quote:Op zondag 21 september 2025 07:46 schreef mschol het volgende:
helaas,deur zit dicht, dus effectiever is een raam dicht doen
Hoe kan die dan piepen?quote:Op zondag 21 september 2025 07:46 schreef mschol het volgende:
helaas,deur zit dicht, dus effectiever is een raam dicht doen
Die is zo gek als een deur.quote:
quote:
Maar krakende wagens lopen het langstquote:
Daaromquote:Op zondag 21 september 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar krakende wagens lopen het langst![]()
Hey Deisyy
Alleen maar even likken.quote:Op zondag 21 september 2025 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen eet vogels tegenwoordig
[ afbeelding ]
Wie bijt wie?quote:
He, dat ben ik nou.quote:
Ah daar hebben we de SC hopperquote:
Veel sterkte Koen 🌹quote:
Goed dat je het zegt, ik ben nog net op tijd.quote:Op zondag 21 september 2025 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
Indiana Jones and the Dial of Destiny
Eens kijken of het wat is.
Heb hem al gezien.quote:Op zondag 21 september 2025 19:52 schreef Domnivoor het volgende:
Indiana Jones and the Dial of Destiny
Eens kijken of het wat is.
Lekker voor hem.quote:Op zondag 21 september 2025 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Politie in actie vandaag.
He er wordt iemand beroofd van zijn fatbike. Dader laat een pistool zien.
Kom we pakken hem
Ze zien hem bij de lokale MacD en schieten hem daar op het terras dood omdat hij een pistool op de politie richtte
Voor een volle Mac, veel (kleine) kinderen etc![]()
![]()
het gaat me niet om degene die ze hebben neergeschoten,quote:Op zondag 21 september 2025 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lekker voor hem.
Hij had ook een vak kunnen leren.
Ditquote:Op zondag 21 september 2025 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lekker voor hem.
Hij had ook een vak kunnen leren.
goed geschotenquote:Op zondag 21 september 2025 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Politie in actie vandaag.
He er wordt iemand beroofd van zijn fatbike. Dader laat een pistool zien.
Kom we pakken hem
Ze zien hem bij de lokale MacD en schieten hem daar op het terras dood omdat hij een pistool op de politie richtte
Voor een volle Mac, veel (kleine) kinderen etc![]()
![]()
Klinkt allemaal alsof er wat agenten zich moeten gaan verantwoordenquote:Op zondag 21 september 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
En nu blijkt dat degene die is doodgeschoten 15 is
Dat moeten ze altijd als er al geschoten wordt. Automatisch onderzoek.quote:Op zondag 21 september 2025 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt allemaal alsof er wat agenten zich moeten gaan verantwoorden
Hij rende weg staat erquote:Op zondag 21 september 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moeten ze altijd als er al geschoten wordt. Automatisch onderzoek.
Los daarvan was ik er niet bij, en weet ook dat kinderen 15 niet altijd de beste beslissingen maken
Hij is een paar keer gewaarschuwd om zijn wapen te laten vallen.quote:Op zondag 21 september 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds, wil jij de agent zijn die een 15jarige doodschiet?quote:Op zondag 21 september 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Hij is een paar keer gewaarschuwd om zijn wapen te laten vallen.
Had je liever een dode agent gezien?quote:Op zondag 21 september 2025 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moeten ze altijd als er al geschoten wordt. Automatisch onderzoek.
Los daarvan was ik er niet bij, en weet ook dat kinderen 15 niet altijd de beste beslissingen maken
Mjah, als hij dat met het wapen doet .......quote:
Ja en dan mag je wel met een wapen zwaaien en dreigen ??quote:Op zondag 21 september 2025 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 21 september 2025 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds, wil jij de agent zijn die een 15jarige doodschiet?
Nee, zeker niet.quote:Op zondag 21 september 2025 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Had je liever een dode agent gezien?
En wat vond je er van? Op een schaal van 1 tot 11?quote:
Een zesje. Deze hoef ik niet nog eens te zien.quote:Op zondag 21 september 2025 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat vond je er van? Op een schaal van 1 tot 11?
Staat hier ook opquote:
Not bad !!quote:
Mooie fotoquote:
Morguh Pullupquote:
GC / Weet iemand hoe het gaat met Tong80?quote:Op maandag 22 september 2025 10:55 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat alles goed gaat met ons aller @:tong80
Al heel lang niet meer gezien![]()
Die interesse bedoelde ik nietquote:Op maandag 22 september 2025 11:09 schreef maily het volgende:
[..]
GC / Weet iemand hoe het gaat met Tong80?
Beterquote:
Het is nu 15 graden, dat vind ik nog net acceptabelquote:
ZOlang het droog is prima tochquote:Op maandag 22 september 2025 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nu 15 graden, dat vind ik nog net acceptabel
Ik had het dit weekend wel weer goed uitgezocht : iedere keer als ik naar mijn kleindochter ging om buiten iets leuks te doen kwam ik zeiknat aanquote:Op maandag 22 september 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang het droog is prima toch![]()
Het wordt van de week nog een keertje 20 graden zag ik, is ook nog wel te doen.
Maar goed hoe je het ook went of keert de een houdt van dit en de ander van dat. We moeten het er mee doen zoals het komt
O echt, wij hebben hier amper regen gehad het weekend.quote:Op maandag 22 september 2025 12:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het dit weekend wel weer goed uitgezocht : iedere keer als ik naar mijn kleindochter ging om buiten iets leuks te doen kwam ik zeiknat aan
Ik heb sowieso tijd met haar doorgebracht alleen niet buitenquote:Op maandag 22 september 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wij hebben hier amper regen gehad het weekend.
Wel jammer zeg. Heb je toch nog wel iets kunnen doen?
Altijd gezellig, of het nu binnen of buiten is.quote:Op maandag 22 september 2025 13:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso tijd met haar doorgebracht alleen niet buiten
Met haar is alles altijd leukquote:Op maandag 22 september 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd gezellig, of het nu binnen of buiten is.
Nee, ik rij weleens met mijn zoon mee om haar weg te brengen maar ik ga niet altijd mee naar binnenquote:
Ow ja je zoon woont er niet, maar je ex-schoondochterquote:Op maandag 22 september 2025 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, ik rij weleens met mijn zoon mee om haar weg te brengen maar ik ga niet altijd mee naar binnen![]()
wel met verjaardagen van die kleine aap uiteraard
quote:
Ja klopt , maar ze kunnen nog wel goed met elkaar door die ene deur... gelukkigquote:Op maandag 22 september 2025 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja je zoon woont er niet, maar je ex-schoondochter
Dat is zeker heel fijn, voor je kleindochter, voor elkaar en ook voor jouquote:Op maandag 22 september 2025 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja klopt , maar ze kunnen nog wel goed met elkaar door die ene deur... gelukkig
Ja hoewel ik het contact met schoondochter wel misquote:Op maandag 22 september 2025 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zeker heel fijn, voor je kleindochter, voor elkaar en ook voor jou
Ja dat snap ik wel, het zou fijner zijn als ze een beetje in de buurt woonde en je makkelijker en vaker langs zou kunnen, ik heb dat ook hoor, je mist dat nu al en ik ga dat ook steeds meer missen denk ik.quote:Op maandag 22 september 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja hoewel ik het contact met schoondochter wel mis![]()
Maar ik ben blij dat we iig nog iets van contact hebben
Ja dat mis ik idd wel heel ergquote:Op maandag 22 september 2025 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, het zou fijner zijn als ze een beetje in de buurt woonde en je makkelijker en vaker langs zou kunnen, ik heb dat ook hoor, je mist dat nu al en ik ga dat ook steeds meer missen denk ik.
ja maar ook weer niet zo heftig toxisch als die paniekzaaier wil doen voorkomen geloof ikquote:
Alweer?quote:
Static fire weer?quote:
Hoe ging die van vorige week dan?quote:
Perfecte vluchtquote:Op maandag 22 september 2025 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe ging die van vorige week dan?
Bijna danquote:
Ik zag die Musk gisteren nog rondlopenquote:
Hebben we niet iemand die dat kan uitproberen?quote:Op maandag 22 september 2025 20:02 schreef pullup het volgende:
[..]
ja maar ook weer niet zo heftig toxisch als die paniekzaaier wil doen voorkomen geloof ik
Ik weet wel wat kandidaten daarvoorquote:Op maandag 22 september 2025 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben we niet iemand die dat kan uitproberen?
quote:Op maandag 22 september 2025 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben we niet iemand die dat kan uitproberen?
Zijn er vrijwilligers in de zaal?quote:Op maandag 22 september 2025 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet wel wat kandidaten daarvoor
Andere zaal, maar al wel genoemd in deze tpoic gok ikquote:Op maandag 22 september 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Zijn er vrijwilligers in de zaal?
Laten we een vrijwilliger aanwijzenquote:Op maandag 22 september 2025 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Zijn er vrijwilligers in de zaal?
quote:Op maandag 22 september 2025 20:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laten we een vrijwilliger aanwijzen
Welke film raad je af?quote:Op zondag 21 september 2025 23:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een zesje. Deze hoef ik niet nog eens te zien.
Barracuda. Die heb ik op het filmfestival in Rotterdam gezien. Ik vond er niks aan.quote:
Sharknado 6 is wel wat voor jouquote:Op maandag 22 september 2025 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Barracuda. Die heb ik op het filmfestival in Rotterdam gezien. Ik vond er niks aan.
En daarna heeft hij die berg in elkaar geslagen toch?quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sharknado 6 is wel wat voor jou
Chuck slaat geen berg in elkaar, hij drukt een berg terug de aarde inquote:Op maandag 22 september 2025 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarna heeft hij die berg in elkaar geslagen toch?
Hmm die ken ik niet.quote:Op maandag 22 september 2025 22:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Barracuda. Die heb ik op het filmfestival in Rotterdam gezien. Ik vond er niks aan.
Goedemorgen Dotquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullupwat hebben de vogeltjes toch altijd hun veren mooi glad zitten
Goedemorgen Dottekequote:Op dinsdag 23 september 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullupwat hebben de vogeltjes toch altijd hun veren mooi glad zitten
Lekker een frisse morgen of niet. 7 graden.quote:
Morguh Domnivoorquote:
Ik keek net hier maar zowaar nog 22.5 in de woonkamer. Ik pak me nu wel in want een behoorlijk tochtje te gaan zoquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een frisse morgen of niet. 7 graden.
Zal de ramen maar niet open gooien nu de warmte is het huis al uit
O het is hier nu onder de 20 19.9 graden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik keek net hier maar zowaar nog 22.5 in de woonkamer. Ik pak me nu wel in want een behoorlijk tochtje te gaan zo
Shanah tovahquote:
Fijn 5786quote:
Iemand is bij ABC langsgegaan om een ruggegraat te bezorgen, want die hadden ze nog niet.quote:
Mooi hequote:Op dinsdag 23 september 2025 10:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iemand is bij ABC langsgegaan om een ruggegraat te bezorgen, want die hadden ze nog niet.
[ afbeelding ]
Had je dat weer moeten opzeggenquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:34 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig had ik ook al geen Disney plus
Of juist wel?quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iemand is bij ABC langsgegaan om een ruggegraat te bezorgen, want die hadden ze nog niet.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |