quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijdelingse aanval naar user @:wotte dit, overigens.
Hij heeft toch enkele praatsessies succesvol gebruikt voor omzettingen met Valente, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja zijn startplan kan ik mij vaak wel in vinden. Maar dan heeft hij een beetje de ziekte van Priske als een trainer een tegenzet doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waar. Oh Xabi is van het niveau Oh Arne.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Weldenkende mensen bedanken voor die club als ze ook maar twee kilometer door Leverkusen rijden (heel veel groter is dat dorp ook niet).
Dat in-game management valt toch wel mee? Ik kan mij bij Feyenoord niet echt omzettingen herinneren die echt slecht waren, wel soms dat het relatief lang duurt en hij wat te stug bij plan A blijft. Maar ik vind het geen vergelijking met bijvoorbeeld Priske. Je kan van Persie het ook niet kwalijk nemen dat hij op dit moment geen fatsoenlijke backs beschikbaar heeft, en dat de feitelijke vervanger van Paixao enkel kan spelen op posities waar de spelers met het meeste krediet staan.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem warrig overkomen, geen PIEPEL manager, schandalig slecht in-game management zoals dat zo mooi heet. Hij zal allicht iets beter zijn dan Gullit maar dat zegt bijzonder weinig.
Al is het wel solidair te noemen dat onze vrienden uit de hoofdstad een zelfde belachelijke keuze hebben gemaakt.
6 uit 2. Beste seizoenstart in jaren.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:46 schreef Caland het volgende:
Laten we het hopen, de voortekenen stemmen mij niet bijster positief.
Betere trainer dan Slot, dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:24 schreef recidivist het volgende:
[..]
6 uit 2. Beste seizoenstart in jaren.
Het zijn natuurlijk niet alleen Hartman en Zerrouki, bij Heerenveen waren die geluiden er ook al. Dat zijn al met al best veel signalen in krap aan een jaartje als hoofdtrainer. Gelukkig zorgt de MEDIA er wel voor dat nu werkelijk iedereen om hun relatie met Van Persie wordt bevraagd.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat in-game management valt toch wel mee? Ik kan mij bij Feyenoord niet echt omzettingen herinneren die echt slecht waren, wel soms dat het relatief lang duurt en hij wat te stug bij plan A blijft. Maar ik vind het geen vergelijking met bijvoorbeeld Priske. Je kan van Persie het ook niet kwalijk nemen dat hij op dit moment geen fatsoenlijke backs beschikbaar heeft, en dat de feitelijke vervanger van Paixao enkel kan spelen op posities waar de spelers met het meeste krediet staan.
Die warrigheid vind ik ook wel meevallen, ja hij is duidelijk zoekende, ook niet heel gek met 40/45 nieuwe spelers en een TD die duidelijk met kruit schiet.
Over zijn piepol skills heb ik ook wel enige twijfels, aan de andere kant ach Hartman en Zerrouki. Ik vind dat ook wel een beetje borderliners die zichzelf beter vinden dan ze zijn.
Voor mijn gevoel wordt er nu iets te veel gefocust op kleine beslissingen terwijl het werkelijke probleem is dat te Kloese voortdurend zijn trainers met volkomen ongebalanceerde selecties opzadelt. Wat dat betreft vind ik de situatie vergelijkbaar met 22/23, toen Slot ook maanden nodig had om het aan de praat te krijgen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk niet alleen Hartman en Zerrouki, bij Heerenveen waren die geluiden er ook al. Dat zijn al met al best veel signalen in krap aan een jaartje als hoofdtrainer. Gelukkig zorgt de MEDIA er wel voor dat nu werkelijk iedereen om hun relatie met Van Persie wordt bevraagd.
Zechiel geeft aan dat hij Van Persie nooit heeft gesproken. ZIE JE NOU WEL.
Wat een lul is van Van Persie!!!!!quote:Ik zag nu verhalen van Hartman en Zerrouki. Maar nee, ik heb nu niet echt contact met Robin, eerlijk gezegd. Hij focust op zichzelf en op Feyenoord, terwijl ik me focus op Utrecht. Dus ik heb daar ook niet iets raars of bijzonders over te zeggen”,
Het zal op vPersie’s prioriteitenlijstje vorig seizoen hebben gestaan om te bellen met een jongen die bij Sparta speelde.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk niet alleen Hartman en Zerrouki, bij Heerenveen waren die geluiden er ook al. Dat zijn al met al best veel signalen in krap aan een jaartje als hoofdtrainer. Gelukkig zorgt de MEDIA er wel voor dat nu werkelijk iedereen om hun relatie met Van Persie wordt bevraagd.
Zechiel geeft aan dat hij Van Persie nooit heeft gesproken. ZIE JE NOU WEL.
Nouja het AD had een wat uitgebreider stuk waarin vanuit wat meer kanten zijn communicatiestijl werd belicht zonder een echt negatieve insteek. Het schijnt nogal hard, direct en soms niet bestaand te zijn. Dat kan prima werken hoor, maar ik ben zelf wat meer aanhanger van een ander evangelie; helemaal met de huidige generatie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal op vPersie’s prioriteitenlijstje vorig seizoen hebben gestaan om te bellen met een jongen die bij Sparta speelde.
Ik vind het maar een vermoeiende hetze worden, het zal vast allemaal geen toeval zijn hoor maar wat is er nou concreet gebeurd allemaal, het zijn allemaal wat vage klachten waar nu extra aandacht op komt omdat Hartman een beetje triest figuur is met een iets te groot ego.
Mister ChocolateGod.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijdelingse aanval naar user @:wotte dit, overigens.
Feyenoord heeft de laatste jaren gewoon een hele afdeling 'Loan Management' die zich specifiek bezig houdt met de verhuurde spelers. Nogal logisch dat van Persie niet zelf wekelijks aan de lijn hangt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En met Zechiel gaat het ook nog eens over het nu. Niet int verleden.
Zou bizar zijn als Robin hier NU bezig mee zou moeten zijn. Daar loopt vast wel iemand voor rond binnen Feyenoord die even een belletje waagt.
Ik denk dat dat het meer is.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het AD had een wat uitgebreider stuk waarin vanuit wat meer kanten zijn communicatiestijl werd belicht zonder een echt negatieve insteek. Het schijnt nogal hard, direct en soms niet bestaand te zijn. Dat kan prima werken hoor, maar ik ben zelf wat meer aanhanger van een ander evangelie; helemaal met de huidige generatie.
Hoe is jouw band met van Persie?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Wel best bizar dat Zechiel, op dit moment huurspeler van FC Utrecht bij een persco van een wedstrijd in Europa met FC Utrecht, moet gaan uitleggen wat zijn band is met Van Persie.
De voltallige Nederlandse voetbal'journalistiek' bestaat uit nepobabies en uitschot.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:39 schreef Scrummie het volgende:
Wel best bizar dat Zechiel, op dit moment huurspeler van FC Utrecht bij een persco van een wedstrijd in Europa met FC Utrecht, moet gaan uitleggen wat zijn band is met Van Persie.
Hoe is jouw band met Van Persie?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:42 schreef GGMM het volgende:
Wel best bizar dat Scrummie moet gaan uitleggen wat zijn band is met Van Persie.
Van Persie is zelf natuurlijk gewend om in topteams met een duidelijke hiėrarchie te spelen in een iets andere generatie. Hopelijk heeft hij niet besloten dat hoe het toen ging de manier is.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het meer is.
Of het beter is weet ik niet, ik prefereer ook een ‘lievere’ manier maar tegelijkertijd vraag ik mij af in hoeverre dat is te verenigen met topsport waarin je keiharde keuzes moet maken in een selectie waar puntje bij paaltje bijna iedereen eigenbelang boven clubbelang kiest. Daarin kan je onmogelijk iedereen tevreden houden, tenzij je alles wint en je al je keuzes perfect kan uitleggen.
De enige man die bovenstaande kon, is helaas weg. En zelfs die had vorig seizoen te maken met een labiel rellend Uruguayaantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |