Team Zwitserse aardappelschotel (met extra ui en ei of bacon)quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de minste van Aviko, de zwitserse is where its at.
En zo lagen de kreeftjes bij Simonis op mij te wachten:quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:07 schreef Blues het volgende:
We waren in den Haag voor wat anders en reden voor een late lunch door naar Simonis op de haven van Scheveningen.
Ik had de tonijn tataki met verse jusdorange en @:golfer een halve kreeft thermidor met een appelsap erbij.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Smaakt dat goed? Ik denk het wel, want er staan altijd zoveel mensen daar die broodjes te eten.quote:
Het is vulling, bij geen honger had ik m niet gekocht zeg maarquote:Op dinsdag 16 september 2025 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Smaakt dat goed? Ik denk het wel, want er staan altijd zoveel mensen daar die broodjes te eten.
Ik denk dat veel mensen zich daarmee belonen omdat ze de meubelspeurtocht voltooid hebben. Kleinigheidje, snackje, kan gerust.quote:Op dinsdag 16 september 2025 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Smaakt dat goed? Ik denk het wel, want er staan altijd zoveel mensen daar die broodjes te eten.
Het is superslimme marketing. Heel goedkoop hapje en drankje voor een mini bedragje na afloop van shoppen. Geeft je het gevoel dat je een enorm goeie deal hebt gesloten ookal heb je bij de kassa ervoor net ¤900,- aan Billy's afgerekendquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen zich daarmee belonen omdat ze de meubelspeurtocht voltooid hebben. Kleinigheidje, snackje, kan gerust.
Of uit frustratie als de speurtocht niet gelukt is.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is superslimme marketing. Heel goedkoop hapje en drankje voor een mini bedragje na afloop van shoppen. Geeft je het gevoel dat je een enorm goeie deal hebt gesloten ookal heb je bij de kassa ervoor net ¤900,- aan Billy's afgerekend
Laatste gevoel blijft hangen en dus kom je terug met een blije bakkes
Altijd lekkerrrrrrquote:Op dinsdag 16 september 2025 17:14 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik kip, patat en appelmoes.
Oftewel gemarineerde gegrilde kippendijstukjes, patat van Friethoes en appelcompote.
Dat geeft echt een andere smaak, gochujang is gefermenteerd.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond Koreaans stoofvlees met noedels, maar ipv gochujang gebruik ik sambal badjak.
Weet ik. Hadden we ook in huis, maar vinden wij allebei niet lekker.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:17 schreef Curiosity het volgende:
Dat geeft echt een andere smaak, gochujang is gefermenteerd.
Gewoon te krijgen bij AH
quote:Op woensdag 17 september 2025 12:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond Koreaans stoofvlees met noedels, maar ipv gochujang gebruik ik sambal badjak.
Oh dat is lekker!quote:Op woensdag 17 september 2025 22:57 schreef foodlover het volgende:
Ik vond "Fleckerl" eierpasta bij een supermarkt hier in ES. Ik maakte kip met paprika roomsaus met de eierpasta erbij.
Prima eten hoor, volgende keer Opperdoezers in de schil laten?quote:Op woensdag 17 september 2025 21:16 schreef -Sigaartje het volgende:
Beetje simpel, maar wel erg lekker. Rundergehaktballetje met Opperdoezer aardappeltjes en veldslasalade.
[ afbeelding ]
Ach, die simpele gerechtjes van vroeger vind ik nog het meest lekker.
Opperdoezers moet je schrappen.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat is lekker!
[..]
Prima eten hoor, volgende keer Opperdoezers in de schil laten?
Hier preischotel met gehakt en kaas. Lekker, zit nu aan een tweede portie want hongerlap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |