Niets mis hoor, heb hem gisteren nog op facebook voorbij zien komen.quote:Op zondag 21 september 2025 00:03 schreef Masberum het volgende:
Hij is al meer dan een maand offline terwijl hij normaal gesproken elke week reageert. Ik maak me wat zorgen om eerlijk te zijn![]()
Iemand die persoonlijk contact met hem heeft buiten FOK! om?
Kwaad duurt wel lang deze keerquote:Op zondag 21 september 2025 09:12 schreef Gibson88 het volgende:
Waarschijnlijk weer 's kwaad ' Ik kom hier godverdomme nooit meer terug' woedeuitbarsting. Geen zorgen, die is binnenkort gewoon weer terug.
Ja dit duurt inderdaad wel heel erg lang. Zijn profiel tong80 zie er ook niet zo uit. Hij is gewoon vrij.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Kwaad duurt wel lang deze keer
@tong80 geen roddels!quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
ik heb gelezen dat die nu naakt door het land fietst met zijn tong uit zijn mond
Iets dergelijks tikte ik recent ook in dit topic, maar dat is verwijderd. Apart.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:11 schreef Aberkullie het volgende:
Ik kreeg net nog een like van hem dus hij leest gewoon mee.
Wellicht dat de reden in de Notes vermeld staat ?quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Iets dergelijks tikte ik recent ook in dit topic, maar dat is verwijderd. Apart.
Wacht maar tot de dag komt dat we Tong nooit meer zijn pareltjes zal posten of FOK!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |