SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
De Sahara is zonder meer erg droog.
Het is weer eens wat anders dan een iets te nerdy ESF-referentiequote:
Deze TT verwijst naar zowel een achtbaan in de Efteling als naar een in Phantasialandquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik begrijp de TT niet, geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Je moet toch begrijpen beste Straan dat Nederlandse Formule 1 fans alleen kritisch zijn naar alle andere coureurs hequote:Op zondag 31 augustus 2025 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb jou niet horen klagen toen het Red Bull was dat zo dominant was
quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Deze TT verwijst naar zowel een achtbaan in de Efteling als naar een in PhantasialandHa, sorry, ik heb heel weinig met achtbanen. Dat er een hotel en een achtbaan in één zijn, is al nieuw voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De achtbaan die door Rookburgh loopt langs het hotel van egeltje1985 (Lindbergh heet die denk ik) is geen van die twee en hebben we niet recent genoemdquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, sorry, ik heb heel weinig met achtbanen. Dat er een hotel en een achtbaan in één zijn, is al nieuw voor me
Met dikke tomatensoep erop?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:25 schreef NailQueen het volgende:
Dus we hebben allemaal soep als avondeten? Ik zit hier aan de spaghetti
Oh dat was mij inderdaad niet bekendquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet toch begrijpen beste Straan dat Nederlandse Formule 1 fans alleen kritisch zijn naar alle andere coureurs he
Ik ga aardappels poffen. En dan eet ik die denk ik met guacamole.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:25 schreef NailQueen het volgende:
Dus we hebben allemaal soep als avondeten? Ik zit hier aan de spaghetti
Tenminste één ding waar we het over eens kunnen zijnquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, sorry, ik heb heel weinig met achtbanen. Dat er een hotel en een achtbaan in één zijn, is al nieuw voor me
Heel stomquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Tenminste één ding waar we het over eens kunnen zijn
En dat Putten stom is, natuurlijk.
Beetje de Krim bezettenquote:
Ik zag het al járen aankomen hoor!quote:
En ook maar blijven dwepen met die moordzaak van zequote:Op zondag 31 augustus 2025 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag het al járen aankomen hoor!
Er was al heel lang bewijsdrang richting de buren, vanuit één of ander minderwaarderheidscomplex.
En ze konden het niet hebben dat Ermelo en Harderwijk goede banden met het westen hebben.
Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ben je ooit in Putten geweest, @:H_T?
Ah, heel goed. Houden zoquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinnerenWel eens doorheen gereden met de trein, maar nooit bewust bezocht
Ooit lang geleden toen ik nog in NL woonde, zat ik in de stoptrein en de machinist riep de stations om. Eerst 'De Stad Nijkerk, de stád Nijkerk' en even later 'Het dorp Putten, het dórp Putten'.quote:
geweldigquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ooit lang geleden toen ik nog in NL woonde, zat ik in de stoptrein en de machinist riep de stations om. Eerst 'De Stad Nijkerk, de stád Nijkerk' en even later 'Het dorp Putten, het dórp Putten'.
Dat vond ik grappig.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
geweldigPutten heeft ook zo'n troosteloos station. En dan is de rest van het dorp nog iets minder.
Wat is het ergste aan Putten?quote:
Ja Meke dan hoor je hier niet meer thuisquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:56 schreef Meke het volgende:
Ik heb een magneet met IPutten op mijn afzuigkap, tijd voor een andere SC
Nee. Ook al omdat dat aangeeft dat iemand uit Putten ook daadwerkelijk buiten Putten is terechtgekomen. En dat is al helemáál niet de bedoeling.quote:Op zondag 31 augustus 2025 23:05 schreef NailQueen het volgende:
De zin "Ik kom uit Putten" klinkt ook niet mooi
Dat is ook niet iets waar je te koop mee zou willen lopen, lijkt me.quote:Op zondag 31 augustus 2025 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Wellicht die van RLS of DIG? Daar kom ik toch nooit. Je kan te ver gaan, Meke.quote:Op zondag 31 augustus 2025 22:56 schreef Meke het volgende:
Kan ik ook mee akkoord gaan. Ik zie mezelf daar ook niet gaan posten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wellicht die van RLS of DIG? Daar kom ik toch nooit. Je kan te ver gaan, Meke.
Ik heb geen enkel bezwaar tegen jouw liefde voor afwateringquote:Op zondag 31 augustus 2025 22:56 schreef Meke het volgende:
'Jij moet mee naar Putten-Zuid want je ziet er lekker uit' klinkt ook ruk inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2025 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Kom maar op met de 65+’ers. Ouwetjes-seizoenquote:Op maandag 1 september 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
SEPTEMBER!!!! We hebben het gehaald!! Weg met de hitte, weg met de toeristen![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, dus we zijn niet meer welkomquote:Op maandag 1 september 2025 00:21 schreef Strani het volgende:
SEPTEMBER!!!! We hebben het gehaald!! Weg met de hitte, weg met de toeristen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn de mensen waar @Strani zich meer mee kan identificeren.quote:Op maandag 1 september 2025 06:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kom maar op met de 65+’ers. Ouwetjes-seizoen
quote:Op maandag 1 september 2025 06:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen waar @:Strani zich meer mee kan identificeren.
Ja. Daarna moet jij ook mee in de grote vakantie stroomquote:Op maandag 1 september 2025 07:00 schreef Yesse het volgende:
[..]Je zag op de weg wel dat het echt de maand van de mensen zonder (kleine) kinderen en de gezinnen met jonge kinderen is. Wij hebben hierna nog maar 1 jaar goedkoop en rustig reizen
Ik wil niiiiiiiieeeeet :’( het is zo lekker rustig en vaak minder warm dan in de zomerquote:Op maandag 1 september 2025 08:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Daarna moet jij ook mee in de grote vakantie stroom
Dat had je je dan voor je aan kinderen begon moeten bedenken.quote:Op maandag 1 september 2025 08:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wil niiiiiiiieeeeet :’( het is zo lekker rustig en vaak minder warm dan in de zomer
Nét nu we eindelijk met zijn allen een verrassingsbezoek aan Strani wilden doenquote:Op maandag 1 september 2025 06:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh, dus we zijn niet meer welkom
Wij zijn geen toeristen, wij zijn ambassadeurs van de ESF SCquote:Op maandag 1 september 2025 06:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Naast Tommy Cash las ik ook al een gerucht over een rentree van Måneskin in San Remo. Het kan niet op als dat zo doorgaatquote:Op maandag 1 september 2025 11:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou, nog 6,5 maanden tot Sanremo
Blijkbaar niet zo mooi.quote:Op maandag 1 september 2025 11:54 schreef Fred_B het volgende:
Ach, Ten Hag![]()
Het waren twee mooie wedstrijden.
Na 2 wedstrijden alquote:Op maandag 1 september 2025 11:54 schreef Fred_B het volgende:
Ach, Ten Hag![]()
Het waren twee mooie wedstrijden.
quote:Op maandag 1 september 2025 11:31 schreef Troel het volgende:
Er zit hondenpoep aan mijn wiel
En inmiddels niet meer aan mijn hand gelukkig.
Edit: de geur nog wel helaas
Nee helaas!quote:Op maandag 1 september 2025 06:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Héérlijk! Nou ja die zijn wel traag en lopen in de weg, maar ze zijn tenminste een stuk rustiger dan al die families met kinderen in de zomer.quote:Op maandag 1 september 2025 06:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kom maar op met de 65+’ers. Ouwetjes-seizoen
Ja en jullie krijgen een officiële uitnodingsbrief van mij, dat is toch andersquote:Op maandag 1 september 2025 09:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij zijn geen toeristen, wij zijn ambassadeurs van de ESF SC
Binnenkort komt er weer een plekje vrij in Amsterdam.quote:Op maandag 1 september 2025 12:52 schreef Troel het volgende:
Mooi, dan mag ie weer lekker terug naar Haaksbergen komen
Oh wat stomquote:Op maandag 1 september 2025 11:31 schreef Troel het volgende:
Nou al die Nederlandse en Belgische en Engelse 65+-ers (waaronder dus mn schoonouders) zijn ook wel een slag apart.quote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Héérlijk! Nou ja die zijn wel traag en lopen in de weg, maar ze zijn tenminste een stuk rustiger dan al die families met kinderen in de zomer.
Zoals jullie blijkbaar vanaf volgend jaar
Ja het zijn nou natuurlijk de boomers, dus je krijgt nu traag én entitled gecombineerdquote:Op maandag 1 september 2025 13:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou al die Nederlandse en Belgische en Engelse 65+-ers (waaronder dus mn schoonouders) zijn ook wel een slag apart.
Jaa en ze eten ook zo vroeg. En amper Spaans. En dan gaan ze bier drinken in de kroeg die dan ook weer een Nederlandse of Engelse eigenaar heeft.quote:Op maandag 1 september 2025 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het zijn nou natuurlijk de boomers, dus je krijgt nu traag én entitled gecombineerd
Gat. Ver.quote:Op maandag 1 september 2025 11:31 schreef Troel het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2025 12:52 schreef Troel het volgende:
Mooi, dan mag ie weer lekker terug naar Haaksbergen komen
Ook wel dichterbij huis, in Enschede bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 september 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Binnenkort komt er weer een plekje vrij in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |