En terecht.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat laten die christenen natuurlijk niet zomaar over hun kant gaan
Daar ook jaquote:
En St Juttemis ook alquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En terecht.
Eerst Sinterklaas naar de klote en nu beginnen we aan Kerst en Pasen
Jutte Leerdam straks ook.quote:
Ja daar willen ze natuurlijk die eyeliner van verbiedenquote:
En ze heeft een relatie met een Amerikaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar willen ze natuurlijk die eyeliner van verbieden
They are not bringing their bestquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En ze heeft een relatie met een Amerikaan
Now, on tellsellquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:16 schreef RedShoe het volgende:
December is de mooiste maand van het jaar. Maand van lichtjes in de tuin, kerstboom in huis en kadootjes onder de boom etcetera etc
Dat snap ik dan nog wel. Compleet uit de hand gelopen dat vuurwerk. Je bent je leven niet zeker op straatquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
Vuurwerk mag ook al niet meer. Of vreugdevuren.
Komt door Halsema.
Ja en zelfs een klein NSB vlaggetje mag al niet meerquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
Vuurwerk mag ook al niet meer. Of vreugdevuren.
Komt door Halsema.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en zelfs een klein NSB vlaggetje mag al niet meer
Niet normaalquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben echt wel blij met haarquote:
Ik volg wat rechtzaken over het geweld zaterdag. Er worden pittige straffen uitgedeeld.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Met Halsema is niks mis.quote:
Oh ik heb daar nog niets over gehoord, zal eens lezenquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik volg wat rechtzaken over het geweld zaterdag. Er worden pittige straffen uitgedeeld.
Daar hebben ze het ook naar gemaaktquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik volg wat rechtzaken over het geweld zaterdag. Er worden pittige straffen uitgedeeld.
Snelrecht?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ja dat denk ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met Halsema is niks mis.
Alleen rechts haat haar.
Ik denk zelfs dat ze goed zal scoren als ze weer de landelijke politiek ingaat.
Saskia Belleman doet verslag.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ik heb daar nog niets over gehoord, zal eens lezen
Supersnelrecht.quote:
Oh die zit zeker niet op Bluesky helaas, lees het later wel danquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Saskia Belleman doet verslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |