quote:Op zondag 21 september 2025 07:46 schreef mschol het volgende:
helaas,deur zit dicht, dus effectiever is een raam dicht doen
Hoe kan die dan piepen?quote:Op zondag 21 september 2025 07:46 schreef mschol het volgende:
helaas,deur zit dicht, dus effectiever is een raam dicht doen
Die is zo gek als een deur.quote:
quote:
Maar krakende wagens lopen het langstquote:
Daaromquote:Op zondag 21 september 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar krakende wagens lopen het langst![]()
Hey Deisyy
Alleen maar even likken.quote:Op zondag 21 september 2025 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen eet vogels tegenwoordig
[ afbeelding ]
Wie bijt wie?quote:
He, dat ben ik nou.quote:
Ah daar hebben we de SC hopperquote:
Veel sterkte Koen 🌹quote:
Goed dat je het zegt, ik ben nog net op tijd.quote:Op zondag 21 september 2025 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
Indiana Jones and the Dial of Destiny
Eens kijken of het wat is.
Heb hem al gezien.quote:Op zondag 21 september 2025 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
Indiana Jones and the Dial of Destiny
Eens kijken of het wat is.
Lekker voor hem.quote:Op zondag 21 september 2025 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Politie in actie vandaag.
He er wordt iemand beroofd van zijn fatbike. Dader laat een pistool zien.
Kom we pakken hem
Ze zien hem bij de lokale MacD en schieten hem daar op het terras dood omdat hij een pistool op de politie richtte
Voor een volle Mac, veel (kleine) kinderen etc![]()
![]()
het gaat me niet om degene die ze hebben neergeschoten,quote:Op zondag 21 september 2025 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lekker voor hem.
Hij had ook een vak kunnen leren.
Ditquote:Op zondag 21 september 2025 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lekker voor hem.
Hij had ook een vak kunnen leren.
goed geschotenquote:Op zondag 21 september 2025 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Politie in actie vandaag.
He er wordt iemand beroofd van zijn fatbike. Dader laat een pistool zien.
Kom we pakken hem
Ze zien hem bij de lokale MacD en schieten hem daar op het terras dood omdat hij een pistool op de politie richtte
Voor een volle Mac, veel (kleine) kinderen etc![]()
![]()
Klinkt allemaal alsof er wat agenten zich moeten gaan verantwoordenquote:Op zondag 21 september 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
En nu blijkt dat degene die is doodgeschoten 15 is
Dat moeten ze altijd als er al geschoten wordt. Automatisch onderzoek.quote:Op zondag 21 september 2025 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt allemaal alsof er wat agenten zich moeten gaan verantwoorden
Hij rende weg staat erquote:Op zondag 21 september 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moeten ze altijd als er al geschoten wordt. Automatisch onderzoek.
Los daarvan was ik er niet bij, en weet ook dat kinderen 15 niet altijd de beste beslissingen maken
Hij is een paar keer gewaarschuwd om zijn wapen te laten vallen.quote:Op zondag 21 september 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds, wil jij de agent zijn die een 15jarige doodschiet?quote:Op zondag 21 september 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Hij is een paar keer gewaarschuwd om zijn wapen te laten vallen.
Had je liever een dode agent gezien?quote:Op zondag 21 september 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moeten ze altijd als er al geschoten wordt. Automatisch onderzoek.
Los daarvan was ik er niet bij, en weet ook dat kinderen 15 niet altijd de beste beslissingen maken
Mjah, als hij dat met het wapen doet .......quote:
Ja en dan mag je wel met een wapen zwaaien en dreigen ??quote:Op zondag 21 september 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 21 september 2025 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds, wil jij de agent zijn die een 15jarige doodschiet?
Nee, zeker niet.quote:Op zondag 21 september 2025 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Had je liever een dode agent gezien?
En wat vond je er van? Op een schaal van 1 tot 11?quote:
Een zesje. Deze hoef ik niet nog eens te zien.quote:Op zondag 21 september 2025 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat vond je er van? Op een schaal van 1 tot 11?
Staat hier ook opquote:
Not bad !!quote:
Mooie fotoquote:
Morguh Pullupquote:
GC / Weet iemand hoe het gaat met Tong80?quote:Op maandag 22 september 2025 10:55 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat alles goed gaat met ons aller @:tong80
Al heel lang niet meer gezien![]()
Die interesse bedoelde ik nietquote:Op maandag 22 september 2025 11:09 schreef maily het volgende:
[..]
GC / Weet iemand hoe het gaat met Tong80?
Beterquote:
Het is nu 15 graden, dat vind ik nog net acceptabelquote:
ZOlang het droog is prima tochquote:Op maandag 22 september 2025 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nu 15 graden, dat vind ik nog net acceptabel
Ik had het dit weekend wel weer goed uitgezocht : iedere keer als ik naar mijn kleindochter ging om buiten iets leuks te doen kwam ik zeiknat aanquote:Op maandag 22 september 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang het droog is prima toch![]()
Het wordt van de week nog een keertje 20 graden zag ik, is ook nog wel te doen.
Maar goed hoe je het ook went of keert de een houdt van dit en de ander van dat. We moeten het er mee doen zoals het komt
O echt, wij hebben hier amper regen gehad het weekend.quote:Op maandag 22 september 2025 12:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het dit weekend wel weer goed uitgezocht : iedere keer als ik naar mijn kleindochter ging om buiten iets leuks te doen kwam ik zeiknat aan
Ik heb sowieso tijd met haar doorgebracht alleen niet buitenquote:Op maandag 22 september 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wij hebben hier amper regen gehad het weekend.
Wel jammer zeg. Heb je toch nog wel iets kunnen doen?
Altijd gezellig, of het nu binnen of buiten is.quote:Op maandag 22 september 2025 13:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso tijd met haar doorgebracht alleen niet buiten
Met haar is alles altijd leukquote:Op maandag 22 september 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd gezellig, of het nu binnen of buiten is.
Nee, ik rij weleens met mijn zoon mee om haar weg te brengen maar ik ga niet altijd mee naar binnenquote:
Ow ja je zoon woont er niet, maar je ex-schoondochterquote:Op maandag 22 september 2025 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, ik rij weleens met mijn zoon mee om haar weg te brengen maar ik ga niet altijd mee naar binnen![]()
wel met verjaardagen van die kleine aap uiteraard
quote:
Ja klopt , maar ze kunnen nog wel goed met elkaar door die ene deur... gelukkigquote:Op maandag 22 september 2025 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja je zoon woont er niet, maar je ex-schoondochter
Dat is zeker heel fijn, voor je kleindochter, voor elkaar en ook voor jouquote:Op maandag 22 september 2025 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja klopt , maar ze kunnen nog wel goed met elkaar door die ene deur... gelukkig
Ja hoewel ik het contact met schoondochter wel misquote:Op maandag 22 september 2025 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zeker heel fijn, voor je kleindochter, voor elkaar en ook voor jou
Ja dat snap ik wel, het zou fijner zijn als ze een beetje in de buurt woonde en je makkelijker en vaker langs zou kunnen, ik heb dat ook hoor, je mist dat nu al en ik ga dat ook steeds meer missen denk ik.quote:Op maandag 22 september 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja hoewel ik het contact met schoondochter wel mis![]()
Maar ik ben blij dat we iig nog iets van contact hebben
Ja dat mis ik idd wel heel ergquote:Op maandag 22 september 2025 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, het zou fijner zijn als ze een beetje in de buurt woonde en je makkelijker en vaker langs zou kunnen, ik heb dat ook hoor, je mist dat nu al en ik ga dat ook steeds meer missen denk ik.
ja maar ook weer niet zo heftig toxisch als die paniekzaaier wil doen voorkomen geloof ikquote:
Alweer?quote:
Static fire weer?quote:
Hoe ging die van vorige week dan?quote:
Perfecte vluchtquote:Op maandag 22 september 2025 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe ging die van vorige week dan?
Bijna danquote:
Ik zag die Musk gisteren nog rondlopenquote:
Hebben we niet iemand die dat kan uitproberen?quote:Op maandag 22 september 2025 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
ja maar ook weer niet zo heftig toxisch als die paniekzaaier wil doen voorkomen geloof ik
Ik weet wel wat kandidaten daarvoorquote:Op maandag 22 september 2025 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben we niet iemand die dat kan uitproberen?
quote:Op maandag 22 september 2025 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben we niet iemand die dat kan uitproberen?
Zijn er vrijwilligers in de zaal?quote:Op maandag 22 september 2025 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet wel wat kandidaten daarvoor
Andere zaal, maar al wel genoemd in deze tpoic gok ikquote:Op maandag 22 september 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Zijn er vrijwilligers in de zaal?
Laten we een vrijwilliger aanwijzenquote:Op maandag 22 september 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Zijn er vrijwilligers in de zaal?
quote:Op maandag 22 september 2025 20:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laten we een vrijwilliger aanwijzen
Welke film raad je af?quote:Op zondag 21 september 2025 23:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een zesje. Deze hoef ik niet nog eens te zien.
Barracuda. Die heb ik op het filmfestival in Rotterdam gezien. Ik vond er niks aan.quote:
Sharknado 6 is wel wat voor jouquote:Op maandag 22 september 2025 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Barracuda. Die heb ik op het filmfestival in Rotterdam gezien. Ik vond er niks aan.
En daarna heeft hij die berg in elkaar geslagen toch?quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sharknado 6 is wel wat voor jou
Chuck slaat geen berg in elkaar, hij drukt een berg terug de aarde inquote:Op maandag 22 september 2025 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarna heeft hij die berg in elkaar geslagen toch?
Hmm die ken ik niet.quote:Op maandag 22 september 2025 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Barracuda. Die heb ik op het filmfestival in Rotterdam gezien. Ik vond er niks aan.
Goedemorgen Dotquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullupwat hebben de vogeltjes toch altijd hun veren mooi glad zitten
Goedemorgen Dottekequote:Op dinsdag 23 september 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullupwat hebben de vogeltjes toch altijd hun veren mooi glad zitten
Lekker een frisse morgen of niet. 7 graden.quote:
Morguh Domnivoorquote:
Ik keek net hier maar zowaar nog 22.5 in de woonkamer. Ik pak me nu wel in want een behoorlijk tochtje te gaan zoquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een frisse morgen of niet. 7 graden.
Zal de ramen maar niet open gooien nu de warmte is het huis al uit
O het is hier nu onder de 20 19.9 graden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik keek net hier maar zowaar nog 22.5 in de woonkamer. Ik pak me nu wel in want een behoorlijk tochtje te gaan zo
Shanah tovahquote:
Fijn 5786quote:
Iemand is bij ABC langsgegaan om een ruggegraat te bezorgen, want die hadden ze nog niet.quote:
Mooi hequote:Op dinsdag 23 september 2025 10:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iemand is bij ABC langsgegaan om een ruggegraat te bezorgen, want die hadden ze nog niet.
[ afbeelding ]
Had je dat weer moeten opzeggenquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:34 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig had ik ook al geen Disney plus
Of juist wel?quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iemand is bij ABC langsgegaan om een ruggegraat te bezorgen, want die hadden ze nog niet.
[ afbeelding ]
Volg je het vragenuurtje ?quote:
het is zo leuk , ineens zie je ze overalquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:52 schreef pullup het volgende:
Wat een lekkere wandeling, goed idee Puzz ik ga ook nog een paddenstoelen wandeling maken morgen met dit mooie weer
Ik ben het er wel mee eensquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hele discussie over dit onderwerp
https://www.duic.nl/algem(...)-meer-van-deze-tijd/
quote:
Zat er aan te komen jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:45 schreef pullup het volgende:
Die bal gehakt doet weer mee in het hockeyteam @:marcb1974
Ze kunnen ook zo ineens op komen zetten. Ik had een keer een heel paddenstoelenveld in mijn achtertuin en de dag ervoor stond er nog niksquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
het is zo leuk , ineens zie je ze overal
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze kunnen ook zo ineens op komen zetten. Ik had een keer een heel paddenstoelenveld in mijn achtertuin en de dag ervoor stond er nog niks
Dat had ik vorig jaar in een bloempot , zo ineens waren ze er en zo ook waren ze weer wegquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze kunnen ook zo ineens op komen zetten. Ik had een keer een heel paddenstoelenveld in mijn achtertuin en de dag ervoor stond er nog niks
Dat er überhaupt een discussie over isquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hele discussie over dit onderwerp
https://www.duic.nl/algem(...)-meer-van-deze-tijd/
In ieder geval geen paddenstoel uit de tuinquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk
En welke had jij de dag ervoor als lunch?
Die rode met witte stippen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In ieder geval geen paddenstoel uit de tuinIk kijk wel uit
Over de meest kleine dingen kunnen ze uren lang doorgaan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat er überhaupt een discussie over is
Beetje bij beetje knagen ze aan de traditionele manier van leven in Nederland.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over de meest kleine dingen kunnen ze uren lang doorgaan.
Het is frietquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over de meest kleine dingen kunnen ze uren lang doorgaan.
quote:
Ja dat laten die christenen natuurlijk niet zomaar over hun kant gaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat er überhaupt een discussie over is
In Belgiequote:
En terecht.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat laten die christenen natuurlijk niet zomaar over hun kant gaan
En St Juttemis ook alquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En terecht.
Eerst Sinterklaas naar de klote en nu beginnen we aan Kerst en Pasen
Jutte Leerdam straks ook.quote:
Ja daar willen ze natuurlijk die eyeliner van verbiedenquote:
En ze heeft een relatie met een Amerikaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar willen ze natuurlijk die eyeliner van verbieden
They are not bringing their bestquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En ze heeft een relatie met een Amerikaan
Now, on tellsellquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:16 schreef RedShoe het volgende:
December is de mooiste maand van het jaar. Maand van lichtjes in de tuin, kerstboom in huis en kadootjes onder de boom etcetera etc
Dat snap ik dan nog wel. Compleet uit de hand gelopen dat vuurwerk. Je bent je leven niet zeker op straatquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
Vuurwerk mag ook al niet meer. Of vreugdevuren.
Komt door Halsema.
Ja en zelfs een klein NSB vlaggetje mag al niet meerquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
Vuurwerk mag ook al niet meer. Of vreugdevuren.
Komt door Halsema.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en zelfs een klein NSB vlaggetje mag al niet meer
Niet normaalquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben echt wel blij met haarquote:
Ik volg wat rechtzaken over het geweld zaterdag. Er worden pittige straffen uitgedeeld.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Met Halsema is niks mis.quote:
Oh ik heb daar nog niets over gehoord, zal eens lezenquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik volg wat rechtzaken over het geweld zaterdag. Er worden pittige straffen uitgedeeld.
Daar hebben ze het ook naar gemaaktquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik volg wat rechtzaken over het geweld zaterdag. Er worden pittige straffen uitgedeeld.
Snelrecht?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ja dat denk ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met Halsema is niks mis.
Alleen rechts haat haar.
Ik denk zelfs dat ze goed zal scoren als ze weer de landelijke politiek ingaat.
Saskia Belleman doet verslag.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ik heb daar nog niets over gehoord, zal eens lezen
Supersnelrecht.quote:
Oh die zit zeker niet op Bluesky helaas, lees het later wel danquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Saskia Belleman doet verslag.
Mijn stem zou ze krijgen.quote:
Nog snellerquote:
Die uit mijn tuin kun je etenquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In ieder geval geen paddenstoel uit de tuinIk kijk wel uit
Wil ze niet, Heb ik haar meerdere keren horen zeggen.quote:
Is die 6 weken daar ook bij? NIet echt pittigquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet vanzelf.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:27 schreef pullup het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lzj4pdxrox23
Het houd ook niet op![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:27 schreef pullup het volgende:
Die Nobelprijs is niet de grootste zorg als het om Trump gaat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:27 schreef pullup het volgende:
Linkie?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moest wel even lachen om het bericht van Greta. Daar rommelt het nogal.
Is dat niet 'logisch'?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:32 schreef pullup het volgende:
En dit dan![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)zaterdag-in-den-haag
Dit krijgt nog wel een staartje, doxing is strafbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:32 schreef pullup het volgende:
En dit dan![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)zaterdag-in-den-haag
Zeker ja, ben benieuwd al naar dit staartjequote:Op dinsdag 23 september 2025 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit krijgt nog wel een staartje, doxing is strafbaar.
Alleen zijn de debielen van zaterdag in staat om wel langs te gaan bij die agentenquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit krijgt nog wel een staartje, doxing is strafbaar.
Schijnt bij gevangenis medewerker ook regelmatig te gebeuren.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen zijn de debielen van zaterdag in staat om wel langs te gaan bij die agenten
quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:39 schreef pullup het volgende:
Maar fijn dat jullie er nog zijn, ik had begrepen dat 'the rapture ' ondertussen zou zijn geweest
En politiciquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt bij gevangenis medewerker ook regelmatig te gebeuren.
quote:
quote:
Gaat die oranje loser het voor elkaar krijgen om het land in een burgeroorlog te leiden?quote:
Dat gaat wel die kant op ja. kan me ook niet voorstellen dat hij deze keer zomaar opstapt als ie weer verliest en die rellen zullen dan vele malen groter zijn dan vorige keer, jan 6, en dan zijn de poppen aan het dansen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat die oranje loser het voor elkaar krijgen om het land in een burgeroorlog te leiden?
Wat moeten we leren hier? Hoe te rellen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:53 schreef pullup het volgende:
Wat dat betreft zouden we ook hier moeten leren
Hou op met me hoorquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
En oh, er is een vrij simpele truc om hem een derde termijn te geven![]()
Oorlog?.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
En nog volledig legaal, zonder geweld, etc.quote:
De wet veranderen.quote:
Lekker de noodtoestand uit te roepen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nog volledig legaal, zonder geweld, etc.
Maar dat is niet zo makkelijk.quote:
Ook niet nodig.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker de noodtoestand uit te roepen?
Kan het ook zijn dat hij Baron aan klaarstomen is voor het volgende termijn. Eng ventje is dat zeg .quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker de noodtoestand uit te roepen?
Ja die ziet er enorm griezelig uitquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan het ook zijn dat hij Baron aan klaarstomen is voor het volgende termijn. Eng ventje is dat zeg .
[ afbeelding ]
Enige nadeel van dit scenario is dat die Vance verkozen moet worden en die heeft helemaal geen uitstralingquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook niet nodig.
Stel, Vance gaat voor Potus. Trump mag wel meedoen als kandidaat voor VP.
Vance stapt op, VP wordt Potus.
Kunnen we hem koppelen aan Erika Kirk?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige nadeel van dit scenario is dat die Vance verkozen moet worden en die heeft helemaal geen uitstraling
Klopt, maar als trump naast hem staat bij alles hebben ze vance eigenlijk niet nodig. Is puur een stroman.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige nadeel van dit scenario is dat die Vance verkozen moet worden en die heeft helemaal geen uitstraling
Mjah hij is al wel getrouwd geloof ik, dus lastigquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:05 schreef maily het volgende:
[..]
Kunnen we hem koppelen aan Erika Kirk?
Niets is lastig voor de POTUSquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah hij is al wel getrouwd geloof ik, dus lastig
De man is opperpervert, zou dat hem tegenhouden?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Aartsvader Jakob had ook twee vrouwen. Staat in de bijbelquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk toch niet dat dit de door elke gelovige gehanteerde doctrine is daarquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aartsvader Jakob had ook twee vrouwen. Staat in de bijbel
4 zelfs.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aartsvader Jakob had ook twee vrouwen. Staat in de bijbel
De oude snoepert toch.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
4 zelfs.
De vier vrouwen van Jacob volgens de Bijbel zijn Lea, Rachel, en de twee dienstmaagden Bilha en Zilpa. Lea was Jacobs eerste vrouw, gevolgd door zijn geliefde Rachel, nadat hij door misleiding van haar vader Laban met Lea getrouwd was. Bilha en Zilpa waren de dienstmaagden van Rachel en Lea, respectievelijk, die aan Jacob gegeven werden om kinderen te baren.
Het gaat me meer om de boetes die naar het schadefonds gaan. De zaken die ik heb gevolgd waren ook geen criminelen. Eerder brave huisvaders met een baan. Dan zie ik dit meer als een passende straf.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:17 schreef pullup het volgende:
Het zijn niet meteen perse fikse straffen FF overigens. Voornamelijk voorwaardelijk wat er is uitgesproken. Of ik mis wat
Dus alleen de dienstmaagden (!) mochten zijn kinderen baren?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
4 zelfs.
De vier vrouwen van Jacob volgens de Bijbel zijn Lea, Rachel, en de twee dienstmaagden Bilha en Zilpa. Lea was Jacobs eerste vrouw, gevolgd door zijn geliefde Rachel, nadat hij door misleiding van haar vader Laban met Lea getrouwd was. Bilha en Zilpa waren de dienstmaagden van Rachel en Lea, respectievelijk, die aan Jacob gegeven werden om kinderen te baren.
Iets klopt er niet in deze zin zie ik nu ook.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:24 schreef maily het volgende:
[..]
Dus alleen de dienstmaagden (!) mochten zijn kinderen baren?
Hij had kinderen bij alle vrouwen volgens dat flutboekquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:24 schreef maily het volgende:
[..]
Dus alleen de dienstmaagden (!) mochten zijn kinderen baren?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij had kinderen bij alle vrouwen volgens dat flutboek
Poppenkast..quote:
Je had Lincoln helemaal goed denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
200/200 punten bij 1 opgave
837 in totaal.
Nee, daar kwam ik tot 195.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Je had Lincoln helemaal goed denk ik
Oh Sherlock. Ja ik was zo dom om 1920 te gokken terwijl ik stiekem wel wist dat het ouder zou zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar kwam ik tot 195.
Sherlock had ik goed.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de boetes die naar het schadefonds gaan. De zaken die ik heb gevolgd waren ook geen criminelen. Eerder brave huisvaders met een baan. Dan zie ik dit meer als een passende straf.
Soms is even iets langer denken wel goed jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh Sherlock. Ja ik was zo dom om 1920 te gokken terwijl ik stiekem wel wist dat het ouder zou zijn.
Ga morgen wat langer er over doen
En wat meer inzoomen voor de precieze locatiequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms is even iets langer denken wel goed ja
quote:
Dat doe ik ook te weinig hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En wat meer inzoomen voor de precieze locatie
Vrijspraak.quote:
Meeste verweer is ook. Ik liet me meeslepen door anderen, ik kwam daar vreedzaam.quote:
Tsjaa.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meeste verweer is ook. Ik liet me meeslepen door anderen, ik kwam daar vreedzaam.
En er zijn ook 3 minderjarigen wiens zaak achter gesloten deuren terecht staan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tsjaa.
Laatste is een vrouw (met twee kinderen).
Slap gelul. Je bent gewoon verantwoordelijk voor je eigen daden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meeste verweer is ook. Ik liet me meeslepen door anderen, ik kwam daar vreedzaam.
Ze konden wel in het openbaar rellen, dan kan die zaak ook prima in het openbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En er zijn ook 3 minderjarigen wiens zaak achter gesloten deuren terecht staan.
Goed punt, maar helaas pindakaas werkt het rechtsysteem zo dat minderjarige anders berecht worden dan meerderjarige.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze konden wel in het openbaar rellen, dan kan die zaak ook prima in het openbaar.
Pindakaas met stukjes appeltaart?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed punt, maar helaas pindakaas werkt het rechtsysteem zo dat minderjarige anders berecht worden dan meerderjarige.
Ik bedoelde eigenlijk de pindakaas van Heleasquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pindakaas met stukjes appeltaart?
Geleuter, die kregen wat extra straf van mequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee. Je bedoelde eigenlijk de pindakaas van Helaesquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de pindakaas van Heleas
Zij is heel goed in wat ze doet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:02 schreef RedShoe het volgende:
Mooi om te volgen die Saskia Belleman.
Ow ja, thanks voor je spelling check!quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Je bedoelde eigenlijk de pindakaas van Helaes
[ link | afbeelding ]
Tenminste zonder stukjes nootquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Pinda's zijn geen notenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Tenminste zonder stukjes noot![]()
![]()
Als ik noten wil dan neem ik wel een handjevol pinda's
Pinda's zijn peulvruchten mijn beste.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Tenminste zonder stukjes noot![]()
![]()
Als ik noten wil dan neem ik wel een handjevol pinda's
quote:
Noot Nazi'squote:Op dinsdag 23 september 2025 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pinda's zijn peulvruchten mijn beste.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Direct ga je me nog vertellen dat er ook een Dubai variant van is zeker?quote:
Waarom denk ik nu gelijk aan Gordon ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Direct ga je me nog vertellen dat er ook een Dubai variant van is zeker?
Ik heb dat helemaal niet, dacht eerder aan die croissants van Deesquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu gelijk aan Gordon ?
Nog niet gezien daar neequote:Op dinsdag 23 september 2025 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Direct ga je me nog vertellen dat er ook een Dubai variant van is zeker?
Waar het hart vol van is........quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu gelijk aan Gordon ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |