Projectiequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gejank over het commentaar continu van die lui die het kijken, dat is sneu.
Het was dus niet "al te langzaam" , daar gaat het me omquote:
Hoezo heeft dat charme?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het ultieme ratje, ach, heeft ook wel zijn charme.
Ja, want toen Mol het commentaar verzorgde was er nooit gezeur over alle gemaakte fouten. Houdt toch gewoon op met je gezanik op Viaplay en get a life.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gejank over het commentaar continu van die lui die het kijken, dat is sneu.
Ja, Norris. Was al gemeld.quote:
mwah, in sector 2 liet Max een fractie liggenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was dus niet "al te langzaam" , daar gaat het me om
Mag ik het ook gewoon allebei kut vinden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, want toen Mol het commentaar verzorgde was er nooit gezeur over alle gemaakte fouten. Houdt toch gewoon op met je gezanik op Viaplay en get a life.
er was zelfs een twitter-account met alle debiele uitspraken van Mol.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, want toen Mol het commentaar verzorgde was er nooit gezeur over alle gemaakte fouten. Houdt toch gewoon op met je gezanik op Viaplay en get a life.
Omdat het wel leuk is als er ook eentje bij zit die de kat in het donker knijpt. Als het allemaal lieve jongens zijn wordt het ook wat saai.quote:
Maar hij won dik in S1, dus netto had hij pole kunnen pakken met een foutloze laatste sector.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, in sector 2 liet Max een fractie liggen
Tuurlijk kun jij dat van achter een schermpje beter bepalen dan een coureur zelfquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:16 schreef Newone82 het volgende:
Max moet niet piepen.
Heb onboard gekeken en zoveel zat Norris echt niet in de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |