het is zo leuk , ineens zie je ze overalquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:52 schreef pullup het volgende:
Wat een lekkere wandeling, goed idee Puzz ik ga ook nog een paddenstoelen wandeling maken morgen met dit mooie weer
Ik ben het er wel mee eensquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hele discussie over dit onderwerp
https://www.duic.nl/algem(...)-meer-van-deze-tijd/
quote:
Zat er aan te komen jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:45 schreef pullup het volgende:
Die bal gehakt doet weer mee in het hockeyteam @:marcb1974
Ze kunnen ook zo ineens op komen zetten. Ik had een keer een heel paddenstoelenveld in mijn achtertuin en de dag ervoor stond er nog niksquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
het is zo leuk , ineens zie je ze overal
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze kunnen ook zo ineens op komen zetten. Ik had een keer een heel paddenstoelenveld in mijn achtertuin en de dag ervoor stond er nog niks
Dat had ik vorig jaar in een bloempot , zo ineens waren ze er en zo ook waren ze weer wegquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze kunnen ook zo ineens op komen zetten. Ik had een keer een heel paddenstoelenveld in mijn achtertuin en de dag ervoor stond er nog niks
Dat er überhaupt een discussie over isquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hele discussie over dit onderwerp
https://www.duic.nl/algem(...)-meer-van-deze-tijd/
In ieder geval geen paddenstoel uit de tuinquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk
En welke had jij de dag ervoor als lunch?
Die rode met witte stippen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In ieder geval geen paddenstoel uit de tuinIk kijk wel uit
Over de meest kleine dingen kunnen ze uren lang doorgaan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat er überhaupt een discussie over is
Beetje bij beetje knagen ze aan de traditionele manier van leven in Nederland.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over de meest kleine dingen kunnen ze uren lang doorgaan.
Het is frietquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over de meest kleine dingen kunnen ze uren lang doorgaan.
quote:
Ja dat laten die christenen natuurlijk niet zomaar over hun kant gaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat er überhaupt een discussie over is
En terecht.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat laten die christenen natuurlijk niet zomaar over hun kant gaan
En St Juttemis ook alquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En terecht.
Eerst Sinterklaas naar de klote en nu beginnen we aan Kerst en Pasen
Jutte Leerdam straks ook.quote:
Ja daar willen ze natuurlijk die eyeliner van verbiedenquote:
En ze heeft een relatie met een Amerikaanquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daar willen ze natuurlijk die eyeliner van verbieden
They are not bringing their bestquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En ze heeft een relatie met een Amerikaan
Now, on tellsellquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:16 schreef RedShoe het volgende:
December is de mooiste maand van het jaar. Maand van lichtjes in de tuin, kerstboom in huis en kadootjes onder de boom etcetera etc
Dat snap ik dan nog wel. Compleet uit de hand gelopen dat vuurwerk. Je bent je leven niet zeker op straatquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
Vuurwerk mag ook al niet meer. Of vreugdevuren.
Komt door Halsema.
Ja en zelfs een klein NSB vlaggetje mag al niet meerquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
Vuurwerk mag ook al niet meer. Of vreugdevuren.
Komt door Halsema.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en zelfs een klein NSB vlaggetje mag al niet meer
Niet normaalquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben echt wel blij met haarquote:
Ik volg wat rechtzaken over het geweld zaterdag. Er worden pittige straffen uitgedeeld.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Met Halsema is niks mis.quote:
Oh ik heb daar nog niets over gehoord, zal eens lezenquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik volg wat rechtzaken over het geweld zaterdag. Er worden pittige straffen uitgedeeld.
Daar hebben ze het ook naar gemaaktquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik volg wat rechtzaken over het geweld zaterdag. Er worden pittige straffen uitgedeeld.
Snelrecht?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ja dat denk ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Met Halsema is niks mis.
Alleen rechts haat haar.
Ik denk zelfs dat ze goed zal scoren als ze weer de landelijke politiek ingaat.
Saskia Belleman doet verslag.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ik heb daar nog niets over gehoord, zal eens lezen
Supersnelrecht.quote:
Oh die zit zeker niet op Bluesky helaas, lees het later wel danquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Saskia Belleman doet verslag.
Mijn stem zou ze krijgen.quote:
Nog snellerquote:
Die uit mijn tuin kun je etenquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In ieder geval geen paddenstoel uit de tuinIk kijk wel uit
Wil ze niet, Heb ik haar meerdere keren horen zeggen.quote:
Is die 6 weken daar ook bij? NIet echt pittigquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet vanzelf.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:27 schreef pullup het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lzj4pdxrox23
Het houd ook niet op![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:27 schreef pullup het volgende:
Die Nobelprijs is niet de grootste zorg als het om Trump gaat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:27 schreef pullup het volgende:
Linkie?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moest wel even lachen om het bericht van Greta. Daar rommelt het nogal.
Is dat niet 'logisch'?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:32 schreef pullup het volgende:
En dit dan![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)zaterdag-in-den-haag
Dit krijgt nog wel een staartje, doxing is strafbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:32 schreef pullup het volgende:
En dit dan![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)zaterdag-in-den-haag
Zeker ja, ben benieuwd al naar dit staartjequote:Op dinsdag 23 september 2025 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit krijgt nog wel een staartje, doxing is strafbaar.
Alleen zijn de debielen van zaterdag in staat om wel langs te gaan bij die agentenquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit krijgt nog wel een staartje, doxing is strafbaar.
Schijnt bij gevangenis medewerker ook regelmatig te gebeuren.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen zijn de debielen van zaterdag in staat om wel langs te gaan bij die agenten
quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:39 schreef pullup het volgende:
Maar fijn dat jullie er nog zijn, ik had begrepen dat 'the rapture ' ondertussen zou zijn geweest
En politiciquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt bij gevangenis medewerker ook regelmatig te gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |