De oude snoepert toch.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
4 zelfs.
De vier vrouwen van Jacob volgens de Bijbel zijn Lea, Rachel, en de twee dienstmaagden Bilha en Zilpa. Lea was Jacobs eerste vrouw, gevolgd door zijn geliefde Rachel, nadat hij door misleiding van haar vader Laban met Lea getrouwd was. Bilha en Zilpa waren de dienstmaagden van Rachel en Lea, respectievelijk, die aan Jacob gegeven werden om kinderen te baren.
Het gaat me meer om de boetes die naar het schadefonds gaan. De zaken die ik heb gevolgd waren ook geen criminelen. Eerder brave huisvaders met een baan. Dan zie ik dit meer als een passende straf.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:17 schreef pullup het volgende:
Het zijn niet meteen perse fikse straffen FF overigens. Voornamelijk voorwaardelijk wat er is uitgesproken. Of ik mis wat
Dus alleen de dienstmaagden (!) mochten zijn kinderen baren?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
4 zelfs.
De vier vrouwen van Jacob volgens de Bijbel zijn Lea, Rachel, en de twee dienstmaagden Bilha en Zilpa. Lea was Jacobs eerste vrouw, gevolgd door zijn geliefde Rachel, nadat hij door misleiding van haar vader Laban met Lea getrouwd was. Bilha en Zilpa waren de dienstmaagden van Rachel en Lea, respectievelijk, die aan Jacob gegeven werden om kinderen te baren.
Iets klopt er niet in deze zin zie ik nu ook.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:24 schreef maily het volgende:
[..]
Dus alleen de dienstmaagden (!) mochten zijn kinderen baren?
Hij had kinderen bij alle vrouwen volgens dat flutboekquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:24 schreef maily het volgende:
[..]
Dus alleen de dienstmaagden (!) mochten zijn kinderen baren?
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij had kinderen bij alle vrouwen volgens dat flutboek
Poppenkast..quote:
Je had Lincoln helemaal goed denk ikquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
200/200 punten bij 1 opgave
837 in totaal.
Nee, daar kwam ik tot 195.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Je had Lincoln helemaal goed denk ik
Oh Sherlock. Ja ik was zo dom om 1920 te gokken terwijl ik stiekem wel wist dat het ouder zou zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar kwam ik tot 195.
Sherlock had ik goed.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de boetes die naar het schadefonds gaan. De zaken die ik heb gevolgd waren ook geen criminelen. Eerder brave huisvaders met een baan. Dan zie ik dit meer als een passende straf.
Soms is even iets langer denken wel goed jaquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh Sherlock. Ja ik was zo dom om 1920 te gokken terwijl ik stiekem wel wist dat het ouder zou zijn.
Ga morgen wat langer er over doen
En wat meer inzoomen voor de precieze locatiequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms is even iets langer denken wel goed ja
Dat doe ik ook te weinig hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En wat meer inzoomen voor de precieze locatie
Vrijspraak.quote:
Meeste verweer is ook. Ik liet me meeslepen door anderen, ik kwam daar vreedzaam.quote:
Tsjaa.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meeste verweer is ook. Ik liet me meeslepen door anderen, ik kwam daar vreedzaam.
En er zijn ook 3 minderjarigen wiens zaak achter gesloten deuren terecht staan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tsjaa.
Laatste is een vrouw (met twee kinderen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |