Hij is ook meteen op zijn vingers getikt:quote:Op donderdag 18 september 2025 16:40 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar zo veel tijd gespendeerd met hier reageren dat je vergeten bent het nieuws te volgen?
Trump heeft zojuist Antifa op de terroristenlijst gezet. Terwijl Antifa een BEWEGING is en helemaal niet eens een ORGANISATIE. Hoe moet hij een Antifa herkennen? Aan het spandoeken "Gegen Nazi's", "Stop fascism", en dergelijke?
Gaat hij mensen als terrorist oppakken en de gevangenis in laten smijten die tegen fascisme zijn?
Dan geeft hij het fascisme zelf een vrijbrief. Een president die fascisme een vrijbrief geef en hun oppositie verplettert... Die gelooft dat hij de fascisten in de hand heeft, dat die fascisten naar hem zullen luisteren. De gevolgtrekking daarvan is dat Trump dus de baas van de fascisten is, of dat in ieder geval denkt. Dan is hij dus de fascistische leider.
Ik ben benieuwd of Trump NOG verder naar rechts zal gaan opschuiven.
Natuurlijk niet, maar dat deed deze man toch niet?quote:Op donderdag 18 september 2025 08:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ja altijd weer het 'muh vrijheid van meningsuiting'
Nee, mensen doodverwensen valt daar niet onder, geweld verheerlijken ook niet.
Dit dus, heel eng dat er ook redelijk veel Nederlanders achter zo'n Trump aanlopen.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:46 schreef RetepV het volgende:
Dat hele links/rechts doet er helemaal niet toe. Wat je nu onder je neus ziet gebeuren is de langzame opbouw van een totalitaire staat. Vrije meningen worden onderdrukt uit naam van de vrijheid van meningsuiting, een betere aanwijzing bestaat er niet.
Wow, iemand die zich op "X" (het goddelijke platform van Elon) zichzelf een proclaimed "TERRORIST EXPERT" noemt. Koning Trump kan doen wat hij wil, hadden jullie maar een betere kandidaat dan een DEI hire moeten inzetten.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij is ook meteen op zijn vingers getikt:
[ afbeelding ]
Daar vrees ik ook voor. Wilde eigenlijk naar Californië en Hawaï maar deze sfeer staat mij helemaal niet aan.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:28 schreef sp3c het volgende:
Nee
Maar vakantie in de VS zal wel moeilijk worden
Het lijkt mij niet dat je hier echt veel van mee gaat krijgen (anders dan op het moment dat je de VS inkomt, dat is altijd wel ellende).quote:Op donderdag 18 september 2025 17:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook voor. Wilde eigenlijk naar Californië en Hawaï maar deze sfeer staat mij helemaal niet aan.
Jij weigert hem te geloven omdat hij in caps lock tweet?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is dat hij het allemaal in CAPS ZET WANT ANDERS HAD IK HEM NIET GELOOFD!!!
Natuur is wel fantastisch daar.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom iemand überhaupt nog naar de shithole wil gaan die Amerika is geworden is mij al een raadsel. Serieus, waarom? Er is ook werkelijk waar 0,0 historie of cultuur daar.. waarom niet naar een mooi land met een rijke historie?
Alleen Trump mag dat inderdaad, iedereen else is een copy cat. Ook newsom die zijn retoriek kopieert en zichzelf voor schut zet..quote:Op donderdag 18 september 2025 17:13 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Jij weigert hem te geloven omdat hij in caps lock tweet?
Ik ken anders nog wel iemand die alleen maar in caps lock tweet.
Oh, ironie.
Mwah sfeer is wel stevig verhard. Toen ik februari 2017 in Florida was vond ik dat al.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat je hier echt veel van mee gaat krijgen (anders dan op het moment dat je de VS inkomt, dat is altijd wel ellende).
Sure, maar dat geldt ook voor de landen waar je de cultuur er gratis bij krijgt.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Natuur is wel fantastisch daar.
Het is westers maar anders en je hebt er mooie natuur.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, dan liever een kogel door je hoofd van de andere kant inderdaad
[..]
Waarom iemand überhaupt nog naar de shithole wil gaan die Amerika is geworden is mij al een raadsel. Serieus, waarom? Er is ook werkelijk waar 0,0 historie of cultuur daar.. waarom niet naar een mooi land met een rijke historie?
Mocht je wel gaan, Florida vond ik vele malen toffer dan Caliquote:Op donderdag 18 september 2025 17:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook voor. Wilde eigenlijk naar Californië en Hawaï maar deze sfeer staat mij helemaal niet aan.
De grap is dat Maga prat gaat op de vrijheid van meningsuiting, met als toppunt Vance die de EU een veeg uit de pan gaf.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:08 schreef InzolVC het volgende:
Linkse idiootjes nu.
[ afbeelding ]
Het is een etter met heel veel macht.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Trump doet in de UK nog even een duit in het zakje:
Kimmel is not a talented person, he has very bad ratings more than anything else and they should have fired him a long time ago,” said Trump alongside UK Prime Minister Keir Starmer during a press conference. “You can call that free speech or not, he was fired for lack of talent.” Trump made similar remarks yesterday on his Truth Social platform.
https://deadline.com/2025(...)e-speech-1236547961/
Hoe kun je zo'n man nu serieus nemen die bewust een grote etter uithangt? Het is mij een compleet raadsel.
Maga doet nu een keer aan cancel-cukture. Iets waar links zelf gek op is. Heb je hier ineens iets op tegen?quote:Op donderdag 18 september 2025 18:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
De grap is dat Maga prat gaat op de vrijheid van meningsuiting, met als toppunt Vance die de EU een veeg uit de pan gaf.
En nu zien we hoe Maga mensen met een onwelgevallige mening probeert de mond te snoeren, of erger.
De overheid onder Biden heeft niet gedreigd tv-stations uit de ether te halen, als iemand wat zei wat hen onwelgevallig was.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:16 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Maga doet nu een keer aan cancel-cukture. Iets waar links zelf gek op is. Heb je hier ineens iets op tegen?
Maar Maga deed dat niet. De FCC is geen Maga en het was vooral dat lokale stations hun handen er vanaf trokken.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:16 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Maga doet nu een keer aan cancel-cukture. Iets waar links zelf gek op is. Heb je hier ineens iets op tegen?
Wel sociale media gecensureerd, stiekem.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De overheid onder Biden heeft niet gedreigd tv-stations uit de ether te halen, als iemand wat zei wat hen onwelgevallig was.
Toon eens aan dat ik ooit voorstander ben geweest.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:16 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Waarom heeft een Amerikaan ondertiteling nodig?quote:Op donderdag 18 september 2025 18:46 schreef epicbeardman het volgende:
Kijkt er überhaupt iemand naar die late night shows zoals Kimmel dan? misschien paar boomers die kijken met ondertiteling aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |