Ze wil samen met haar kittenvrienden erin spelen en ik mag niet ''zomaar overal gangen graven''.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is ze voor geheime dingen aan het doen in haar wereld dan?
Hehehehe.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben. En gewoon wat mensen omkopen als het moet.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze wil samen met haar kittenvrienden erin spelen en ik mag niet ''zomaar overal gangen graven''.
jij hebt nooit dat vuist stapelen gedaan als kind?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap 'Olleke Bolleke rebusolleke' niet, denk ik.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij hebt nooit dat vuist stapelen gedaan als kind?
heel goedquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
morgen afspraak met advocaat, die checkt of alles legit is
Dan stoppen met betalen totdat ze je toe laat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, ik heb er geen. Maar ik betaal die van haar.
Nee, dat snap ik, maar mensen hebben niet altijd goede bedoelingen en kunnen dat soms heel goed verbergen. Zeker als het om flinke bedragen gaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is niet zomaar een thai die ik. van de straat heb geplukt
En anders kan die je vertellen hoeveel het kost om het legit te maken, neem ik aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
morgen afspraak met advocaat, die checkt of alles legit is
olleke bolleke KNOLquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap 'Olleke Bolleke rebusolleke' niet, denk ik.
Ja maar deze persoon wil niks van mij en krijgt ook geen geld . En wordt contract gemaaktquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar mensen hebben niet altijd goede bedoelingen en kunnen dat soms heel goed verbergen. Zeker als het om flinke bedragen gaat.
Jaa.. maar ze is dus op mijn game pc ingelogd. En ik wilde dus net mijn eigen minecraft account opzoeken want ik sta kennelijk niet eens in haar vriendenquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:33 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is me gelukkig bespaard gebleven.
Hahaha, kitten helemaal bezorgd dat haar mooie wereld door haar moeder wordt ondergraven.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaa.. maar ze is dus op mijn game pc ingelogd. En ik wilde dus net mijn eigen minecraft account opzoeken want ik sta kennelijk niet eens in haar vrienden
Maar toen zei ze 30x dat ik niet mocht spelen als ze op school zat. Maar ik kan ook niet eens meer m'n inlog vinden dus dat scheelt.
Ja...?quote:
Whehehe, je mag alle inside roddels niet weten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaa.. maar ze is dus op mijn game pc ingelogd. En ik wilde dus net mijn eigen minecraft account opzoeken want ik sta kennelijk niet eens in haar vrienden
Maar toen zei ze 30x dat ik niet mocht spelen als ze op school zat. Maar ik kan ook niet eens meer m'n inlog vinden dus dat scheelt.
travelmaat post net een positieve covid-test op FB. Misschien is dat het wel. Ik ga ook maar even een testje halen dan zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:20 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft de vakantie er zo erg ingehakt?
Oh blegh.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
travelmaat post net een positieve covid-test op FB. Misschien is dat het wel. Ik ga ook maar even een testje halen dan zo.
maar "andere zaken" ?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:24 schreef bitterbal het volgende:
de thaise partner wil geen geld voor ons partnerschap
Die tijd is inderdaad denk ik langzaam voorbij aan het gaanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe, je mag alle inside roddels niet weten.
En dat te bedenken dat ik haar alles geleerd heb over minecraft vroeger.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 08:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Hahaha, kitten helemaal bezorgd dat haar mooie wereld door haar moeder wordt ondergraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |