Balansquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet. Dat zegt niemand.
Er wordt gezegd dat Max last had vd vuile lucht veroorzaakt door Norris. Meer niet.
Er werd gezegd, naar aanleiding van het feit dat ik zei "norris zat niet op volle pace" dat dat het "probleem" zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet. Dat zegt niemand.
Er wordt gezegd dat Max last had vd vuile lucht veroorzaakt door Norris. Meer niet.
Nee, ik vind alleen dat Max er last van had. Niet dat Norris wat fout deed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké. Maar vind jij dit wel impeding?
De discussie ging erover of Max last had vd vuile lucht veroorzaakt door Norris of niet. Meer nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké. Maar vind jij dit wel impeding?
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, ik vind alleen dat Max er last van had. Niet dat Norris wat fout deed.
Dat Max er dan geen last van had gehad. Niet dat Norris fout zit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er werd gezegd, naar aanleiding van het feit dat ik zei "norris zat niet op volle pace" dat dat het "probleem" zou zijn geweest.
Nee. Ik zei dat Max last had vd vuile lucht veroorzaakt door Norris. Jij geloofde/gelooft dat niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er werd gezegd, naar aanleiding van het feit dat ik zei "norris zat niet op volle pace" dat dat het "probleem" zou zijn geweest.
Dit gaat niet om wel of niet "geloven". Dit gaat erom wat iemand persoonlijk vindt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Ik zei dat Max last had vd vuile lucht veroorzaakt door Norris. Jij geloofde/gelooft dat niet.
En dat baseer je op wat precies?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
Lijkt mij ook niet dat Max er last van had.
Vuile lucht is geen 'mening'.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit gaat niet om wel of niet "geloven". Dit gaat erom wat iemand persoonlijk vindt.
Op de beeldenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat baseer je op wat precies?
Oepsquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:48 schreef Starflyer het volgende:
Williams in de problemen. DRS voldoet niet aan de reglementen.
In Singapore kan vuile lucht al heel snel een ding worden, vanaf 5 seconden al zelfs. Dan is de chicane echt net een kutplek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
Lijkt mij ook niet dat Max er last van had.
Vuile lucht kun je niet zien.quote:
Dat kan zo zijn, maar vanaf onze stoel zonder data is het onmogelijk vast te stellen in hoeverre Max wel of geen last heeft gehad van de vuile lucht van Norris. Dus de één kan zeggen dat hij er last van had, en de ander kan zeggen van niet. Tenzij je hier met harde data kan komen is dat giswerk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vuile lucht is geen 'mening'.
Misschien met flowvisquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vuile lucht kun je niet zien.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar vanaf onze stoel zonder data is het onmogelijk vast te stellen in hoeverre Max wel of geen last heeft gehad van de vuile lucht van Norris. Dus de één kan zeggen dat hij er last van had, en de ander kan zeggen van niet. Tenzij je hier met harde data kan komen is dat giswerk.
Ik ontken het bestaan van vuile lucht ook niet. Ik bedoel alleen: in deze kwestie kunnen de meningen verschillen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar vuile lucht op zichzelf is een natuurkundig verschijnsel, geen mening.
Tot er data over beschikbaar is wel. Maar het is niet te beoordelen ad hand van beelden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ontken het bestaan van vuile lucht ook niet. Ik bedoel alleen: in deze kwestie kunnen de meningen verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |