Nét nu we eindelijk met zijn allen een verrassingsbezoek aan Strani wilden doenquote:Op maandag 1 september 2025 06:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh, dus we zijn niet meer welkom
Wij zijn geen toeristen, wij zijn ambassadeurs van de ESF SCquote:Op maandag 1 september 2025 06:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Naast Tommy Cash las ik ook al een gerucht over een rentree van Måneskin in San Remo. Het kan niet op als dat zo doorgaatquote:Op maandag 1 september 2025 11:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nou, nog 6,5 maanden tot Sanremo
Blijkbaar niet zo mooi.quote:Op maandag 1 september 2025 11:54 schreef Fred_B het volgende:
Ach, Ten Hag![]()
Het waren twee mooie wedstrijden.
Na 2 wedstrijden alquote:Op maandag 1 september 2025 11:54 schreef Fred_B het volgende:
Ach, Ten Hag![]()
Het waren twee mooie wedstrijden.
quote:Op maandag 1 september 2025 11:31 schreef Troel het volgende:
Er zit hondenpoep aan mijn wiel
En inmiddels niet meer aan mijn hand gelukkig.
Edit: de geur nog wel helaas
Nee helaas!quote:Op maandag 1 september 2025 06:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Héérlijk! Nou ja die zijn wel traag en lopen in de weg, maar ze zijn tenminste een stuk rustiger dan al die families met kinderen in de zomer.quote:Op maandag 1 september 2025 06:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kom maar op met de 65+’ers. Ouwetjes-seizoen
Ja en jullie krijgen een officiële uitnodingsbrief van mij, dat is toch andersquote:Op maandag 1 september 2025 09:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij zijn geen toeristen, wij zijn ambassadeurs van de ESF SC
Binnenkort komt er weer een plekje vrij in Amsterdam.quote:Op maandag 1 september 2025 12:52 schreef Troel het volgende:
Mooi, dan mag ie weer lekker terug naar Haaksbergen komen
Oh wat stomquote:Op maandag 1 september 2025 11:31 schreef Troel het volgende:
Nou al die Nederlandse en Belgische en Engelse 65+-ers (waaronder dus mn schoonouders) zijn ook wel een slag apart.quote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Héérlijk! Nou ja die zijn wel traag en lopen in de weg, maar ze zijn tenminste een stuk rustiger dan al die families met kinderen in de zomer.
Zoals jullie blijkbaar vanaf volgend jaar
Ja het zijn nou natuurlijk de boomers, dus je krijgt nu traag én entitled gecombineerdquote:Op maandag 1 september 2025 13:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou al die Nederlandse en Belgische en Engelse 65+-ers (waaronder dus mn schoonouders) zijn ook wel een slag apart.
Jaa en ze eten ook zo vroeg. En amper Spaans. En dan gaan ze bier drinken in de kroeg die dan ook weer een Nederlandse of Engelse eigenaar heeft.quote:Op maandag 1 september 2025 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het zijn nou natuurlijk de boomers, dus je krijgt nu traag én entitled gecombineerd
Gat. Ver.quote:Op maandag 1 september 2025 11:31 schreef Troel het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2025 12:52 schreef Troel het volgende:
Mooi, dan mag ie weer lekker terug naar Haaksbergen komen
Ook wel dichterbij huis, in Enschede bijvoorbeeldquote:Op maandag 1 september 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Binnenkort komt er weer een plekje vrij in Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |