SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat het ook echt fantastisch sinds zijn vertrek.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:07 schreef Solispolar het volgende:
Hmm.. nu al 2 verhalen over spelers die ontevreden. Sure, het zijn spelers die weg gaan, maar spelers in de selectie die ontevreden zijn houden hun mond natuurlijk wel. En het feit dat ze in Heerenveen spontaan een volksfeest organiseerden toen van Persie weg ging spreekt ook boekdelen.
Dat was Brouwers, de captain van Heerenveen/van Persie vorig seizoen. En volgens mij werd hij niet zozeer gevraagd naar de casus Hartman maar meer naar de manager van Persie.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren werd zelfs een of andere nobuddie van Heerenveen na de wedstrijd om zijn band met Van Persie gevraagd n.a.v. het interview met Hartman.
En hij was ook nog eens uitermate positief over Van Persie.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat was Brouwers, de captain van Heerenveen/van Persie vorig seizoen. En volgens mij werd hij niet zozeer gevraagd naar de casus Hartman maar meer naar de manager van Persie.
Ook meer te danken aan Te Kloese.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind de reactie van Zerrouki in ieder geval een stuk professioneler. Alle speculatie erom heen is maar stemmingsmakerij.
Het is onmogelijk om iedereen in een gigantische selectie tevreden te houden, dus nu krijg je wel meer van dit soort artikelen. Jammer dat Hartman dat deurtje heeft opengezet.
Ja, dat wilde ik ook al zeggen. Voor een onervaren trainer die het piepol managen nog wat lastig vindt is het best een klus om een selectie van 34 man te managen, waarbij op veel posities de onderlinge verschillen niet bijster groot zijn. Dan ben je straks de helft van de tijd kwijt aan spelers uitleggen waarom ze niet spelen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook meer te danken aan Te Kloese.
Als je als trainer wordt opgezadeld met een selectie van 40-45 man dan lijkt het me vrij logisch dat je wat minder aandacht geeft aan de spelers die toch al weg gaan of die je het liefst weg zou willen hebben. Zie bijvoorbeeld een Stengs, de trainer Van Persie is denk ik best fan van zo'n speler maar hij heeft absoluut geen toekomst bij de club.
Dus óf een nieuwe spits, óf de legitimiteit van Jannes primeurtjes definitief verbruidquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:14 schreef fetX het volgende:
Jannes houdt stug vol dat Touré gaat komen.
Wat een SOAP. @:onlogisch
Stay tuned.
Joh, dat was de enige die elke week een gegarandeerde basisplaats had.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
En hij was ook nog eens uitermate positief over Van Persie.
Ja vreemd toch altijd hoe dat werkt bij spelers.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joh, dat was de enige die elke week een gegarandeerde basisplaats had.
Lijkt mij ook niet meer dan logisch, als je vorig jaar hoort van een speler dat hij niet wil bijtekenen weet je dat de kans groot is dat hij verkocht gaat/moet worden. Dat je dan meer op andere spelers op die positie gaat focussen vind ik vrij normaal eigenlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook meer te danken aan Te Kloese.
Als je als trainer wordt opgezadeld met een selectie van 40-45 man dan lijkt het me vrij logisch dat je wat minder aandacht geeft aan de spelers die toch al weg gaan of die je het liefst weg zou willen hebben. Zie bijvoorbeeld een Stengs, de trainer Van Persie is denk ik best fan van zo'n speler maar hij heeft absoluut geen toekomst bij de club.
Het zijn net mensen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vreemd toch altijd hoe dat werkt bij spelers.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:27 schreef PSVCL het volgende:
Van Persie met zn arrogante hoofd gaat nog veel irritaties en problemen zorgen. Dan kan je nog beter Heitinga als coach hebben
Nu geeft hij zijn eigen primeur op, en zegt hij dat Besiktas toch de club word.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus óf een nieuwe spits, óf de legitimiteit van Jannes primeurtjes definitief verbruid
Winwin
Vond ik eigenlijk juist niet. Zerrouki vond ik een beetje kleuterachtig, "er gebeurde iets, het lag natuurlijk niet aan mij, maar waar wel aan zeg ik lekker niet, lekker puh". Zeg dan niks.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind de reactie van Zerrouki in ieder geval een stuk professioneler. Alle speculatie erom heen is maar stemmingsmakerij.
Het is onmogelijk om iedereen in een gigantische selectie tevreden te houden, dus nu krijg je wel meer van dit soort artikelen. Jammer dat Hartman dat deurtje heeft opengezet.
Feitelijk onjuist.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
De enige klagers zijn een stel nobody's die op de bank werden gezet of daar al zaten. Heel raar dat zo'n Mickey van der Hart die ineens eerste keeper werd niets te klagen heeft.
Uiteindelijk zit shagroker Noppert daar nog wekelijks te blunderen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist.
https://www.espn.nl/voetb(...)verstand-van-keepers
Van der Hart is ook weg dus die keept niet meer nee.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit shagroker Noppert daar nog wekelijks te blunderen.
Hij noemt hem verder wel een goede trainer.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist.
https://www.espn.nl/voetb(...)verstand-van-keepers
Jeetje wat komen we van ver. Presenteerde we gewoon Bilal en Luke als aanwinsten.quote:
Bassiequote:
Deal expected.quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:05 schreef De_Kraam het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ciao ciao, doei doei, al het goeieee.
Zo’n bizar flutargument. Uiteindelijk kan je zo 5 a 6 eredivisieclubs opnoemen die een betere spits hebben. Dan heb je gewoon gefaald.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ueda als 1e spits kan in de Eredivisie gewoon 20 tot 25 doelpunten maken. Alleen in de grote wedstrijden heb je niks aan hem, evenals in de Europese wedstrijden.
Jammer genoeg is het ook geen spits die een bal kan vasthouden waardoor je tot opbouwen kunt komen, het is alleen een afmaker en dan ook alleen nog in hele specifieke situaties (wanneer hij in de diepte weggestuurd wordt).
Liever heb je natuurlijk een meer constante en veelzijdige spits. Maar ik snap best dat het Kloese niet lukt om in 8 maanden (sinds het vertrek van Gimenez) even een nieuwe spits te vinden hoor.
Misschien wel, misschien nietquote:
Mee eens hoor, maar ik probeerde het voor de verandering een keer wat positiever / genuanceerder in te zien.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n bizar flutargument. Uiteindelijk kan je zo 5 a 6 eredivisieclubs opnoemen die een betere spits hebben. Dan heb je gewoon gefaald.
Het zou maar op 1 mogelijkheid kunnen dat Ueda zoveel doelpunten zou kunnen maken en dat is 10 kansen per wedstrijd creëren voor hem en dan nog zal hij er nog een hoop verneuken. Maar ik denk niet dat er zoveel kansen voor hem gecreëerd gaat worden. Hij is een intikker spits die je niet de duel moet insturen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ueda als 1e spits kan in de Eredivisie gewoon 20 tot 25 doelpunten maken. Alleen in de grote wedstrijden heb je niks aan hem, evenals in de Europese wedstrijden.
Jammer genoeg is het ook geen spits die een bal kan vasthouden waardoor je tot opbouwen kunt komen, het is alleen een afmaker en dan ook alleen nog in hele specifieke situaties (wanneer hij in de diepte weggestuurd wordt).
Liever heb je natuurlijk een meer constante en veelzijdige spits. Maar ik snap best dat het Kloese niet lukt om in 8 maanden (sinds het vertrek van Gimenez) even een nieuwe spits te vinden hoor.
Lijkt beter dan hij is. Aldus iemand in dat artikel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet hoe betrouwbaar Sky sport is, maar volgens hen strijdt Feyenoord samen met Lille om de handtekening van Rangers spits Igamane.
Het zou dan gaan om een huurdeal.
https://www.skysports.com(...)head-of-deadline-day
quote:Officieel: Feyenoord neemt spits Xavi Hak over van De Graafschap
25/08/2025 20:19 1974 reacties
Feyenoord heeft de jeugdopleiding versterkt met Xavi Hak. De centrumspits komt over van De Graafschap en tekende vrijdag in het Perscentrum van De Kuip een contract tot medio 2028. Hak zal dit seizoen aansluiten bij Feyenoord Onder 16.
De in Maurik geboren Hak is blij dat hij zijn voetballoopbaan bij Feyenoord mag voortzetten. ‘Het is de afgelopen jaren allemaal snel gegaan met mijn ontwikkeling. Het voelt dan ook goed om bij een grote club als Feyenoord de volgende stap te zetten. Ik wil deze stijgende lijn een positief vervolg geven en kijk uit naar alle mooie momenten die zullen volgen.’
Hak begon zijn voetbalcarrière bij MEC’07 en T.S.V. Theole. Vorige zomer maakte hij de overstap naar de jeugd van De Graafschap. Daar ontwikkelde hij zich in korte tijd sterk en werd hij beloond met een uitverkiezing voor Oranje Onder 15. Tijdens zijn debuut in het nationale jeugdelftal maakte hij direct indruk door vier keer te scoren.
Of het wordt verlengdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:44 schreef snabbi het volgende:
contract tot 2028, die is weer weg voor die uberhaupt kan spelen?
Heeft Feyenoord stiekem een soort systeem ontwikkeld waarin ze doelbewust 10 kansloze spitsen halen voordat er weer 1 goede bij komt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben er een spits bij
Dit is voor de jeugdteams goserquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord stiekem een soort systeem ontwikkeld waarin ze doelbewust 10 kansloze spitsen halen voordat er weer 1 goede bij komt?
Nou, nee. Want beide ga je niet gebruiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beter 10 kansloze spitsen dan een spits die er mogelijk een jaar uitligt he
In dit geval niet. Je hebt minimaal 3 spitsen nodig in het seizoen. Er zal nog wel wat weggaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou, nee. Want beide ga je niet gebruiken.
Van al dat geld wat je nu spendeert aan middelmaat had je natuurlijk ook gewoon 1 goede spits kunnen halen
Niemand zegt dat Feyenoord een spits van 20-30 miljoen moet halen, maar spitsen halen waarvan je aan de voorkant al kan zien dat ze het niveau nooit gaan halen heeft toch weinig zin? van die kleurloze aankopen als zo'n Tengstedt of Carranza, daar ga je de oorlog niet mee winnen hoor. En als je dan een kanon als 1ste spits hebt, maar dat heb je met zo'n Ueda nou ook niet bepaald.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In dit geval niet. Je hebt minimaal 3 spitsen nodig in het seizoen. Er zal nog wel wat weggaan.
Hele dure spitsen hebben meestal ook een hoog salaris. Feyenoord houdt zijn salarishuishouding denk ik goed in de gaten.
Je kan wel een spits van 20 -30 miljoen halen maar dan gaat hij ook minimaal 4 miljoen per jaar verdienen. Feyenoord wil die kant nog niet op.
Het zijn allemaal factoren waarmee rekening gehouden moet worden.
Dat is allemaal achteraf praten. Tengstedt kan je nog niet beoordelen. Ueda had ik vanaf het begin al gezegd dat ik mijn twijfels over had.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niemand zegt dat Feyenoord een spits van 20-30 miljoen moet halen, maar spitsen halen waarvan je aan de voorkant al kan zien dat ze het niveau nooit gaan halen heeft toch weinig zin? van die kleurloze aankopen als zo'n Tengstedt of Carranza, daar ga je de oorlog niet mee winnen hoor. En als je dan een kanon als 1ste spits hebt, maar dat heb je met zo'n Ueda nou ook niet bepaald.
Nou ja beter dan blijven. Scheelt een stukje salaris wat je hopelijk voor een andere speler kan gebruikenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stengs naar Pisa, maar het betreft slechts een jaartje huur. Tja.
Ja, godverdomme.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich zou ik Stengs best willen houden, zijn salaris betalen is het dubbel en dwars waard als Joey Kooij je dan niet meer mag fluiten.
Dat ligt eraan wie hij vervangt. Sander vd Rijk en Higler scoorden lager afgelopen seizoen, conform de vi ranglijst. En hij scoort hetzelfde als Nagtegaal en Lindhout.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:28 schreef Caland het volgende:
De hamvraag is meer is het de huursom waard om weer door Joey Kooij gefloten te worden?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:52 schreef snabbi het volgende:
Oh ik dacht gelezen te hebben dat Feyenoord aan het maximum zat van het aantal spelers dat je mag verhuren?
quote:Het liefst verkoopt Feyenoord hen, maar mocht dat niet lukken, dan blijft verhuren met bovenstaande regels ook een optie. Binnen Nederland kan dat nog met twee spelers, en voor het buitenland zijn er zelfs nog vier plekken beschikbaar.
Voor zelf opgeleide talenten onder de 21 jaar geldt een uitzondering: die vallen buiten de restricties.
Die zullen wel niet het hele bedrag overnemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:33 schreef fetX het volgende:
Mooi. Dit scheelt weer flink wat salaris.
Dat weet je nooit, maar al is het 60-70 procent dan scheelt het alsnog 1,5 - 1,7 miljoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zullen wel niet het hele bedrag overnemen.
En Joey Kooij, dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, maar al is het 60-70 procent dan scheelt het alsnog 1,5 - 1,7 miljoen.
Dat verwacht ik wel eigenlijk, zal wellicht zelfs een huursommetje aan zitten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zullen wel niet het hele bedrag overnemen.
Dat gebeurt eigenlijk zelden, zie ook al die onverkoopbare troep in Duivendrecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel eigenlijk, zal wellicht zelfs een huursommetje aan zitten.
Koopsom van 7 miljoen. Pisa heeft ooit (omgerekend) in seizoen 90/91 6,7 miljoen uitgegeven aan een speler. Daarna nooit meer dan 4 miljoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gebeurt eigenlijk zelden, zie ook al die onverkoopbare troep in Duivendrecht.
Ik zie Stengs niet als troep en ook niet vergelijkbaar met al die Amsterdamse zooi op wellicht Akpom na (die Ajax ook had kunnen verkopen als ze iets beter hadden gehandeld). Verschil is wel dat Stengs een echt goede speler is/was met prima statistieken. Alleen ligt het afbreukrisico veel te hoog voor de meeste clubs om zo’n duur contract af te kopen, maar aan een jaartje huur kan je nauwelijks je vingers branden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gebeurt eigenlijk zelden, zie ook al die onverkoopbare troep in Duivendrecht.
FC Pisa speelde al sinds 90/91 tot aan vorig seizoen niet op het hoogste niveau, dus die statistieken zijn irrelevant.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Koopsom van 7 miljoen. Pisa heeft ooit (omgerekend) in seizoen 90/91 6,7 miljoen uitgegeven aan een speler. Daarna nooit meer dan 4 miljoen.
En volgens Capology is er maar 1 speler die meer dan 1.5 miljoen euro pakt.
Overleeft hij überhaupt de aanstaande medische keuring?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:32 schreef fetX het volgende:
Reken er maar op dat Stengs volgend jaar weer terug is. Met een beetje pech nog geblesseerd ook (lol).
3 van de 4 grootste transfers van zomer '23 allemaal verhuurd. Wat een kutzomer was dat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:32 schreef fetX het volgende:
Reken er maar op dat Stengs volgend jaar weer terug is. Met een beetje pech nog geblesseerd ook (lol).
Gelukkig staat Ueda nu basis.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
3 van de 4 grootste transfers van zomer '23 allemaal verhuurd. Wat een kutzomer was dat.
Zerrouki, Ivanusec, Lingr, Stengs en Nieuwkoop. Minimale sportieve waarde en bij elkaar toch mooi een miljoentje of 40/45 afgeschreven (lol)quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
3 van de 4 grootste transfers van zomer '23 allemaal verhuurd. Wat een kutzomer was dat.
Beelen heeft nog wel potentie al is het wel afwachten hoe hij terugkomt. Ueda gaat echt niks meer worden. Maar ik vrees dat we daar nog wel een jaar naar moeten kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zerrouki, Ivanusec, Lingr, Stengs en Nieuwkoop. Minimale sportieve waarde en bij elkaar toch mooi een miljoentje of 40/45 afgeschreven (lol)
En dan kan je verder Beelen en Ueda moeilijk een onverdeeld succes noemen.
Beelen weet je inderdaad niet alhoewel ik verwacht dat ons huidige centrale duo nog wel twee tot drie jaar mee kan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Beelen heeft nog wel potentie al is het wel afwachten hoe hij terugkomt. Ueda gaat echt niks meer worden. Maar ik vrees dat we daar nog wel een jaar naar moeten kijken.
Als Ueda een heel seizoen basis staat schiet hij er ook gewoon 20+ in en kan je hem over een jaar waarschijnlijk nog wel met winst verkopen ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beelen weet je inderdaad niet alhoewel ik verwacht dat ons huidige centrale duo nog wel twee tot drie jaar mee kan.
Ik denk dat Ueda mits hij fit blijft wel gaat meevallen dit seizoen eigenlijk.
quote:Feyenoord wil zich versterken met Hamza Igamane, zo meldt Sky Sports. De Rotterdammers zijn al langer op zoek naar een aanvallende versterking en richten hun vizier nu op de spits van Rangers FC.
Hebben ze voor Borges ook neergelegd….quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Die moet 10+ miljoen kosten dus dit lijkt me niet.
dat klinkt wel als een buitenkansjequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een kerel die reserve staat achter Dessers en vorige week heeft geweigerd om te spelen.
Door Kirgiziëquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had je graag naar Almaty gewild?
Zitten we weer in de EL zitten Kazachstan, Azerbeidzjan en Bodo in de CLquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wiki kan Kairat niet handelen. Wees blij dat je die niet kan loten
Was ook helemaal niet in beeld, aldus Krabby.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:27 schreef De_Pel het volgende:
En ook Igamane valt af - die gaat naar Lille
Niemand wil naar Feyenoordquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:27 schreef De_Pel het volgende:
En ook Igamane valt af - die gaat naar Lille
Ach Feyenoord of PSV is lood om oud ijzer, beiden in een mickey mouse competitie. In vergelijking met andere landen weinig loon te bieden. Als je tussenronde CL haalt mag je normaal gesproken blij zijn.quote:
Hij vindt Diarra of Borges vast tegenvallen. Wel een rare gang van zaken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:56 schreef H.FR het volgende:
Persie blokkeert de verhuur van Slory. Leuk dat hij het zo in hem ziet zitten, maar ik vind het zonde. Mooie kans om op hetzelfde niveau veel in de basis te spelen.
Als dit echt zo is, is het wmb het volgende sterretje achter Robin’s naam.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:56 schreef H.FR het volgende:
Persie blokkeert de verhuur van Slory. Leuk dat hij het zo in hem ziet zitten, maar ik vind het zonde. Mooie kans om op hetzelfde niveau veel in de basis te spelen.
Het zijn toch vooral de 'supporters' die net als vorig seizoen weer volledig in de zeer opzichte trucjes en hetzes van de altijd kwaadaardige media trappen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat Van Persie in dezelfde spiraal aan het glijden is als Priske afgelopen seizoen.
En ook hij kan er niks aandoen. #BedanktMedia
Wat gelijk is aan vorig seizoen is dat na het vertrek van Priske het spel even slecht is gebleven. v. Persie pakte door individuele bevliegingen meer punten maar dat is allemaal meer geluk dan wijsheid, net zoals de punten tegen Excelsior.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat Van Persie in dezelfde spiraal aan het glijden is als Priske afgelopen seizoen.
En ook hij kan er niks aandoen. #BedanktMedia
Ik wist niet eens van het bestaanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:53 schreef Pistolero het volgende:
Oh, en Diarra en Hadj Moussa ga je ook een tijdje missen vanwege de Africa Cup. Dat lijkt ook iedereen spontaan vergeten.
Vergeet de Franse clubs niet!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:46 schreef Caland het volgende:
Waarschijnlijk loten we nu Fenerbahce, Roma en voor de tiende keer Glasgow
Inderdaad, we hebben te weinig middenvelders.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:27 schreef yvette1982 het volgende:
Dan zal hij wel snel weg zijn. Ik hoop dat er een heel goede vervanger komt. Naar mijn mening is hij veruit de beste speler van de selectie.
Goede middenvelders van het niveau van Timber niet nee. Timber is gewoon erg goed, jammer dat hij weggaat (zeker de manier waarop)quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben te weinig middenvelders.
Erg mooiquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:14 schreef Caland het volgende:
Het hakkelende boertje Erik heeft een bod uitgebracht op Timber.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:14 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:34 schreef Caland het volgende:
Laten we niet al teveel op de woorden van Jannes afgaan.
Als we ergens goed bezet zijn is het wel het middenveld. Daar moet je geen geld aan uitgeven. En met Valente hebben wij zijn vervanger al in huis.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:27 schreef yvette1982 het volgende:
Dan zal hij wel snel weg zijn. Ik hoop dat er een heel goede vervanger komt. Naar mijn mening is hij veruit de beste speler van de selectie.
Deal expected.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
SOAP ten einde.
@:fetX
@:Gurneyisbestoke
@:hhh38
@:Caland
Ik vind het een mooi moment voor de Premier League om actie te gaan ondernemen.quote:
Weldenkende mensen bedanken voor die club als ze ook maar twee kilometer door Leverkusen rijden (heel veel groter is dat dorp ook niet).quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi moment voor de Premier League om actie te gaan ondernemen.
Liever daar degradatievoetbal spelen dan in Duitsland lijkt mij
Het naastgelegen Keulen is in ieder geval wel met smaak herbouwd.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Weldenkende mensen bedanken voor die club als ze ook maar twee kilometer door Leverkusen rijden (heel veel groter is dat dorp ook niet).
Voor 20 miljoen verkopen en een spits halen. Valente en Moder kunnen dat gat prima opvullen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:14 schreef Caland het volgende:
Alle ingredienten voor een Gullit-seizoen blijven nog steeds rijkelijk aanwezig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor 20 miljoen verkopen en een spits halen. Valente en Moder kunnen dat gat prima opvullen.
Vergeet Hwang en Taghi niet. We hebben vier middenvelders van niveau basis en één net-niet basis, dat is prima. Wellicht kan je zelfs die Argentijnse autist er weer bij betrekken als je die niet kan slijten.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor 20 miljoen verkopen en een spits halen. Valente en Moder kunnen dat gat prima opvullen.
Ik ben geboren in 96, wat bedoel je precies met Gullit-seizoen, hoezo sluit dat daarop aan? Ik weet natuurlijk wel dat Feyenoord toen de dubbel won met Cruijff.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle ingredienten voor een Gullit-seizoen blijven nog steeds rijkelijk aanwezig.
Jammer dat Pusic weg is voor de rol van babbelzieke Joegoslaaf
Het seizoen dat Gullit trainer werd had je een overvolle selectie die compleet uit balans was, een rookie/oude clubheld die heel goed kon voetballen als trainer en een waardeloze TD.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik ben geboren in 96, wat bedoel je precies met Gullit-seizoen, hoezo sluit dat daarop aan? Ik weet natuurlijk wel dat Feyenoord toen de dubbel won met Cruijff.
Zijdelingse aanval naar user @Wotte dit, overigens.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het seizoen dat Gullit trainer werd had je een overvolle selectie die compleet uit balans was, een rookie/oude clubheld die heel goed kon voetballen als trainer en een waardeloze TD.
Je had toen alleen een iets betere aanval.
04/05, toen we een vreemdelingenlegioen in de verdediging hadden, een stuk of 100 goals voor hadden dankzij Kuyt/Kalou maar ook een stuk of 100 tegen. Gullit was dat ene seizoen trainer en die klooide echt maar wat aan. Uiteindelijk werden we vierde.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:31 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik ben geboren in 96, wat bedoel je precies met Gullit-seizoen, hoezo sluit dat daarop aan? Ik weet natuurlijk wel dat Feyenoord toen de dubbel won met Cruijff.
Al besproken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
04/05, toen we een vreemdelingenlegioen in de verdediging hadden, een stuk of 100 goals voor hadden dankzij Kuyt/Kalou maar ook een stuk of 100 tegen. Gullit was dat ene seizoen trainer en die klooide echt maar wat aan. Uiteindelijk werden we vierde.
O al besproken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het seizoen dat Gullit trainer werd had je een overvolle selectie die compleet uit balans was, een rookie/oude clubheld die heel goed kon voetballen als trainer en een waardeloze TD.
Je had toen alleen een iets betere aanval.
Laten we het hopen, de voortekenen stemmen mij niet bijster positief.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O al besproken.
vPersie is wel een betere trainer dan Gullit overigens, maar dat kan je over letterlijk iedere andere trainer zeggen inclusief Stam en Verbeek. Ik denk niet dat Gullit ook maar een seconde wist waar hij mee bezig was.
Los van bepaalde rare eigenwijze beslissingen vind ik vPersie gezien het materiaal waar hij mee moet werken het helemaal niet zo slecht doen eigenlijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we het hopen, de voortekenen stemmen mij niet bijster positief.
Ik vind hem warrig overkomen, geen PIEPEL manager, schandalig slecht in-game management zoals dat zo mooi heet. Hij zal allicht iets beter zijn dan Gullit maar dat zegt bijzonder weinig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Los van bepaalde rare eigenwijze beslissingen vind ik vPersie gezien het materiaal waar hij mee moet werken het helemaal niet zo slecht doen eigenlijk.
Ik stel meer vragen bij de handelswijze van te Kloese die volgens mij weer gigantisch met kruit geschoten heeft. Gelukkig zal je door het centrale duo en de goals van Steijn/Moussa er voorlopig wel mee weg komen.
Nouja zijn startplan kan ik mij vaak wel in vinden. Maar dan heeft hij een beetje de ziekte van Priske als een trainer een tegenzet doet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik kan de Pers nog echt op weinig goede dingen betrappen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijdelingse aanval naar user @:wotte dit, overigens.
Hij heeft toch enkele praatsessies succesvol gebruikt voor omzettingen met Valente, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja zijn startplan kan ik mij vaak wel in vinden. Maar dan heeft hij een beetje de ziekte van Priske als een trainer een tegenzet doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waar. Oh Xabi is van het niveau Oh Arne.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Weldenkende mensen bedanken voor die club als ze ook maar twee kilometer door Leverkusen rijden (heel veel groter is dat dorp ook niet).
Dat in-game management valt toch wel mee? Ik kan mij bij Feyenoord niet echt omzettingen herinneren die echt slecht waren, wel soms dat het relatief lang duurt en hij wat te stug bij plan A blijft. Maar ik vind het geen vergelijking met bijvoorbeeld Priske. Je kan van Persie het ook niet kwalijk nemen dat hij op dit moment geen fatsoenlijke backs beschikbaar heeft, en dat de feitelijke vervanger van Paixao enkel kan spelen op posities waar de spelers met het meeste krediet staan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem warrig overkomen, geen PIEPEL manager, schandalig slecht in-game management zoals dat zo mooi heet. Hij zal allicht iets beter zijn dan Gullit maar dat zegt bijzonder weinig.
Al is het wel solidair te noemen dat onze vrienden uit de hoofdstad een zelfde belachelijke keuze hebben gemaakt.
6 uit 2. Beste seizoenstart in jaren.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:46 schreef Caland het volgende:
Laten we het hopen, de voortekenen stemmen mij niet bijster positief.
Betere trainer dan Slot, dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:24 schreef recidivist het volgende:
[..]
6 uit 2. Beste seizoenstart in jaren.
Het zijn natuurlijk niet alleen Hartman en Zerrouki, bij Heerenveen waren die geluiden er ook al. Dat zijn al met al best veel signalen in krap aan een jaartje als hoofdtrainer. Gelukkig zorgt de MEDIA er wel voor dat nu werkelijk iedereen om hun relatie met Van Persie wordt bevraagd.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat in-game management valt toch wel mee? Ik kan mij bij Feyenoord niet echt omzettingen herinneren die echt slecht waren, wel soms dat het relatief lang duurt en hij wat te stug bij plan A blijft. Maar ik vind het geen vergelijking met bijvoorbeeld Priske. Je kan van Persie het ook niet kwalijk nemen dat hij op dit moment geen fatsoenlijke backs beschikbaar heeft, en dat de feitelijke vervanger van Paixao enkel kan spelen op posities waar de spelers met het meeste krediet staan.
Die warrigheid vind ik ook wel meevallen, ja hij is duidelijk zoekende, ook niet heel gek met 40/45 nieuwe spelers en een TD die duidelijk met kruit schiet.
Over zijn piepol skills heb ik ook wel enige twijfels, aan de andere kant ach Hartman en Zerrouki. Ik vind dat ook wel een beetje borderliners die zichzelf beter vinden dan ze zijn.
Voor mijn gevoel wordt er nu iets te veel gefocust op kleine beslissingen terwijl het werkelijke probleem is dat te Kloese voortdurend zijn trainers met volkomen ongebalanceerde selecties opzadelt. Wat dat betreft vind ik de situatie vergelijkbaar met 22/23, toen Slot ook maanden nodig had om het aan de praat te krijgen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk niet alleen Hartman en Zerrouki, bij Heerenveen waren die geluiden er ook al. Dat zijn al met al best veel signalen in krap aan een jaartje als hoofdtrainer. Gelukkig zorgt de MEDIA er wel voor dat nu werkelijk iedereen om hun relatie met Van Persie wordt bevraagd.
Zechiel geeft aan dat hij Van Persie nooit heeft gesproken. ZIE JE NOU WEL.
Wat een lul is van Van Persie!!!!!quote:Ik zag nu verhalen van Hartman en Zerrouki. Maar nee, ik heb nu niet echt contact met Robin, eerlijk gezegd. Hij focust op zichzelf en op Feyenoord, terwijl ik me focus op Utrecht. Dus ik heb daar ook niet iets raars of bijzonders over te zeggen”,
Het zal op vPersie’s prioriteitenlijstje vorig seizoen hebben gestaan om te bellen met een jongen die bij Sparta speelde.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk niet alleen Hartman en Zerrouki, bij Heerenveen waren die geluiden er ook al. Dat zijn al met al best veel signalen in krap aan een jaartje als hoofdtrainer. Gelukkig zorgt de MEDIA er wel voor dat nu werkelijk iedereen om hun relatie met Van Persie wordt bevraagd.
Zechiel geeft aan dat hij Van Persie nooit heeft gesproken. ZIE JE NOU WEL.
Nouja het AD had een wat uitgebreider stuk waarin vanuit wat meer kanten zijn communicatiestijl werd belicht zonder een echt negatieve insteek. Het schijnt nogal hard, direct en soms niet bestaand te zijn. Dat kan prima werken hoor, maar ik ben zelf wat meer aanhanger van een ander evangelie; helemaal met de huidige generatie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal op vPersie’s prioriteitenlijstje vorig seizoen hebben gestaan om te bellen met een jongen die bij Sparta speelde.
Ik vind het maar een vermoeiende hetze worden, het zal vast allemaal geen toeval zijn hoor maar wat is er nou concreet gebeurd allemaal, het zijn allemaal wat vage klachten waar nu extra aandacht op komt omdat Hartman een beetje triest figuur is met een iets te groot ego.
Mister ChocolateGod.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijdelingse aanval naar user @:wotte dit, overigens.
Feyenoord heeft de laatste jaren gewoon een hele afdeling 'Loan Management' die zich specifiek bezig houdt met de verhuurde spelers. Nogal logisch dat van Persie niet zelf wekelijks aan de lijn hangt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En met Zechiel gaat het ook nog eens over het nu. Niet int verleden.
Zou bizar zijn als Robin hier NU bezig mee zou moeten zijn. Daar loopt vast wel iemand voor rond binnen Feyenoord die even een belletje waagt.
Ik denk dat dat het meer is.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het AD had een wat uitgebreider stuk waarin vanuit wat meer kanten zijn communicatiestijl werd belicht zonder een echt negatieve insteek. Het schijnt nogal hard, direct en soms niet bestaand te zijn. Dat kan prima werken hoor, maar ik ben zelf wat meer aanhanger van een ander evangelie; helemaal met de huidige generatie.
Hoe is jouw band met van Persie?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Wel best bizar dat Zechiel, op dit moment huurspeler van FC Utrecht bij een persco van een wedstrijd in Europa met FC Utrecht, moet gaan uitleggen wat zijn band is met Van Persie.
De voltallige Nederlandse voetbal'journalistiek' bestaat uit nepobabies en uitschot.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Wel best bizar dat Zechiel, op dit moment huurspeler van FC Utrecht bij een persco van een wedstrijd in Europa met FC Utrecht, moet gaan uitleggen wat zijn band is met Van Persie.
Hoe is jouw band met Van Persie?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:42 schreef GGMM het volgende:
Wel best bizar dat Scrummie moet gaan uitleggen wat zijn band is met Van Persie.
Van Persie is zelf natuurlijk gewend om in topteams met een duidelijke hiërarchie te spelen in een iets andere generatie. Hopelijk heeft hij niet besloten dat hoe het toen ging de manier is.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het meer is.
Of het beter is weet ik niet, ik prefereer ook een ‘lievere’ manier maar tegelijkertijd vraag ik mij af in hoeverre dat is te verenigen met topsport waarin je keiharde keuzes moet maken in een selectie waar puntje bij paaltje bijna iedereen eigenbelang boven clubbelang kiest. Daarin kan je onmogelijk iedereen tevreden houden, tenzij je alles wint en je al je keuzes perfect kan uitleggen.
De enige man die bovenstaande kon, is helaas weg. En zelfs die had vorig seizoen te maken met een labiel rellend Uruguayaantje.
Ik denk dat er wel een wederzijds stukje onuitgesproken respect is.quote:
ik denk dat van Persie de juiste koers vaartquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:47 schreef yvette1982 het volgende:
De communicatie van v. Persie vind ik niet het grootste probleem. Erger is dat hij Feyenoord gewoon niet aan het voetballen krijgt. En de manier waarop hij wil voetballen is totaal niet zichtbaar en komt niet uit de verf.
Hoeveel wedstrijden hebben we vorig jaar niet gewonnen terwijl we werden weggetikt door clubs uit het linker- en rechter rijtje. Ook dit jaar is het tactisch slecht en kunnen we zelfs niet tegen de degradanten als Nac en Excelsior domineren. Sterker nog, Excelsior was, net als vele clubs vorig jaar, op veel momenten de betere voetballende ploeg.
Ik heb het idee dat jij een uitstekende band hebt met Van Persie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat van Persie de juiste koers vaart
Je moet eerst maar is gaan zorgen dat je gaat winnen
Als je wint dan krijg je zelfvertrouwen en dan ga je vanzelf beter voetballen
Ik vind op dit het spel echt helemaal niet relevant, zeker als je gewoon realistische bent dat je gewoon eigenlijk een heel nieuw elftal heb
Het is gewoon onmogelijk dat deze ploeg gelijk goed gaat voetballen, maar de media snapt er ook weinig van
Ik wil dat we op plek 1 staan tijdens de kerst, de rest vind ik niet zo interresant.
Ik denk dat we heel veel wedstrijden gaan winnen met deze selectie.
Het spel is wel degelijk relevant. Want als je iedere week slecht speelt dan ga je op de lange termijn de rekening gepresenteerd krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat van Persie de juiste koers vaart
Je moet eerst maar is gaan zorgen dat je gaat winnen
Als je wint dan krijg je zelfvertrouwen en dan ga je vanzelf beter voetballen
Ik vind op dit moment het spel echt helemaal niet relevant, zeker als je gewoon realistische bent dat je gewoon eigenlijk een heel nieuw elftal heb
Het is gewoon onmogelijk dat deze ploeg gelijk goed gaat voetballen, maar de media snapt er ook weinig van
Ik wil dat we op plek 1 staan tijdens de kerst, de rest vind ik niet zo interresant.
Ik denk dat we heel veel wedstrijden gaan winnen met deze selectie.
Nee hoor, dat klopt gewoon niet. Het idee dat slecht spel vanzelf afgestraft wordt klinkt leuk, maar in de praktijk werkt het vaak anders. Je kunt wekenlang lelijk spelen en toch gewoon punten pakken. Waarom? Omdat voetbal uiteindelijk draait om winnen, niet om mooi voetbal.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Het spel is wel degelijk relevant. Want als je iedere week slecht speelt dan ga je op de lange termijn de rekening gepresenteerd krijgen.
als hij doet wat ik wil is het antwoord inderdaad jahquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:56 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij een uitstekende band hebt met Van Persie.
Dat denk ik niet, sterker zelfs ik vind de beslissingen van vPersie juist vrij hard tegen de bestaande hiërarchie in gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Persie is zelf natuurlijk gewend om in topteams met een duidelijke hiërarchie te spelen in een iets andere generatie. Hopelijk heeft hij niet besloten dat hoe het toen ging de manier is.
Wat een lulkoek. Dus de overwinning tegen Excelsior was bewust zo slecht. Ingecalculeerd met slim verdedigen dat ze 1-0 maken en bijna snel 2-0. Vervolgens nog alleen op de keeper komen en 2 keer de paal raken. Dat klinkt inderdaad als een meesterplan en een goede basis voor de rest van het seizoen....quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klopt gewoon niet. Het idee dat slecht spel vanzelf afgestraft wordt klinkt leuk, maar in de praktijk werkt het vaak anders. Je kunt wekenlang lelijk spelen en toch gewoon punten pakken. Waarom? Omdat voetbal uiteindelijk draait om winnen, niet om mooi voetbal.
Kijk maar naar teams die super verdedigend spelen en met één kans een wedstrijd beslissen. Hun statistieken kunnen beroerd zijn, maar zolang ze slim verdedigen en scoren op het juiste moment, pakken ze gewoon hun overwinningen.
slecht spel is vaak vooral een kwestie van smaak. Jij wilt misschien veel balbezit, snelle combinaties en druk vooruit, maar een ander vindt slim en compact spelen juist knap. Uiteindelijk telt maar één ding: de goals.
Dus nee, je krijgt niet vanzelf de rekening gepresenteerd. Je kunt jarenlang lelijk maar slim spelen en daar prima mee wegkomen. Het spel is een middel, geen doel op zich.
Sterk spul hè, die Fisherman's Friend?quote:
Daar zit ook wel weer wat in.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, sterker zelfs ik vind de beslissingen van vPersie juist vrij hard tegen de bestaande hiërarchie in gaan.
Jij denkt dat je meer kennis van het spelletje heb dan een ex internationale :quote:Wat een lulkoek.
Klopt, maar je moet ook niet vergeten dat er in de Eredivisie behoorlijk wat ploegen zijn die jarenlang in de middenmoot bivakkeren en juist heel degelijk presteren doordat ze nauwelijks wisselingen hebben. Weinig transfers betekent vaak dat het team goed op elkaar ingespeeld is, automatismen ontstaan en de spelers elkaar blindelings weten te vinden.quote:Wat een lulkoek. Dus de overwinning tegen Excelsior was bewust zo slecht. Ingecalculeerd met slim verdedigen dat ze 1-0 maken en bijna snel 2-0. Vervolgens nog alleen op de keeper komen en 2 keer de paal raken. Dat klinkt inderdaad als een meesterplan en een goede basis voor de rest van het seizoen....
Wel dom van die andere ploegen die tegen Excelsior speelden en hun gewoon van de mat tikten, niet in de problemen kwamen en gewonnen hebben zonder dat de overwinning in gevaar kwam. De feyenoord manier klinkt inderdaad als een veel betere manier....
Dat zal dus wel precies twintig miljoen gaan worden @fetXquote:Volgens BILD wil Bayer Leverkusen uiteindelijk uitkomen op een transfersom die onder de twintig miljoen euro ligt, inclusief bonussen. Feyenoord wil meer dan twintig miljoen ontvangen voor Timber, die tot het einde van het huidige seizoen onder contract ligt.
Ben meer verslaafd aan Wilhelmina!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sterk spul hè, die Fisherman's Friend?
Zou wel hilarisch zijn, met het oog op zijn relatie met de hiërarchische en ouderwetse Pierre van Hooijdonk - die vuile petjesknippertquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Persie is zelf natuurlijk gewend om in topteams met een duidelijke hiërarchie te spelen in een iets andere generatie. Hopelijk heeft hij niet besloten dat hoe het toen ging de manier is.
Ik vind dat een oké bedrag. Een Timber in vorm is echt heel goed voor ons en de beste middenvelder, maar ik vind hem de laatste weken nu niet onmisbaar spelen eerlijk gezegd. Dat zegt niks over de toekomst uiteraard, maar gezien onze mogelijkheden op het middenveld heb ik er vrede mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zal dus wel precies twintig miljoen gaan worden @:fetx
Er was geen enkel gezeik geweest als Van Persie lekker de transferperiode had afgewachtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi als hij verkocht wordt.
Is het gejank over de aanvoerdersband ook weer klaar.
Het is ook geen probleem dat er gezeik over is, dit was de manier om duidelijk te maken dat de speler te lang wacht met een keuze maken. Het kan je stijl niet zijn, maar daar komt het op neer. Hij mocht verder wel gewoon blijven spelen en hoefde dus niet alleen te gaan trainen op een bij veldje en alleen zitten in een kleedkamer, zoals veel andere clubs doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was geen enkel gezeik geweest als Van Persie lekker de transferperiode had afgewacht
(en je zit nu de rest van het seizoen met Hadj Moussa als aanvoerder wanneer Steijn een keer niet speelt, dat gaat helemaal lachen worden)
Spreekt Hadj wel Engels?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was geen enkel gezeik geweest als Van Persie lekker de transferperiode had afgewacht
(en je zit nu de rest van het seizoen met Hadj Moussa als aanvoerder wanneer Steijn een keer niet speelt, dat gaat helemaal lachen worden)
Minimaal.quote:
Nieuw seizoen, nieuwe start, frisse wind. Prima keuze om te starten en bouwen met een nieuwe aanvoerder.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand die nog geen wedstrijd in een Feyenoordshirt had gespeeld aanvoerder maken is een net zo gekke keuze eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nieuw seizoen, nieuwe start, frisse wind. Prima keuze om te starten en bouwen met een nieuwe aanvoerder.
Hij gaf voor Excelsior duidelijk aan dat dit zijn drie zijn voor het hele seizoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:58 schreef Vis1980 het volgende:
Als Van Persie niet tevreden is, dan geeft ie die aanvoerdersband ook zo weer aan een ander.
Denk het ook wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:58 schreef Vis1980 het volgende:
Als Van Persie niet tevreden is, dan geeft ie die aanvoerdersband ook zo weer aan een ander.
Ja dat is dan wel apart. Maar als hij de beste keuze na Timber is, dan is dit het.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand die nog geen wedstrijd in een Feyenoordshirt had gespeeld aanvoerder maken is een net zo gekke keuze eerlijk gezegd.
Hij kan er gelukkig goed mee omgaan, maar al direct zoveel druk leggen op iemand die net komt kijken is wel wat gek.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel apart. Maar als hij de beste keuze na Timber is, dan is dit het.
Ontevreden zijn met iemands inzet is toch een prima reden om daar vanaf te stappen, de intentie is er in de vorm van vertrouwen. Maar ook vertrouwen kan opraken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaf voor Excelsior duidelijk aan dat dit zijn drie zijn voor het hele seizoen.
Ik denk dat Steijn is gekozen vanwege zijn inzet en drive (in de ogen van Van Persie volledige commitment) en Moussa om hem proberen meer verantwoordelijk te voelen. Maar idd Moussa is een vreemde keuze, al vond ik dat ook van Kokcu destijds.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan er gelukkig goed mee omgaan, maar al direct zoveel druk leggen op iemand die net komt kijken is wel wat gek.
En ik geloof er weinig van dat Hadj Moussa de beste keuze is na Steijn.
Oh dat zal ook wel, maar een jongen die helemaal zijn draai nog moet vinden binnen een club en elftal met die band opzadelen is een beetje vragen om problemenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat Steijn is gekozen vanwege zijn inzet en drive (in de ogen van Van Persie volledige commitment) en Moussa om hem proberen meer verantwoordelijk te voelen. Maar idd Moussa is een vreemde keuze, al vond ik dat ook van Kokcu destijds.
De ene keuze is een garantie, die andere is dat niet. Daarnaast denk ik juist dat het voor de selectie en Timber zelf beter is dat ie nu gaat. Dat wilde hij sowieso al graag aan het einde van vorig seizoen, maar de blessures werkten niet mee, ook in dat oogpunt prima om hem te laten gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Die aanvoerdersband wordt belangrijker gemaakt dan die is
Je heb leiders of je heb geen leiders en als je ze niet heb dan geef je die band gewoon aan iemand.
Het is 20 miljoen nu binnenhalen met timber of een kampioenschap halen dan kun je volgend seizoen minimaal 60 miljoen binnenhalen met deelname CL
Het is zeker gewaagd, absoluut. Er bestaat ook een kans dat er iets moois uit ontstaat, maar geen garanties inderdaad. Ik ben echt oprecht positief benieuwd naar waar we na de winterstop staan in de Eredivisie en Europa.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dat zal ook wel, maar een jongen die helemaal zijn draai nog moet vinden binnen een club en elftal met die band opzadelen is een beetje vragen om problemen
Steijn zelf ging daar uitstekend mee om overigens
Waarom is Borges dan gehaald?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:21 schreef Ali_boo het volgende:
'Go Ahead Eagles krijgt duidelijk antwoord na verhuur Stengs'
Doordat Calvin Stengs komend seizoen op huurbasis zal spelen voor Pisa, is er voor Jaden Slory plek in het eerste elftal om meer minuten te maken. Robin van Persie wilde de vleugelaanvaller al graag bij de selectie houden, maar nu lijkt ook het bestuur daarvan overtuigd.
"De club uit Deventer heeft nu ook bericht gehad vanuit De Kuip dat er met het vertrek van Stengs niet wordt meegewerkt aan een verhuur van Slory", schrijft RTV Oost-journalist Tijmen van Wissing op X. "Dit komt gevoelsmatig wel even aan bij Melvin Boel, die met name qua diepgang een impuls kan gebruiken."
Go Ahead Eagles was langere tijd geïnteresseerd in een tijdelijke overstap van Slory en was bereid te wachten totdat er binnen Feyenoord meer duidelijkheid kwam. Ondertussen hebben de Rotterdammers een nieuw contractvoorstel gedaan om de talentvolle aanvaller meer vertrouwen te geven richting de toekomst.
Voor de kleedkamerquote:
Nu is dat 1908 wel een flinke upgrade, maar daar staat dus ook een vleugel?quote:
Hopelijk kunnen we de borg(es) nog terugvragen.quote:
Die gaat ook meer dan genoeg minuten maken. Je hebt nu 5 vleugelspelers, waarvan er 3 harstikke jong en onervaren zijn en een druk Europees schema helemaal niet gewend zijn. Waarom is dit zo moeilijk om te begrijpen?quote:
Hadj Moussa, Sauer, Borges, Diarra, Sliti, Slory voor 2 plekken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die gaat ook meer dan genoeg minuten maken. Je hebt nu 5 vleugelsspelers, waarvan er 3 harstikke jong en onervaren zijn en een druk Europees schema helemaal niet gewend zijn. Waarom is dit zo moeilijk om te begrijpen?
Sliti zal wel grotendeels bij O21 gaan spelen (of ze gaan hem verhuren).quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hadj Moussa, Sauer, Borges, Diarra, Sliti, Slory voor 2 plekken.
Briljant
Ik zou het ook wel humor vinden als straks Slory beter blijkt te zijn dan twee buitenspelers waar je 14 miljoen voor hebt neergelegdquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:33 schreef Pistolero het volgende:
Op de één of andere manier leven mensen nog steeds in het verleden en krijgen ze een totale error van het idee dat er bij Feyenoord tegenwoordig ook basiswaardige spelers die wat miljoenen hebben gekost op de bank zitten.
Laat alleen maar zien hoe erg de club in de lift zit de afgelopen jaren en hoe goed het beleid is en was. KloeseGOD.
Nou nee, want de klappen van slechte transferzomers vang je meestal pas later, zie 2023.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:36 schreef Vis1980 het volgende:
Zolang men jaarlijks meer binnenkrijgt dan het uitgeeft (qua transfers), is het voor Feyenoordbegrippen al snel prima beleid.
Kampioenschap kan je op je buik schrijven al heb je 10 Timbers. Met de huidige aanval en spitsen wordt je geen kampioen. Zeker niet gezien de lampjes het goed voor elkaar hebben en vrij makkelijk kampioen gaan worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Die aanvoerdersband wordt belangrijker gemaakt dan die is
Je heb leiders of je heb geen leiders en als je ze niet heb dan geef je die band gewoon aan iemand.
Het is 20 miljoen nu binnenhalen met timber of een kampioenschap halen dan kun je volgend seizoen minimaal 60 miljoen binnenhalen met deelname CL
Ik snap dat het qua afschrijvingen genuanceerder ligt, maar toch, het geld dat we de afgelopen 4 jaar aan transfers hebben binnengekregen zijn ongekend voor ons.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nee, want de klappen van slechte transferzomers vang je meestal pas later, zie 2023.
Dat verdampt ook net zo hard weer na een paar kutseizoenen en transfersquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik snap dat het qua afschrijvingen genuanceerder ligt, maar toch, het geld dat we de afgelopen 4 jaar aan transfers hebben binnengekregen zijn ongekend voor ons.
Het boeit toch uiteindelijk helemaal geen klote wie er aanvoerder is. Het helpt vooral om bepaalde jongetjes meer gevoel van verantwoordelijkheid te geven. Puur op persoonlijkheid was Kökcü misschien wel de allerslechtste keuze en dat leverde ons toch een kampioenschap op.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar van Persie zelf heeft er ook helemaal geen groot ding van gemaakt. Dat kwam puur van de wanstaltige en hysterische media die van een mug een olifant maakten. Dat kan je van Persie echt niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het boeit toch uiteindelijk helemaal geen klote wie er aanvoerder is. Het helpt vooral om bepaalde jongetjes meer gevoel van verantwoordelijkheid te geven. Puur op persoonlijkheid was Kökcü misschien wel de allerslechtste keuze en dat leverde ons toch een kampioenschap op.
Juist daarom vind ik het ook niet enorm verstandig om die band van Timber af te pakken overigens, daar had geen groot ding van gemaakt hoeven worden
In 2023 hebben we een gênant bedrag aan transfers verdampt. Zerrouki, Ivanusec, Ueda, Lingr, Stengs, Beelen en Nieuwkoop waren samen ruim 30 miljoen en daar gaan we maar een klein deel van terug zien. Sportieve bijdrage van het zevental is verwaarloosbaar, los van het eerste jaar Stengs. En Zerrouki, Ivanusec, Nieuwkoop en Stengs horen tot de grootverdieners.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:36 schreef Vis1980 het volgende:
Zolang men jaarlijks meer binnenkrijgt dan het uitgeeft (qua transfers), is het voor Feyenoordbegrippen al snel prima beleid.
Ja, uiteraard.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat verdampt ook net zo hard weer na een paar kutseizoenen en transfers
Oh ik vind het een van de meest overschatte rollen in het voetbal, maar tegelijkertijd wel van een grote symbolische waarde. Dan is het gek dat je iemand die net een weekje in de kleedkamer zit direct aanvoerder maakt met als reserve Hadj Moussa (lol)quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het boeit toch uiteindelijk helemaal geen klote wie er aanvoerder is. Het helpt vooral om bepaalde jongetjes meer gevoel van verantwoordelijkheid te geven. Puur op persoonlijkheid was Kökcü misschien wel de allerslechtste keuze en dat leverde ons toch een kampioenschap op.
Juist daarom vind ik het ook niet enorm verstandig om die band van Timber af te pakken overigens, daar had geen groot ding van gemaakt hoeven worden
Hysterische media gonna be hysterisch. Het is onnodige munitie. Zelfs als je vindt dat vPersie zich daar niets van moet aantrekken moet hij wel als trainer realiseren dat zijn spelers er ook onrustig van kunnen worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar van Persie zelf heeft er ook helemaal geen groot ding van gemaakt. Dat kwam puur van de wanstaltige en hysterische media die van een mug een olifant maakten. Dat kan je van Persie echt niet kwalijk nemen.
Is het ooit wel eens voorgekomen dat een nieuw aangetrokken jonge speler die geen enkele binding heeft met de club direct aanvoerder werd gemaakt van een Feyenoord, PSV of Ajax? Toch niet gek dat dat een dingetje wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hysterische media gonna be hysterisch. Het is onnodige munitie. Zelfs als je vindt dat vPersie zich daar niets van moet aantrekken moet hij wel als trainer realiseren dat zijn spelers er ook onrustig van kunnen worden.
Jordan Henderson zegt hallo.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het ooit wel eens voorgekomen dat een nieuw aangetrokken jonge speler die geen enkele binding heeft met de club direct aanvoerder werd gemaakt van een Feyenoord, PSV of Ajax? Toch niet gek dat dat een dingetje wordt.
Je koopt nu in voor je toekomstige transferinkomsten inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nee, want de klappen van slechte transferzomers vang je meestal pas later, zie 2023.
Net een iets ander cv inderdaad, een speler als Henderson zou de enige uitzondering zijn daarin die ik zou kunnen bedenken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jordan Henderson zegt hallo.
Geen jonge speler, maar toch. Zo jong is Steijn ook weer niet.
Inderdaad een waardeloze zomer. Maar Slot had toen toch ook veel inspraak in de transfers?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In 2023 hebben we een gênant bedrag aan transfers verdampt. Zerrouki, Ivanusec, Ueda, Lingr, Stengs, Beelen en Nieuwkoop waren samen ruim 30 miljoen en daar gaan we maar een klein deel van terug zien. Sportieve bijdrage van het zevental is verwaarloosbaar, los van het eerste jaar Stengs. En Zerrouki, Ivanusec, Nieuwkoop en Stengs horen tot de grootverdieners.
Al met al heb je dat seizoen een miljoentje of 40/45 rechtstreeks verdampt.
Die moest zijn geld ergens proberen waard te zijn. Voetballend hield het niet over.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jordan Henderson zegt hallo.
Geen jonge speler, maar toch. Zo jong is Steijn ook weer niet.
Ik denk niet dat Timber zo dom is eigenlijk. Maar dat het zijn doel voorbij schiet, zekerquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:00 schreef Caland het volgende:
Je ziet ook wat het losmaakt, verwacht ook wel dat Timber er ooit een boekje over open gaat doen. Dan schiet het wel wat zijn doel voorbij
Eigenlijk zie ik ook geen enkele andere optie dan Steijn. Moussa en Read zijn verder de enige spelers van vorig seizoen die zeker zijn van hun basisplek.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:03 schreef Caland het volgende:
Is het ooit wel eens voorgekomen dat een nieuw aangetrokken jonge speler die geen enkele binding heeft met de club direct aanvoerder werd gemaakt van een Feyenoord, PSV of Ajax? Toch niet gek dat dat een dingetje wordt.
Erg goed. Ik app hem regelmatig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe is jouw band met van Persie?
Timber, Moder, Hwang en geen haan had er naar gekraaid.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Timber zo dom is eigenlijk. Maar dat het zijn doel voorbij schiet, zeker
[..]
Eigenlijk zie ik ook geen enkele andere optie dan Steijn. Moussa en Read zijn verder de enige spelers van vorig seizoen die zeker zijn van hun basisplek.
Bij Timber zie je dat hij wellicht de enige in de huidige selectie is die zelfs op een niveautje hoger van buitenklasse kan zijn, hij steekt er bij vlagen wel bovenuit, maar hij heeft nog veel te vaak een terugval zoals recent nog tegen Excelsior.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat een oké bedrag. Een Timber in vorm is echt heel goed voor ons en de beste middenvelder, maar ik vind hem de laatste weken nu niet onmisbaar spelen eerlijk gezegd. Dat zegt niks over de toekomst uiteraard, maar gezien onze mogelijkheden op het middenveld heb ik er vrede mee.
Ik sluit me hier wel bij aan. En ondanks dat het qua kwaliteit in grote lijnen echt wel een verlies is, moet je ook zonder hem wel (minimaal) tweede kunnen worden. Zeker als je dat geld deels gebruikt voor nog een spits. Of een lcv, wat misschien nog wel wat noodzakelijker is. Juist die posities maak ik me wel wat meer zorgen om dan het middenveld. En heb ook wel zin om Valente wat meer aan het werk te zien, want die brengt wel meer dan ik had gedacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Timber zie je dat hij wellicht de enige in de huidige selectie is die zelfs op een niveautje hoger van buitenklasse kan zijn, hij steekt er bij vlagen wel bovenuit, maar hij heeft nog veel te vaak een terugval zoals recent nog tegen Excelsior.
Bovendien laat hij zowel opbouwend als verdedigend echt veel steken vallen. Dan heb je ook nog zijn blessuregevoeligheid. Ik ben er wel van overtuigd dat een vertrek voor beide partijen het beste is eigenlijk
Ik zou de zorgen vooral verleggen naar linksback en linksbuiten. Op die posities heb je een paar halve opties maar geen enkele echt goede. Het valt extra negatief op omdat je direct een gehandicapte flank hebt. Sauer en Smal kunnen samen nog net, maar dat is toch ook wel een beetje niveau subtop Eredivisie, alles erachter gaat dit seizoen nog brandhout zijn vrees ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik sluit me hier wel bij aan. En ondanks dat het qua kwaliteit in grote lijnen echt wel een verlies is, moet je ook zonder hem wel (minimaal) tweede kunnen worden. Zeker als je dat geld deels gebruikt voor nog een spits. Of een lcv, wat misschien nog wel wat noodzakelijker is. Juist die posities maak ik me wel wat meer zorgen om dan het middenveld. En heb ook wel zin om Valente wat meer aan het werk te zien, want die brengt wel meer dan ik had gedacht.
Ik acht de kans zo’n 0% dat Read nog weg gaatquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:52 schreef De_Pel het volgende:
Die Read hè, die moet je nu dus echt no way meer laten gaan. Ventje van 19, net sprietjes op zn pilletje, met een contract wat nog 4 jaar doorloopt, en nu al verreweg de beste van de 4 voor die positie. Ik zou dat dus oprecht pas gaan overwegen als het transferrecord (35 miljoen) wordt gebroken, anders komen ze in 2027 ofzo nog maar eens kijken.
En 40-45 miljoen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik acht de kans zo’n 0% dat Read nog weg gaat
Stel je voor, een seizoen met Greene en Nieuwkoop
Een seizoen toch zeker. Komt nu nog teveel als enthousiaste jeugdspeler over. Heeft meer power en ervaring nodig. Erg onverstandig om hem niet te verhuren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Slory heeft gewoon nog 2 seizoen nodig bij een andere club in de eredivisie
Hij gaat nu gesloopt worden als hij een wedstrijdje niet goed sloopt
Het is voornamelijk fysieke kracht
maar we gaan het zien dit seizoen
op flatersquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik weet zeker dat Ayase ons aankomende zondag gaat trakteren.
De man is 1 keer kampioen geworden en de tweede poging was na 3 wedstrijden al einde verhaal. Het wordt wat overdreven, heb ik het idee.quote:
Van een nagenoeg failliete selectie afkomstig van Dickball naar veelal attractief voetbal met een Europese finale in het eerste seizoen en diverse prijzen daarna. Transferrecord na transferrecord als gevolg.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De man is 1 keer kampioen geworden en de tweede poging was na 3 wedstrijden al einde verhaal. Het wordt wat overdreven, heb ik het idee.
Maar dat kun je toch niet helemaal aan 1 man toeschrijven? En die transferrecords zijn natuurlijk ook geen raketprijzen. Daarom gaat het nu ook weer in een rap tempo omlaag, want zo extreem harken was het nou weer niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Van een nagenoeg failliete selectie afkomstig van Dickball naar veelal attractief voetbal met een Europese finale in het eerste seizoen en diverse prijzen daarna. Transferrecord na transferrecord als gevolg.
Helaas is men dat nu weer aardig aan het verkloten na zijn vertrek.
Voor 90% wel. De overige 10% aan Arnesen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat kun je toch niet helemaal aan 1 man toeschrijven?
LOLquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De man is 1 keer kampioen geworden en de tweede poging was na 3 wedstrijden al einde verhaal. Het wordt wat overdreven, heb ik het idee.
Dit zijn goede signalen dat we Read in de toekomst voor minimaal 30 miljoen mogelijk kunnen gaan verkopenquote:Read sprak met Jürgen Klopp, maar ziet vertrek bij Feyenoord niet zitten'
vandaag, 08:31 294 reacties
Givairo Read heeft gesproken met Jürgen Klopp over een mogelijke overstap naar Paris FC. De Franse club ziet de 19-jarige rechtsback als versterking, maar Feyenoord en de speler zelf staan niet open voor een vertrek. Dat vertelt journalist Daniël Man over de interesse vanuit Frankrijk.
''Paris FC heeft zich gemeld en dat klopt'', vertelt Man in de podcast Tekengeld van ESPN. ''Daar zullen veel mensen hun vraagtekens bij hebben. Dat is een club die gigantisch in ontwikkeling is en die is een jaar geleden overgenomen door familie Arnault, dat is een rijke familie uit Frankrijk die alle luxe merken over de wereld bezitten. Van Louis Vuitton tot Christian Dior en ze zijn gek van voetbal.''
''Ze hebben een meerderheidsbelang in de club en een klein aandeel is voor Red Bull. Daar is Jürgen Klopp Head of Global Soccer. Wij kunnen bevestigen dat kamp-Read heeft gesproken met Jürgen Klopp, die heeft Read proberen te overtuigen, maar Read ziet een overstap niet zitten. Feyenoord heeft onmiddellijk gezegd: wij gaan niet in zee met jullie en wij willen Read niet kwijt.''
De Arnault-familie, eigenaar van luxe merken als Louis Vuitton en Dior, nam vorig jaar de club over en investeert sindsdien stevig in Paris FC. Samen met Red Bull, dat een kleiner belang heeft, willen zij de club laten doorgroeien tot de Franse top. Klopp vervult daarbij een adviserende rol als Head of Global Soccer.
Dat blijft een gek seizoen omdat PSV en Feyenoord er zo mijlenver bovenuit staken dat je nauwelijks fatsoenlijke tegenstand kreeg. Met 84 punten eindigen en nooit zicht hebben op de titel, dat is ongekend.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:12 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
LOL![]()
Ja, zo kun je het ook bekijken.
Ik moet wel toegeven dat het voetbal me in het laatste jaar begon te vervelen. Werd trager en voorspelbaar.
Maar goed, zou er nu wel weer naar terugwillen.
Klopt. PSV was erg goed en de vroeg opgelopen achterstand was niet meer in te halen. Wel knap dat ze de Eindhovenaren nog wel wisten te verslaan in de beker.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat blijft een gek seizoen omdat PSV en Feyenoord er zo mijlenver bovenuit staken dat je nauwelijks fatsoenlijke tegenstand kreeg. Met 84 punten eindigen en nooit zicht hebben op de titel, dat is ongekend.
PSV wat de eerste seizoenshelft perfect draaide, Europees vreselijk veel pech, 30 miljoen op de transfermarkt verknald aan brandhout en meerdere maanden geen enkele buitenspeler in vorm. Blijft jammer, met iets meer geluk en beter transferbeleid had dat een historisch oogstseizoen kunnen en eigenlijk moeten worden.
En die werd ook niet meteen aanvoerder maar pas onder Farioli.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Net een iets ander cv inderdaad, een speler als Henderson zou de enige uitzondering zijn daarin die ik zou kunnen bedenken.
Stengsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:35 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Klopt. PSV was erg goed en de vroeg opgelopen achterstand was niet meer in te halen. Wel knap dat ze de Eindhovenaren nog wel wisten te verslaan in de beker.
Tsja, over de spelers de op voorspraak van Slot (denk ik) voor veel geld werden gehaald zoals Zerrouki, Ivanusec en in mindere mate Ueda kunnen we minder tevreden zijn.
Ik was blij verrast toen hij gehaald werd, dacht eigenlijk dat hij out of our league was. In zijn eerste seizoen ook erg goed. De verdere afloop kennen we.quote:
Die zieke spits zie ik niet meer komen. Ik verwacht nog wel een CV, waarschijnlijk een huurling vanuit Engeland ofzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:44 schreef Qarrad het volgende:
Ik klik hier steeds in de hoop dat er nieuws is over die LCV of eventueel die zieke spits, maar ik vrees dat dit een hele flauwe afloop wordt van de transferperiode. Het enige wat ik nog verwacht is een exodus van talenten en spelers op het tweede spoor.
Ik heb weken geleden al aangekondigd dat er niks meer gaat gebeuren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:44 schreef Qarrad het volgende:
Ik klik hier steeds in de hoop dat er nieuws is over die LCV of eventueel die zieke spits, maar ik vrees dat dit een hele flauwe afloop wordt van de transferperiode. Het enige wat ik nog verwacht is een exodus van talenten en spelers op het tweede spoor.
6 uit 2. Beste seizoenstart in jaren. Blijf het zeggen. Mensen zitten hier alleen maar te janken. Ueda 2 uit 2, Steijn ook 2 uit 2.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:06 schreef Caland het volgende:
Van een nagenoeg failliete selectie afkomstig van Dickball naar veelal attractief voetbal met een Europese finale in het eerste seizoen en diverse prijzen daarna. Transferrecord na transferrecord als gevolg.
Helaas is men dat nu weer aardig aan het verkloten na zijn vertrek.
Nou, nou,, meteen vragen of ze ook nog een keeper willen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:19 schreef Divje het volgende:
Stengs door de medische keuring gekomen. Die is weg.
In ieder geval een team met veel techniek en voetballend vermogen, leuk. Denk alleen op het middenveld iets te kwetsbaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:34 schreef Vis1980 het volgende:
Hadj Moussa Ueda Borges
Valente Steijn Targhalline
Smal/Bos Ahmedhodvic Watanabe Read
Wellenreuter
Dat wil ik wel eens zien.
Veel voorzetten van beide kanten, een man op het middenveld die alle aanvallers direct en strak in kan spelen. Een stofzuiger, en backs die overlappen op bepaalde momenten en anders heeft Smal die extra pass naar de aanval.
Maar juist door Oh Arne hebben we zo’n goede uitgangspositie verkregen, daar is de afgelopen twee seizoenen niet op doorgebouwd.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:07 schreef recidivist het volgende:
[..]
6 uit 2. Beste seizoenstart in jaren. Blijf het zeggen. Mensen zitten hier alleen maar te janken. Ueda 2 uit 2, Steijn ook 2 uit 2.
Daarnaast wist iedereen dat met het vertrek van Arne wij nooit meer een trainer zouden krijgen die dezelfde successen zou behalen.
Read, Valente, Slory, Sauer, Steijn, Moussa, Targhalline, die kunnen allemaal best wat leuks opbrengen, maar je moet je sowieso voor CL plaatsen dit seizoen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar juist door Oh Arne hebben we zo’n goede uitgangspositie verkregen, daar is de afgelopen twee seizoenen niet op doorgebouwd.
In de afgelopen twee zomers welgeteld één speler gekocht die echt meer waard is geworden (Moussa, die op voorspraak van Slot kwam), verder zijn er tientallen miljoenen verdampt aan brandhout. De opvolger van Slot was rampzalig gescout en we hebben een sportief rampzalig jaar gehad, enigszins gemaskerd door een goede (maar zeer fortuinlijke) Europese campagne.
Je zult dit jaar nog de laatste vruchten plukken van goede beleidskeuzes tussen 2020 en 2023, met die financiële middelen hebben we nog een aantal prima directe versterkingen kon ophalen, maar die bron begint nu wel echt op te drogen.
We hebben Ueda al.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:01 schreef Solispolar het volgende:
Gimenez gefaald bij AC Milan en mag nu officieel weg. Jeetje, wie had dat kunnen voorzien.
Misschien nog wat voor Feyenoord? Zou niet weten waar die gozer anders nog heen zou moeten?
Die gaat naar ons aller Ajax.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:01 schreef Solispolar het volgende:
Gimenez gefaald bij AC Milan en mag nu officieel weg. Jeetje, wie had dat kunnen voorzien.
Misschien nog wat voor Feyenoord? Zou niet weten waar die gozer anders nog heen zou moeten?
Hij mag officieel weg nu ze een buitenspeler/10 hebben aangetrokken!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:01 schreef Solispolar het volgende:
3 daarvan zijn eigen jeugd en de andere 3 zijn dit jaar gekomen. Punt blijft dat de transfers uit 2023 en wellicht 2024 allemaal weinig gaan opleveren muv Moussa.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Read, Valente, Slory, Sauer, Steijn, Moussa, Targhalline, die kunnen allemaal best wat leuks opbrengen, maar je moet je sowieso voor CL plaatsen dit seizoen.
Ik vind het altijd een beetje vreemd om spelers als Read en Sauer eigen jeugd te noemen. Die komen gewoon van andere profclubs af.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 daarvan zijn eigen jeugd en de andere 3 zijn dit jaar gekomen. Punt blijft dat de transfers uit 2023 en wellicht 2024 allemaal weinig gaan opleveren muv Moussa.
Snap ik, ik noemde gewoon spelers die potentieel veel kunnen opleveren. Niet elke aankoop gaat je veel geld opleveren en inderdaad zijn er helaas iets te veel miskopen voorbij gekomen. Toch blijf je nog steeds groeien als je elk jaar zoveel binnen krijgt voor vertrekkende spelers.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 daarvan zijn eigen jeugd en de andere 3 zijn dit jaar gekomen. Punt blijft dat de transfers uit 2023 en wellicht 2024 allemaal weinig gaan opleveren muv Moussa.
Sauer kan je nog om twisten, Read is gewoon een aankoop geweest ja. Had zelfs als basis gestaan bij Volendamquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje vreemd om spelers als Read en Sauer eigen jeugd te noemen. Die komen gewoon van andere profclubs af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |