Dat gaat wel die kant op ja. kan me ook niet voorstellen dat hij deze keer zomaar opstapt als ie weer verliest en die rellen zullen dan vele malen groter zijn dan vorige keer, jan 6, en dan zijn de poppen aan het dansen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat die oranje loser het voor elkaar krijgen om het land in een burgeroorlog te leiden?
Wat moeten we leren hier? Hoe te rellen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:53 schreef pullup het volgende:
Wat dat betreft zouden we ook hier moeten leren
Hou op met me hoorquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
En oh, er is een vrij simpele truc om hem een derde termijn te geven![]()
Oorlog?.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
En nog volledig legaal, zonder geweld, etc.quote:
De wet veranderen.quote:
Lekker de noodtoestand uit te roepen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nog volledig legaal, zonder geweld, etc.
Maar dat is niet zo makkelijk.quote:
Ook niet nodig.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker de noodtoestand uit te roepen?
Kan het ook zijn dat hij Baron aan klaarstomen is voor het volgende termijn. Eng ventje is dat zeg .quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Lekker de noodtoestand uit te roepen?
Ja die ziet er enorm griezelig uitquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan het ook zijn dat hij Baron aan klaarstomen is voor het volgende termijn. Eng ventje is dat zeg .
[ afbeelding ]
Enige nadeel van dit scenario is dat die Vance verkozen moet worden en die heeft helemaal geen uitstralingquote:Op dinsdag 23 september 2025 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook niet nodig.
Stel, Vance gaat voor Potus. Trump mag wel meedoen als kandidaat voor VP.
Vance stapt op, VP wordt Potus.
Kunnen we hem koppelen aan Erika Kirk?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige nadeel van dit scenario is dat die Vance verkozen moet worden en die heeft helemaal geen uitstraling
Klopt, maar als trump naast hem staat bij alles hebben ze vance eigenlijk niet nodig. Is puur een stroman.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige nadeel van dit scenario is dat die Vance verkozen moet worden en die heeft helemaal geen uitstraling
Mjah hij is al wel getrouwd geloof ik, dus lastigquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:05 schreef maily het volgende:
[..]
Kunnen we hem koppelen aan Erika Kirk?
Niets is lastig voor de POTUSquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah hij is al wel getrouwd geloof ik, dus lastig
De man is opperpervert, zou dat hem tegenhouden?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Aartsvader Jakob had ook twee vrouwen. Staat in de bijbelquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk toch niet dat dit de door elke gelovige gehanteerde doctrine is daarquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aartsvader Jakob had ook twee vrouwen. Staat in de bijbel
4 zelfs.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aartsvader Jakob had ook twee vrouwen. Staat in de bijbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |