Ook maar Piastri vooral.. om Piastri in te halen in het WK moet Max 10 punten per race uitlopen.quote:
Morgen weer een kansquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als Piastri eraf gaat moet Norris ook. It's only fair.
Was nog niet gemaakt deze. Leuk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als Piastri eraf gaat moet Norris ook. It's only fair.
eerst maar eens deze racequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook maar Piastri vooral.. om Piastri in te halen in het WK moet Max 10 punten per race uitlopen.
Voor Norris zijn er minder dan 6 punten per race nodig en dat red je al als Max komende races P1 wordt en Norris P2.
Omdat het een fucking knaken amateur is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd waarom Tsunoda niet meer is gegaan.
Voor mij Norris vooralquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook maar Piastri vooral.. om Piastri in te halen in het WK moet Max 10 punten per race uitlopen.
Voor Norris zijn er minder dan 6 punten per race nodig en dat red je al als Max komende races P1 wordt en Norris P2.
@ESF1Gamer kijk deze knakkerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja, jynx het ff Guido, staatsmongool.
80-90%quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat zei hij?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:52 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik wil die drift van Antoni even zien
80-90% kans op pole Verstappen.quote:
Daar durf ik niet op te gokken.quote:
Kans op pole voor VER 80-90%.quote:
Sutil (138 races) heeft dat record.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
106 races zonder podium en counting, echt 1 van de slechtste racing records in de F1.
Ik ook niet. Eerder 50 of minder.quote:
Gelukkig had ie nog wat ruimte overquote:
Ik ook niet maar Norris gaat het sowieso niet redden tegenover Piastri.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor mij Norris vooral
Ik zie hem niet graag kampioen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |