Dit was een 10quote:Op donderdag 18 september 2025 16:37 schreef golfer het volgende:
Ik maak confit de canard met spitskool en krokante aardappels.
Lekker!quote:Op donderdag 18 september 2025 16:37 schreef golfer het volgende:
Ik maak confit de canard met spitskool en krokante aardappels.
Boh, lekker! Goeie foto ook!quote:Op donderdag 18 september 2025 18:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit was een 10![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Dit klinkt ook fantastisch zegquote:Op donderdag 18 september 2025 19:30 schreef Kanaroe het volgende:
Okonomyaki's gemaakt, chinese kool, wortel en restje prei als basis
Zelf wat Japanse stijl mayo (kewpie vind ik duur en niet lekker) en rode saus gemaakt
Ze waren heerlijk maar wel wat zwaar want best veel deegbeslag door de groenten geroerd
Mijn reactie komt door dat je een vraagteken gebruikte bij Opperdoezers in de schil laten.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was ze gewoon alleen, en dan koken
Schillen en schrappen toch niet nodig? Superlekker schilletje om te eten
LOL, die user had zijn Opperdoezers helemaal geschild en dat vond ik zonde. Vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 18 september 2025 20:43 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Mijn reactie komt door dat je een vraagteken gebruikte bij Opperdoezers in de schil laten.
Maar dat doe je dus 😀
quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:25 schreef Molo het volgende:
Hier pizza. Crosta & Mollica. Was druk in de Appie, derde in de rij voor het vriesvak die allemaal die pizza's wilden pakken
Waar was dat Dubai-ijs van? De ijssalon hier had het, maar de kadaifi was taai dus dan is het niet te vretenquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:31 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hebben ook weer Crosta Mollica gekocht. Oa. Stromboli. Ben benieuwd.
En vanmiddag had ik een bakje Dubai-ijs. Voor de gein, om te proberen.
Niks aan.
Oooh, dat ziet er goed uit, lekkere kippetjesquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond uit eten (op het terras) bij The Fat Pelican.
Top gekokkereldquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:44 schreef Blues het volgende:
Beetje vroeg gegeten.
Ik maakte dit:
https://uitpaulineskeuken.nl/recept/open-lasagne
Met restant lasagnebladen die op moesten en restant uitgebakken spekjes als extra erdoor.
Truffelpesto dat ze niet hadden vervangen door truffeltapenade en de ricotta vervangen door een laco-vrije roomkaas die ik ipv koud erop even heb verwarmd.
En *tromgeroffel* voor iemand die nooit kookt was het lekker!![]()
[ link | afbeelding ]
Een ijskraam in een winkelcentrum. Met idd taaie kadaifi. En de smaak vond ik niet geweldig.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar was dat Dubai-ijs van? De ijssalon hier had het, maar de kadaifi was taai dus dan is het niet te vreten
Klinkt heerlijk! Een Philly met blauwe kaasquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oooh, dat ziet er goed uit, lekkere kippetjes![]()
Veel plezier en geniet ervan!
[..]
Top gekokkereld![]()
Pauline wordt hier ook regelmatig geraadpleegd ter inspiratie
O.T.
Soort Philly Cheese Steak gemaakt
Biefstuk afgeblust met balsamico en balsamicosiroop, rood van binnen en in plakken gesneden
Sjalotjes gefruit, groene paprika en champignons erbij gebakken
Dat op een doorgesneden baguette en afgetopt met superzachte gorgonzola erop
Efkes onder de grill........goddelijk lekker
Big tastyquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:31 schreef Kanaroe het volgende:
Meneer had zin in mc donalds, ikke niet
Toch gedaan, ik nam een big tasty met frietjes en mc saus.
Hij nam een korean chicken o.i.d. en frietjes
Samen nog kaassnackjes gedeeld.
Ik heb nu trek in echt eten
Dat vond ik juist zo lekker, toen het nog echt BIG tasty was. Omdat het vlees en de tomaat zelf zo weinig smaak heeft denkquote:Op zaterdag 20 september 2025 18:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mwah, ik vind die saus erg overheersend
Maar het viel niet héél erg tegen
Ja, die eerdere versie was echt wel lekkerder, en groter!quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat vond ik juist zo lekker, toen het nog echt BIG tasty was. Omdat het vlees en de tomaat zelf zo weinig smaak heeft denk
quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:38 schreef Tuindier het volgende:
Deze ochtend smoothiebowl en vanavond krijgen we eters en maak ik dahl, rijst, tofu tikka massala, polak tofu, beans aloo, chutney en platbrood.
Wasquote:Op zondag 21 september 2025 16:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een pastasalade met gerookte kip en honing-mosterdsaus.
Lekker zeg!quote:Op zondag 21 september 2025 18:19 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rendang met Basmati rijst en siracha kroepoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |