Daar ben ik al geweest.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:41 schreef jigggy het volgende:
[..]
Mocht je wel gaan, Florida vond ik vele malen toffer dan Cali
Ha, wederom een plaatje maar geen link. Ik zie wel de naam van Sean Adl-Tabatabai staan en dan gaan de alarmbellen meteen af. Hij is immers de man achter fake news website The People's Voice.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Of facebook stelt geen vragen en censuurt iedereen wie dictator Biden wil.
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:38 schreef InzolVC het volgende:
[..]
On-topic als het gaat over linkse hypocrisie.
https://thepeoplesvoice.t(...)didnt-ask-questions/quote:Op donderdag 18 september 2025 19:38 schreef recursief het volgende:
[..]
Ha, wederom een plaatje maar geen link. Ik zie wel de naam van Sean Adl-Tabatabai staan en dan gaan de alarmbellen meteen af. Hij is immers de man achter fake news website The People's Voice.
Ondertussen op De Speld...quote:Op donderdag 18 september 2025 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, de Kimmel kwestie legt gewoon hypocrisie bloot. Onderstaande tweet was in 2022 een aanvulling op FCC's Brendan Carr's eigen statement tegen de twitterblokkade die The Babylon Bee (satirisch nieuws, vergelijkbaar met De Speld) kreeg:
De aanleiding van die blokkade was een satirisch artikel over een transgender die de titel Man van het Jaar zou hebben gewonnen. Carr haalde een quote van Biden aan:
“Good satire about our leaders—about our society—is quintessentially an American thing”
~ President Joe Biden, White House Correspondents’ Dinner, 04.30.22
[ x ]
Om met een groot leider te spreken:
“Well, well, well… how the turntables.”
~ Michael Scott, Regional Manager of Dunder Mifflin in Scranton, Pennsylvania
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
https://thepeoplesvoice.t(...)didnt-ask-questions/
quote:CIA Deployed Snipers to Charlie Kirk Event As Spy Plane Secretly Filmed Assassination
Dank u, bevestigt dus mijn vermoeden.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
https://thepeoplesvoice.t(...)didnt-ask-questions/
Nou, ik zou Fox toch wel als een tikje rechts van het midden durven te plaatsen...quote:Op donderdag 18 september 2025 19:00 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Hij hoefde dit niet te doen, want alle zenders eten uit de hand van links-progressief Amerika.
Kate wordt ontslagen?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:30 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh Kate is de volgende die gecanceld gaat worden. CANCELWARSZe ziet er te blij uit op de foto's met Trump.
Dat reddit ook zeg, heerlijk om af en toe in dat gekkenhuis te kijken.
Kimmel verspreid gewoon leugens over deze moord, ABC cancelt hem, niet het witte huis![]()
Net zoals Tucker kan Kimmel toch ook gewoon youtube kanaal beginnen, wist niet eens dat die gek op mainstream TV kwam.
quote:He was killed on camera. No one's family deserves to have to witness that. It's unthinkably cruel that people would then go on the internet and use their platform to say about an innocent man that "I don't care that he's dead." "He's not a hero." "He's a scumbag." "He shouldn't be celebrated."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als linkse Lubach op zijn slechtbekeken showtje gaat lopen roepen dat Pim Fortuyn door een rechts-extremist is vermoord mag hij ook wel ontslagen worden door RTL.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:07 schreef Zoddie het volgende:
Zie nu pas over Jimmy Kimmel.
Maar hij heeft gewoon gelijk? Ik zie het punt niet echt.
Rechts USA sleept Charlie's lichaam over de grond rond aan een touw en vraagt aan iedereen waarom ze zijn lichaam niet respecteren.
Het zijn beiden Mongolen.
Rechts maakt gebruik van de dood links zit zijn dood te vieren.
Totaal krankjorum allemaal.
Waar heeft Kimmel gelogen dan?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als linkse Lubach op zijn slechtbekeken showtje gaat lopen roepen dat Pim Fortuyn door een rechts-extremist is vermoord mag hij ook wel ontslagen worden door RTL.
Liegen is nooit goed als "komediant"
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:58 schreef Wantie het volgende:
[..]Voor George Floyd ging dat op ja, een drugsverslaafde en draaideurcrimineel. Dat is een hele andere categorie dan Kirk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
Leuk verzonnen, maar hoezo wordt terug gevallen op het narratief van een comediant?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:25 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft ook bijzonder dat men in bepaalde contreien moet terugvallen op comedians voor een narratief. Dat gebeurt hier op FOK! ook wel dat men dan beelden deelt van een comedian die een sketch doet over iets politieks en dan zijn er echt mensen die dat een 'hartstikke goed punt' vinden. Als je alleen maar kunt terugvallen op bepaalde media of mensen zoals comedians voor je politieke talking points is dat een behoorlijk zwaktebod.
[..]
Het ene leven is dus meer waard dan het andere.quote:Voor George Floyd ging dat op ja, een drugsverslaafde en draaideurcrimineel. Dat is een hele andere categorie dan Kirk.
Ah, de 'bepaalde contreien' zijn er weer..quote:Op donderdag 18 september 2025 21:25 schreef HowardRoark het volgende:
Het blijft ook bijzonder dat men in bepaalde contreien moet terugvallen op comedians voor een narratief. Dat gebeurt hier op FOK! ook wel dat men dan beelden deelt van een comedian die een sketch doet over iets politieks en dan zijn er echt mensen die dat een 'hartstikke goed punt' vinden. Als je alleen maar kunt terugvallen op bepaalde media of mensen zoals comedians voor je politieke talking points is dat een behoorlijk zwaktebod.
[..]
Voor George Floyd ging dat op ja, een drugsverslaafde en draaideurcrimineel. Dat is een hele andere categorie dan Kirk.
Nee hoor, dat zegt helemaal niemand. Wel kan het argument worden gemaakt dat door bepaald nobel gedrag in vergelijking met bepaald verwerpelijk gedrag (wat Charlie Kirk deed was goed en wat George Floyd deed was verwerpelijk) verdiend de een meer eerbetoon dan de ander.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuk verzonnen, maar hoezo wordt terug gevallen op het narratief van een comediant?
[..]
Het ene leven is dus meer waard dan het andere.
Ik heb je de vorige keer al gezegd dat ik met dit soort berichten niets kan. Als je kritiek hebt, prima, maar wees dan specifiek en geef aan wat en waarom je dat dwarszit. En deins dan vervolgens ook niet terug daar een discussie over te voeren.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, de 'bepaalde contreien' zijn er weer..![]()
Persoonlijk denk ik ook niet dat de meeste mensen zulke shows kijken voor het politieke activisme. Maar kan het uiteraard fout hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als linkse Lubach op zijn slechtbekeken showtje gaat lopen roepen dat Pim Fortuyn door een rechts-extremist is vermoord mag hij ook wel ontslagen worden door RTL.
Liegen is nooit goed als "komediant"
Je komt gewoon met een verzinsel.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zegt helemaal niemand. Wel kan het argument worden gemaakt dat door bepaald nobel gedrag in vergelijking met bepaald verwerpelijk gedrag (wat Charlie Kirk deed was goed en wat George Floyd deed was verwerpelijk) verdiend de een meer eerbetoon dan de ander.
[..]Ik heb je de vorige keer al gezegd dat ik met dit soort berichten niets kan. Als je kritiek hebt, prima, maar wees dan specifiek en geef aan wat en waarom je at dwarszit. En deins dan vervolgens ook niet terug daar een discussie over te voeren.quote:Maar dat is puur een mening.
Mag je hebben natuurlijk, maar iemand anders kan daar een andere mening op hebben.
En op die personen wordt jacht gemaakt op dit moment.
Welk verzinsel?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb je de vorige keer al gezegd dat ik met dit soort berichten niets kan. Als je kritiek hebt, prima, maar wees dan specifiek en geef aan wat en waarom je at dwarszit. En deins dan vervolgens ook niet terug daar een discussie over te voeren.
Je komt gewoon met een verzinsel.
Mocht je het over mij hebben: ik ben GEEN 'hij'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |