quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:33 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is me gelukkig bespaard gebleven.
Hahaha, kitten helemaal bezorgd dat haar mooie wereld door haar moeder wordt ondergraven.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaa.. maar ze is dus op mijn game pc ingelogd. En ik wilde dus net mijn eigen minecraft account opzoeken want ik sta kennelijk niet eens in haar vrienden
Maar toen zei ze 30x dat ik niet mocht spelen als ze op school zat. Maar ik kan ook niet eens meer m'n inlog vinden dus dat scheelt.
Ja...?quote:
Whehehe, je mag alle inside roddels niet weten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaa.. maar ze is dus op mijn game pc ingelogd. En ik wilde dus net mijn eigen minecraft account opzoeken want ik sta kennelijk niet eens in haar vrienden
Maar toen zei ze 30x dat ik niet mocht spelen als ze op school zat. Maar ik kan ook niet eens meer m'n inlog vinden dus dat scheelt.
travelmaat post net een positieve covid-test op FB. Misschien is dat het wel. Ik ga ook maar even een testje halen dan zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:20 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft de vakantie er zo erg ingehakt?
Oh blegh.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
travelmaat post net een positieve covid-test op FB. Misschien is dat het wel. Ik ga ook maar even een testje halen dan zo.
maar "andere zaken" ?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
de thaise partner wil geen geld voor ons partnerschap
Die tijd is inderdaad denk ik langzaam voorbij aan het gaanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe, je mag alle inside roddels niet weten.
En dat te bedenken dat ik haar alles geleerd heb over minecraft vroeger.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Hahaha, kitten helemaal bezorgd dat haar mooie wereld door haar moeder wordt ondergraven.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
travelmaat post net een positieve covid-test op FB. Misschien is dat het wel. Ik ga ook maar even een testje halen dan zo.
Als je maar voorzichtig bent ballekequote:
Ja, misschien was dit net de rage toen jullie baby waren. Ik ben een paar jaar ouder.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja...?
Misschien is het een leeftijdsdingetje?
Ja ben ik.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je maar voorzichtig bent balleke![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben de jongste thuis, dus ik denk niet dat het daar aan lag. Aangezien mijn ouders ons alle 4 dezelfde opvoeding hebben gegeven, helemaal wat dát betreft.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, misschien was dit net de rage toen jullie baby waren. Ik ben een paar jaar ouder.
Dan is het goed. Ik hoop dat het allemaal lukt.quote:
Nah, het boeit toch niet meer te weten of je corona hebt of een andere luchtweginfectie?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wordt gewoon buitengesloten! Ik zou het niet pikken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat ik haar alles geleerd heb over minecraft vroeger.
En we een paar jaar geleden nog samen een server hadden met haar vrienden, hun vader en ikzelf.
Misschien deden we dat soort gekkigheid gewoon niet in Twente.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben de jongste thuis, dus ik denk niet dat het daar aan lag. Aangezien mijn ouders ons alle 4 dezelfde opvoeding hebben gegeven, helemaal wat dát betreft.
Als het lukt dan heb ik per januari 3 units voor de verhuurquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik hoop dat het allemaal lukt.
ECHT HEquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Je wordt gewoon buitengesloten! Ik zou het niet pikken.
Dat zou echt gaaf zijn!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als het lukt dan heb ik per januari 3 units voor de verhuur
Het zou mijn gebrekl aan energie verklaren. En het zou me een reden geven om niet naar andere mensen te gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het boeit toch niet meer te weten of je corona hebt of een andere luchtweginfectie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |