Auto niet zo fijn als toenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:41 schreef Jane het volgende:
Man man man, Leclerc... Ooit kon 'ie toch zo goed kwalificeren.
en Lando ook zo min mogelijkquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:44 schreef raptorix het volgende:
Tsunoda weer slappe hap, kan er niks van, schandalig dat die zoveel tijd krijgt.
106 races zonder podium en counting, echt 1 van de slechtste racing records in de F1.quote:
Ik wacht nog steeds op beide Mclarens tetsen eraf moment.quote:
P2.quote:
ja poepescheetjequote:
We waren er bijna in Canada.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op beide Mclarens tetsen eraf moment.
Sorry poepsiemoepsie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja poepescheetje
dat zie ik ook
Liever alleen Piastri vooralsnog.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op beide Mclarens tetsen eraf moment.
Als Piastri eraf gaat moet Norris ook. It's only fair.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Liever alleen Piastri vooralsnog.
Papaya rules toch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als Piastri eraf gaat moet Norris ook. It's only fair.
Ook maar Piastri vooral.. om Piastri in te halen in het WK moet Max 10 punten per race uitlopen.quote:
Morgen weer een kansquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Was nog niet gemaakt deze. Leuk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
eerst maar eens deze racequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook maar Piastri vooral.. om Piastri in te halen in het WK moet Max 10 punten per race uitlopen.
Voor Norris zijn er minder dan 6 punten per race nodig en dat red je al als Max komende races P1 wordt en Norris P2.
Omdat het een fucking knaken amateur is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd waarom Tsunoda niet meer is gegaan.
Voor mij Norris vooralquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook maar Piastri vooral.. om Piastri in te halen in het WK moet Max 10 punten per race uitlopen.
Voor Norris zijn er minder dan 6 punten per race nodig en dat red je al als Max komende races P1 wordt en Norris P2.
@ESF1Gamer kijk deze knakkerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja, jynx het ff Guido, staatsmongool.
80-90%quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat zei hij?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik wil die drift van Antoni even zien
80-90% kans op pole Verstappen.quote:
Daar durf ik niet op te gokken.quote:
Kans op pole voor VER 80-90%.quote:
Sutil (138 races) heeft dat record.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
106 races zonder podium en counting, echt 1 van de slechtste racing records in de F1.
Ik ook niet. Eerder 50 of minder.quote:
Gelukkig had ie nog wat ruimte overquote:
Ik ook niet maar Norris gaat het sowieso niet redden tegenover Piastri.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor mij Norris vooral
Ik zie hem niet graag kampioen worden.
die hoop ben ik al verlorenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ook niet maar Norris gaat het sowieso niet redden tegenover Piastri.
Tenzij er teamorders komen maar dan hoop ik dat piastri toch keihard Nee zegt.
Dit ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ook niet maar Norris gaat het sowieso niet redden tegenover Piastri.
Tenzij er teamorders komen maar dan hoop ik dat piastri toch keihard Nee zegt.
Als het piastri in de muur is vind ik het prima.quote:
Nou nou.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het piastri in de muur is vind ik het prima.
Die willen vooral hun P2 in het constructeurskampioenschap behouden denk ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:57 schreef PzKpfw het volgende:
Als Mercedes de laatste races ook nog structureel mee gaat doen om de podiumplaatsen kon het nog wel eens heel spannend gaan worden.
Nogal ja!quote:
zelfs met de muur rakenquote:
Of hij heeft iets gerooktquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
Ik dacht even dat ie aan de lachgas zat
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zit je dan als Hamilton in een Ferrari
al een seizoen jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zit je dan als Hamilton in een Ferrari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |