Nandoquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:45 schreef Curiosity het volgende:
Dit was mijn ontbijt vandaag.
[ link | afbeelding ]
Straks Nando kip met gebakken aardappeltjes en appelmoes.
Heerlijkquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Schouderkarbonade van scharrelvarken, met gesmoorde witte kool, komkommer ingelegd met azijn, soy en chili
Patat met pindasaus en een kroket worden gehaald as we speakquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Nandolekker man!
Hier nu kruidentheetje en naturel chippies
Straks gezond voer en ik heb er echt geen zin in. Zin in patat en kroket
Was erg lekker, alleen de komkommer met chili waren erg pittig geworden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Mis hier in Nederland trouwens de zure koolsalade met azijn en karwij. Zo lekker fris dat altijd bij varkensvlees
quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Patat met pindasaus en een kroket worden gehaald as we speak
Bram for the win
Dat is effectief graan en groentequote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zag een filmpje op social media van een pistache cheesecake bij Costco en ik moest aan dit topic en de pistachelovers denken.
Hier weinig spannends qua eten. Moet weer even op de gezondere tour want wil nog steeds wat kilo’s kwijt.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:45 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik (eerbetoon aan Jonnie Boer) gehaktballen volgens de Librije methode met daarbij gekookte Opperdoezer ronde aardappels en een kropslamelange met een vinaigrette.
Heb ik ook gezien! Maar die ga ik deze maand halen bij Koekela. Daar is ie taart van de maand en ziet er hetzelfde uit als die ik van Costco zagquote:Op maandag 6 oktober 2025 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zag een filmpje op social media van een pistache cheesecake bij Costco en ik moest aan dit topic en de pistachelovers denken.
Hier weinig spannends qua eten. Moet weer even op de gezondere tour want wil nog steeds wat kilo’s kwijt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:10 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik paddenstoelen risotto met porcini en gemengde andere paddenstoelen. Daarbij botersla met een vinaigrette.
Kleffe gnocci is lekker johquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:48 schreef Molo het volgende:
Gepimpte gnocchi uit de oven, vond het niet zo'n succes (kleffe textuur) maar mijn gezin vond het fantasssssstisch
ben er ook gek opquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kleffe gnocci is lekker joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |