er zit nogal een groot verschil of een willekeurige demonstrant/gek iets doet of dat het de fucking president van een natie is.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Rechts moet niet zo polariseren, links wil alleen maar verbinden.
mag ik al zeggen wat ik van Saddam Hussein vind of van Moammar al-Qadhafi of is dat nog te vroeg?quote:Op donderdag 18 september 2025 13:36 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee. Dit is niet de tijd om aan de wereld uit te leggen waarom je het niet met Kirk eens was. Dat had je kunnen doen voordat hij laf werd afgeslacht.
In de dagen na de moord op Kennedy was het ook niet kies om te gaan zitten zeveren over z’n buitenechtelijke relaties of dat ie bang was van zijn vader. Gewoon effe je bek houden. Zo gaan mensen met elkaar om.
6 januari 100 duizenden bij de grootste demonstratie ooit die scanderen hang pence. Tot zover de vreedzame rechtsen met hun altijd ook intern verbindende spreekkoren..quote:Op donderdag 18 september 2025 15:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
er zit nogal een groot verschil of een willekeurige demonstrant/gek iets doet of dat het de fucking president van een natie is.
Eens hoor, echter is het niet alleen trump natuurlijk, er worden overal herdenkingen verstoord etc.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
er zit nogal een groot verschil of een willekeurige demonstrant/gek iets doet of dat het de fucking president van een natie is.
Maar goed dat snap je zelf ook wel.
wat je zegt is relevants als kopstukken van de partij zulke acties uithalen. Of woorden van polariserende strekking uiten. Op dit moment zie ik de kopstukken van de Reps veel meer polarisen dan andersom.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens hoor, echter is het niet alleen trump natuurlijk, er worden overal herdenkingen verstoord etc.
Men doet nu net alsof linkse mensen alleen maar willen verbinden en de haat 100% vanuit rechts komt ofzo.
Niemand is hier 100% de schuldige/onschuldige, maar je kan niet aankomen met de partij der verbinding als je zogenaamd de dode lijken van je tegenstander door de straten wil slepen.
Even serieus, ik zou dat nu niet meer durven. Ben wel blank, dus dat levert minder problemen op bij de douane. Maar toch...quote:Op donderdag 18 september 2025 15:28 schreef sp3c het volgende:
Nee
Maar vakantie in de VS zal wel moeilijk worden
En daarom moet hij dood?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En als morgen Volkert weer iemand vermoordt?
Als je ziet hoe agressief hij reageert op mensen die hem vragen stelden, dan is hij weldegelijk nog altijd gevaarlijk.
Het is de president wiens taak het is te verbinden.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Niet als troll bedoeld,maar je woorden "op dit moment zie ik" wil meer zeggen dat je eenzijdig nieuws leest.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat je zegt is relevants als kopstukken van de partij zulke acties uithalen. Of woorden van polariserende strekking uiten. Op dit moment zie ik de kopstukken van de Reps veel meer polarisen dan andersom.
Niemand doet alsof de haat 100% vanuit rechts komt. Iedereen weet dat beide zeide diehards hebben die haat aanwakkeren. Alleen bij de REPS hebben deze "haatzaaiers" hele prominte functies binnen de partij. Dat hebben ze bij de DEMS niet. Dat is het verschil.
Dus ja grosso mundo wordt er door de reps veel meer gepolariseerd dan door de dems.
Sorry voor de whataboutism, maar dat deed Biden ook totaal niet, integendeel. Dus ja......quote:Op donderdag 18 september 2025 15:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is de president wiens taak het is te verbinden.
Niet een willekeurige demonstrant.
Heb je dan voor het publiek eens 10 tweets die Biden gestuurd heeft en volgens jou net zo polariseren als die van Trump.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry voor de whataboutism, maar dat deed Biden ook totaal niet, integendeel. Dus ja......
Ik heb Biden nog nooit een gouverneur Scum horen noemen.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry voor de whataboutism, maar dat deed Biden ook totaal niet, integendeel. Dus ja......
It's getting hot in here so I am going to leave...quote:Op donderdag 18 september 2025 15:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je dan voor het publiek eens 10 tweets die Biden gestuurd heeft en volgens jou net zo polariseren als die van Trump.
Nee maar ik zal er geen traan om laten en hij had idd langer vast moeten zitten.quote:
Je zegt het verkeerd. Het is namelijk extreem links dat dit doet.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Mijzelf idem. En als ik de reacties en media moest geloven dan was zojuist de reïncarnatie van Hitler 'kaltgestellt'.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:57 schreef Hiddendoe het volgende:
Voordat Kirk werd vermoord, had het merendeel op dit forum nog nooit van hem gehoord.
Hij is ook meteen op zijn vingers getikt:quote:Op donderdag 18 september 2025 16:40 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar zo veel tijd gespendeerd met hier reageren dat je vergeten bent het nieuws te volgen?
Trump heeft zojuist Antifa op de terroristenlijst gezet. Terwijl Antifa een BEWEGING is en helemaal niet eens een ORGANISATIE. Hoe moet hij een Antifa herkennen? Aan het spandoeken "Gegen Nazi's", "Stop fascism", en dergelijke?
Gaat hij mensen als terrorist oppakken en de gevangenis in laten smijten die tegen fascisme zijn?
Dan geeft hij het fascisme zelf een vrijbrief. Een president die fascisme een vrijbrief geef en hun oppositie verplettert... Die gelooft dat hij de fascisten in de hand heeft, dat die fascisten naar hem zullen luisteren. De gevolgtrekking daarvan is dat Trump dus de baas van de fascisten is, of dat in ieder geval denkt. Dan is hij dus de fascistische leider.
Ik ben benieuwd of Trump NOG verder naar rechts zal gaan opschuiven.
Natuurlijk niet, maar dat deed deze man toch niet?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ja altijd weer het 'muh vrijheid van meningsuiting'
Nee, mensen doodverwensen valt daar niet onder, geweld verheerlijken ook niet.
Dit dus, heel eng dat er ook redelijk veel Nederlanders achter zo'n Trump aanlopen.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:46 schreef RetepV het volgende:
Dat hele links/rechts doet er helemaal niet toe. Wat je nu onder je neus ziet gebeuren is de langzame opbouw van een totalitaire staat. Vrije meningen worden onderdrukt uit naam van de vrijheid van meningsuiting, een betere aanwijzing bestaat er niet.
Wow, iemand die zich op "X" (het goddelijke platform van Elon) zichzelf een proclaimed "TERRORIST EXPERT" noemt. Koning Trump kan doen wat hij wil, hadden jullie maar een betere kandidaat dan een DEI hire moeten inzetten.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij is ook meteen op zijn vingers getikt:
[ afbeelding ]
Daar vrees ik ook voor. Wilde eigenlijk naar Californië en Hawaï maar deze sfeer staat mij helemaal niet aan.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:28 schreef sp3c het volgende:
Nee
Maar vakantie in de VS zal wel moeilijk worden
Het lijkt mij niet dat je hier echt veel van mee gaat krijgen (anders dan op het moment dat je de VS inkomt, dat is altijd wel ellende).quote:Op donderdag 18 september 2025 17:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook voor. Wilde eigenlijk naar Californië en Hawaï maar deze sfeer staat mij helemaal niet aan.
Jij weigert hem te geloven omdat hij in caps lock tweet?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is dat hij het allemaal in CAPS ZET WANT ANDERS HAD IK HEM NIET GELOOFD!!!
Natuur is wel fantastisch daar.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom iemand überhaupt nog naar de shithole wil gaan die Amerika is geworden is mij al een raadsel. Serieus, waarom? Er is ook werkelijk waar 0,0 historie of cultuur daar.. waarom niet naar een mooi land met een rijke historie?
Alleen Trump mag dat inderdaad, iedereen else is een copy cat. Ook newsom die zijn retoriek kopieert en zichzelf voor schut zet..quote:Op donderdag 18 september 2025 17:13 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Jij weigert hem te geloven omdat hij in caps lock tweet?
Ik ken anders nog wel iemand die alleen maar in caps lock tweet.
Oh, ironie.
Mwah sfeer is wel stevig verhard. Toen ik februari 2017 in Florida was vond ik dat al.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat je hier echt veel van mee gaat krijgen (anders dan op het moment dat je de VS inkomt, dat is altijd wel ellende).
Sure, maar dat geldt ook voor de landen waar je de cultuur er gratis bij krijgt.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Natuur is wel fantastisch daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |