm toelaten?
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
de thaise partner wil geen geld voor ons partnerschap
zeg ik toch ook niet?quote:
Oh ik dacht dat dat filmpje iets was voor jezelf.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga een huis kopen voor de verhuur
Bal, je moet wel echt een onafhankelijk adviseur hebben, vind ik. Anders word je heel snel opgelicht.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
de thaise partner wil geen geld voor ons partnerschap
Hoezo? Dit is niet zomaar een thai die ik. van de straat heb gepluktquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Bal, je moet wel echt een onafhankelijk adviseur hebben, vind ik. Anders word je heel snel opgelicht.
Wat is ze voor geheime dingen aan het doen in haar wereld dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, ik heb er geen. Maar ik betaal die van haar.
Beetje vertrouwen hebben. En gewoon wat mensen omkopen als het moet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Bal, je moet wel echt een onafhankelijk adviseur hebben, vind ik. Anders word je heel snel opgelicht.
Ze wil samen met haar kittenvrienden erin spelen en ik mag niet ''zomaar overal gangen graven''.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is ze voor geheime dingen aan het doen in haar wereld dan?
Hehehehe.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben. En gewoon wat mensen omkopen als het moet.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze wil samen met haar kittenvrienden erin spelen en ik mag niet ''zomaar overal gangen graven''.
jij hebt nooit dat vuist stapelen gedaan als kind?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap 'Olleke Bolleke rebusolleke' niet, denk ik.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij hebt nooit dat vuist stapelen gedaan als kind?
heel goedquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
morgen afspraak met advocaat, die checkt of alles legit is
Dan stoppen met betalen totdat ze je toe laat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, ik heb er geen. Maar ik betaal die van haar.
Nee, dat snap ik, maar mensen hebben niet altijd goede bedoelingen en kunnen dat soms heel goed verbergen. Zeker als het om flinke bedragen gaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is niet zomaar een thai die ik. van de straat heb geplukt
En anders kan die je vertellen hoeveel het kost om het legit te maken, neem ik aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
morgen afspraak met advocaat, die checkt of alles legit is
olleke bolleke KNOLquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap 'Olleke Bolleke rebusolleke' niet, denk ik.
Ja maar deze persoon wil niks van mij en krijgt ook geen geld . En wordt contract gemaaktquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar mensen hebben niet altijd goede bedoelingen en kunnen dat soms heel goed verbergen. Zeker als het om flinke bedragen gaat.
Jaa.. maar ze is dus op mijn game pc ingelogd. En ik wilde dus net mijn eigen minecraft account opzoeken want ik sta kennelijk niet eens in haar vriendenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |