Wattes?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hij won dik in S1, dus netto had hij pole kunnen pakken met een foutloze laatste sector.
Ja, maar Mol gaf verder wel goed commentaar, enthousiast en hij kon ook Nederlands. Bij Viaplay stoten ze maar woorden met de verkeerde betekenis in willekeurige volgorde uit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, want toen Mol het commentaar verzorgde was er nooit gezeur over alle gemaakte fouten. Houdt toch gewoon op met je gezanik op Viaplay en get a life.
Over Viaplay hadden ze ook zo’n account. Was echt zo geweldig. Maar die is gestopt met posten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er was zelfs een twitter-account met alle debiele uitspraken van Mol.
zoals: Je moet niet op alle korrels zout leggen.
op zijn eerdere S1 tijdquote:
ja, in die chicane had Max daar last vanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:17 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Niet in de weg, maar deze baan is zo gevoelig voor dirty air dat er seconden voor rijden al van invloed is.
Wat flauw van hem.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat die harder heeft gereden
Het was ook wel een kneiter van een rondje. Dus dik verdiend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ach, het is Russel ook wel eens gegund. Altijd de loopjongen van Hamilton geweest
Russellquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ach, het is Russel ook wel eens gegund. Altijd de loopjongen van Hamilton geweest
Ja, dat vind jij. Ik was helemaal niet gecharmeerd van Mol. Maar het punt is dat we deze discussie nu al een keer of 1000 gevoerd hebben en de conclusie is dat we allemaal een andere smaak hebben. Het is vrij zinloos om steeds te gaan zitten zeiken op het andere kamp.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar Mol gaf verder wel goed commentaar, enthousiast en hij kon ook Nederlands. Bij Viaplay stoten ze maar woorden met de verkeerde betekenis in willekeurige volgorde uit.
Antonelli dacht eindelijk een keertje beet te hebbenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:18 schreef Watmoetjenou het volgende:
achja, Amber zegt weleens wat raars, zoals tussen Q2 en Q3.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over Viaplay hadden ze ook zo’n account. Was echt zo geweldig. Maar die is gestopt met posten.
Ik vond Mol anders werkelijk waar een vréselijke commentator.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar Mol gaf verder wel goed commentaar, enthousiast en hij kon ook Nederlands. Bij Viaplay stoten ze maar woorden met de verkeerde betekenis in willekeurige volgorde uit.
Die mistte zoveel en enorm zelfingenomen, dat 'ie fan is van die tandarts was de druppel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond Mol anders werkelijk waar een vréselijke commentator.
Dat is inderdaad jammer, maar toch niet iets om Lando heel erg te verwijten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:17 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Niet in de weg, maar deze baan is zo gevoelig voor dirty air dat er seconden voor rijden al van invloed is.
Ten tijde van de hoogtijdagen van Ruud ter Weijden was Olav met zijn kornuiten meer dan prima te behappen vind ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond Mol anders werkelijk waar een vréselijke commentator.
Niet te verwijten, mwah. Norris wist heel goed wat hij deed (lees bewust). Maarja dat hoort erbijquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer, maar toch niet iets om Lando heel erg te verwijten?
Dat geeft gewoon met timing van het ronde te maken. Nadeel van zo laat gaan, is dat anderen alweer bezig zijn met hun inlap en dus in de weg kunnen rijden. Hij kan moeilijk ineens in het niets verdwijnen. Maar Max denk waarschijnlijk dat Norris bewust extra langzaam is gegaan, zodat Max in de vuile lucht terecht zou komen.
Als het wel zo is, en het is binnen de regels, is het ook nog best slim eigenlijk.
In de jaren '90, ja. Met Ruud en Allard. De laatste jaren zeker NIET wat mij betreft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ten tijde van de hoogtijdagen van Ruud ter Weijden was Olav met zijn kornuiten meer dan prima td behappen vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |