Slap gelul. Je bent gewoon verantwoordelijk voor je eigen daden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meeste verweer is ook. Ik liet me meeslepen door anderen, ik kwam daar vreedzaam.
Ze konden wel in het openbaar rellen, dan kan die zaak ook prima in het openbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En er zijn ook 3 minderjarigen wiens zaak achter gesloten deuren terecht staan.
Goed punt, maar helaas pindakaas werkt het rechtsysteem zo dat minderjarige anders berecht worden dan meerderjarige.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze konden wel in het openbaar rellen, dan kan die zaak ook prima in het openbaar.
Pindakaas met stukjes appeltaart?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed punt, maar helaas pindakaas werkt het rechtsysteem zo dat minderjarige anders berecht worden dan meerderjarige.
Ik bedoelde eigenlijk de pindakaas van Heleasquote:Op dinsdag 23 september 2025 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pindakaas met stukjes appeltaart?
Geleuter, die kregen wat extra straf van mequote:Op dinsdag 23 september 2025 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meeste verweer is ook. Ik liet me meeslepen door anderen, ik kwam daar vreedzaam.
Nee. Je bedoelde eigenlijk de pindakaas van Helaesquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de pindakaas van Heleas
Zij is heel goed in wat ze doet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:02 schreef RedShoe het volgende:
Mooi om te volgen die Saskia Belleman.
Ow ja, thanks voor je spelling check!quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Je bedoelde eigenlijk de pindakaas van Helaes
[ link | afbeelding ]
Tenminste zonder stukjes nootquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Pinda's zijn geen notenquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Tenminste zonder stukjes noot![]()
![]()
Als ik noten wil dan neem ik wel een handjevol pinda's
Pinda's zijn peulvruchten mijn beste.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Tenminste zonder stukjes noot![]()
![]()
Als ik noten wil dan neem ik wel een handjevol pinda's
quote:
Noot Nazi'squote:Op dinsdag 23 september 2025 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pinda's zijn peulvruchten mijn beste.
quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Direct ga je me nog vertellen dat er ook een Dubai variant van is zeker?quote:
Waarom denk ik nu gelijk aan Gordon ?quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Direct ga je me nog vertellen dat er ook een Dubai variant van is zeker?
Ik heb dat helemaal niet, dacht eerder aan die croissants van Deesquote:Op dinsdag 23 september 2025 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu gelijk aan Gordon ?
Nog niet gezien daar neequote:Op dinsdag 23 september 2025 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Direct ga je me nog vertellen dat er ook een Dubai variant van is zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |