En 40-45 miljoen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik acht de kans zo’n 0% dat Read nog weg gaat
Stel je voor, een seizoen met Greene en Nieuwkoop
Een seizoen toch zeker. Komt nu nog teveel als enthousiaste jeugdspeler over. Heeft meer power en ervaring nodig. Erg onverstandig om hem niet te verhuren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Slory heeft gewoon nog 2 seizoen nodig bij een andere club in de eredivisie
Hij gaat nu gesloopt worden als hij een wedstrijdje niet goed sloopt
Het is voornamelijk fysieke kracht
maar we gaan het zien dit seizoen
op flatersquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt. Ik weet zeker dat Ayase ons aankomende zondag gaat trakteren.
De man is 1 keer kampioen geworden en de tweede poging was na 3 wedstrijden al einde verhaal. Het wordt wat overdreven, heb ik het idee.quote:
Van een nagenoeg failliete selectie afkomstig van Dickball naar veelal attractief voetbal met een Europese finale in het eerste seizoen en diverse prijzen daarna. Transferrecord na transferrecord als gevolg.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De man is 1 keer kampioen geworden en de tweede poging was na 3 wedstrijden al einde verhaal. Het wordt wat overdreven, heb ik het idee.
Maar dat kun je toch niet helemaal aan 1 man toeschrijven? En die transferrecords zijn natuurlijk ook geen raketprijzen. Daarom gaat het nu ook weer in een rap tempo omlaag, want zo extreem harken was het nou weer niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Van een nagenoeg failliete selectie afkomstig van Dickball naar veelal attractief voetbal met een Europese finale in het eerste seizoen en diverse prijzen daarna. Transferrecord na transferrecord als gevolg.
Helaas is men dat nu weer aardig aan het verkloten na zijn vertrek.
Voor 90% wel. De overige 10% aan Arnesen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat kun je toch niet helemaal aan 1 man toeschrijven?
LOLquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De man is 1 keer kampioen geworden en de tweede poging was na 3 wedstrijden al einde verhaal. Het wordt wat overdreven, heb ik het idee.
Dit zijn goede signalen dat we Read in de toekomst voor minimaal 30 miljoen mogelijk kunnen gaan verkopenquote:Read sprak met Jürgen Klopp, maar ziet vertrek bij Feyenoord niet zitten'
vandaag, 08:31 294 reacties
Givairo Read heeft gesproken met Jürgen Klopp over een mogelijke overstap naar Paris FC. De Franse club ziet de 19-jarige rechtsback als versterking, maar Feyenoord en de speler zelf staan niet open voor een vertrek. Dat vertelt journalist Daniël Man over de interesse vanuit Frankrijk.
''Paris FC heeft zich gemeld en dat klopt'', vertelt Man in de podcast Tekengeld van ESPN. ''Daar zullen veel mensen hun vraagtekens bij hebben. Dat is een club die gigantisch in ontwikkeling is en die is een jaar geleden overgenomen door familie Arnault, dat is een rijke familie uit Frankrijk die alle luxe merken over de wereld bezitten. Van Louis Vuitton tot Christian Dior en ze zijn gek van voetbal.''
''Ze hebben een meerderheidsbelang in de club en een klein aandeel is voor Red Bull. Daar is Jürgen Klopp Head of Global Soccer. Wij kunnen bevestigen dat kamp-Read heeft gesproken met Jürgen Klopp, die heeft Read proberen te overtuigen, maar Read ziet een overstap niet zitten. Feyenoord heeft onmiddellijk gezegd: wij gaan niet in zee met jullie en wij willen Read niet kwijt.''
De Arnault-familie, eigenaar van luxe merken als Louis Vuitton en Dior, nam vorig jaar de club over en investeert sindsdien stevig in Paris FC. Samen met Red Bull, dat een kleiner belang heeft, willen zij de club laten doorgroeien tot de Franse top. Klopp vervult daarbij een adviserende rol als Head of Global Soccer.
Dat blijft een gek seizoen omdat PSV en Feyenoord er zo mijlenver bovenuit staken dat je nauwelijks fatsoenlijke tegenstand kreeg. Met 84 punten eindigen en nooit zicht hebben op de titel, dat is ongekend.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:12 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
LOL![]()
Ja, zo kun je het ook bekijken.
Ik moet wel toegeven dat het voetbal me in het laatste jaar begon te vervelen. Werd trager en voorspelbaar.
Maar goed, zou er nu wel weer naar terugwillen.
Klopt. PSV was erg goed en de vroeg opgelopen achterstand was niet meer in te halen. Wel knap dat ze de Eindhovenaren nog wel wisten te verslaan in de beker.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat blijft een gek seizoen omdat PSV en Feyenoord er zo mijlenver bovenuit staken dat je nauwelijks fatsoenlijke tegenstand kreeg. Met 84 punten eindigen en nooit zicht hebben op de titel, dat is ongekend.
PSV wat de eerste seizoenshelft perfect draaide, Europees vreselijk veel pech, 30 miljoen op de transfermarkt verknald aan brandhout en meerdere maanden geen enkele buitenspeler in vorm. Blijft jammer, met iets meer geluk en beter transferbeleid had dat een historisch oogstseizoen kunnen en eigenlijk moeten worden.
En die werd ook niet meteen aanvoerder maar pas onder Farioli.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Net een iets ander cv inderdaad, een speler als Henderson zou de enige uitzondering zijn daarin die ik zou kunnen bedenken.
Stengsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:35 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Klopt. PSV was erg goed en de vroeg opgelopen achterstand was niet meer in te halen. Wel knap dat ze de Eindhovenaren nog wel wisten te verslaan in de beker.
Tsja, over de spelers de op voorspraak van Slot (denk ik) voor veel geld werden gehaald zoals Zerrouki, Ivanusec en in mindere mate Ueda kunnen we minder tevreden zijn.
Ik was blij verrast toen hij gehaald werd, dacht eigenlijk dat hij out of our league was. In zijn eerste seizoen ook erg goed. De verdere afloop kennen we.quote:
Die zieke spits zie ik niet meer komen. Ik verwacht nog wel een CV, waarschijnlijk een huurling vanuit Engeland ofzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:44 schreef Qarrad het volgende:
Ik klik hier steeds in de hoop dat er nieuws is over die LCV of eventueel die zieke spits, maar ik vrees dat dit een hele flauwe afloop wordt van de transferperiode. Het enige wat ik nog verwacht is een exodus van talenten en spelers op het tweede spoor.
Ik heb weken geleden al aangekondigd dat er niks meer gaat gebeuren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:44 schreef Qarrad het volgende:
Ik klik hier steeds in de hoop dat er nieuws is over die LCV of eventueel die zieke spits, maar ik vrees dat dit een hele flauwe afloop wordt van de transferperiode. Het enige wat ik nog verwacht is een exodus van talenten en spelers op het tweede spoor.
6 uit 2. Beste seizoenstart in jaren. Blijf het zeggen. Mensen zitten hier alleen maar te janken. Ueda 2 uit 2, Steijn ook 2 uit 2.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:06 schreef Caland het volgende:
Van een nagenoeg failliete selectie afkomstig van Dickball naar veelal attractief voetbal met een Europese finale in het eerste seizoen en diverse prijzen daarna. Transferrecord na transferrecord als gevolg.
Helaas is men dat nu weer aardig aan het verkloten na zijn vertrek.
Nou, nou,, meteen vragen of ze ook nog een keeper willen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:19 schreef Divje het volgende:
Stengs door de medische keuring gekomen. Die is weg.
In ieder geval een team met veel techniek en voetballend vermogen, leuk. Denk alleen op het middenveld iets te kwetsbaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:34 schreef Vis1980 het volgende:
Hadj Moussa Ueda Borges
Valente Steijn Targhalline
Smal/Bos Ahmedhodvic Watanabe Read
Wellenreuter
Dat wil ik wel eens zien.
Veel voorzetten van beide kanten, een man op het middenveld die alle aanvallers direct en strak in kan spelen. Een stofzuiger, en backs die overlappen op bepaalde momenten en anders heeft Smal die extra pass naar de aanval.
Maar juist door Oh Arne hebben we zo’n goede uitgangspositie verkregen, daar is de afgelopen twee seizoenen niet op doorgebouwd.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:07 schreef recidivist het volgende:
[..]
6 uit 2. Beste seizoenstart in jaren. Blijf het zeggen. Mensen zitten hier alleen maar te janken. Ueda 2 uit 2, Steijn ook 2 uit 2.
Daarnaast wist iedereen dat met het vertrek van Arne wij nooit meer een trainer zouden krijgen die dezelfde successen zou behalen.
Read, Valente, Slory, Sauer, Steijn, Moussa, Targhalline, die kunnen allemaal best wat leuks opbrengen, maar je moet je sowieso voor CL plaatsen dit seizoen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar juist door Oh Arne hebben we zo’n goede uitgangspositie verkregen, daar is de afgelopen twee seizoenen niet op doorgebouwd.
In de afgelopen twee zomers welgeteld één speler gekocht die echt meer waard is geworden (Moussa, die op voorspraak van Slot kwam), verder zijn er tientallen miljoenen verdampt aan brandhout. De opvolger van Slot was rampzalig gescout en we hebben een sportief rampzalig jaar gehad, enigszins gemaskerd door een goede (maar zeer fortuinlijke) Europese campagne.
Je zult dit jaar nog de laatste vruchten plukken van goede beleidskeuzes tussen 2020 en 2023, met die financiële middelen hebben we nog een aantal prima directe versterkingen kon ophalen, maar die bron begint nu wel echt op te drogen.
We hebben Ueda al.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:01 schreef Solispolar het volgende:
Gimenez gefaald bij AC Milan en mag nu officieel weg. Jeetje, wie had dat kunnen voorzien.
Misschien nog wat voor Feyenoord? Zou niet weten waar die gozer anders nog heen zou moeten?
Die gaat naar ons aller Ajax.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:01 schreef Solispolar het volgende:
Gimenez gefaald bij AC Milan en mag nu officieel weg. Jeetje, wie had dat kunnen voorzien.
Misschien nog wat voor Feyenoord? Zou niet weten waar die gozer anders nog heen zou moeten?
Hij mag officieel weg nu ze een buitenspeler/10 hebben aangetrokken!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:01 schreef Solispolar het volgende:
3 daarvan zijn eigen jeugd en de andere 3 zijn dit jaar gekomen. Punt blijft dat de transfers uit 2023 en wellicht 2024 allemaal weinig gaan opleveren muv Moussa.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Read, Valente, Slory, Sauer, Steijn, Moussa, Targhalline, die kunnen allemaal best wat leuks opbrengen, maar je moet je sowieso voor CL plaatsen dit seizoen.
Ik vind het altijd een beetje vreemd om spelers als Read en Sauer eigen jeugd te noemen. Die komen gewoon van andere profclubs af.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 daarvan zijn eigen jeugd en de andere 3 zijn dit jaar gekomen. Punt blijft dat de transfers uit 2023 en wellicht 2024 allemaal weinig gaan opleveren muv Moussa.
Snap ik, ik noemde gewoon spelers die potentieel veel kunnen opleveren. Niet elke aankoop gaat je veel geld opleveren en inderdaad zijn er helaas iets te veel miskopen voorbij gekomen. Toch blijf je nog steeds groeien als je elk jaar zoveel binnen krijgt voor vertrekkende spelers.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
3 daarvan zijn eigen jeugd en de andere 3 zijn dit jaar gekomen. Punt blijft dat de transfers uit 2023 en wellicht 2024 allemaal weinig gaan opleveren muv Moussa.
Sauer kan je nog om twisten, Read is gewoon een aankoop geweest ja. Had zelfs als basis gestaan bij Volendamquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje vreemd om spelers als Read en Sauer eigen jeugd te noemen. Die komen gewoon van andere profclubs af.
Ik denk niet dat Te Kloese een grote rol heeft gehad in het aantrekken van die 2.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje vreemd om spelers als Read en Sauer eigen jeugd te noemen. Die komen gewoon van andere profclubs af.
Beiden hebben we dankzij van Persie (lol)quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Te Kloese een grote rol heeft gehad in het aantrekken van die 2.
Van Persie bepaalt de aankopen nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beiden hebben we dankzij van Persie (lol)
ik denk het welquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Te Kloese een grote rol heeft gehad in het aantrekken van die 2.
het is gewoon eigen jeugd als ze gehaald zijn voor de jeugdelftallen wat mij betreftquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Sauer kan je nog om twisten, Read is gewoon een aankoop geweest ja. Had zelfs als basis gestaan bij Volendam
het moet wel snel gebeurenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:29 schreef Vis1980 het volgende:
Ik verwacht nog steeds dat Timber weggaat en ik sluit huren van een spits nog niet uit. Dat wordt de plek van Moder, al zie ik de combi van Targhalline en Valente ook wel zitten. Je hebt in ieder geval een stofzuiger naast Valente nodig, denk ik.
Ja goh, hij speelt enkel een grote rol.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Van Persie bepaalt de aankopen niet
hij mag alleen advies geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |