Goedemorgen Dotquote:Op dinsdag 23 september 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullupwat hebben de vogeltjes toch altijd hun veren mooi glad zitten
Goedemorgen Dottekequote:Op dinsdag 23 september 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullupwat hebben de vogeltjes toch altijd hun veren mooi glad zitten
Lekker een frisse morgen of niet. 7 graden.quote:
Morguh Domnivoorquote:
Ik keek net hier maar zowaar nog 22.5 in de woonkamer. Ik pak me nu wel in want een behoorlijk tochtje te gaan zoquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker een frisse morgen of niet. 7 graden.
Zal de ramen maar niet open gooien nu de warmte is het huis al uit
O het is hier nu onder de 20 19.9 graden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik keek net hier maar zowaar nog 22.5 in de woonkamer. Ik pak me nu wel in want een behoorlijk tochtje te gaan zo
Shanah tovahquote:
Fijn 5786quote:
Iemand is bij ABC langsgegaan om een ruggegraat te bezorgen, want die hadden ze nog niet.quote:
Mooi hequote:Op dinsdag 23 september 2025 10:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iemand is bij ABC langsgegaan om een ruggegraat te bezorgen, want die hadden ze nog niet.
[ afbeelding ]
Had je dat weer moeten opzeggenquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:34 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig had ik ook al geen Disney plus
Of juist wel?quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iemand is bij ABC langsgegaan om een ruggegraat te bezorgen, want die hadden ze nog niet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |