Mooie fotoquote:
Morguh Pullupquote:
GC / Weet iemand hoe het gaat met Tong80?quote:Op maandag 22 september 2025 10:55 schreef Puzzie het volgende:
Ik hoop dat alles goed gaat met ons aller @:tong80
Al heel lang niet meer gezien![]()
Die interesse bedoelde ik nietquote:Op maandag 22 september 2025 11:09 schreef maily het volgende:
[..]
GC / Weet iemand hoe het gaat met Tong80?
Beterquote:
Het is nu 15 graden, dat vind ik nog net acceptabelquote:
ZOlang het droog is prima tochquote:Op maandag 22 september 2025 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nu 15 graden, dat vind ik nog net acceptabel
Ik had het dit weekend wel weer goed uitgezocht : iedere keer als ik naar mijn kleindochter ging om buiten iets leuks te doen kwam ik zeiknat aanquote:Op maandag 22 september 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOlang het droog is prima toch![]()
Het wordt van de week nog een keertje 20 graden zag ik, is ook nog wel te doen.
Maar goed hoe je het ook went of keert de een houdt van dit en de ander van dat. We moeten het er mee doen zoals het komt
O echt, wij hebben hier amper regen gehad het weekend.quote:Op maandag 22 september 2025 12:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het dit weekend wel weer goed uitgezocht : iedere keer als ik naar mijn kleindochter ging om buiten iets leuks te doen kwam ik zeiknat aan
Ik heb sowieso tijd met haar doorgebracht alleen niet buitenquote:Op maandag 22 september 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wij hebben hier amper regen gehad het weekend.
Wel jammer zeg. Heb je toch nog wel iets kunnen doen?
Altijd gezellig, of het nu binnen of buiten is.quote:Op maandag 22 september 2025 13:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso tijd met haar doorgebracht alleen niet buiten
Met haar is alles altijd leukquote:Op maandag 22 september 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd gezellig, of het nu binnen of buiten is.
Nee, ik rij weleens met mijn zoon mee om haar weg te brengen maar ik ga niet altijd mee naar binnenquote:
Ow ja je zoon woont er niet, maar je ex-schoondochterquote:Op maandag 22 september 2025 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, ik rij weleens met mijn zoon mee om haar weg te brengen maar ik ga niet altijd mee naar binnen![]()
wel met verjaardagen van die kleine aap uiteraard
Ja klopt , maar ze kunnen nog wel goed met elkaar door die ene deur... gelukkigquote:Op maandag 22 september 2025 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja je zoon woont er niet, maar je ex-schoondochter
Dat is zeker heel fijn, voor je kleindochter, voor elkaar en ook voor jouquote:Op maandag 22 september 2025 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja klopt , maar ze kunnen nog wel goed met elkaar door die ene deur... gelukkig
Ja hoewel ik het contact met schoondochter wel misquote:Op maandag 22 september 2025 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zeker heel fijn, voor je kleindochter, voor elkaar en ook voor jou
Ja dat snap ik wel, het zou fijner zijn als ze een beetje in de buurt woonde en je makkelijker en vaker langs zou kunnen, ik heb dat ook hoor, je mist dat nu al en ik ga dat ook steeds meer missen denk ik.quote:Op maandag 22 september 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja hoewel ik het contact met schoondochter wel mis![]()
Maar ik ben blij dat we iig nog iets van contact hebben
Ja dat mis ik idd wel heel ergquote:Op maandag 22 september 2025 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, het zou fijner zijn als ze een beetje in de buurt woonde en je makkelijker en vaker langs zou kunnen, ik heb dat ook hoor, je mist dat nu al en ik ga dat ook steeds meer missen denk ik.
ja maar ook weer niet zo heftig toxisch als die paniekzaaier wil doen voorkomen geloof ikquote:
Alweer?quote:
Static fire weer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |