We wisten niet beter maar wel Ruudgod.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ten tijde van de hoogtijdagen van Ruud ter Weijden was Olav met zijn kornuiten meer dan prima te behappen vind ik.
Ik heb het ook niet over de laatste jaren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de jaren '90, ja. Met Ruud en Allard. De laatste jaren zeker NIET wat mij betreft.
op een gegeven moment is de arrogantie er van af gaan stralenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de laatste jaren.
Zolang hij maar onder de delta van 1:50 zit is het goed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:26 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Niet te verwijten, mwah. Norris wist heel goed wat hij deed (lees bewust). Maarja dat hoort erbij
Dan zijn we het eens he?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de laatste jaren.
Dat kan. Door vuile lucht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max mist hier de apex van de chicane en lijkt Norris ervan de schuld te geven. (die je nog net heel klein ervoor ziet rijden)
Beelden van Max' laatste hotlap.
[ afbeelding ]
Ik vond Mol altijd meer oke door zijn enthousiasme al miste hij de helft dan die 2 van Viaplay en Albers die altijd een hele grote mond heeft maar zelf gewoon niet goed genoeg was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er was zelfs een twitter-account met alle debiele uitspraken van Mol.
zoals: Je moet niet op alle korrels zout leggen.
Blijft die nog zo lang hangen dan?quote:
Hij vind zichzelf teveel een kenner terwijl hij alleen maar goed kan lullen. Maar ze hebben toen wel F1 in Nederland tot een vrij grote kijksport gemaakt, gratis. Viaplay neemt dat dan over, vraagt veel geld en doet veel reclame, en ze praten minstens zoveel onzin alleen zonder fatsoenlijk Nederlands te kunnen lullen. Ik kan me een zekere ergernis wel voorstellen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In de jaren '90, ja. Met Ruud en Allard. De laatste jaren zeker NIET wat mij betreft.
Dat zou wat zijn, krijg je NOG vuilere luchtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je buiten de 2 seconden van iemand rijdt zou je niet eens last van de wake moeten hebben. En stel je vindt van wel, moet je maar eerder remmen.
Norris kan niet in rook opgaan.
Dirty air heb je op een paar seconden achterstand nog last van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je buiten de 2 seconden van iemand rijdt zou je niet eens last van de wake moeten hebben. En stel je vindt van wel, moet je maar eerder remmen.
Norris kan niet in rook opgaan.
Bijkomend feit is nog dat Norris niet eens op volle pace zit. Logisch, hij zit in een inlap.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, krijg je NOG vuilere lucht
Wel als je daardoor niet je apex mist. Dan kan het netto tijdswinst opleveren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dirty air heb je op een paar seconden achterstand nog last van.
En eerder remmen kost tijd, dus daar heb je niets aan.
hij zat niet in een inlapquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bijkomend feit is nog dat Norris niet eens op volle pace zit. Logisch, hij zit in een inlap.
Genereert dus nog minder "vuile lucht", dan dat Max ogenschijnlijk hier wil doen beweren.
Dat laatste was het probleem. Als hij dat wel zat had Verstappen er geen last van omdat Norris er dan verder voor zou zittenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel als je daardoor niet je apex mist. Dan kan het netto tijdswinst opleveren.
Maar zoals ik al aangaf: Norris zat niet op volle pace.
Over welke "hij" hebben we het nu? Ik had het over Norris. Die zit in een inlap in deze gif.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zat niet in een inlap
max was de laatste die een tijd heeft gezet
Waarom zou Norris op volle pace een inlap rijden? Motor moet langer mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat laatste was het probleem. Als hij dat wel zat had Verstappen er geen last van omdat Norris er dan verder voor zou zitten
Een inlap is als je de pits ingaat. Een outlap is als je de pits net uit bentquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zat niet in een inlap
max was de laatste die een tijd heeft gezet
Ik zeg ook niet dat hij dat moet doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Norris op volle pace een inlap rijden? Motor moet langer mee.
Dat hoeft hij ook niet. Dat zegt niemand.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Norris op volle pace een inlap rijden? Motor moet langer mee.
Oké. Maar vind jij dit wel impeding?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij dat moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |