abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218718385
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218718391
Die Deb.... als ik met mijn psoriasis een uur in bad ga liggen zijn de velletjes er ook af.... gekkie
pi_218718405
Debbie hoorde haar schouders kraken. Ach gut, ze valt uit elkaar.
pi_218718422
Ik zie bij JvP een man aan tafel zitten op de 'camping'. Is dat Koen?
Je ziet zijn armen en een bord eten.
pi_218718435
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef lila01 het volgende:
Kan ook haar ex zijn, vader van de kinderen.
pi_218718440
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:45 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie hoorde haar schouders kraken. Ach gut, ze valt uit elkaar.
Altijd handig, zo’n voorzetje voor nieuwe diagnoses. Kan ze weer even op voortborduren.
pi_218718442
quote:
Ze heeft zelf toegelicht dat het haar vader is.
pi_218718454
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:50 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Kan ook haar ex zijn, vader van de kinderen.
Kan ook
pi_218718457
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze heeft zelf toegelicht dat het haar vader is.
Nee, ik bedoel een andere foto.
pi_218718467
quote:
Ze zegt haar vader. Ik ben niet overtuigd.
pi_218718476
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik ook niet hoor. Jonge handen en haar op de handen. Dat heeft Koen ook.
pi_218718529
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ook niet hoor. Jonge handen en haar op de handen. Dat heeft Koen ook.
En ook al is het Koen, is dat dan erg? Hij heeft ook zijn leven met haar en de kinderen gedeeld/deelt het nog.
pi_218718543
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee, ze zegt niet dat dit haar vader is. Dat was op de foto' s bij haar ouders thuis. Dit zijn de armen en handen van een jong iemand.
pi_218718546
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ook al is het Koen, is dat dan erg? Hij heeft ook zijn leven met haar en de kinderen gedeeld/deelt het nog.
Nee hoor, zegt iemand dat?
pi_218718549
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Altijd handig, zo’n voorzetje voor nieuwe diagnoses. Kan ze weer even op voortborduren.
Ik gok slijmbeursontsteking in haar schouders.
(Een slijmbeursontsteking wordt vaak veroorzaakt door overbelasting.. neenee zéker niet van toepassing, een val, of een injectie (zoals een vaccinatie) die op de verkeerde plaats wordt gegeven. ) 😉🤭😋
pi_218718561
Of het is haar broer of een neef of een vriend of de zoon van de slager. Mijn hemel 😂
pi_218718573
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat is zeker niet erg. Net zo min als wanneer M daar zou zitten.
pi_218718589
Misschien is het J wel die verliefd is geworden op een andere man?
pi_218718596
Ik krijg echt een error van die zoldertrap bij AM. Waarom is die zo geplaatst dat ie uitkomt op een reling, waardoor je zijwaarts naar het open deel moet klimmen? 😂 haal dan gewoon een stukje reling weg of draai die trap een kwartslag.

Sowieso begrijp ik nog steeds niet wat er nou zo bijzonder is geworden aan die zolder, er is toch weinig meer gedaan dan twee basic IKEA kastjes in elkaar knutselen en een nieuwe lamp ophangen?
pi_218718599
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:04 schreef Memm het volgende:

[..]
(Een slijmbeursontsteking wordt vaak veroorzaakt door overbelasting.. neenee zéker niet van toepassing, een val, of een injectie (zoals een vaccinatie) die op de verkeerde plaats wordt gegeven. ) 😉🤭😋
Ze wil nu vast wekelijks naar een masseur want nu bedenkt ze natuurlijk dat haar lijf dit nodig heeft. Zit zo vast! Ja logisch, zit nauwelijks beweging in.
pi_218718609
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:10 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Misschien is het J wel die verliefd is geworden op een andere man?
Alles is mogelijk.
pi_218718610
J&V ook weer op de vierde of vijfde gesponsorde vakantie? 😱
pi_218718616
Wat een griezel die Pim. Heeft een hele gemene, duistere blik in zijn ogen…
Zal Curly met hem verder gaan?
pi_218718627
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:04 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nee hoor, zegt iemand dat?
Inderdaad, zou toch fijn zijn als ze uiteindelijk samen verder gaan.
pi_218718630
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:11 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik krijg echt een error van die zoldertrap bij AM. Waarom is die zo geplaatst dat ie uitkomt op een reling, waardoor je zijwaarts naar het open deel moet klimmen? 😂 haal dan gewoon een stukje reling weg of draai die trap een kwartslag.

Sowieso begrijp ik nog steeds niet wat er nou zo bijzonder is geworden aan die zolder, er is toch weinig meer gedaan dan twee basic IKEA kastjes in elkaar knutselen en een nieuwe lamp ophangen?
Nee maar als er 2 meubels verschoven worden en eventueel een muurtje geverfd noemt AM het al een verbouwing.
pi_218718631
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Alles is mogelijk.
Plottwist 😱
pi_218718637
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Inderdaad, zou toch fijn zijn als ze uiteindelijk samen verder gaan.
Dat is wel wat velen hebben voorspeld

[ Bericht 0% gewijzigd door Blossemtje_twente op 08-09-2025 22:17:03 (Zin aangepast ) ]
pi_218718642
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:03 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nee, ze zegt niet dat dit haar vader is. Dat was op de foto' s bij haar ouders thuis. Dit zijn de armen en handen van een jong iemand.
Ik zou de reacties nog even doorlezen als ik jou was. Iemand vraagt specifiek naar degene naast haar aan tafel. Dat hoeft niemand te vragen over de foto waar letterlijk bij staat dat ze bij haar ouders zit 😉
pi_218718655
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:04 schreef Memm het volgende:

[..]
Leuk je weer even hier te ‘zien’ Mem!
pi_218718656
.

[ Bericht 100% gewijzigd door HighRainbows op 08-09-2025 22:23:09 (Fouten) ]
pi_218718661
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:12 schreef huisjehier121 het volgende:
J&V ook weer op de vierde of vijfde gesponsorde vakantie? 😱
Deze vakantie wordt weer flink gedeeld want gratis. Zij zijn ook echt wandelende reclamezuilen.
pi_218718764
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik zou de reacties nog even doorlezen als ik jou was. Iemand vraagt specifiek naar degene naast haar aan tafel. Dat hoeft niemand te vragen over de foto waar letterlijk bij staat dat ze bij haar ouders zit 😉
Ik zie die reactie niet, reageert Jacqueline daar zelf ook op? Het interesseert me verder vrij weinig of t Koen is of de zoon van de slager🙈
pi_218718846
Is geen Koen. Zie nagels, en Koen draag sieraden en heeft een tattoo aan die binnenkant van zijn arm

FBI 😂😂
pi_218718858
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:11 schreef Louuuu_lou het volgende:

Sterker nog. Volgens mij stond de trap eerst een kwartslag anders. Ik herinner me namelijk duidelijk dat de kleine J. van de trap zo het bed op kon springen.
pi_218718868
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 19:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende: [..] Tja maar als je geen 2e kind wilt en je vrouw word bij het aanzicht van je knakworst al zwanger... en dan wil je geen 3e maar herhaalt hetzelfde verhaaltje zich weer.. dan komt het toch over alsof hij hem er zelf steeds voor hangt 🤷
Ik ben visueel ingesteld en wil dit niet voor me zien :'(

Maar moet tegelijkertijd een beetje lachen om term de knakworst van Roy :') Zou zij het type zijn wat claimt zogenaamd door de pil heen zwanger te zijn geworden terwijl zij de pil niet nam? Inmiddels zou het me niet meer verbazen.
pi_218718955
Minibelle dekt zichzelf al in dat de hb screening op de school van Belle vast onnauwkeurig is.. of terwijl het ligt sws aan de test als er niet uitkomt dat ze hoog begaafd is
pi_218719029
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Is geen Koen. Zie nagels, en Koen draag sieraden en heeft een tattoo aan die binnenkant van zijn arm

FBI 😂😂
Aha, goed gezien
pi_218719456
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:55 schreef Shuri het volgende:

[..]
Sterker nog. Volgens mij stond de trap eerst een kwartslag anders. Ik herinner me namelijk duidelijk dat de kleine J. van de trap zo het bed op kon springen.
Klopt, je zag de boorgaten nog zitten in eerdere stories vorige week ofzo waarin ze zuchtend dat trapje opklom. Geen idee waarom ze dat gedaan hebben want nu kom je idd uit op reling.
pi_218719711
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 05:48 schreef Holaa het volgende:

[..]
Klopt, je zag de boorgaten nog zitten in eerdere stories vorige week ofzo waarin ze zuchtend dat trapje opklom. Geen idee waarom ze dat gedaan hebben want nu kom je idd uit op reling.
Had Maarten geen nieuwe trap gemaakt? Misschien was die te lang voor de oude plek? Ik vond het er doodeng uit zien met die open reling aan de ene kant, ik zou daar met stofzuigen net een stapje te ver naar achteren doen denk ik🙈
pi_218719718
Kleding showen wat er morgen gedragen word in zo een situatie is gewoon een no go, het is geen feestelijke gelegenheid en AM maakt het iets van hun nu.
Ze vraagt zich af hoe iedereen op tijd daar is, ik neem aan dat ze de wekker zetten en wetne hoe laat ze aanwezig dienen te zijn.

Debbie doet weer veel te veel en een reiki behandeling, B12, dan nog dat floaten en nog een massage dat kan echt wel voor een reactie zorgen in het lichaam, die massage.
Mijn spieren reageren heel snel op veranderingen zelfs als ik op een andere stoel heb gezeten kan dat de dag ernaar voor spierpijn zorgen.
pi_218719740
Debbie kom toch niet fysiek naar haar uwv afspraak? En nu zegt ze dat ze altijd in Amersfoort gaan floaten, want lekker dichtbij.
pi_218719768
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 23:21 schreef Lampje88 het volgende:
Minibelle dekt zichzelf al in dat de hb screening op de school van Belle vast onnauwkeurig is.. of terwijl het ligt sws aan de test als er niet uitkomt dat ze hoog begaafd is
En dat ze iets bij het huiswerk van Belle mocht schrijven. En ze alleen maar het negatieve ding eruit haalt.
Sowieso alles beschrijven van de middelbare school van je dochter. Hoe ver je dochter al is met huiswerk. Foto s van het huiswerk. Zou dochter dit allemaal goed vinden?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218719779
Dbm voor de verandering huisartsenpost. .gelukkig geen 112.
Stomme vraag wellicht, waarom moet je naar HAP als stikgevaar weg is?
pi_218719783
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:37 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
En dat ze iets bij het huiswerk van Belle mocht schrijven. En ze alleen maar het negatieve ding eruit haalt.
Sowieso alles beschrijven van de middelbare school van je dochter. Hoe ver je dochter al is met huiswerk. Foto s van het huiswerk. Zou dochter dit allemaal goed vinden?
Ik vind hier wel wat van. Je lacht je kind publiekelijk uit omdat ze "Frans" heeft opgeschreven. Kind heeft zelf SM.

En IQ testen die onnakeurig zijn. Oke.
pi_218719784
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:31 schreef Post-its het volgende:
Debbie kom toch niet fysiek naar haar uwv afspraak? En nu zegt ze dat ze altijd in Amersfoort gaan floaten, want lekker dichtbij.
Sowieso een fantast. Vorig jaar kon ze nog naar een Afrikaans land vliegen en een week alleen op vakantie. Maar goed we weten helemaal niet of ze een uitkering krijgt. Ik gok erop van niet, gezien ze voor die tijd niet zo veel werkte.
pi_218719789
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:39 schreef SophiaLoren het volgende:
Ze wacht dus totdat haar kind rood/blauw wordt voordat ze gaat slaan op de rug? Dat is hoe ik het lees. Ik denk dat ze het verkeerd heeft geschreven. Hoop ik.
pi_218719808
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:40 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik vind hier wel wat van. Je lacht je kind publiekelijk uit omdat ze "Frans" heeft opgeschreven. Kind heeft zelf SM.

En IQ testen die onnakeurig zijn. Oke.
Ik ging hier even speciaal voor kijken. Mijn jongste krijgt die screening ook over een paar weken. Hebben we 2 weken terug uitleg over gehad. Doen ze standaard daar ivm onderpresteren. Is ontwikkeld door en wordt begeleid door de universiteit van Nijmegen.
Kun je van alles over vinden, maar zij zal ze wel onnauwkeurig vinden.

Zo ken ik overigens meer ouders, overtuigd dat hun kind HB is, maar het blijkt nergens uit, komt uit geen enkele test. Dus de testen zijn slecht of degene die ze afneemt.🤣
pi_218719826
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:37 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ja en de kinderen in de klas kunnen ook meelezen. Echt wel "voer" om te pesten als alles wordt gedeeld en al zeker wanneer je iemand belachelijk maakt. Vind ik sws niet kunnen dat je dit als ouder doet. Filmen op een kwetsbaar moment bijv (huilen, driftbuien, zindelijkheids issues enz)
pi_218719828
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:39 schreef SophiaLoren het volgende:
Omdat het al weer zo lang geleden was dat ze geweest is.
Ik denk dat ze weer iets moois verzonnen heeft om op te halen hoeveel zorgen ze toch altijd heeft, leugenaar.
pi_218719831
Die Minibelle zou je toch eens flink door elkaar willen husselen. Echt niet OK wat zij doet. Wens de leerkrachten op school veel sterkte met haar.
pi_218719832
Ik vind AM die uitvaart zo uitmelken, ik word er bijna misselijk van. Eerst al keer op keer eraan refereren, nog even kleding showen alsof het een verkleedpartijtje is, deze ochtend zijn ze allemaal nerveus. Geen woord over de familie, dat je zo meeleeft met hun gemis, als je jezelf toch op de borst wil kloppen, breng die mensen wat eten of andere hulp en deel dat. Maar dit is niet eens meer how can I make this about me, Dit is de grote AM show die letterlijk over lijken gaat.
pi_218719835
Een van onze kinderen is ooit bijna gestikt, probeerde een te groot stuk door te slikken en liep blauw aan. Je merkt het in eerste instantie niet per se, omdat ze dus geen geluid maken (ik zat niet naast mijn zoon), dus ik snap wel ergens dat ze dus pas begonnen met slaan (als iemand zich verslikt heeft op de rug kloppen geen zin). Daarna heb ik ook even contact gehad met de huisarts of ik nog ergens op moest letten, maar hoefde niet langs te komen.
pi_218719837
Minibelle lijkt soms echt jaloers te zijn op haar eigen kinderen, alsof ze hun niets gunt
Hoe komt het in je op om dit te doen.. en pas 20:15 eten ik vind daar wat van..
Zij is echt opschepper nr 1… waarom moeten we dit allemaal 100x weten dat haar kind topsporter is?
Mijne is het ook en dan? Boeiend
pi_218719838
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:50 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik ging hier even speciaal voor kijken. Mijn jongste krijgt die screening ook over een paar weken. Hebben we 2 weken terug uitleg over gehad. Doen ze standaard daar ivm onderpresteren. Is ontwikkeld door en wordt begeleid door de universiteit van Nijmegen.

Zo ken ik overigens meer ouders, overtuigd dat hun kind HB is, maar het blijkt nergens uit, komt uit geen enkele test. Dus de testen zijn slecht of degene die ze afneemt.🤣
Ja maar ik vraag me oprecht af waarom zou je perse een kind willen met hb? (Vanuit minibelle bedoel ik he) Is je kind hoogbegaafd prima maar als je op een knop zou kunnen drukken bij de geboorte: of normaal iq of hb zou ik drukken op de normaal iq.
pi_218719850
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 08:00 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Ja maar ik vraag me oprecht af waarom zou je perse een kind willen met hb? (Vanuit minibelle bedoel ik he) Is je kind hoogbegaafd prima maar als je op een knop zou kunnen drukken bij de geboorte: of normaal iq of hb zou ik drukken op de normaal iq.
Hoogbegaafdheid is pittig, dat realiseren veel mensen zich totaal niet. Het is niet een leuk accessoire ofzo, maar het wordt vaak wel zo gezien.
pi_218719865
quote:

[..]
Omdat zij gewoon wilt laten zien dat haar kinderen heel slim zijn!
Maar HB is echt niet tof! Weet er alles van bij mijn dochter je wilt niet weten hoevaak zij in de knoop zit met haar zelf..

Pff am maak er wel een heel circus van he. De crematie
We zijn allemaal een beetje zenuwachtig
Wat wil je allemaal dm’s van ach meid
pi_218719875
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Een van onze kinderen is ooit bijna gestikt, probeerde een te groot stuk door te slikken en liep blauw aan. Je merkt het in eerste instantie niet per se, omdat ze dus geen geluid maken (ik zat niet naast mijn zoon), dus ik snap wel ergens dat ze dus pas begonnen met slaan (als iemand zich verslikt heeft op de rug kloppen geen zin). Daarna heb ik ook even contact gehad met de huisarts of ik nog ergens op moest letten, maar hoefde niet langs te komen.
Die van mij maken geluid als ze bijna stikken. Nog gelukkig niet meegemaakt zonder geluid. Maar dat maakt wel dat ze later gaat slaan idd.
Haar verhaal op instagram komt niet overeen met threads. Op instagram 112 niet nodig gehad en de hap gebeld daarna. Op threads met 112 aan de lijn alles geprobeerd. Ze maakt er weer een mooi verhaal van.
pi_218719876
quote:

[..]
Nou dat snap ik ook niet. Maar juist degenen die dat "willen" snappen niet goed wat het allemaal inhoudt.

Bij minibelle denk ik dat het een excuus is om niet op te hoeven voeden.
pi_218719886
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 08:03 schreef Maremare het volgende:

[..]
Hoogbegaafdheid is pittig, dat realiseren veel mensen zich totaal niet. Het is niet een leuk accessoire ofzo, maar het wordt vaak wel zo gezien.
Je ziet het hier op forum ook veel de onwetendheid wat hb echt is.. het is echt pittig maar heeft weinig te maken met extreem slim in alles .. ik heb er 3.. en de oudste 2 zitten niet uit te blinken op gymnasium.. (hoeft van ons ook zeer zeker niet) en onze middelste heeft dyslexie in een zwaardere vorm dus ook dat kan gewoon 🤷
pi_218719902
AM:
Het lijkt erop dat het marketing team tegen haar gezegd heeft dat ze meer zelf in beeld moet komen...dan zien de volgmoekes haar meer en dat levert vast meer pre-orders op, en dan is de kans groot dat ze in de bestseller 60 terecht komt.
De begrafenis is van een kennis uit de paardenwereld waar we nooit eerder over hebben gehoord maar AM doet voorkomen alsof het een van haar besties is.

(en voor de miljoenste keer:...die klompen en schoenen horen op de grond...goor wief :r )
pi_218719929
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 08:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Je ziet het hier op forum ook veel de onwetendheid wat hb echt is.. het is echt pittig maar heeft weinig te maken met extreem slim in alles .. ik heb er 3.. en de oudste 2 zitten niet uit te blinken op gymnasium.. (hoeft van ons ook zeer zeker niet) en onze middelste heeft dyslexie in een zwaardere vorm dus ook dat kan gewoon 🤷
Exact, daarom worden op de school van zoon niet alleen de vwo leerlingen maar ook de havo leerlingen getest. Het zijn echt niet altijd degenen die de hoogste cijfers halen.
Overigens worden ze ook allemaal getest op dylexie en dyscalculie.
pi_218719945
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 08:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Mijn dochter kon havo vwo niet aan, zit nu vmbo T helemaal prima
Omdat ze het te perfect wou doen allemaal heeft het haar punten gekost.. HB is zoveel meer dan een Iq
pi_218719998
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 08:31 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Exact, daarom worden op de school van zoon niet alleen de vwo leerlingen maar ook de havo leerlingen getest. Het zijn echt niet altijd degenen die de hoogste cijfers halen.
Mijn oudste was hb getest op de basisschool maar ze werd nooit getest op dyslexie omdat ze steeds net te hoog scoorde.. op het VO kregen alle ouders de vraag of er vermoeden was van dyslexie en of je de test wilde. Dus getest en idd dyslexie. Middelste was juist andersom 😂 op basisschool dyslexie (viel ook niet te ontkennen) en pas op het VO de test voor hb
Oudste doet havo en middelste vmbo-gl
Hb is zoveel meer dan super slim
pi_218720000
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:50 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]

Oh ja. Het ging meer om het woord onnakeurig.

Hb testen komen zelden goed uit in een keer. Je moet een goede afnemer hebben.
Geloof ook best dat haar kinderen hb zijn hoor. Maar wel het idee dat ze alles wijt aan HB en vervolgens dat ook nog allemaal uitgebreid neerzet. Die Belle is gewoon een dame die alles online kan lezen over zichzelf. Ik vind daar wat van. En de driftbuien van ze delen.

Ja, hbers zitten sneller in de knoop met... Maar heb wel het idee dat ze als moeder het maar toelacht en filmt.
pi_218720001
Het was weer een normale maandag in flu flu land.
Debbie lag er weer helemaal af, de natte tosti mocht de kinderen doen en verrassend had ze weer alle energie voor me-time.
DBM heeft haar favoriete nummer de HAP weer gebeld en heeft vast weer smoesjes om niet te hoeven sporten.

Wat mis ik?
pi_218720046
Debbie met haar floaten: want magnesium is goed bij b12 tekort.
Nou daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Je moet juist oppassen met magnesium bij een tekort.
Ze leest wel alles over haar b12 maar snapt er geen hol van.
Zo'n erge bijwerkingen na 1 dag prikken, komt bij niemand voor maar bij Debbie wel. En ze spreekt zichzelf tegen want ze had een huidplooi opgepakt en dus niet in de spier geprikt zegt ze. Nou dan is het dus niet opgenomen en hoe komt ze dan aan de bijwerking?
En dan die knieën met die plekken in beeld, bah wat hoor hoe ze dat eraf schraapt en laat zien.
Het zijn de doorlig plekken denk ik van de afgelopen dagen in dat bed.
Dat dekbed net die citroenen zit er ook al dagen op.
Misschien verschonen ook een goed idee?
Zie haar in die massagestoel liggen, zou ze die ook aan kunnen vragen naast haar electrische stoel?
pi_218720047
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 08:48 schreef Moedervan4kids het volgende:
Het was weer een normale maandag in flu flu land.
Debbie lag er weer helemaal af, de natte tosti mocht de kinderen doen en verrassend had ze weer alle energie voor me-time.
DBM heeft haar favoriete nummer de HAP weer gebeld en heeft vast weer smoesjes om niet te hoeven sporten.

Wat mis ik?

DBM heeft zelfs een 112-tje gedaan! Zal wel weer een nieuw trauma worden en een reden om de wedstrijd af te zeggen of niet te gaan sporten!
pi_218720054
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 08:58 schreef Henrike het volgende:
Zo'n erge bijwerkingen na 1 dag prikken, komt bij niemand voor maar bij Debbie wel. En ze spreekt zichzelf tegen want ze had een huidplooi opgepakt en dus niet in de spier geprikt zegt ze. Nou dan is het dus niet opgenomen en hoe komt ze dan aan de bijwerking?
En dan die knieën met die plekken in beeld, bah wat hoor hoe ze dat eraf schraapt en laat zien.
Zie haar in die massagestoel liggen, zou ze die ook aan kunnen vragen naast haar electrische stoel?
Elektrische stoel hahaha
pi_218720076
quote:
Sowieso als je in je been prikt en je pakt de huidplooi op, dan nog prik je bijna zeker in de spier, die naald gaat er best ver in en ze heeft echt geen 2 cm vet op haar been..
pi_218720078
het zal wel aan mij liggen maar waar zijn de Geertsen precies zenuwachtig over? Zijn ze nog nooit naar een begrafenis geweest? Of is ze nerveus om recht te gaan lullen waarom dit zo belangrijk is terwijl we nog nooit iets over deze persoon hebben gehoord en ze volledig voorbij gaat aan het feit dat er wel mensen zijn die deze persoon hebben gekend en verdriet hebben?
pi_218720083
Ik mag het niet suggereren, maar ik volg iemand anders (huisje.in.het.dorp) en haar zoontje stikte gisteravond bijna. Ze had hier een story over gepost gisteravond en daarin stond vrijwel hetzelfde verhaal als wat DBM vanmorgen postte. En DBM volgt haar ook...

[ Bericht 1% gewijzigd door Hope88 op 09-09-2025 09:03:39 (Toevoeging ) ]
pi_218720121
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:02 schreef poohenzo het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar waar zijn de Geertsen precies zenuwachtig over? Zijn ze nog nooit naar een begrafenis geweest? Of is ze nerveus om recht te gaan lullen waarom dit zo belangrijk is terwijl we nog nooit iets over deze persoon hebben gehoord en ze volledig voorbij gaat aan het feit dat er wel mensen zijn die deze persoon hebben gekend en verdriet hebben?
Echt hoor. Ik vind dat gehyper over een uitvaart zeer ongepast.
pi_218720128
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:03 schreef Hope88 het volgende:
Ik mag het niet suggereren, maar ik volg iemand anders (huisje.in.het.dorp) en haar zoontje stikte gisteravond bijna. Ze had hier een story over gepost gisteravond en daarin stond vrijwel hetzelfde verhaal als wat DBM vanmorgen postte. En DBM volgt haar ook...
😳
pi_218720152
quote:
👀
pi_218720156
quote:
Het kan natuurlijk echt toeval zijn, denk dat we daar ook vanuit moeten gaan.

Stel dat DBM zoiets post terwijl het niet waar is dan zijn de issues die zij heeft nog erger en meer zorgelijk dan wat ze er nu van laat zien. Ik hoop het niet voor haar en vooral haar kinderen.
pi_218720165
quote:
Ik kende haar niet maar even anoniem gekeken en mijn mond staat open .... heeft dbm nu serieus een heftige situatie gekopieerd 😨 wouw... eigen woorden maar alles hetzelfde ...
pi_218720193
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 08:24 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:
Het lijkt erop dat het marketing team tegen haar gezegd heeft dat ze meer zelf in beeld moet komen...dan zien de volgmoekes haar meer en dat levert vast meer pre-orders op, en dan is de kans groot dat ze in de bestseller 60 terecht komt.
De begrafenis is van een kennis uit de paardenwereld waar we nooit eerder over hebben gehoord maar AM doet voorkomen alsof het een van haar besties is.
Daar lijkt het wel op inderdaad.
pi_218720197
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik kende haar niet maar even anoniem gekeken en mijn mond staat open .... heeft dbm nu serieus een heftige situatie gekopieerd 😨 wouw... eigen woorden maar alles hetzelfde ...
Plus DBM hangt al twee verhalen op. De ene keer was 112 niet nodig dus HAP gebeld. De andere keer hing ze met 112 aan de lijn.

Vriendelijk verzoek voor de meelezende vriendin van DBM: geef even het juiste verhaal door. Als die er is.
pi_218720201
Dbm zal voor het slapen gaan die berichten wel hebben gelezen en het bij haar gedroomd hebben ofzo aangezien zij er pas vanmorgen mee kwam.

Ze zegt trouwens op treads dat ze hem op de rug sloeg met 112 aan de lijn en op insta dat 112 niet nodig was
pi_218720232
quote:
Sowieso wordt magnesium niet via de huid opgenomen. (Ai zegt van wel, maar deze specialist niet https://www.radboudumc.nl(...)-aan-jeroen-de-baaij )
pi_218720240
Maar gaat flip vandaag wel naar school?
pi_218720242
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:19 schreef Post-its het volgende:

[..]
Sowieso wordt magnesium niet via de huid opgenomen. (Ai zegt van wel, maar deze specialist niet https://www.radboudumc.nl(...)-aan-jeroen-de-baaij )
Maar wat zegt specialist Debbie? Die weet het natuurlijk beter!
pi_218720273
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar wat zegt specialist Debbie? Die weet het natuurlijk beter!
Die volgt AI en nooit iemand die jaren studies heeft gedaan
pi_218720295
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zie die reactie niet, reageert Jacqueline daar zelf ook op? Het interesseert me verder vrij weinig of t Koen is of de zoon van de slager🙈
Ja ze reageerde zelf
pi_218720314
AM ging er altijd prat op dat haar tweeling hetzelfde was en niet zonder elkaar konden. Ze moesten zelfs naar dezelfde school (en volgens mij ook dezelfde klas).
Nu zie je heel duidelijk dat 1 van de meiden zich sneller ontwikkelt. En ook dat ze qua bezigheden elk een andere weg inslaan.
AM wilde zelf wsl dat ze bij elkaar bleven. Die vrouw moet echt iets gaan doen aan haar onzekerheden.
pi_218720319
Nee dat van DBM kan niet echt zo zijn toch, dat ze dat copy paste heeft gedaan? Want dan heeft zij nog meer hulp nodig dan ik al dacht. Het is wel heel toevallig, maar misschien toch even het voordeel van de twijfel. Gewoon omdat ik me niet kan voorstellen dat mensen zoiets zouden doen.
pi_218720320
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:12 schreef Maremare het volgende:

[..]
Het kan natuurlijk echt toeval zijn, denk dat we daar ook vanuit moeten gaan.

Stel dat DBM zoiets post terwijl het niet waar is dan zijn de issues die zij heeft nog erger en meer zorgelijk dan wat ze er nu van laat zien. Ik hoop het niet voor haar en vooral haar kinderen.
Precies dit. Ik hoop dat het gewoon waar is want anders is ze echt ziek als ze het verhaal van een ander gebruikt.
pi_218720334
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:31 schreef Mirp het volgende:
Nee dat van DBM kan niet echt zo zijn toch, dat ze dat copy paste heeft gedaan? Want dan heeft zij nog meer hulp nodig dan ik al dacht. Het is wel heel toevallig, maar misschien toch even het voordeel van de twijfel. Gewoon omdat ik me niet kan voorstellen dat mensen zoiets zouden doen.
Hoe stom het ook klinkt dat je dus hoopt dat een kind echt bijna stikte ... zodat zijn moeder niet gekker is dan men dacht 😨 ik ben gewoon in de war ervan
pi_218720347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hoe stom het ook klinkt dat je dus hoopt dat een kind echt bijna stikte ... zodat zijn moeder niet gekker is dan men dacht 😨 ik ben gewoon in de war ervan
Ja dat is best apart inderdaad. Ik hoop dus uiteraard niet dat hij bijna stikte, maar ik vind het ook moeilijk te geloven dat ze dit verzonnen heeft. Hopelijk gaat met Flip alles goed, of het nou wel of niet gebeurd is.
pi_218720370
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:37 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja dat is best apart inderdaad. Ik hoop dus uiteraard niet dat hij bijna stikte, maar ik vind het ook moeilijk te geloven dat ze dit verzonnen heeft. Hopelijk gaat met Flip alles goed, of het nou wel of niet gebeurd is.
Ja dit dus.. je hoopt dat hij niet echt bijna stikte ...maar... als dat zo is verzint zijn moeder het... dus hoop je dat het wel waar is.. maar dat is ook weer een rare gedachte.. pffff hoop dat ventje ok is en zijn moeder hoe dan ook een keertje echt hulp gaat zoeken
pi_218720386
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja dit dus.. je hoopt dat hij niet echt bijna stikte ...maar... als dat zo is verzint zijn moeder het... dus hoop je dat het wel waar is.. maar dat is ook weer een rare gedachte.. pffff hoop dat ventje ok is en zijn moeder hoe dan ook een keertje echt hulp gaat zoeken
Ze heeft binnenkort een intake ergens voor toch? Hopelijk kan ze geholpen worden, voor zowel haarzelf als voor haar gezin.
pi_218720387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maar gaat flip vandaag wel naar school?
Ze heeft hem wel voor minder thuis gehouden, dus zou me niets verbazen als hij veilig bij z'n moeder moest blijven vanmorgen.
pi_218720427
En AM, zo ongepast hoe zij met die uitvaart om gaat. Mag toch hopen dat haar telefoon in haar tas, of nog beter thuis, blijft tijdens de dienst. Anders is het echt een unfollow, dan maar geen irritainment meer.
pi_218720433
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:44 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze heeft hem wel voor minder thuis gehouden, dus zou me niets verbazen als hij veilig bij z'n moeder moest blijven vanmorgen.
Ik las iets op Threads over paracetamol en knuffelen tot hij haar zat is, dus grote kans dat hij thuis zit.
pi_218720473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:37 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik geloof 100% dat ze dit verzonnen heeft. Al is dat voor Flip niet beter. Een moeder die dit soort dingen verzint of bijna gestikt zijn.
pi_218720506
Dat AM over lijken gaat is niet de eerste keer. Denk eens terug aan stichting tutu. Was ook zeer beschamend.
pi_218720522
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:51 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik las iets op Threads over paracetamol en knuffelen tot hij haar zat is, dus grote kans dat hij thuis zit.
Op insta hebben ze 112 niet nodig gehad en op threads hebben ze met 112 aan de lijn het los gekregen.
Ik denk dat hij thuis is vandaag
pi_218720534
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:00 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat AM over lijken gaat is niet de eerste keer. Denk eens terug aan stichting tutu. Was ook zeer beschamend.
Dat heb ik niet meegekregen denk ik?
pi_218720537
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:03 schreef Earring het volgende:

[..]
Op insta hebben ze 112 niet nodig gehad en op threads hebben ze met 112 aan de lijn het los gekregen.
Ik denk dat hij thuis is vandaag
Dat laatste geloof ik al niet.. als je 112 belt gaat de ambu rijden bij de melding.. en ook als het al los komt doet de ambu een check.. zou het raar vinden dat dit nu net bij haar anders verloopt
pi_218720562
quote:
Dat men magnesium via de huid opneemt (in waardevolle hoeveelheden) is niet eens zeker.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218720578
Lotte Balijns

Volgde haar ooit omdat ik erkenning vond in haar 'eerlijk verteld' ouderschap.

Maar nu is het reclame na reclame. En die enge vent die ze ws. over een aantal maanden weer In LiEFdE LoSLaAt.
pi_218720583
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:06 schreef Mirp het volgende:

[..]
Dat heb ik niet meegekregen denk ik?
Annemarie heeft toen voor stichting tutu een kwart of halve marathon gedaan en zo heel veel geld opgehaald 🤷 ik snap niet helemaal wat daar beschamend voor was 🤷 de vader die de stichting opgericht had leefde toen nog en vond het wel geweldig 🤷 en dat is waar het om draait lijkt mij
pi_218720630
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 09:44 schreef Maremare het volgende:

[..]
Lekker naar school en even aan de juf/meester doorgeven wat er gebeurt is.
Waarom zou je daarvoor thuis blijven? En als het echt niet gaat kun je altijd nog ophalen (zeker als je thuisblijfmoeder bent).
pi_218720650
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:16 schreef LeSage het volgende:

[..]
Waarom zou je daarvoor thuis blijven? En als het echt niet gaat kun je altijd nog ophalen (zeker als je thuisblijfmoeder bent).
Zo denken wij, DBM meestal niet.
pi_218720652
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:11 schreef Muurbloem7 het volgende:
Lotte Balijns

Volgde haar ooit omdat ik erkenning vond in haar 'eerlijk verteld' ouderschap.

Maar nu is het reclame na reclame. En die enge vent die ze ws. over een aantal maanden weer In LiEFdE LoSLaAt.
Zij is echt in vrij korte tijd zó anders geworden ja.
pi_218720660
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:18 schreef Mirp het volgende:

[..]
Zo denken wij, DBM meestal niet.
Sneu wel. Lijkt me voor de kinderen heel lastig.
pi_218720696
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Annemarie heeft toen voor stichting tutu een kwart of halve marathon gedaan en zo heel veel geld opgehaald 🤷 ik snap niet helemaal wat daar beschamend voor was 🤷 de vader die de stichting opgericht had leefde toen nog en vond het wel geweldig 🤷 en dat is waar het om draait lijkt mij
Dat had toen een behoorlijk beschamend hoog ‘how can i make this about me’ gehalte. Zoals bijna altijd bij AM.
pi_218720729
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 07:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Had Maarten geen nieuwe trap gemaakt? Misschien was die te lang voor de oude plek? Ik vond het er doodeng uit zien met die open reling aan de ene kant, ik zou daar met stofzuigen net een stapje te ver naar achteren doen denk ik🙈
Of met je bureaustoel net te ver naar achteren rollen/schuiven...
ik zou daar meteen een goede reling bouwen, zeker met jonge kinderen in huis (die van mij zouden echt de raarste dingen bedenken als ik niet thuis was,
pi_218720760
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:21 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Dat had toen een behoorlijk beschamend hoog ‘how can i make this about me’ gehalte. Zoals bijna altijd bij AM.
Dat dus...ook net als nu, net doen of het besties zijn.
pi_218720770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Die man was toen al overleden toch? Dat vond Annemarie toen nog zo jammer, "want ze hadden zoveel plannen".
pi_218720805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:30 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Die man was toen al overleden toch? Dat vond Annemarie toen nog zo jammer, "want ze hadden zoveel plannen".
Dit. En ze deed alsof ze de beste vrienden waren.
pi_218720810
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:21 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Precies! AM doet alleen iets als het vooral HAAR iets oplevert. Eerder melkte ze ook het overlijden van een jongen uit de buurt uit. Allemaal de AM show.
We weten allemaal dat sommigen hier haar altijd verdedigen en bewonderen no matter what, dat vind ik zo vreemd!
pi_218720820
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 08:31 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Juist belangrijk om ook op havo te testen inderdaad. Zouden meer scholen moeten doen.
pi_218720821
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:37 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Precies! AM doet alleen iets als het vooral HAAR iets oplevert. Eerder melkte ze ook het overlijden van een jongen uit de buurt uit. Allemaal de AM show.
We weten allemaal dat sommige hier haar altijd verdedigen en bewonderen no matter what, dat vind ik zo vreemd!
Precies dit!
pi_218720833
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat laatste geloof ik al niet.. als je 112 belt gaat de ambu rijden bij de melding.. en ook als het al los komt doet de ambu een check.. zou het raar vinden dat dit nu net bij haar anders verloopt
Daarom dus
pi_218720845
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:16 schreef LeSage het volgende:

[..]
Tja ze hebben DBM als moeder. De vrouw die op karakter doorzet. Maar intussen wel om een snotneus al in de paniek schieten. Zoon is ook wel eens niet helemaal fit, maar zolang hij geen dikke koorts heeft hij het opstaan gaat hij gewoon naar school, al dan niet voorzien van een paracetamol-raket. En als ik gebeld zou worden dat het echt niet gaat, dan laat ik alles uit mijn handen vallen om hem op te halen. Of ik nu thuis ben of op werk. Kind gaat dan voor. Maar het gebeurt hier gelukkig zelden tot nooit meer. Eerste jaren wel, maar kan vanuit huis werken als het nodig is.
pi_218720867
Misschien kan Debbie lichttherapie krijgen voor der psoriasis kan ze daar de hele dag voor bakken.
Oh nee dan moet je te lang staan dat is lastig. Maar eerst moet je van alles proberen voordat je injecties mag. Dus benieuwd hoe ver dit gaat hij haar
pi_218720886
Annemarie weer op klompen, nu zwart. Ze geeft duizenden euros uit aan motorspullen en weet ik allemaal wat, maar in dat huis kan er geen cent af voor goede schoenen.
pi_218720911
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:50 schreef Shuri het volgende:
Annemarie weer op klompen, nu zwart. Ze geeft duizenden euros uit aan motorspullen en weet ik allemaal wat, maar in dat huis kan er geen cent af voor goede schoenen.
Verschrikkelijk. Ten eerste vind ik klompen ontzettend seksloos en droog ik er echt van op. Maar ook de gelegenheden waarbij zij ze draagt is zo ongepast.
pi_218720918
quote:
Dat snap ik ook echt niet. Je kan toch prima 1 paar nette zware schoenen/laarsjes in huis hebben voor dit soort gelegenheden?

Ze wil het liefst niet opvallen, maar doet er met dit soort dingen toch alles aan om wel een soort van op te vallen.
pi_218721010
Walgelijke vertoning bij AM. Zij en Julia staan zich op te maken en klaar te maken alsof ze een avond gaan stappen. Ze gaan naar een uitvaart van een veel te jong overleden instructrice van de manege for god sake.
AM deelt filmpjes van het meisje in kwestie op haar openbare instagram, Julia schudt haar billen nog even naar de camera (vind het trouwens een heel onsympathiek vrouwtje, die Julia), allemaal nog een beetje schreeuwen op straat.
Gelukkig heeft ze vandaag wel voor de gelegenheid haar zwarte klompen aan. Ik zit echt met verbazing naar deze familie te kijken weer...
pi_218721018
quote:
Vraag ik me oprecht af, zou zij gewone schoenen misschien niet goed passen, met die voeten? Ik heb hallux valgus aan 1 voet gehad en dat was echt drama met schoenen, al-tijd pijn.

Vraag me wel af of klompen dan een goed alternatief is, want die dingen zijn knoet hard en dus ook pijnlijk denk ik.
pi_218721027
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:54 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Dat snap ik ook echt niet. Je kan toch prima 1 paar nette zware schoenen/laarsjes in huis hebben voor dit soort gelegenheden?

Ze wil het liefst niet opvallen, maar doet er met dit soort dingen toch alles aan om wel een soort van op te vallen.
Die heeft ze zelfs. Ze kocht soort van zwarte stewardessen pumps voor het laatste boekenbal.
pi_218721029
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:05 schreef Weerikier het volgende:
Walgelijke vertoning bij AM. Zij en Julia staan zich op te maken en klaar te maken alsof ze een avond gaan stappen. Ze gaan naar een uitvaart van een veel te jong overleden instructrice van de manege for god sake.
AM deelt filmpjes van het meisje in kwestie op haar openbare instagram, Julia schudt haar billen nog even naar de camera (vind het trouwens een heel onsympathiek vrouwtje, die Julia), allemaal nog een beetje schreeuwen op straat.
Gelukkig heeft ze vandaag wel voor de gelegenheid haar zwarte klompen aan. Ik zit echt met verbazing naar deze familie te kijken weer...
Inderdaad!!!! Te walgelijk voor woorden!
pi_218721032
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 10:54 schreef Sushirijst het volgende:

[..]

Ze had voor het boekenbal laatst van die vreselijke zwarte pumps gekocht. Die zijn zelfs nog beter dan die klompen.

We tikten dit tegelijk Harper
pi_218721048
quote:
Is ze onverwacht overleden?
pi_218721064
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:11 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Vraag het AM, die wil vast alle details met je delen.
pi_218721108
Annemarie en tutu was vooral 'how can I make this about me'.
pi_218721110
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:13 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Vraag het AM, die wil vast alle details met je delen.
was vraag omdat iemand haar gemakkelijk via google had gevonden , meestal staat het er dan ergens bij.
pi_218721119
De kleding bij de jongste van Kyra is ook net passend. Vorige week gekocht. Ik had een maatje groter gedaan.
pi_218721149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:11 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Nee, ze was ziek begrijp ik uit het bericht
En ik snap dat het moeilijk is omdat alle Geerts kinderen les van haar hadden.
Maar maak 1 storie savonds en klaar. Ze maakt er nu zo’n show van helaas
pi_218721155
Een dag uit het leven van de familie Geerts: "vandaag gaan we iets spannends doen, we hebben namelijk een begrafenis. We zijn heel nerveus en nemen jullie mee in onze voorbereidingen en hoe we hier allemaal mee omgaan. Logistiek wordt het wel een uitdaging, maar het gaat ons lukken."

Ik zit echt met een ongemakkelijk gevoel naar de beelden te kijken. Waarom niet even een dag offline en morgen weer posten over ditjes en datjes?
pi_218721169
quote:
Julia stelt zich altijd enorm aan. Dat is haar tweede natuur en ze laat het graag zien voor de camera van bff mama. En die Rens is een tweede Julia.
pi_218721215
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:27 schreef Snaky het volgende:

[..]
Julia stelt zich altijd enorm aan. Dat is haar tweede natuur en ze laat het graag zien voor de camera van bff mama. En die Rens is een tweede Julia.
Ik vind het lastig oordelen over iemand die haar hele leven op social media is gezet. Het is nooit haar keuze geweest om zo neergezet te worden en daarom kunnen we daar eigenlijk niet over oordelen.
pi_218721231
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:09 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Inderdaad!!!! Te walgelijk voor woorden!
Dat is de juiste omschrijving. En wat ik hier boven over Julia las ook. In alles AM en dat is zeker geen compliment. Zelfde houding, manier van bewegen en zeker zo onsympathiek.
pi_218721233
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vind het lastig oordelen over iemand die haar hele leven op social media is gezet. Het is nooit haar keuze geweest om zo neergezet te worden en daarom kunnen we daar eigenlijk niet over oordelen.
Ze is inmiddels alweer een tijdje volwassen en kan prima besluiten om dit niet meer te willen.
pi_218721295
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:25 schreef Tarantelle het volgende:
Een dag uit het leven van de familie Geerts: "vandaag gaan we iets spannends doen, we hebben namelijk een begrafenis. We zijn heel nerveus en nemen jullie mee in onze voorbereidingen en hoe we hier allemaal mee omgaan. Logistiek wordt het wel een uitdaging, maar het gaat ons lukken."

Ik zit echt met een ongemakkelijk gevoel naar de beelden te kijken. Waarom niet even een dag offline en morgen weer posten over ditjes en datjes?
Heel erg walgelijk, ook nog zelf geen mascara op kunnen doen, maar waarom moet dit allemaal zo gedeeld worden.
pi_218721315
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:34 schreef LeSage het volgende:

[..]
Zij heeft haar wereld toch al wel wat uit weten te breiden. Ze ziet toch dat andere moeders niet zo zijn? En hoe leeftijdsgenoten zijn?
Zij was op Guus zn leeftijd al zo en hij heeft dat weer totaal niet. Net als Sam. Het is volgens mij echt haar karakter. Je ziet het ook aan het soort vriend dat ze uitzoekt.
pi_218721321
Over annemarie en stichting tutu.. die stichting stond er helemaal achter en het behaalde zijn doel 🤷 dus tja lekker boeiend verder

De familie van de overledene nu heeft niet de voltallige familie Geerts uitgenodigd omdat ze geen idee hebben wie ze zijn.. 🤷 dus wie weet staan ze er volledig achter en vinden ze het fijn wat annemarie deelt.. wie zijn wij om daar verder iets van te vinden..
Ik heb ooit ook helaas een begrafenis moeten regelen naar wens van de overledene en kreeg daar ook veel kritiek op dat het niet de standaard gang van zaken was.. tja🤷 dan regel je het anders voor als je zelf overlijd..
De familie Geerts heeft zichzelf niet uitgenodigd he 🤷
pi_218721338
Het verbaast me dat bijna alle kinderen van school worden gehouden voor de uitvaart.
pi_218721366
Ach ja wat de een heeft met AG heeft de ander met Debby zullen we naar zeggen :)
pi_218721396
AM:
'We hebben alle kinderen vrij gelaten in hun beslissing om wel of niet te gaan, zoals het bij ons altijd met alles gaat'

(behalve met filmpjes van jongsaf op de gram, paardrijden, scouting, uit huis op de 21e en contact met opa en oma)
pi_218721405
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:02 schreef Vingerkeautje het volgende:
AM:
'We hebben alle kinderen vrij gelaten in hun beslissing om wel of niet te gaan, zoals het bij ons altijd met alles gaat'

(behalve met filmpjes van jongsaf op de gram, paardrijden, scouting, uit huis op de 21e en contact met opa en oma)
En de rest van de moetjes.
Als je fatsoen hebt plaats je dit soort dingen niet op het www. Wat krom is kun je nooit recht lullen!
pi_218721411
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Over annemarie en stichting tutu.. die stichting stond er helemaal achter en het behaalde zijn doel 🤷 dus tja lekker boeiend verder

De familie van de overledene nu heeft niet de voltallige familie Geerts uitgenodigd omdat ze geen idee hebben wie ze zijn.. 🤷 dus wie weet staan ze er volledig achter en vinden ze het fijn wat annemarie deelt.. wie zijn wij om daar verder iets van te vinden..
Ik heb ooit ook helaas een begrafenis moeten regelen naar wens van de overledene en kreeg daar ook veel kritiek op dat het niet de standaard gang van zaken was.. tja🤷 dan regel je het anders voor als je zelf overlijd..
Maar de kritiek hier gaat niet over de begrafenis maar de over de manier waarop AM het deelt en er bijna een show van maakt.
pi_218721413
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:08 schreef Mirp het volgende:

[..]
Vraag ik me oprecht af, zou zij gewone schoenen misschien niet goed passen, met die voeten? Ik heb hallux valgus aan 1 voet gehad en dat was echt drama met schoenen, al-tijd pijn.

Ik denk dat een podoloog prima advies geven waar op te letten en met die tips kan ze geschikte schoenen kopen bij de betere schoenwinkel. Geld heeft ze er prima voor maar goed schoeisel is daar helemaal geen prioriteit, ook niet voor de kinderen helaas.
pi_218721417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Dat is het punt toch helemaal niet?
pi_218721439
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:38 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ze is inmiddels alweer een tijdje volwassen en kan prima besluiten om dit niet meer te willen.
Nee, zo eenvoudig werkt dat niet. Loskomen van je verleden is ontzettend lastig. Zij is gevormd door een moeder die alles op social media zet.

Er zijn vast kinderen die daar los van kunnen komen, maar dat kan echt niet iedereen. In het geval van AM (die alles onder controle wil houden) lijkt me dat extra lastig.
pi_218721479
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:53 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Zij heeft haar wereld toch al wel wat uit weten te breiden. Ze ziet toch dat andere moeders niet zo zijn? En hoe leeftijdsgenoten zijn?
Zij was op Guus zn leeftijd al zo en hij heeft dat weer totaal niet. Net als Sam. Het is volgens mij echt haar karakter. Je ziet het ook aan het soort vriend dat ze uitzoekt.
Hiermee wordt de rol van je opvoeding denk ik behoorlijk onderschat.
Het zal deels haar karakter zijn, maar mijn kinderen zullen dit bijvoorbeeld nooit mee gaan maken, aangezien ik ze niet zo op social media gooi.
Ik vind het nogal wat om een meisje/jonge vrouw die haar hele leven zo op het internet is gezet hierop aan te kijken.

Sterker nog, haar manier van doen werkt blijkbaar goed voor de aandacht van haar moeder. Ze heeft geleerd om zich zo te gedragen, dan val je in de smaak.

Ik heb eerder medelijden met haar dan dat ik haar vervelend vind.
pi_218721487
quote:
AM:

Precies dit is waarom ik vind dat je die kinderen hun gedrag niet zomaar kunt aanrekenen. Hoe dwingend kun je opgevoed worden?
pi_218721507
Dat AM alles over zichzelf wil delen, tja, die behoefte herken ik persoonlijk niet, maar helemaal prima. Dus als jij op nationale tv details over je seksleven wilt delen, op een groot social media kanaal wilt vertellen over je stoelgang, hormonale zweet, “verbouwingen” aan je huis, winkeltripjes voor klompen in alle kleuren van de regenboog, be my guest.

Maar AM lijkt gewoon geen verschil te zien tussen delen over zichzelf en delen van en over anderen. Nu ook weer; ziet ze echt niet in dat het zo ontzettend ongepast is wat ze doet en dat dit niet alleen over haar en haar gezin gaat, maar bovenal over iemand die net overleden is? En niemand ook in dat gezin die zegt: goh, misschien niet zo sjiek om willekeurig tussen de reclames voor broodtrommels, je eigen boek, en schoonmaaktroep door zoveel stories over een begrafenis te plaatsen?
pi_218721521
quote:
AM:

En voor contact met opa en oma was het nog “wij bepalen dat, alleen de oudsten mogen zelf kiezen”
pi_218721530
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:11 schreef LeSage het volgende:

[..]
Het zal deels haar karakter zijn, maar mijn kinderen zullen dit bijvoorbeeld nooit mee gaan maken, aangezien ik ze niet zo op social media gooi.
Ik vind het nogal wat om een meisje/jonge vrouw die haar hele leven zo op het internet is gezet hierop aan te kijken.

Sterker nog, haar manier van doen werkt blijkbaar goed voor de aandacht van haar moeder. Ze heeft geleerd om zich zo te gedragen, dan val je in de smaak.

Ik ben het zeker met je eens dat haar gedrag mede is gevormd door haar moeder. Ook dat ze door dit gedrag positieve aandacht van haar moeder krijgt.
Toch vind ik dat je als volwassene hier juist afstand van kunt nemen. Ik begrijp dat het wat lastiger is als je ook nog thuis woont, maar ze heeft een keuze. Sterker nog, een aantal jaren geleden wilde ze juist niet in beeld en stak ze haar middelvinger op. Nu lijkt ze te kicken op de camera.
pi_218721531
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:11 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ik heb sowieso wel medelijden met al die kinderen daar. Maar Sam en Guus hebben dezelfde opvoeding gehad en gedragen zich ook niet zo aanstellerig. Ik denk wel dat het een combinatie van is.
pi_218721547
quote:
AM:

Nou daar viel me de mond ook van open. Als er 1 gezin is waar alles voor je bepaald wordt is het daar wel.
pi_218721555
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:04 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat is het punt toch helemaal niet?
Zeker wel... die mensen hebben bewust de familie gevraagd en weten wat annemarie doet.. het is niet dat ze het enkel nu doet dit is wat ze altijd doet 🤷 of je het leuk vind of niet is niet relevant.. in dit geval heeft die familie van de overledene er geen problemen mee dus waarom zouden wij dat wel hebben?
pi_218721570
Milou die naar opa en oma rijdt om een tablet op te halen. Want ze hebben daar allemaal een eigen. Op die leeftijd vind ik dat compleet onzinnig.
Dezelfde Milou die een tijdje terug alle schermtijd afgeschaft had.
pi_218721581
Ik gok zomaar dat DBM nog met flappie naar de huisarts is geweest en geëist heeft dat er een longfoto wordt gemaakt ofzo..
pi_218721594
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:19 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik heb sowieso wel medelijden met al die kinderen daar. Maar Sam en Guus hebben dezelfde opvoeding gehad en gedragen zich ook niet zo aanstellerig. Ik denk wel dat het een combinatie van is.
Dat denk ik ook hoor.
Maar de gedachte dat afstand nemen van je opvoeding even gedaan kan worden is wel kort door de bocht.
Daar hebben veel mensen heel veel therapie voor nodig ;)
pi_218721602
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zeker wel... die mensen hebben bewust de familie gevraagd en weten wat annemarie doet.. het is niet dat ze het enkel nu doet dit is wat ze altijd doet 🤷 of je het leuk vind of niet is niet relevant.. in dit geval heeft die familie van de overledene er geen problemen mee dus waarom zouden wij dat wel hebben?
Omdat dit een forum is en een aantal dit ongepast gedrag vind en dat wil ventileren. Zoals over elke so called influencer?
Ik begrijp niet zo goed waarom je helemaal los kan gaan op Deb en dat je alles wat AM doet, milder bekijkt?
pi_218721605
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het verbaast me dat bijna alle kinderen van school worden gehouden voor de uitvaart.
Is dat niet logisch? Ze rijden daar allemaal, dus ze kennen de overledene ook allemaal. Als bij ons op de vereniging iemand overlijd mogen de kinderen daar ook voor thuisblijven om mee te gaan. Ik zou het eerder gek vinden als kinderen geen afscheid mogen nemen van iemand die ze jarenlang meerdere keren per week gezien hebben.
pi_218721616
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:24 schreef opwegnaar het volgende:
Ik gok zomaar dat DBM nog met flappie naar de huisarts is geweest en geëist heeft dat er een longfoto wordt gemaakt ofzo..
De mensen op treads die vragen of ze toch wel nog naar de HA is geweest?? Kijken die nooit bij haar ofzo?🤣 zij belt vaker de ha of hap dan dat ze tanden poetst bijna🤣
pi_218721618
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tenzij de familie de hoop had dat AM het fatsoen zou hebben om er niet zoveel over te delen? Het is invullen, maar dat doe jij net zo goed. En linksom of rechtsom zijn we er denk ik met z’n allen over eens dat het niet fatsoenlijk is wat AM doet, of de familie van de overledene dat nou wel of niet oké vindt. Ik vind het in ieder geval niet oké.
pi_218721624
Maar goed, het gaat om onze sterren in dit topic en niet de schrijvers van hier. Dus excusez moi en laten we daarmee doorgaan!🤩
pi_218721639
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:25 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat denk ik ook hoor.
Maar de gedachte dat afstand nemen van je opvoeding even gedaan kan worden is wel kort door de bocht.
Daar hebben veel mensen heel veel therapie voor nodig ;)
Ik zou er niet van staan te kijken als enkele leden van de fam dat later nodig hebben.
Of er komt een boek vanuit de kinderen: " het kwam niet goed"🤣
pi_218721645
quote:

[..]
Ik denk dat dit meer vanuit de manage komt dan vanuit de familie van overledene.
pi_218721677
quote:

[..]
Nou of ze er geen problemen mee hebben weet ik niet.
Ik bekijk het trouwens van een andere kant: wilden ze de fam Geerts heel graag uitnodigen of hebben ze dat bij de hele manege gedaan en komen ze er niet onderuit?
Want geloof me maar, als ze niet uitgenodigd was dan zou het dramatisch uitgemolken worden.
Ze weten wat AM altijd doet, maar zij zitten met een vreselijk verlies, en denken er wellicht niet eens over na dat die rare vrouw van de manege alles op de gram gooit.
Of misschien hebben ze er wel bij stil gestaan en zijn ze niet mondig genoeg om er iets van te zeggen? Ze kennen haar karakter ws ook.
pi_218721681
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:29 schreef Johanna38 het volgende:
Maar goed, het gaat om onze sterren in dit topic en niet de schrijvers van hier. Dus excusez moi en laten we daarmee doorgaan!🤩
Je had absoluut een punt hoor.
pi_218721701
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:17 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
En voor contact met opa en oma was het nog “wij bepalen dat, alleen de oudsten mogen zelf kiezen”
Terwijl Guus zo graag contact wilde maar AM vond dat hij die keuze niet aan kon.
Die jongen was zo gek van zijn opa en oma, dat was goed te zien op de filmpjes.
Tot zover de vrije keuze in hun gezin
pi_218721702
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik denk dat dit meer vanuit de manage komt dan vanuit de familie van overledene.
Als de familie geen paarden stoet met de familie Geerts erin zou willen heeft de manege weinig inspraak lijkt mij 🤷
pi_218721723
quote:

Ik zou zélfs van Annemarie Geerts verwachten dat ze zich integer zou verhouden tot een uitvaart. Dus nee, ik zou er absoluut geen rekening mee houden dat ze de uitvaart van een naaste zou pitchen als het feestje van de week, mocht ik ooit in de verleiding zijn gekomen de clan uit te nodigen.

Het is al bezopen dat je bij bruiloften tegenwoordig moet vragen om geen fotos op de socials te delen voor het bruidspaar dat doet, maar disclaimers bij een uitvaart is wel next level koekoek 8)7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218721735
Bollen juice bij juicechannel
pi_218721759
quote:

Als iedereen van de manage wordt uitgenodigd, dan lijkt het me logisch dat de familie Geerts daar ook onder valt.

Alleen ga je er als familie vanuit dat mensen zich respectvol en normaal gedragen.
pi_218721778
quote:

[..]
Jij denkt dat die fam weet dat AM het allemaal op haar kanaal zet?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218721782
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:43 schreef Lampje88 het volgende:
Ja en flink ook. Meestal komt het allemaal uit wat ze zeggen. Ben heel benieuwd...
pi_218721789
Jacqueline die in vele ogen heilig is, is dus helemaal niet heilig.. ze heeft dus 0% in het huis ingelegd, maar eist geld? Had het op Koen voorzien was zij de stalker?
Zoveel vragen….

Ze wilt dus echt het leven van Michelle incl haar man, snap wel dat Michelle dus zo afviel.. ze is ook niet heilig maar weet jij veel wat daar afspeelde
pi_218721794
Ik snap trouwens heel goed dat ze nerveus zijn over de uitvaart. Ze hebben zo te zien echt een rol, dan snap ik dat er naast emotie over het overlijden ook zenuwen een rol spelen.

Maar normaal gebeurd dat binnenskamers, maar niet als Am je moeder of vrouw is.
Zij moet echt de ogen uit haar kop schamen!!
pi_218721796
Ik had Lot en Jet gewoon op school gelaten en een andere ouder even gevraagd of ze tussen de middag meemochten , wat hebben ze eraan ? En wat heb je als moeder eraan ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218721810
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:43 schreef Lampje88 het volgende:
Wat wordt er gezegd? Volg dat kanaal niet...
pi_218721867
Wow oke... probeert de inner circle van MB nu JvP helemaal zwart te maken (of denken ze het omdat K met haar verder gaat/wil), of is dit echt zo. En stel het is zo, zou JvP dat dan aan iemand hebben verteld? Dat is toch raar. Dan hangt ze de relatie met K ook aan een zijde draadje.
  dinsdag 9 september 2025 @ 13:02:59 #180
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218721874
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja en flink ook. Meestal komt het allemaal uit wat ze zeggen. Ben heel benieuwd...
Maar het klopt niet dat het merk volledig van M. is, ze is namelijk samen met J. vennoot.
pi_218721876
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:02 schreef Nieuwnestje het volgende:
Wow oke... probeert de inner circle van MB nu JvP helemaal zwart te maken (of denken ze het omdat K met haar verder gaat/wil), of is dit echt zo. En stel het is zo, zou JvP dat dan aan iemand hebben verteld? Dat is toch raar. Dan hangt ze de relatie met K ook aan een zijde draadje.
Wel grappig dat MB weer de schuld krijgt haha
Misschien is JVP niet zo onschuldig is als we denken
pi_218721899
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:02 schreef LALAA het volgende:

[..]
Maar het klopt niet dat het merk volledig van M. is, ze is namelijk samen met J. vennoot.
Ja, dat dacht ik ook. Als het bedrijf van hun beide is kan J natuurlijk niet ontslagen worden.
pi_218721906
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:55 schreef Nieve het volgende:

[..]
Wat wordt er gezegd? Volg dat kanaal niet...
Strekking is dat j altijd al k wilde en dus alleen met m is gegaan om dichterbij te komen. Huis is 70% van Michelle en 30% van koen en 0 van Jacqueline. Maar j schijnt wel naar de rechter te zijn gegaan voor deel huis en of geld. Michelle heeft maand geleden j uit het bedrijf gegooid.
pi_218721907
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:30 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik zou er niet van staan te kijken als enkele leden van de fam dat later nodig hebben.
Of er komt een boek vanuit de kinderen: " het kwam niet goed"🤣
_O-
Ik denk wel dat dat verkoopt!
pi_218721909
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:03 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Wel grappig dat MB weer de schuld krijgt haha
Misschien is JVP niet zo onschuldig is als we denken
Vind het wel heeeeeel ver gezocht om met MB aan te pappen voor Koen en vooropgezet plan.

In de normale wereld gaat een vrouw dan direct voor de man. Daar ga je toch geen polyshow van jaren voor opvoeren, scheiden, kinderen in betrekken? Zo Psycho komt ze echt niet over.

En wie zegt dat JP geen geld in het huis heeft gestoken? Misschien hypotheek niet, maar misschien wel andere (verbouw)kosten of een eigen inbreng. Op zich dan niet heel gek toch?

Beetje het gevoel dat hier iemand team#MB Dit naar buiten brengt om zwart te maken.
pi_218721913
Bedrijf is een vernootschap, wel staan er 2 werknemers
Kan het niet zijn dat het van MB en haar vader is en KB en JVP in dienst waren…
pi_218721915

[ Bericht 100% gewijzigd door SophiaLoren op 09-09-2025 13:08:27 ]
pi_218721922
Bij demammavan worden paardrijlaarzen in de gootsteen van de keuken schoongemaakt :r :r :r
pi_218721929
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:07 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Vind het wel heeeeeel ver gezocht om met MB aan te pappen voor Koen en vooropgezet plan.

In de normale wereld gaat een vrouw dan direct voor de man. Daar ga je toch geen polyshow van jaren voor opvoeren, scheiden, kinderen in betrekken? Zo Psycho komt ze echt niet over.

En wie zegt dat JP geen geld in het huis heeft gestoken? Misschien hypotheek niet, maar misschien wel andere (verbouw)kosten of een eigen inbreng. Op zich dan niet heel gek toch?

Beetje het gevoel dat hier iemand team#MB Dit naar buiten brengt om zwart te maken.
Vrouwen zijn nou eenmaal gek 😂, zal je verbazen als zii echt het leven van MB wou, ga je ver he
Haar huwelijk heeft ze er ook voor opgegeven

Ik denk dat JVP zelf de juice geeft, zij post ook de foto
En een rechtszaak? Dat moet zij weten dan
  dinsdag 9 september 2025 @ 13:09:53 #190
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218721934
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:07 schreef Moppie1982 het volgende:
Bedrijf is een vernootschap, wel staan er 2 werknemers
Kan het niet zijn dat het van MB en haar vader is en KB en JVP in dienst waren…
Nee, MB en JvP zijn beide vennoot. Dus die informatie van juicechannel klopt niet.
pi_218721989
Vaak m’n twijfel bij Juice channels maar de laatste tijd hebben ze vaak gelijk.
Over deze info vraag ik mij ook weer af is dit echt waar?
K, B en J vormen een V.O.F. je kan elkaar niet ontslaan haha. Alleen uitkopen. Dat J geen geld in het huis heeft gestoken geloof ik zeker niet. Elke keer heeft MB gedeeld dat ze alle drie gelijkwaardig wilden zijn. J is gewoon door haar ex uitgekocht uit t huis in Veldhoven. Dus dat geld zit vast en zeker in de ‘boerderij’.
Daarnaast is J juist meerdere keren in de week op kantoor van JolieNoe, bestellingen inpakken en drops maken.. dus dat ze er al heel lang niet is geweest, dat lijkt mij onzin.
pi_218721995
Volgens mij lopen er mensen flink te geinen met dat juicekanaal... de ene bron dichtbij zegt.. de andere bron dichtbij zegt... en die zegt dit en de ander dat... alles spreekt elkaar tegen en wat er klopt moet men zelf dan maar invullen 🤣😂
pi_218722005
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:17 schreef Annika2016 het volgende:
Vaak m’n twijfel bij Juice channels maar de laatste tijd hebben ze vaak gelijk.
Over deze info vraag ik mij ook weer af is dit echt waar?
K, B en J vormen een V.O.F. je kan elkaar niet ontslaan haha. Alleen uitkopen. Dat J geen geld in het huis heeft gestoken geloof ik zeker niet. Elke keer heeft MB gedeeld dat ze alle drie gelijkwaardig wilden zijn. J is gewoon door haar ex uitgekocht uit t huis in Veldhoven. Dus dat geld zit vast en zeker in de ‘boerderij’.
Daarnaast is J juist meerdere keren in de week op kantoor van JolieNoe, bestellingen inpakken en drops maken.. dus dat ze er al heel lang niet is geweest, dat lijkt mij onzin.
Kunnen ook oude beelden zijn hé die ze deelt. Ze hebben ons al zo lang voor de gek gehouden.
pi_218722009
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Volgens mij lopen er mensen flink te geinen met dat juicekanaal... de ene bron dichtbij zegt.. de andere bron dichtbij zegt... en die zegt dit en de ander dat... alles spreekt elkaar tegen en wat er klopt moet men zelf dan maar invullen 🤣😂
Ja precies dit! Zogenaamd allemaal mensen van ‘dichtbij’ met hele specifieke informatie… juicechannels zouden daar toch wel doorheen moet prikken.
pi_218722025
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:20 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Kunnen ook oude beelden zijn hé die ze deelt. Ze hebben ons al zo lang voor de gek gehouden.
Heb ik op gelet, maar was echt dat ze bezig was met de herfstcollecties die nu deels online staan.
pi_218722029
Ach man dit heeft niks meer met Juice te maken maar met moddergooien. JuiceChannel word gewoon keihard gebruikt en gemanipuleerd door alle kampen en hebben dat geen eens door.
pi_218722035
Ik weet het ook allemaal niet meer 😂, zou de info uit de hoek van KB komen? De twee heksen 😂😂🤦🏻♀
pi_218722044
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:25 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik weet het ook allemaal niet meer 😂, zou de info uit de hoek van KB komen? De twee heksen 😂😂🤦🏻♀
Nee joh, die houden de eer aan zichzelf. Er is nog vrij weinig verkeerd gezegd over Koen dus ik neem aan dat zijn familie zich niet zal verlagen naar zo’n niveau als er weinig gezegd is. (Dan eerder nog een bekende van de familie, die het van horen zeggen hebben in de privé sfeer).

Ik durf te zweren dat als ik een sappig verhaal maak dat dit ook gepubliceerd zal worden terwijl ik geen van de drie ken.
pi_218722045
Dat de familie van Koen niks meer met M te maken willen hebben was allang duidelijk. Nooit meer zag je hun op beelden... Jemig, wat heb ik maar een saai leventje als ik dit zo zie 😂

(voor mensen die de Bollens nog maar kort volgen, kijk even terug op bijzonderkleinwonder.nl en zie hoe M eerst was, je zult versteld staan hoe zij is veranderd).
pi_218722067
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:59 schreef Snaky het volgende:
Ach ja wat de een heeft met AG heeft de ander met Debby zullen we naar zeggen :)
Spot on
pi_218722111
quote:
Misschien omdat ze helemaal geen b12-tekort heeft? Haar waardes waren toch gewoon goed?
pi_218722167
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 11:08 schreef Mirp het volgende:

[..]

Vraag me wel af of klompen dan een goed alternatief is, want die dingen zijn knoet hard en dus ook pijnlijk denk ik.
Ik vroeg dit laatst ook hier. Ik denk idd dat schoenen niet fijn meer zijn voor haar.
pi_218722182
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik vroeg dit laatst ook hier. Ik denk idd dat schoenen niet fijn meer zijn voor haar.
dat denk ik ook maar wat ik dan niet begrijp is waarom je er niks aan laat doen. Ja een operatie is ook niet leuk maar ze is toch veel te jong om de rest van haar leven op alleen maar klompen rond te lopen, of wacht ze tot dat ook niet meer gaat?
pi_218722193
quote:

[..]
Ik lees toch ook heel veel meningen van mensen ipv juice. De laatste komt dus blijkbaar van familie van Koen. Dat zou dan wel kunnen kloppen.
pi_218722208
Ik vind de juice volledig geloofwaardig.
pi_218722209
Oh jongens ik deed een Debbietje. Totaal niet fit en besloot even terug in bed te gaan. Werd een paar uur later wakker. :N Ik denk toch dat ik ook een B12 tekort heb, of LC of toch een rolstoel moet aanvragen.

AM: Die stories zijn goed voor de site "How can i make this about me' Vreselijk en zo niet respectvol. Alsof ze zich klaarmaken voor een groot evenement.

En het sprookje Bollen is de Thrillerserie Bollen geworden?
pi_218722211
Over geloofwaardigheid gesproken, wat valt DBM door de mand zeg.
Eigenlijk zou het geen verrassing moeten zijn dat ze dingen verzint, zo verzint ze bijvoorbeeld ook dat ze 5x per week sport. Maar over de rug van haar kinderen? Nee, bah.
pi_218722212
Zoveel vragen bij drielingmoeder Tatiana. Hoezo kan een kind om 4:00 eierkoeken pakken, merk je dan niks er van dat ze dat bij jou in bed komen opeten? Etcetc
pi_218722223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Boze fans die vanalles hebben ingestuurd 🤣
pi_218722227
Halleluja, er werd hier laatst gezegd dat er teveel zout op de slakken van AM werd gelegd. Dat is er zo te lezen vandaag vakkundig afgeschraapt.. wellicht om nog meer zout voor Debbie te hebben?

Anyway, amper bij te houden hier 😅 AM's content rondom die begrafenis: te walgelijk voor woorden.

Bollen Juice, heel dat JC heeft niet in de gaten hoe bespeeld ze worden... ene moment dit, andere moment dat. Meestal vind ik realtiyfbi iets betrouwbaarder overkomen. Ben benieuwd hoe de situatie is als we een paar maanden verder zijn.

En dan deviervankim die kleren aanheeft die ze ooit als proef inkoop heeft gekocht. Het zal een aardige vrouw zijn maar ze heeft zo geen stijl/smaak qua huis en kleding etc... Ook allemaal ontzettend gevalletje net niet.
pi_218722232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Boze fans die vanalles hebben ingestuurd 🤣
Nee dat denk ik echt niet.
Juicechannels plaatsen ook pas als ze meerdere bronnen hebben.
Zij verliezen hun geloofwaardigheid als juice steeds niet waar blijkt te zijn, en daarmee hun 'bestaansrecht' om het zo maar even te noemen.
pi_218722278
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 14:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zij verliezen hun geloofwaardigheid als juice steeds niet waar blijkt te zijn, en daarmee hun 'bestaansrecht' om het zo maar even te noemen.
En waar vind jij ze op dit moment nog geloofwaardig dan? Want Juicechannel plaatst op dit moment juist tegenstrijdige berichten. In het ene bericht is het dit, het ander bericht dat… ik vind ze totaal ongeloofwaardig vandaag en ze worden bespeeld waar ze bij staan (en blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die dit allemaal als waarheidsgetrouw aannemen).

Dit is geen feitelijke Juice meer wat ze brengen maar meningen van mensen om hun heen die nog geen eens weten wat er precies speelt. Meningen uit elk kamp, die moddergooien naar elkaar
pi_218722279
Waarom heeft de boze moeder 2 verhalen, één op trends en één op insta.. beide niet hetzelfde
pi_218722283
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:26 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Omdat dit een forum is en een aantal dit ongepast gedrag vind en dat wil ventileren. Zoals over elke so called influencer?
Ik begrijp niet zo goed waarom je helemaal los kan gaan op Deb en dat je alles wat AM doet, milder bekijkt?
Dit!
pi_218722362
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 14:07 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
En waar vind jij ze op dit moment nog geloofwaardig dan? Want Juicechannel plaatst op dit moment juist tegenstrijdige berichten. In het ene bericht is het dit, het ander bericht dat… ik vind ze totaal ongeloofwaardig vandaag en ze worden bespeeld waar ze bij staan (en blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die dit allemaal als waarheidsgetrouw aannemen).

Dit is geen feitelijke Juice meer wat ze brengen maar meningen van mensen om hun heen die nog geen eens weten wat er precies speelt. Meningen uit elk kamp, die moddergooien naar elkaar
Wat ik eruit haal is; J en K zijn nog samen. Dat J. vanaf het begin obsessed was met het leven van M. Dat J. geen eigenaar is van de woning. Dat M. alles probeert te regisseren en dat dit meestal ook lukt. En dat de familie van K. het liefst zou zien dat hij niet met J. verder zou gaan en al heel lang klaar zijn met M.

Dat vind ik geloofwaardig ja.

[ Bericht 4% gewijzigd door Missinglink24 op 09-09-2025 14:34:15 ]
pi_218722364
Oe lala de Bollen juice! Wie heeft er popcorn?
Ik denk dat er een aantal punten echt niet kloppen maar ja, waar rook is, is vuur...
pi_218722367
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 14:07 schreef Moppie1982 het volgende:
Waarom heeft de boze moeder 2 verhalen, één op trends en één op insta.. beide niet hetzelfde
Door de mand gevallen.
pi_218722398
En de vorige juice klopte ook gewoon terwijl dat hier door sommigen ook met hand en tand bestreden werd.
Betekend niet dat elk detail van de juice nu klopt maar de strekking vind ik geloofwaardig ja.
En is hier ook al vaker wel genoemd.
pi_218722501
Wat betreft het juice kanaal. Uiteindelijk zijn het ook veel eigen interpretaties van mensen uit de omgeving, dat bijvoorbeeld jvp altijd al uit was op Koen (wat mij heel omslachtig lijkt) en dat alles altijd maar om MB zou draaien.

Dat Mb, JVP ontslagen zou hebben of dat JVP niks heeft ingelegd voor het huis is dan weer iets wat echt bewezen kan worden. (Niet dat het van mij hoeft.

Maar ik bedoel er maar mee te zeggen. Er is waarschijnlijk veel gebeurd en gezegd binnen de poly en ik denk dat ze er alle 3 voor een deel debet aan zijn. Ook denk ik dat ze zich in het begin teveel hebben laten lijden door de verliefdheid en alles eromheen en in die euforie veel te snel beslissingen hebben genomen (als de enorme boerderij kopen waar ze met z’n alle in wilde gaan wonen) en ik denk dat de realiteit hun veel te snel heeft ingehaald.

De relatie van Koen en Michelle zat al veel langer in de basis niet goed, en zo zie je maar weer, daarvoor wegvluchten in een andere/nieuwe relatie zorgt ook alleen maar voor tijdelijke “lucht”.

Ik kan niet ontkennen dat ik veel meer sympathie voel voor J en K, puur gebaseerd op het plaatje wat ze laten zien en dit kan je eigen beeldvorming dan ook weer milder maken of juist negatiever over de ander als je al die roddels leest. Uiteindelijk hebben ze er alle 3 een bende van gemaakt.

Ik vind het vooral ontzettend verdrietig voor de 7 kinderen.
pi_218722565
Het is inderdaad voor de 7 betrokken kinderen niet leuk, alhoewel ik denk dat de oude situatie ook lang niet altijd leuk was voor de kinderen.
En ik heb eigenlijk voor J. ook niet zoveel sympathie. Door haar keuzes zijn haar kinderen meegesleept in dit geheel, nooit hun moeder voor hunzelf alleen, ineens 4 'siblings' erbij, moesten ze jarenlang elke ochtend en middag een eind rijden naar school in hun weken bij moeder, volgens mij konden ze ook de helft van hun voetbaltrainingen niet bijwonen?
Nog los van de poly, is het echt naar voor kinderen als de ouders een eind uit elkaar gaan wonen. Ook een half uur rijden enkele reis vind ik al veel te ver.
Was gewoon blijven latten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Missinglink24 op 09-09-2025 14:55:01 ]
pi_218722625
OMG de juice over de poly!

Mies is dus meerdere keren vreemd gegaan m/v tijdens de poly. Ze heeft het er maar druk mee. 't is duidelijk Mies op 1, arme kinderen.
De eerste gelekte verhalen komen duidelijk van de bff's van Mies om J even zwart te maken.
pi_218722633
quote:

[..]
De beerput gaat open 👀
pi_218722638
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:55 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat een spoor van ellende voor die kinderen 😭
pi_218722645
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:08 schreef Harper het volgende:
Bij demammavan worden paardrijlaarzen in de gootsteen van de keuken schoongemaakt :r :r :r
Stelletje viezerikken
pi_218722648
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 14:48 schreef Missinglink24 het volgende:
Het is inderdaad voor de 7 betrokken kinderen niet leuk, alhoewel ik denk dat de oude situatie ook lang niet altijd leuk was voor de kinderen.
En ik heb eigenlijk voor J. ook niet zoveel sympathie. Door haar keuzes zijn haar kinderen meegesleept in dit geheel, moesten ze jarenlang elke ochtend en middag een eind rijden naar school in hu weken bij moeder, volgens mij konden ze ook de helft van hun voetbaltrainingen niet bijwonen?
Nog los van de poly, is het echt naar voor kinderen als de ouders een eind uit elkaar gaan wonen. Ook een half uur rijden enkele reis vind ik al veel te ver.
Was gewoon blijven latten.
Eens.

Ze hebben zich allemaal teveel laten meeslepen door "de liefde". En nu zitten ze alledrie op de blaren. Ik heb er geen medelijden mee.
pi_218722659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:27 schreef Nieuwnestje het volgende:
Dat de familie van Koen niks meer met M te maken willen hebben was allang duidelijk. Nooit meer zag je hun op beelden... Jemig, wat heb ik maar een saai leventje als ik dit zo zie 😂

(voor mensen die de Bollens nog maar kort volgen, kijk even terug op bijzonderkleinwonder.nl en zie hoe M eerst was, je zult versteld staan hoe zij is veranderd).
Ik ben echt zo blij met mijn saaie degelijke leven. Zou geen interessant voer willen zijn voor die Juice kanalen.
pi_218722665
En ook een 'bah' voor hoe AM een insta show maakt van de voorbereidingen voor die uitvaart. Hoe ze ook hysterisch bij de auto staat te blèren of iedereen wel het zweepje heeft (Maarten en grote kinderen). Tis gewoon zo cringe allemaal.
pi_218722677
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:02 schreef Nieuwnestje het volgende:
Ja, ik denk dat de bff's van Mies even losgegaan zijn naar de juicechannels. Belachelijk om alles bij J neer te leggen. Ze zijn willens en wetens de poly in gestapt. Mies is volgens zeggen toen meerdere keren vreemdgegaan met man en vrouw. Vandaar ineens al haar uitstapjes, denk ik.
pi_218722691
Zou die vrouw waar ze mee is vreemdgegaan, Iris zijn.....? Zo close (letterlijk) ineens.
pi_218722709
Ik lees het niet zo dat alles bij J. wordt neergelegd. Wel geloof ik, zoals hier al vaak benoemd is, dat J. geobsedeerd was met M. of met het leven van M. Dat ze dan ook geïnteresseerd was in een relatie met Koen is niet zo vergezocht. En is ook gebleken aangezien ze een poly werden.
Dat J. dit allemaal dan zo gepland heeft geloof ik niet perse.
Maar de strekking van de juice is niet eens zoveel anders dan wat hier ook al jaren geschreven wordt
pi_218722715
De kaart die KC van haar man kreeg…
Ik krijg daar toch altijd de kriebels van.
En zij is nu weer helemaal in haar thuisblijfmoeder-era en ‘armywife’. Heel apart daar.
pi_218722720
Ook dat J. geen eigenaar is van de woning geloof ik wel want dat is allemaal behoorlijk lastig te regelen en ze hebben daar waarschijnlijk keuzes in gemaakt (J. kon haar uitkoopsom houden). Dat stuk dat J. dan nu bij de rechter geld eist dat betwijfel ik maar dat het allemaal hommeles is achter de schermen en ze niet lekker door 1 deur gaan geloof ik dan wel meteen.
pi_218722725
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:07 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik lees het niet zo dat alles bij J. wordt neergelegd. Wel geloof ik, zoals hier al vaak benoemd is, dat J. geobsedeerd was met M. of met het leven van M. Dat ze dan ook geïnteresseerd was in een relatie met Koen is niet zo vergezocht. En is ook gebleken aangezien ze een poly werden.
Dat J. dit allemaal dan zo gepland heeft geloof ik niet perse.
Maar de strekking van de juice is niet eens zoveel anders dan wat hier ook al jaren geschreven wordt
Ja dat ben ik met je eens. Ik bedoelde inderdaad dat gesuggereerd wordt dat J het allemaal zo gepland heeft om K te krijgen. Dat is natuurlijk belachelijk.
pi_218722767
Poly

Dat J niet meer in de zaak werkt komt me raar voor. Eergisteren nog een nieuwe drop op haar instagram. En ze heeft zich er van de zomer de pleuris gewerkt terwijl Mies de bloemetjes buiten zette.
pi_218722815
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Ook dat J. geen eigenaar is van de woning geloof ik wel want dat is allemaal behoorlijk lastig te regelen en ze hebben daar waarschijnlijk keuzes in gemaakt (J. kon haar uitkoopsom houden). Dat stuk dat J. dan nu bij de rechter geld eist dat betwijfel ik maar dat het allemaal hommeles is achter de schermen en ze niet lekker door 1 deur gaan geloof ik dan wel meteen.
Ik lees het hier vaker maar wie zegt dat J uitgekocht is door haar ex?
pi_218722845
Zo zie je maar dat alles wat vanuit het drietal naar buiten is gekomen ook niet klopt. Want hoezo alles gelijkwaardig en samen kopen. Ze hebben zelfs een keer uitgelegd dat je met z'n drieën een huis kan kopen bij de notaris. Is dat dan allemaal verzonnen? Waarschijnlijk omdat ze toentertijd dachten dat het toch nooit uit zou komen want happy together forever?
pi_218722848
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik lees het hier vaker maar wie zegt dat J uitgekocht is door haar ex?
Hmm ja die 'info' heb ik van hier, inderdaad een aanname gebaseerd op het getrouwd zijn geweest in gemeenschap van goederen.
Misschien zijn er forum detectives geweest die dit ergens in een register hebben opgezocht geen idee.
pi_218722861
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:24 schreef Nieuwnestje het volgende:
Zo zie je maar dat alles wat vanuit het drietal naar buiten is gekomen ook niet klopt. Want hoezo alles gelijkwaardig en samen kopen. Ze hebben zelfs een keer uitgelegd dat je met z'n drieën een huis kan kopen bij de notaris. Is dat dan allemaal verzonnen? Waarschijnlijk omdat ze toentertijd dachten dat het toch nooit uit zou komen want happy together forever?
Ja dat werden toen al veel vraagtekens bij gezet. Het zal allemaal in theorie wel mogelijk zijn maar in de praktijk niet verstandig voor alle betrokkenen.
Happy together toneelstukje moet ten alle tijden hoog gehouden worden idd, ook goed te zien bij de 'spontane' knuffel filmpjes die met name oudste zoon moet maken met zijn moeder.
pi_218722905
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:02 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat de bff's van Mies even losgegaan zijn naar de juicechannels. Belachelijk om alles bij J neer te leggen. Ze zijn willens en wetens de poly in gestapt. Mies is volgens zeggen toen meerdere keren vreemdgegaan met man en vrouw. Vandaar ineens al haar uitstapjes, denk ik.
Zou dit allemaal in Reims zijn bekokstoofd?
pi_218722906
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 14:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hier zijn toch ook meerdere dames die hetzelfde ‘idee’ hebben. Dat maakt het nog steeds speculatie en geen waarheid. Als meerdere mensen van hier het tegelijk insturen dan kan het wel geplaatst worden want meerdere bronnen?

Daarbij loopt er een rechtszaak tegen juicechannel. Dus er wordt sowieso al aan ze getwijfeld. Ik wacht wel op reality fbi 😉
pi_218722968
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:24 schreef Nieuwnestje het volgende:
De vlog staat nog op YouTube. En ten tijde van die vlog was het al mis. Zelfs Koen zegt daar iets over de hypotheek. Zouden ze zo ver gaan?
pi_218722978
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:34 schreef Norivelletje het volgende:

[..]
Zou dit allemaal in Reims zijn bekokstoofd?
Bekokstoofd weet ik niet, maar er zal flink geventileerd zijn, denk ik. En misschien een beetje aanmoediging 😉
pi_218722988
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Hier zijn toch ook meerdere dames die hetzelfde ‘idee’ hebben. Dat maakt het nog steeds speculatie en geen waarheid. Als meerdere mensen van hier het tegelijk insturen dan kan het wel geplaatst worden want meerdere bronnen?

Daarbij loopt er een rechtszaak tegen juicechannel. Dus er wordt sowieso al aan ze getwijfeld. Ik wacht wel op reality fbi 😉
Ja, tuurlijk is het geen bewezen waarheid, we staan hier niet voor de rechter ofzo 😅

Ok dus als reality fbi het brengt is het wel waar?
Ff dagje wachten dan, zo liep het de vorige keren ook.
pi_218723003
Nog even he, de bollen juice laat andere dingen natuurlijk wat sneller ondersneeuwen hier, maar ik vind DBM echt ernstig door de mand gevallen. Gewoon eng
pi_218723050
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:24 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hmm ja die 'info' heb ik van hier, inderdaad een aanname gebaseerd op het getrouwd zijn geweest in gemeenschap van goederen.
Misschien zijn er forum detectives geweest die dit ergens in een register hebben opgezocht geen idee.
Ik vraag het me het gewoon af. Er werd hier laatst ook geschreven dat M en K in gemeenschap van goederen getrouwd zijn. Het zou mij verbazen als dat zo is. En als ze wel zo getrouwd zijn zou het me verbazen als dat later niet is omgezet naar huwelijkse voorwaarden.
pi_218723099
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:47 schreef Missinglink24 het volgende:
Nog even he, de bollen juice laat andere dingen natuurlijk wat sneller ondersneeuwen hier, maar ik vind DBM echt ernstig door de mand gevallen. Gewoon eng
Ze is al geconfronteerd op treads met Printscreen, die krijgt 100% een blok maar tis wel de waarheid 😂
pi_218723134
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:00 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze is al geconfronteerd op treads met Printscreen, die krijgt 100% een blok maar tis wel de waarheid 😂
Als die persoon dan gelijk even zegt dat het wel verdacht veel overeenkomsten vertoont met het verhaal van iemand anders.. als je toch op block gaat
pi_218723142
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als die persoon dan gelijk even zegt dat het wel verdacht veel overeenkomsten vertoont met het verhaal van iemand anders.. als je toch op block gaat
Zal ik ff doen Wahahaha dat was ik namelijk! 😂😂
pi_218723154
Done 😁
pi_218723176
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:06 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
He jammer moppie nou moet je alle sport content van DBM missen
pi_218723183
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Done 😁
_O_
Bereid je je alvast voor op haar blokkendoos? Of een stel van die Gerda-vriendinnen die je zo in je nek hebt hangen?
pi_218723199
Boeit mij echt niet, hou niet van zieltjes winnen op deze manier.. je liegt gewoon! Want dit zijn geen kleine foutjes
Voor het ene publiek doe je stoer. En het andere publiek zeg je dat je met 112 aan de lijn hangt

Sorry boze mama als ik je een trauma heb gegeven, maar wees ff eerlijk meid!
pi_218723209
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:06 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
😂🤣 *rent naar keuken voor popcorn * ben benieuwd hoe ze zich eruit lult
pi_218723214
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂🤣 *rent naar keuken voor popcorn * ben benieuwd hoe ze zich eruit lult
Dan moet je echt goed zijn, want ik heb er juist bewijs bij geplakt.. kan ze het verwijderen? Of dan de hele tread..

Zal haar man haar volgen?
pi_218723228
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:16 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Dan moet je echt goed zijn, want ik heb er juist bewijs bij geplakt.. kan ze het verwijderen? Of dan de hele tread..

ik wil een linkje!
pi_218723231
Treads gewoon de blije mama
pi_218723249
Lol beetje leedvermaak of ramptoerist... ik zit die pagina nu steeds te refreshen 🤣😂
pi_218723261
Hahaha ik ook, meldingen staan uit..
pi_218723265
Misschien eet ze nog lekker twee koekjes
pi_218723274
In een vlog had MB aangegeven dat er 1 bank in NL is die een hypotheek verstrekt aan 3 personen. En dat zij na veel research daar hun hypotheek hebben geregeld. Dus of dat was allemaal onzin die informatie van MB, of de info van de juicechannels klopt (deels) niet.
pi_218723298
Kan iemand even DBM een berichtje sturen dat ze even moet reageren op Threads? Mijn meldingen staan ook uit en krijg een lamme vinger van elke keer refreshen!
pi_218723341
Jongens ik moet over 5 minuten weg 🤔 waarom zit ze nu ineens niet bovenop haar telefoon??
pi_218723378
Dat er moeders echt gierend gestoord zijn blijkt wel uit die docu op Netflix: Unknown number.
Eng hoor al die fantasten.
Go hard or go home
pi_218723412
quote:

[..]
Hoe weet je dit ? Heb je de familie gesproken ?
pi_218723413
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:38 schreef Noek het volgende:
Dat er moeders echt gierend gestoord zijn blijkt wel uit die docu op Netflix: Unknown number.
Eng hoor al die fantasten.
Inderdaad.
En er is nog wel een oer moeder die hier vaak besproken is die ik erg eng vind.
pi_218723456
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Jongens ik moet over 5 minuten weg 🤔 waarom zit ze nu ineens niet bovenop haar telefoon??
Ze is in paniek en zit wrs te huilen in een hoekje. Net als de vorige keer toen ze werd aangesproken door die "wijven" op Threads.
pi_218723478
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:46 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze is in paniek en zit wrs te huilen in een hoekje. Net als de vorige keer toen ze werd aangesproken door die "wijven" op Threads.
DBM: Driewerf hoera voor Moppie! We krijgen straks denk ik een hele serenade over moeders die moeders moeten steunen, Ze had al een hele zware dag gisteren door haar trauma's dus dan moeten we zo'n 'klein foutje' haar niet kwalijk nemen en blablabla
pi_218723493
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 12:23 schreef Ballerina888 het volgende:
Milou die naar opa en oma rijdt om een tablet op te halen. Want ze hebben daar allemaal een eigen. Op die leeftijd vind ik dat compleet onzinnig.
Dezelfde Milou die een tijdje terug alle schermtijd afgeschaft had.
Hier kreeg ik zulke AM-vibes van. Dat neergooien van die tablet op de bijrijdersstoel. M’n cringespier doet er pijn van.
pi_218723524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:41 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
Hoe weet je dit ? Heb je de familie gesproken ?
Dat zal AM wel aan de subcrivers hebben laten weten. Anders weet je dat niet lijkt mij
pi_218723534
quote:

[..]

Haha zij gaat zo lelijk doen tegen je...bereid je maar voor.
En mij verbaasd dit allemaal niks. Ik vind haar altijd al een leugenaar. Die mand waar ze doorheen gevallen is zat ze bij mij niet eens in🤣
pi_218723545
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 15:02 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ja, die Mies is een drukke meid... en ondertussen het perfecte plaatje hooghouden. Ze had een mooi poly- gezin, maar dat was blijkbaar nog niet genoeg.
pi_218723546
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:50 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Hier kreeg ik zulke AM-vibes van. Dat neergooien van die tablet op de bijrijdersstoel. M’n cringespier doet er pijn van.
Hahaha cringespier, waar zit die? Heb er bepaalde associaties bij, vooral als je het op z'n Dunglish uitspreekt 😂😂😂
pi_218723556
🙇‍♂️ ze zit te eten... pffff ik ga... hopelijk staat alle hysterie die zo los gaat barsten er over een uurtje nog op
pi_218723627
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:53 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Haha zij gaat zo lelijk doen tegen je...bereid je maar voor.
En mij verbaasd dit allemaal niks. Ik vind haar altijd al een leugenaar. Die mand waar ze doorheen gevallen is zat ze bij mij niet eens in🤣
Ik kan ook heel lelijk doen, dus maak je niet druk!
Iemand nam het al voor haar op om te zeggen ja maar er staat dat ze 112 hebben gebeld, nee Gerda lees me post ff
pi_218723710
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 16:48 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
DBM: Driewerf hoera voor Moppie! We krijgen straks denk ik een hele serenade over moeders die moeders moeten steunen, Ze had al een hele zware dag gisteren door haar trauma's dus dan moeten we zo'n 'klein foutje' haar niet kwalijk nemen en blablabla
DBM is zo een moeder die haar kinderen ziektes aanpraat, mijn kinderen hebben zich ook wel eens verslikt maar ja zij maakt er gelijk een drama van..
Trauma’s praat zij zichzelf aan.. ik denk dat zij een heel narcistisch karakter heeft
pi_218723764
Verwijderd ik noemde de naam van wat ik dacht

[ Bericht 82% gewijzigd door Moppie1982 op 09-09-2025 17:17:09 (Ik zei wat niet mocht ) ]
pi_218723785
quote verwijderd

Pas op met het noemen van diagnoses hier, vind het forum niet wenselijk

[ Bericht 69% gewijzigd door SterreKaatje op 09-09-2025 17:22:10 ]
pi_218723792
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:08 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
DBM is zo een moeder die haar kinderen ziektes aanpraat, mijn kinderen hebben zich ook wel eens verslikt maar ja zij maakt er gelijk een drama van..

Trauma’s praat zij zichzelf aan.. ik denk dat zij een heel narcistisch karakter heeft
Die hele verslikking is überhaupt niet gebeurd, wel heel toevallig dat er exact hetzelfde gister bij haar gebeurd zou zijn als bij een andere influencer die zij zelf volgt.
pi_218723793
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:08 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat er iets anders achter zit, vind haar niet perse narcistische trekken hebben. Wel ziekte angst.
pi_218723797
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:13 schreef Moppie1982 het volgende:

Geen diagnoses.
Gewoon 'eng' is voldoende 😅

[ Bericht 4% gewijzigd door Deisyy op 09-09-2025 18:05:22 ]
pi_218723812
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:15 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat er iets anders achter zit, vind haar niet perse narcistische trekken hebben. Wel ziekte angst.
Ziekte angst ja maar tegelijk ook de enorme behoefte dit eindeloos uit te melken op social media. Dat gecombineerd met het zogenaamde stikincident van gister is haar geloofwaardigheid nu echt onder het nulpunt gezakt.
Met haar 5x pw sporten.
pi_218723813
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:15 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Je kan je kind ook trauma aanpraten hè
Ze is sowieso altijd het slachtoffer
pi_218723832
Ze heeft het geliked de blije mama
Ben benieuwd, moet wel zo koken
pi_218723841
Ze ontkent 😂
pi_218723863
quote:

[..]

Aangezien jij toch geblokkeerd wordt 😂, kun je misschien zeggen dat het account waar het verhaal van de verstikking opstaat een relatief klein account is, maar DBM dat account wel volgt. En dit heeft helemaal niets met pesten te maken, waar het opgegooid zal worden, maar mensen duidelijk maken dat ze niet alles moeten geloven wat iemand schrijft.
pi_218723866
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:21 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze ontkent 😂
Let op, ze gaat een story aan je wijden straks. Met een heel huilie huilie verhaal van haar trauma's en dat ze dan ook nog beschuldigd wordt van liegen.
pi_218723868
Jeetje wat een journalistiek bij AM. Is zij correspondent voor de uitvaart of waarom voelt zij de noodzaak dit allemaal zo vast te leggen? Wat een stresskip ook. Alles maar checken en vragen én tegelijkertijd doorfilmen. Misschien moet ik maar even niet meer kijken...
pi_218723889
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:56 schreef Miepje77 het volgende:
Zoveel vragen bij drielingmoeder Tatiana. Hoezo kan een kind om 4:00 eierkoeken pakken, merk je dan niks er van dat ze dat bij jou in bed komen opeten? Etcetc
Dat zou mijn dochter niet durven op drie jarige leeftijd , en tatiana heeft toch ook nog een hekje voor de keuken , raar ja
pi_218723912
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 13:27 schreef Nieuwnestje het volgende:

De website is niet meer in te zien. Under construction. Jammer want ik was nieuwsgierig!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_218723930
Ik had dus een discussie met DBM, Wahahaha geblokt maar die tokkie wilt me dan wel even citeren om te laten zien hoe zielig ze is 😂
pi_218723933
DBM

Geen wonder dat die HAPs altijd overbelast zijn 🤪

Ik volg haar niet echt (omdat ik haar irritant vind), maar mijn God, zij is echt een grootverbruiker.
pi_218723936
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:21 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze ontkent 😂
En je reacties zijn verdwenen.
Er stond iets dat je zo n forumtroela was 🤣
En dat je gemeen bent.
pi_218723940
Ja ik ben een gemene forum troela 😂😂😂
pi_218723945
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:30 schreef Lief17 het volgende:

[..]
De website is niet meer in te zien. Under construction. Jammer want ik was nieuwsgierig!
half uur geleden niet
pi_218723966
En op threads schrijft ze vol trots dat ze nu maar 2 koekjes op een dag eet. En als antwoord op iemand dat dat haar normaal ook nooit lukte.
Maar voor de rest eet ze echt al een jaar lang in een calorietekort hoor, heus.
pi_218723967
Hoppa, de blije tokkiemama is weer lekker aan het schelden.
pi_218723981
Hahaha op mijn zeker! Ze heeft me geblokkeerd dus ja kan niet terug reageren! Ze is gewoon betrapt
pi_218723987
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:34 schreef Moppie1982 het volgende:
Ja ik ben een gemene forum troela 😂😂😂
Hoe durft je ook vragen te blijven stellen? :D
pi_218723994
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:16 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Geen diagnoses.
Gewoon 'eng' is voldoende 😅
Dan is het niet zo handig om haar te quoten.
pi_218724000
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:37 schreef Moppie1982 het volgende:
Hahaha op mijn zeker! Ze heeft me geblokkeerd dus ja kan niet terug reageren! Ze is gewoon betrapt
Ik kopieer het even voor je.

Dit is echt niet okay! Je beschuldigd mij van liegen alleen omdat ik op insta zeg dat we 112 niet nodig hebben gehad en hier zeg dat het eruit kwam terwijl we 112 aan de lijn hadden.

Ben ik achterlijk? Dat is toch hetzelfde? Ik snap heus dat je even checkt hoe het zit maar dit is niet okay.

Moet ik gvd het verslag van de huisarts opvragen? Als je me niet geloofwaardig vind helemaal prima maar houd dat bij jezelf.

Triest kutwijf dat je bent.
Sneu roddelen op een anoniem forum over anderen
pi_218724007
hahaha oh DBM je valt zo hard door de mand. (aangezien je hier toch meeleest) Je wordt gewoon gewezen op een leugen, wees stoer en geef gewoon toe. Maar je gooit de reageerder online zonder dat ze zelf nog kan reageren.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')