Onzin. De standpunten van Kirk gaan vergelijken met de slippertjes van Kennedy is appels en peren met elkaar vergelijken.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:36 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee. Dit is niet de tijd om aan de wereld uit te leggen waarom je het niet met Kirk eens was. Dat had je kunnen doen voordat hij laf werd afgeslacht.
In de dagen na de moord op Kennedy was het ook niet kies om te gaan zitten zeveren over z’n buitenechtelijke relaties of dat ie bang was van zijn vader. Gewoon effe je bek houden. Zo gaan mensen met elkaar om.
Hij oogt een beetje krakkemikkig inmiddels.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Jeetje, in mijn beleving (en dat moet eind jaren '90 geweest zijn bij NBC) zag hij er al uit alsof hij toen ieder moment kon omvallen.
Gelukkig hebben ze daar nu el presidente en zijn leger aan internetcultuurstrijders om dat voor iedereen even te bepalen.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het blijft toch bijzonder hoe sommige mensen op social media dit soort grappen maken. Kijk, dat je zoiets onder vrienden doet... ja, ik maak ook wel eens snoeiharde grappen. Maar er is een tijd en plaats voor dit soort zaken.
Omdat ik vermoed dat de moordenaar de doodstraf zal krijgen omdat Kirk dik met Trump was, en niet omdat de moordenaar een fair proces krijgt.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jahoor maar wat doet het ertoe bij de vraag of de moordenaar doodstraf verdient?
Als het in dit tempo zo door gaat met de vs zie ik de huidige regering het ook nog wel eens een publieke executie in een stadion laten worden.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:01 schreef RetepV het volgende:
Als ik het helemaal juist heb geanalyseerd, zal de rechtszaak van Robinson nog voor die van Mangione afgerond worden, en zal Robinson de doodstraf krijgen.
De pauze show bij de Superbowl. Live op tv: het ophangen van de held Tyler Robinson.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als het in dit tempo zo door gaat met de vs zie ik de huidige regering het ook nog wel eens een publieke executie in een stadion laten worden.
er zit nogal een groot verschil of een willekeurige demonstrant/gek iets doet of dat het de fucking president van een natie is.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Rechts moet niet zo polariseren, links wil alleen maar verbinden.
mag ik al zeggen wat ik van Saddam Hussein vind of van Moammar al-Qadhafi of is dat nog te vroeg?quote:Op donderdag 18 september 2025 13:36 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee. Dit is niet de tijd om aan de wereld uit te leggen waarom je het niet met Kirk eens was. Dat had je kunnen doen voordat hij laf werd afgeslacht.
In de dagen na de moord op Kennedy was het ook niet kies om te gaan zitten zeveren over z’n buitenechtelijke relaties of dat ie bang was van zijn vader. Gewoon effe je bek houden. Zo gaan mensen met elkaar om.
6 januari 100 duizenden bij de grootste demonstratie ooit die scanderen hang pence. Tot zover de vreedzame rechtsen met hun altijd ook intern verbindende spreekkoren..quote:Op donderdag 18 september 2025 15:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
er zit nogal een groot verschil of een willekeurige demonstrant/gek iets doet of dat het de fucking president van een natie is.
Eens hoor, echter is het niet alleen trump natuurlijk, er worden overal herdenkingen verstoord etc.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:27 schreef koemleit het volgende:
[..]
er zit nogal een groot verschil of een willekeurige demonstrant/gek iets doet of dat het de fucking president van een natie is.
Maar goed dat snap je zelf ook wel.
wat je zegt is relevants als kopstukken van de partij zulke acties uithalen. Of woorden van polariserende strekking uiten. Op dit moment zie ik de kopstukken van de Reps veel meer polarisen dan andersom.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens hoor, echter is het niet alleen trump natuurlijk, er worden overal herdenkingen verstoord etc.
Men doet nu net alsof linkse mensen alleen maar willen verbinden en de haat 100% vanuit rechts komt ofzo.
Niemand is hier 100% de schuldige/onschuldige, maar je kan niet aankomen met de partij der verbinding als je zogenaamd de dode lijken van je tegenstander door de straten wil slepen.
Even serieus, ik zou dat nu niet meer durven. Ben wel blank, dus dat levert minder problemen op bij de douane. Maar toch...quote:Op donderdag 18 september 2025 15:28 schreef sp3c het volgende:
Nee
Maar vakantie in de VS zal wel moeilijk worden
En daarom moet hij dood?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En als morgen Volkert weer iemand vermoordt?
Als je ziet hoe agressief hij reageert op mensen die hem vragen stelden, dan is hij weldegelijk nog altijd gevaarlijk.
Het is de president wiens taak het is te verbinden.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Niet als troll bedoeld,maar je woorden "op dit moment zie ik" wil meer zeggen dat je eenzijdig nieuws leest.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat je zegt is relevants als kopstukken van de partij zulke acties uithalen. Of woorden van polariserende strekking uiten. Op dit moment zie ik de kopstukken van de Reps veel meer polarisen dan andersom.
Niemand doet alsof de haat 100% vanuit rechts komt. Iedereen weet dat beide zeide diehards hebben die haat aanwakkeren. Alleen bij de REPS hebben deze "haatzaaiers" hele prominte functies binnen de partij. Dat hebben ze bij de DEMS niet. Dat is het verschil.
Dus ja grosso mundo wordt er door de reps veel meer gepolariseerd dan door de dems.
Sorry voor de whataboutism, maar dat deed Biden ook totaal niet, integendeel. Dus ja......quote:Op donderdag 18 september 2025 15:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is de president wiens taak het is te verbinden.
Niet een willekeurige demonstrant.
Heb je dan voor het publiek eens 10 tweets die Biden gestuurd heeft en volgens jou net zo polariseren als die van Trump.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry voor de whataboutism, maar dat deed Biden ook totaal niet, integendeel. Dus ja......
Ik heb Biden nog nooit een gouverneur Scum horen noemen.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry voor de whataboutism, maar dat deed Biden ook totaal niet, integendeel. Dus ja......
It's getting hot in here so I am going to leave...quote:Op donderdag 18 september 2025 15:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je dan voor het publiek eens 10 tweets die Biden gestuurd heeft en volgens jou net zo polariseren als die van Trump.
Nee maar ik zal er geen traan om laten en hij had idd langer vast moeten zitten.quote:
Je zegt het verkeerd. Het is namelijk extreem links dat dit doet.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Mijzelf idem. En als ik de reacties en media moest geloven dan was zojuist de reïncarnatie van Hitler 'kaltgestellt'.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:57 schreef Hiddendoe het volgende:
Voordat Kirk werd vermoord, had het merendeel op dit forum nog nooit van hem gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |