Kan ook haar ex zijn, vader van de kinderen.quote:Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef lila01 het volgende:
Ik zie bij JvP een man aan tafel zitten op de 'camping'. Is dat Koen?
Je ziet zijn armen en een bord eten.
Altijd handig, zo’n voorzetje voor nieuwe diagnoses. Kan ze weer even op voortborduren.quote:Op maandag 8 september 2025 21:45 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie hoorde haar schouders kraken. Ach gut, ze valt uit elkaar.
Ze heeft zelf toegelicht dat het haar vader is.quote:Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef lila01 het volgende:
Kan ookquote:Op maandag 8 september 2025 21:50 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Kan ook haar ex zijn, vader van de kinderen.
Nee, ik bedoel een andere foto.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze heeft zelf toegelicht dat het haar vader is.
Ze zegt haar vader. Ik ben niet overtuigd.quote:Op maandag 8 september 2025 21:48 schreef lila01 het volgende:
Ik ook niet hoor. Jonge handen en haar op de handen. Dat heeft Koen ook.quote:Op maandag 8 september 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze zegt haar vader. Ik ben niet overtuigd.
En ook al is het Koen, is dat dan erg? Hij heeft ook zijn leven met haar en de kinderen gedeeld/deelt het nog.quote:Op maandag 8 september 2025 21:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Jonge handen en haar op de handen. Dat heeft Koen ook.
Nee, ze zegt niet dat dit haar vader is. Dat was op de foto' s bij haar ouders thuis. Dit zijn de armen en handen van een jong iemand.quote:Op maandag 8 september 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze zegt haar vader. Ik ben niet overtuigd.
Nee hoor, zegt iemand dat?quote:Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ook al is het Koen, is dat dan erg? Hij heeft ook zijn leven met haar en de kinderen gedeeld/deelt het nog.
Ik gok slijmbeursontsteking in haar schouders.quote:Op maandag 8 september 2025 21:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Altijd handig, zo’n voorzetje voor nieuwe diagnoses. Kan ze weer even op voortborduren.
Dat is zeker niet erg. Net zo min als wanneer M daar zou zitten.quote:Op maandag 8 september 2025 22:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ook al is het Koen, is dat dan erg? Hij heeft ook zijn leven met haar en de kinderen gedeeld/deelt het nog.
Ze wil nu vast wekelijks naar een masseur want nu bedenkt ze natuurlijk dat haar lijf dit nodig heeft. Zit zo vast! Ja logisch, zit nauwelijks beweging in.quote:Op maandag 8 september 2025 22:04 schreef Memm het volgende:
[..]
Ik gok slijmbeursontsteking in haar schouders.
(Een slijmbeursontsteking wordt vaak veroorzaakt door overbelasting.. neenee zéker niet van toepassing, een val, of een injectie (zoals een vaccinatie) die op de verkeerde plaats wordt gegeven. ) 😉🤭😋
Alles is mogelijk.quote:Op maandag 8 september 2025 22:10 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Misschien is het J wel die verliefd is geworden op een andere man?
Nee maar als er 2 meubels verschoven worden en eventueel een muurtje geverfd noemt AM het al een verbouwing.quote:Op maandag 8 september 2025 22:11 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik krijg echt een error van die zoldertrap bij AM. Waarom is die zo geplaatst dat ie uitkomt op een reling, waardoor je zijwaarts naar het open deel moet klimmen? 😂 haal dan gewoon een stukje reling weg of draai die trap een kwartslag.
Sowieso begrijp ik nog steeds niet wat er nou zo bijzonder is geworden aan die zolder, er is toch weinig meer gedaan dan twee basic IKEA kastjes in elkaar knutselen en een nieuwe lamp ophangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |