Dat denk ik niet, sterker zelfs ik vind de beslissingen van vPersie juist vrij hard tegen de bestaande hiërarchie in gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Persie is zelf natuurlijk gewend om in topteams met een duidelijke hiërarchie te spelen in een iets andere generatie. Hopelijk heeft hij niet besloten dat hoe het toen ging de manier is.
Wat een lulkoek. Dus de overwinning tegen Excelsior was bewust zo slecht. Ingecalculeerd met slim verdedigen dat ze 1-0 maken en bijna snel 2-0. Vervolgens nog alleen op de keeper komen en 2 keer de paal raken. Dat klinkt inderdaad als een meesterplan en een goede basis voor de rest van het seizoen....quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klopt gewoon niet. Het idee dat slecht spel vanzelf afgestraft wordt klinkt leuk, maar in de praktijk werkt het vaak anders. Je kunt wekenlang lelijk spelen en toch gewoon punten pakken. Waarom? Omdat voetbal uiteindelijk draait om winnen, niet om mooi voetbal.
Kijk maar naar teams die super verdedigend spelen en met één kans een wedstrijd beslissen. Hun statistieken kunnen beroerd zijn, maar zolang ze slim verdedigen en scoren op het juiste moment, pakken ze gewoon hun overwinningen.
slecht spel is vaak vooral een kwestie van smaak. Jij wilt misschien veel balbezit, snelle combinaties en druk vooruit, maar een ander vindt slim en compact spelen juist knap. Uiteindelijk telt maar één ding: de goals.
Dus nee, je krijgt niet vanzelf de rekening gepresenteerd. Je kunt jarenlang lelijk maar slim spelen en daar prima mee wegkomen. Het spel is een middel, geen doel op zich.
Sterk spul hè, die Fisherman's Friend?quote:
Daar zit ook wel weer wat in.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, sterker zelfs ik vind de beslissingen van vPersie juist vrij hard tegen de bestaande hiërarchie in gaan.
Op woensdag 27 augustus 2025 17:12 schreef yvette1982 het volgende:Jij denkt dat je meer kennis van het spelletje heb dan een ex internationale :quote:Wat een lulkoek.
Klopt, maar je moet ook niet vergeten dat er in de Eredivisie behoorlijk wat ploegen zijn die jarenlang in de middenmoot bivakkeren en juist heel degelijk presteren doordat ze nauwelijks wisselingen hebben. Weinig transfers betekent vaak dat het team goed op elkaar ingespeeld is, automatismen ontstaan en de spelers elkaar blindelings weten te vinden.quote:Wat een lulkoek. Dus de overwinning tegen Excelsior was bewust zo slecht. Ingecalculeerd met slim verdedigen dat ze 1-0 maken en bijna snel 2-0. Vervolgens nog alleen op de keeper komen en 2 keer de paal raken. Dat klinkt inderdaad als een meesterplan en een goede basis voor de rest van het seizoen....
Wel dom van die andere ploegen die tegen Excelsior speelden en hun gewoon van de mat tikten, niet in de problemen kwamen en gewonnen hebben zonder dat de overwinning in gevaar kwam. De feyenoord manier klinkt inderdaad als een veel betere manier....
Dat zal dus wel precies twintig miljoen gaan worden @fetXquote:Volgens BILD wil Bayer Leverkusen uiteindelijk uitkomen op een transfersom die onder de twintig miljoen euro ligt, inclusief bonussen. Feyenoord wil meer dan twintig miljoen ontvangen voor Timber, die tot het einde van het huidige seizoen onder contract ligt.
Ben meer verslaafd aan Wilhelmina!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sterk spul hè, die Fisherman's Friend?
Zou wel hilarisch zijn, met het oog op zijn relatie met de hiërarchische en ouderwetse Pierre van Hooijdonk - die vuile petjesknippertquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Persie is zelf natuurlijk gewend om in topteams met een duidelijke hiërarchie te spelen in een iets andere generatie. Hopelijk heeft hij niet besloten dat hoe het toen ging de manier is.
Ik vind dat een oké bedrag. Een Timber in vorm is echt heel goed voor ons en de beste middenvelder, maar ik vind hem de laatste weken nu niet onmisbaar spelen eerlijk gezegd. Dat zegt niks over de toekomst uiteraard, maar gezien onze mogelijkheden op het middenveld heb ik er vrede mee.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zal dus wel precies twintig miljoen gaan worden @:fetx
Er was geen enkel gezeik geweest als Van Persie lekker de transferperiode had afgewachtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi als hij verkocht wordt.
Is het gejank over de aanvoerdersband ook weer klaar.
Het is ook geen probleem dat er gezeik over is, dit was de manier om duidelijk te maken dat de speler te lang wacht met een keuze maken. Het kan je stijl niet zijn, maar daar komt het op neer. Hij mocht verder wel gewoon blijven spelen en hoefde dus niet alleen te gaan trainen op een bij veldje en alleen zitten in een kleedkamer, zoals veel andere clubs doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was geen enkel gezeik geweest als Van Persie lekker de transferperiode had afgewacht
(en je zit nu de rest van het seizoen met Hadj Moussa als aanvoerder wanneer Steijn een keer niet speelt, dat gaat helemaal lachen worden)
Spreekt Hadj wel Engels?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was geen enkel gezeik geweest als Van Persie lekker de transferperiode had afgewacht
(en je zit nu de rest van het seizoen met Hadj Moussa als aanvoerder wanneer Steijn een keer niet speelt, dat gaat helemaal lachen worden)
Minimaal.quote:
Nieuw seizoen, nieuwe start, frisse wind. Prima keuze om te starten en bouwen met een nieuwe aanvoerder.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand die nog geen wedstrijd in een Feyenoordshirt had gespeeld aanvoerder maken is een net zo gekke keuze eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nieuw seizoen, nieuwe start, frisse wind. Prima keuze om te starten en bouwen met een nieuwe aanvoerder.
Hij gaf voor Excelsior duidelijk aan dat dit zijn drie zijn voor het hele seizoen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:58 schreef Vis1980 het volgende:
Als Van Persie niet tevreden is, dan geeft ie die aanvoerdersband ook zo weer aan een ander.
Denk het ook wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:58 schreef Vis1980 het volgende:
Als Van Persie niet tevreden is, dan geeft ie die aanvoerdersband ook zo weer aan een ander.
Ja dat is dan wel apart. Maar als hij de beste keuze na Timber is, dan is dit het.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand die nog geen wedstrijd in een Feyenoordshirt had gespeeld aanvoerder maken is een net zo gekke keuze eerlijk gezegd.
Hij kan er gelukkig goed mee omgaan, maar al direct zoveel druk leggen op iemand die net komt kijken is wel wat gek.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel apart. Maar als hij de beste keuze na Timber is, dan is dit het.
Ontevreden zijn met iemands inzet is toch een prima reden om daar vanaf te stappen, de intentie is er in de vorm van vertrouwen. Maar ook vertrouwen kan opraken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaf voor Excelsior duidelijk aan dat dit zijn drie zijn voor het hele seizoen.
Ik denk dat Steijn is gekozen vanwege zijn inzet en drive (in de ogen van Van Persie volledige commitment) en Moussa om hem proberen meer verantwoordelijk te voelen. Maar idd Moussa is een vreemde keuze, al vond ik dat ook van Kokcu destijds.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan er gelukkig goed mee omgaan, maar al direct zoveel druk leggen op iemand die net komt kijken is wel wat gek.
En ik geloof er weinig van dat Hadj Moussa de beste keuze is na Steijn.
Oh dat zal ook wel, maar een jongen die helemaal zijn draai nog moet vinden binnen een club en elftal met die band opzadelen is een beetje vragen om problemenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat Steijn is gekozen vanwege zijn inzet en drive (in de ogen van Van Persie volledige commitment) en Moussa om hem proberen meer verantwoordelijk te voelen. Maar idd Moussa is een vreemde keuze, al vond ik dat ook van Kokcu destijds.
De ene keuze is een garantie, die andere is dat niet. Daarnaast denk ik juist dat het voor de selectie en Timber zelf beter is dat ie nu gaat. Dat wilde hij sowieso al graag aan het einde van vorig seizoen, maar de blessures werkten niet mee, ook in dat oogpunt prima om hem te laten gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Die aanvoerdersband wordt belangrijker gemaakt dan die is
Je heb leiders of je heb geen leiders en als je ze niet heb dan geef je die band gewoon aan iemand.
Het is 20 miljoen nu binnenhalen met timber of een kampioenschap halen dan kun je volgend seizoen minimaal 60 miljoen binnenhalen met deelname CL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |