Succes met je verjaardagsetentje voorbereidenquote:Op vrijdag 12 september 2025 15:01 schreef foodlover het volgende:
Dit weekend jarig. Geen taart, wel zelfgemaakte babi pangang, nasi zoals de chinees, kipsate, Gado gado en lontong, kroepoek.
Je kunt het ook in een bakje leggen en dat bakje in heet water (gewoon in de gootsteen). Ontdooid snel zat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben vergeten vlees uit de vriezer te halen. Dat worden boterhammen. Met pindakaas. Vloer volkoren.
Ah goede tip!quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Succes met je verjaardagsetentje voorbereiden
[..]
Je kunt het ook in een bakje leggen en dat bakje in heet water (gewoon in de gootsteen). Ontdooid snel zat.
Ziet er goed uit Mike!quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:32 schreef Mikeytt het volgende:
kapsalon gemaaktMet vegan shoarma, patat uit de airfryer, kaas en extra salade
![]()
[ afbeelding ]
Leuk! En gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:01 schreef foodlover het volgende:
Dit weekend jarig. Geen taart, wel zelfgemaakte babi pangang, nasi zoals de chinees, kipsate, Gado gado en lontong, kroepoek.
Boh, al heel lang niet op en nu heb ik er ineens zin inquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebakken aardappeltjes (Opperdoeser ronde) met panko, gebraden runderburgertjes en een salade van komkommer en tomaat met een vinaigrette.
Gnocchi!quote:Op maandag 15 september 2025 16:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een variant op dit recept van romige gnocchi met spinazie en spekjes.
In plaats van de tuinerwten los toevoegen heb ik een crème van tuinerwten, bosui, knoflook en olijfolie gemaakt.
Bloemkool, broccoli en sperziebonen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:54 schreef SoS87 het volgende:
Bistrokrieltjes, kidneybonen met tijm en 2 gepaneerde schnitzels.
Nu eerst nog een pilsje.
En dat vond ik heel lekkerquote:Op maandag 15 september 2025 16:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een variant op dit recept van romige gnocchi met spinazie en spekjes.
In plaats van de tuinerwten los toevoegen heb ik een crème van tuinerwten, bosui, knoflook en olijfolie gemaakt.
Zo, dat ziet er lekker uit!quote:Op maandag 15 september 2025 20:14 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Char siu van kippendij, geroerbakte sugarsnaps en Basmati.
Dat vind ik ook de minste van Aviko, de zwitserse is where its at.quote:Op maandag 15 september 2025 23:56 schreef -Sigaartje het volgende:
Griekse aardappelschotel van Aviko (diepvrieszak) met een broodje hamburger.
De Aviko-zak lag al een tijdje in de vriezer. In de koekenpan gedaan. Het rook lekker, maar de geur bleek lekkerder dan de smaak. Het was wat smakeloos. Ik maak meestal zelf opgebakken aardappeltjes (met koken erbij) en als je dat gewend bent, dan is zo'n diepvrieszak.... afknapper is een groot woord, maar wel een tegenvaller. Het is het gewoon net niet.
De hamburger kwam wel uit eigen keuken, gemaakt van rundergehakt, en vormde een schril contrast wat smaak betreft. Het is en blijft toch een groot verschil als je zelf je handen uit de mouwen steekt met verse spullen dan als je uit gemak wat uit de supermarktdiepvries haalt.
Sorry Aviko, maar je wordt geen herhaling.
Je had heel vroeger de Turkse, die was erg goed. Maar zoals altijd dingen die goed verkopen, worden snel uit het assortiment gehaald.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de minste van Aviko, de zwitserse is where its at.
Team Zwitserse aardappelschotel (met extra ui en ei of bacon)quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de minste van Aviko, de zwitserse is where its at.
En zo lagen de kreeftjes bij Simonis op mij te wachten:quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:07 schreef Blues het volgende:
We waren in den Haag voor wat anders en reden voor een late lunch door naar Simonis op de haven van Scheveningen.
Ik had de tonijn tataki met verse jusdorange en @:golfer een halve kreeft thermidor met een appelsap erbij.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Smaakt dat goed? Ik denk het wel, want er staan altijd zoveel mensen daar die broodjes te eten.quote:
Het is vulling, bij geen honger had ik m niet gekocht zeg maarquote:Op dinsdag 16 september 2025 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Smaakt dat goed? Ik denk het wel, want er staan altijd zoveel mensen daar die broodjes te eten.
Ik denk dat veel mensen zich daarmee belonen omdat ze de meubelspeurtocht voltooid hebben. Kleinigheidje, snackje, kan gerust.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Smaakt dat goed? Ik denk het wel, want er staan altijd zoveel mensen daar die broodjes te eten.
Het is superslimme marketing. Heel goedkoop hapje en drankje voor een mini bedragje na afloop van shoppen. Geeft je het gevoel dat je een enorm goeie deal hebt gesloten ookal heb je bij de kassa ervoor net ¤900,- aan Billy's afgerekendquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen zich daarmee belonen omdat ze de meubelspeurtocht voltooid hebben. Kleinigheidje, snackje, kan gerust.
Of uit frustratie als de speurtocht niet gelukt is.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is superslimme marketing. Heel goedkoop hapje en drankje voor een mini bedragje na afloop van shoppen. Geeft je het gevoel dat je een enorm goeie deal hebt gesloten ookal heb je bij de kassa ervoor net ¤900,- aan Billy's afgerekend
Laatste gevoel blijft hangen en dus kom je terug met een blije bakkes
Altijd lekkerrrrrrquote:Op dinsdag 16 september 2025 17:14 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik kip, patat en appelmoes.
Oftewel gemarineerde gegrilde kippendijstukjes, patat van Friethoes en appelcompote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |