Auto niet zo fijn als toenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:41 schreef Jane het volgende:
Man man man, Leclerc... Ooit kon 'ie toch zo goed kwalificeren.
en Lando ook zo min mogelijkquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:44 schreef raptorix het volgende:
Tsunoda weer slappe hap, kan er niks van, schandalig dat die zoveel tijd krijgt.
106 races zonder podium en counting, echt 1 van de slechtste racing records in de F1.quote:
Ik wacht nog steeds op beide Mclarens tetsen eraf moment.quote:
P2.quote:
ja poepescheetjequote:
We waren er bijna in Canada.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op beide Mclarens tetsen eraf moment.
Sorry poepsiemoepsie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja poepescheetje
dat zie ik ook
Liever alleen Piastri vooralsnog.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op beide Mclarens tetsen eraf moment.
Als Piastri eraf gaat moet Norris ook. It's only fair.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Liever alleen Piastri vooralsnog.
Papaya rules toch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als Piastri eraf gaat moet Norris ook. It's only fair.
Ook maar Piastri vooral.. om Piastri in te halen in het WK moet Max 10 punten per race uitlopen.quote:
Morgen weer een kansquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Was nog niet gemaakt deze. Leuk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
eerst maar eens deze racequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook maar Piastri vooral.. om Piastri in te halen in het WK moet Max 10 punten per race uitlopen.
Voor Norris zijn er minder dan 6 punten per race nodig en dat red je al als Max komende races P1 wordt en Norris P2.
Omdat het een fucking knaken amateur is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd waarom Tsunoda niet meer is gegaan.
Voor mij Norris vooralquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook maar Piastri vooral.. om Piastri in te halen in het WK moet Max 10 punten per race uitlopen.
Voor Norris zijn er minder dan 6 punten per race nodig en dat red je al als Max komende races P1 wordt en Norris P2.
@ESF1Gamer kijk deze knakkerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja, jynx het ff Guido, staatsmongool.
80-90%quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat zei hij?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik wil die drift van Antoni even zien
80-90% kans op pole Verstappen.quote:
Daar durf ik niet op te gokken.quote:
Kans op pole voor VER 80-90%.quote:
Sutil (138 races) heeft dat record.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
106 races zonder podium en counting, echt 1 van de slechtste racing records in de F1.
Ik ook niet. Eerder 50 of minder.quote:
Gelukkig had ie nog wat ruimte overquote:
Ik ook niet maar Norris gaat het sowieso niet redden tegenover Piastri.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor mij Norris vooral
Ik zie hem niet graag kampioen worden.
die hoop ben ik al verlorenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ook niet maar Norris gaat het sowieso niet redden tegenover Piastri.
Tenzij er teamorders komen maar dan hoop ik dat piastri toch keihard Nee zegt.
Dit ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ook niet maar Norris gaat het sowieso niet redden tegenover Piastri.
Tenzij er teamorders komen maar dan hoop ik dat piastri toch keihard Nee zegt.
Als het piastri in de muur is vind ik het prima.quote:
Nou nou.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het piastri in de muur is vind ik het prima.
Die willen vooral hun P2 in het constructeurskampioenschap behouden denk ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:57 schreef PzKpfw het volgende:
Als Mercedes de laatste races ook nog structureel mee gaat doen om de podiumplaatsen kon het nog wel eens heel spannend gaan worden.
Nogal ja!quote:
zelfs met de muur rakenquote:
Of hij heeft iets gerooktquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht even dat ie aan de lachgas zat
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zit je dan als Hamilton in een Ferrari
al een seizoen jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zit je dan als Hamilton in een Ferrari
Of verkeer.quote:
Gras is groen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja Melroy als iemand paars heeft in de laatste 2 sectoren en niet op P1 staat dan is het probleem S1
Dat lijkt me nogal overhaast geconcludeerd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou Mercedes heeft kennelijk de zaken nu wel op orde.
Kimi zit er dicht bij.quote:
Ferrari heeft dat al jaren niet gehadquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal overhaast geconcludeerd.
Vizier dicht en gaan.quote:
1 zwaluw maakt geen zomerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Al met al geen gunstige uitgangspositie voor nu.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kimi zit er dicht bij.
Kwalificatieafstelling.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Niet overdrijven, het kan niet veel harder meer.
Verstappen had een matige eerste sector, die kan nog wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als Russel het kan.....quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
En die van Verstappen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:05 schreef SiGNe het volgende:
Russell zal morgen z'n start wel weer verkloten als hij op P1 gaat eindigen
met zijn perfecte wenkbrauwenquote:
Ik heb zo het vermoeden dat Max na bocht 1 eerste ligt. Tenzij Russel gaat bowlen, dat weet je met hem ook nooit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
1 of 2 maakt hier ook niet zoveel uit.
Mercedes wil juist lagere temperaturen.quote:
Omdat die harder heeft geredenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is Russell opeens het snelste?
Zeiden ze dat op Viaplay ja?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar S1 was al gewoon te langzaam voor een pole
Dat ook maar die S1 van Russel was wel echt heel goed in zijn 1e run.quote:
Omdat die het rondje sneller reed dan de anderenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is Russell opeens het snelste?
Zei GPquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zat er toch nog enorm ver voor
Nee daar vonden ze het prima, want hij lag nog maar een tiende achter vergetend dat Max zelf 2x paars had in de rest van het rondjequote:
Nee. Max was daar bijna 0.2 sneller dan zijn eerste run. Als ie dezelfde S2 en S3 had gereden had hij pole gehad. Dat zat er dus inquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar S1 was al gewoon te langzaam voor een pole
Dit ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het blijft je maar bezig houden hè. Wat een sneuheid.
Dat gejank over het commentaar continu van die lui die het kijken, dat is sneu.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het blijft je maar bezig houden hè. Wat een sneuheid.
En in zijn tweede run was hij 0.1s sneller. Dus kwam alles aan op de laatste sector.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ook maar die S1 van Russel was wel echt heel goed in zijn 1e run.
Max was daar bijna 3 tienden langzamer en kwam nog tot 0.175
ja, als ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Max was daar bijna 0.2 sneller dan zijn eerste run. Als ie dezelfde S2 en S3 had gereden had hij pole gehad. Dat zat er dus in
Het ultieme ratje, ach, heeft ook wel zijn charme.quote:
Olavquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mensen die Olaf Malaria in hun oren willen hebben
Projectiequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gejank over het commentaar continu van die lui die het kijken, dat is sneu.
Het was dus niet "al te langzaam" , daar gaat het me omquote:
Hoezo heeft dat charme?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het ultieme ratje, ach, heeft ook wel zijn charme.
Ja, want toen Mol het commentaar verzorgde was er nooit gezeur over alle gemaakte fouten. Houdt toch gewoon op met je gezanik op Viaplay en get a life.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gejank over het commentaar continu van die lui die het kijken, dat is sneu.
Ja, Norris. Was al gemeld.quote:
mwah, in sector 2 liet Max een fractie liggenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was dus niet "al te langzaam" , daar gaat het me om
Mag ik het ook gewoon allebei kut vinden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, want toen Mol het commentaar verzorgde was er nooit gezeur over alle gemaakte fouten. Houdt toch gewoon op met je gezanik op Viaplay en get a life.
er was zelfs een twitter-account met alle debiele uitspraken van Mol.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, want toen Mol het commentaar verzorgde was er nooit gezeur over alle gemaakte fouten. Houdt toch gewoon op met je gezanik op Viaplay en get a life.
Omdat het wel leuk is als er ook eentje bij zit die de kat in het donker knijpt. Als het allemaal lieve jongens zijn wordt het ook wat saai.quote:
Maar hij won dik in S1, dus netto had hij pole kunnen pakken met een foutloze laatste sector.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, in sector 2 liet Max een fractie liggen
Tuurlijk kun jij dat van achter een schermpje beter bepalen dan een coureur zelfquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:16 schreef Newone82 het volgende:
Max moet niet piepen.
Heb onboard gekeken en zoveel zat Norris echt niet in de weg.
Niet in de weg, maar deze baan is zo gevoelig voor dirty air dat er seconden voor rijden al van invloed is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:16 schreef Newone82 het volgende:
Max moet niet piepen.
Heb onboard gekeken en zoveel zat Norris echt niet in de weg.
Wattes?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hij won dik in S1, dus netto had hij pole kunnen pakken met een foutloze laatste sector.
Ja, maar Mol gaf verder wel goed commentaar, enthousiast en hij kon ook Nederlands. Bij Viaplay stoten ze maar woorden met de verkeerde betekenis in willekeurige volgorde uit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Over Viaplay hadden ze ook zo’n account. Was echt zo geweldig. Maar die is gestopt met posten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er was zelfs een twitter-account met alle debiele uitspraken van Mol.
zoals: Je moet niet op alle korrels zout leggen.
op zijn eerdere S1 tijdquote:
ja, in die chicane had Max daar last vanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:17 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Niet in de weg, maar deze baan is zo gevoelig voor dirty air dat er seconden voor rijden al van invloed is.
Wat flauw van hem.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die harder heeft gereden
Het was ook wel een kneiter van een rondje. Dus dik verdiend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ach, het is Russel ook wel eens gegund. Altijd de loopjongen van Hamilton geweest
Russellquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ach, het is Russel ook wel eens gegund. Altijd de loopjongen van Hamilton geweest
Ja, dat vind jij. Ik was helemaal niet gecharmeerd van Mol. Maar het punt is dat we deze discussie nu al een keer of 1000 gevoerd hebben en de conclusie is dat we allemaal een andere smaak hebben. Het is vrij zinloos om steeds te gaan zitten zeiken op het andere kamp.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar Mol gaf verder wel goed commentaar, enthousiast en hij kon ook Nederlands. Bij Viaplay stoten ze maar woorden met de verkeerde betekenis in willekeurige volgorde uit.
Antonelli dacht eindelijk een keertje beet te hebbenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
achja, Amber zegt weleens wat raars, zoals tussen Q2 en Q3.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over Viaplay hadden ze ook zo’n account. Was echt zo geweldig. Maar die is gestopt met posten.
Ik vond Mol anders werkelijk waar een vréselijke commentator.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar Mol gaf verder wel goed commentaar, enthousiast en hij kon ook Nederlands. Bij Viaplay stoten ze maar woorden met de verkeerde betekenis in willekeurige volgorde uit.
Die mistte zoveel en enorm zelfingenomen, dat 'ie fan is van die tandarts was de druppel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond Mol anders werkelijk waar een vréselijke commentator.
Dat is inderdaad jammer, maar toch niet iets om Lando heel erg te verwijten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:17 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Niet in de weg, maar deze baan is zo gevoelig voor dirty air dat er seconden voor rijden al van invloed is.
Ten tijde van de hoogtijdagen van Ruud ter Weijden was Olav met zijn kornuiten meer dan prima te behappen vind ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond Mol anders werkelijk waar een vréselijke commentator.
Niet te verwijten, mwah. Norris wist heel goed wat hij deed (lees bewust). Maarja dat hoort erbijquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer, maar toch niet iets om Lando heel erg te verwijten?
Dat geeft gewoon met timing van het ronde te maken. Nadeel van zo laat gaan, is dat anderen alweer bezig zijn met hun inlap en dus in de weg kunnen rijden. Hij kan moeilijk ineens in het niets verdwijnen. Maar Max denk waarschijnlijk dat Norris bewust extra langzaam is gegaan, zodat Max in de vuile lucht terecht zou komen.
Als het wel zo is, en het is binnen de regels, is het ook nog best slim eigenlijk.
In de jaren '90, ja. Met Ruud en Allard. De laatste jaren zeker NIET wat mij betreft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ten tijde van de hoogtijdagen van Ruud ter Weijden was Olav met zijn kornuiten meer dan prima td behappen vind ik.
We wisten niet beter maar wel Ruudgod.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ten tijde van de hoogtijdagen van Ruud ter Weijden was Olav met zijn kornuiten meer dan prima te behappen vind ik.
Ik heb het ook niet over de laatste jaren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de jaren '90, ja. Met Ruud en Allard. De laatste jaren zeker NIET wat mij betreft.
op een gegeven moment is de arrogantie er van af gaan stralenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de laatste jaren.
Zolang hij maar onder de delta van 1:50 zit is het goed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:26 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Niet te verwijten, mwah. Norris wist heel goed wat hij deed (lees bewust). Maarja dat hoort erbij
Dan zijn we het eens he?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de laatste jaren.
Dat kan. Door vuile lucht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max mist hier de apex van de chicane en lijkt Norris ervan de schuld te geven. (die je nog net heel klein ervoor ziet rijden)
Beelden van Max' laatste hotlap.
[ afbeelding ]
Ik vond Mol altijd meer oke door zijn enthousiasme al miste hij de helft dan die 2 van Viaplay en Albers die altijd een hele grote mond heeft maar zelf gewoon niet goed genoeg was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er was zelfs een twitter-account met alle debiele uitspraken van Mol.
zoals: Je moet niet op alle korrels zout leggen.
Blijft die nog zo lang hangen dan?quote:
Hij vind zichzelf teveel een kenner terwijl hij alleen maar goed kan lullen. Maar ze hebben toen wel F1 in Nederland tot een vrij grote kijksport gemaakt, gratis. Viaplay neemt dat dan over, vraagt veel geld en doet veel reclame, en ze praten minstens zoveel onzin alleen zonder fatsoenlijk Nederlands te kunnen lullen. Ik kan me een zekere ergernis wel voorstellen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de jaren '90, ja. Met Ruud en Allard. De laatste jaren zeker NIET wat mij betreft.
Dat zou wat zijn, krijg je NOG vuilere luchtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je buiten de 2 seconden van iemand rijdt zou je niet eens last van de wake moeten hebben. En stel je vindt van wel, moet je maar eerder remmen.
Norris kan niet in rook opgaan.
Dirty air heb je op een paar seconden achterstand nog last van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je buiten de 2 seconden van iemand rijdt zou je niet eens last van de wake moeten hebben. En stel je vindt van wel, moet je maar eerder remmen.
Norris kan niet in rook opgaan.
Bijkomend feit is nog dat Norris niet eens op volle pace zit. Logisch, hij zit in een inlap.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, krijg je NOG vuilere lucht
Wel als je daardoor niet je apex mist. Dan kan het netto tijdswinst opleveren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dirty air heb je op een paar seconden achterstand nog last van.
En eerder remmen kost tijd, dus daar heb je niets aan.
hij zat niet in een inlapquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bijkomend feit is nog dat Norris niet eens op volle pace zit. Logisch, hij zit in een inlap.
Genereert dus nog minder "vuile lucht", dan dat Max ogenschijnlijk hier wil doen beweren.
Dat laatste was het probleem. Als hij dat wel zat had Verstappen er geen last van omdat Norris er dan verder voor zou zittenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel als je daardoor niet je apex mist. Dan kan het netto tijdswinst opleveren.
Maar zoals ik al aangaf: Norris zat niet op volle pace.
Over welke "hij" hebben we het nu? Ik had het over Norris. Die zit in een inlap in deze gif.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zat niet in een inlap
max was de laatste die een tijd heeft gezet
Waarom zou Norris op volle pace een inlap rijden? Motor moet langer mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat laatste was het probleem. Als hij dat wel zat had Verstappen er geen last van omdat Norris er dan verder voor zou zitten
Een inlap is als je de pits ingaat. Een outlap is als je de pits net uit bentquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zat niet in een inlap
max was de laatste die een tijd heeft gezet
Ik zeg ook niet dat hij dat moet doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Norris op volle pace een inlap rijden? Motor moet langer mee.
Dat hoeft hij ook niet. Dat zegt niemand.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Norris op volle pace een inlap rijden? Motor moet langer mee.
Oké. Maar vind jij dit wel impeding?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij dat moet doen.
Balansquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet. Dat zegt niemand.
Er wordt gezegd dat Max last had vd vuile lucht veroorzaakt door Norris. Meer niet.
Er werd gezegd, naar aanleiding van het feit dat ik zei "norris zat niet op volle pace" dat dat het "probleem" zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet. Dat zegt niemand.
Er wordt gezegd dat Max last had vd vuile lucht veroorzaakt door Norris. Meer niet.
Nee, ik vind alleen dat Max er last van had. Niet dat Norris wat fout deed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké. Maar vind jij dit wel impeding?
De discussie ging erover of Max last had vd vuile lucht veroorzaakt door Norris of niet. Meer nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké. Maar vind jij dit wel impeding?
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, ik vind alleen dat Max er last van had. Niet dat Norris wat fout deed.
Dat Max er dan geen last van had gehad. Niet dat Norris fout zit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er werd gezegd, naar aanleiding van het feit dat ik zei "norris zat niet op volle pace" dat dat het "probleem" zou zijn geweest.
Nee. Ik zei dat Max last had vd vuile lucht veroorzaakt door Norris. Jij geloofde/gelooft dat niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er werd gezegd, naar aanleiding van het feit dat ik zei "norris zat niet op volle pace" dat dat het "probleem" zou zijn geweest.
Dit gaat niet om wel of niet "geloven". Dit gaat erom wat iemand persoonlijk vindt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ik zei dat Max last had vd vuile lucht veroorzaakt door Norris. Jij geloofde/gelooft dat niet.
En dat baseer je op wat precies?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
Lijkt mij ook niet dat Max er last van had.
Vuile lucht is geen 'mening'.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit gaat niet om wel of niet "geloven". Dit gaat erom wat iemand persoonlijk vindt.
Op de beeldenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat baseer je op wat precies?
Oepsquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:48 schreef Starflyer het volgende:
Williams in de problemen. DRS voldoet niet aan de reglementen.
In Singapore kan vuile lucht al heel snel een ding worden, vanaf 5 seconden al zelfs. Dan is de chicane echt net een kutplek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
Lijkt mij ook niet dat Max er last van had.
Vuile lucht kun je niet zien.quote:
Dat kan zo zijn, maar vanaf onze stoel zonder data is het onmogelijk vast te stellen in hoeverre Max wel of geen last heeft gehad van de vuile lucht van Norris. Dus de één kan zeggen dat hij er last van had, en de ander kan zeggen van niet. Tenzij je hier met harde data kan komen is dat giswerk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vuile lucht is geen 'mening'.
Misschien met flowvisquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vuile lucht kun je niet zien.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar vanaf onze stoel zonder data is het onmogelijk vast te stellen in hoeverre Max wel of geen last heeft gehad van de vuile lucht van Norris. Dus de één kan zeggen dat hij er last van had, en de ander kan zeggen van niet. Tenzij je hier met harde data kan komen is dat giswerk.
Ik ontken het bestaan van vuile lucht ook niet. Ik bedoel alleen: in deze kwestie kunnen de meningen verschillen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar vuile lucht op zichzelf is een natuurkundig verschijnsel, geen mening.
Tot er data over beschikbaar is wel. Maar het is niet te beoordelen ad hand van beelden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ontken het bestaan van vuile lucht ook niet. Ik bedoel alleen: in deze kwestie kunnen de meningen verschillen.
quote:de kwalificatie.
Verstappen begrijpt dat het voor de buitenstaander leek alsof Norris nog ver voor hem reed. 'Als je in die laatste sector aankomt, en er rijdt een auto twee of drie seconden voor je, dan verlies je gewoon tijd. Dat is gewoon zo', maakt de Limburger duidelijk. 'Je verliest gewoon downforce bij het aanremmen, en dat is ook precies wat gebeurde. Ik heb het hele weekend nog nooit de voorkant verloren daar, en je remt gewoon op hetzelfde punt aan. De auto blokkeerde voor en dat is jammer.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |