abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218606051
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 16:47 schreef yvette1982 het volgende:
De communicatie van v. Persie vind ik niet het grootste probleem. Erger is dat hij Feyenoord gewoon niet aan het voetballen krijgt. En de manier waarop hij wil voetballen is totaal niet zichtbaar en komt niet uit de verf.

Hoeveel wedstrijden hebben we vorig jaar niet gewonnen terwijl we werden weggetikt door clubs uit het linker- en rechter rijtje. Ook dit jaar is het tactisch slecht en kunnen we zelfs niet tegen de degradanten als Nac en Excelsior domineren. Sterker nog, Excelsior was, net als vele clubs vorig jaar, op veel momenten de betere voetballende ploeg.
ik denk dat van Persie de juiste koers vaart

Je moet eerst maar is gaan zorgen dat je gaat winnen

Als je wint dan krijg je zelfvertrouwen en dan ga je vanzelf beter voetballen

Ik vind op dit moment het spel echt helemaal niet relevant, zeker als je gewoon realistische bent dat je gewoon eigenlijk een heel nieuw elftal heb

Het is gewoon onmogelijk dat deze ploeg gelijk goed gaat voetballen, maar de media snapt er ook weinig van

Ik wil dat we op plek 1 staan tijdens de kerst, de rest vind ik niet zo interresant.

Ik denk dat we heel veel wedstrijden gaan winnen met deze selectie.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator woensdag 27 augustus 2025 @ 16:56:33 #177
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_218606074
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik vind op dit het spel echt helemaal niet relevant, zeker als je gewoon realistische bent dat je gewoon eigenlijk een heel nieuw elftal heb

Het is gewoon onmogelijk dat deze ploeg gelijk goed gaat voetballen, maar de media snapt er ook weinig van

Ik wil dat we op plek 1 staan tijdens de kerst, de rest vind ik niet zo interresant.

Ik heb het idee dat jij een uitstekende band hebt met Van Persie.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  woensdag 27 augustus 2025 @ 16:58:49 #178
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_218606093
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik vind op dit moment het spel echt helemaal niet relevant, zeker als je gewoon realistische bent dat je gewoon eigenlijk een heel nieuw elftal heb

Het spel is wel degelijk relevant. Want als je iedere week slecht speelt dan ga je op de lange termijn de rekening gepresenteerd krijgen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_218606139
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 16:58 schreef yvette1982 het volgende:

[..]
Het spel is wel degelijk relevant. Want als je iedere week slecht speelt dan ga je op de lange termijn de rekening gepresenteerd krijgen.
Nee hoor, dat klopt gewoon niet. Het idee dat slecht spel vanzelf afgestraft wordt klinkt leuk, maar in de praktijk werkt het vaak anders. Je kunt wekenlang lelijk spelen en toch gewoon punten pakken. Waarom? Omdat voetbal uiteindelijk draait om winnen, niet om mooi voetbal.

Kijk maar naar teams die super verdedigend spelen en met één kans een wedstrijd beslissen. Hun statistieken kunnen beroerd zijn, maar zolang ze slim verdedigen en scoren op het juiste moment, pakken ze gewoon hun overwinningen.

slecht spel is vaak vooral een kwestie van smaak. Jij wilt misschien veel balbezit, snelle combinaties en druk vooruit, maar een ander vindt slim en compact spelen juist knap. Uiteindelijk telt maar één ding: de goals.

Dus nee, je krijgt niet vanzelf de rekening gepresenteerd. Je kunt jarenlang lelijk maar slim spelen en daar prima mee wegkomen. Het spel is een middel, geen doel op zich.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218606148
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 16:56 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat jij een uitstekende band hebt met Van Persie.
als hij doet wat ik wil is het antwoord inderdaad jah
  woensdag 27 augustus 2025 @ 17:09:19 #181
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218606165
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 16:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Van Persie is zelf natuurlijk gewend om in topteams met een duidelijke hiërarchie te spelen in een iets andere generatie. Hopelijk heeft hij niet besloten dat hoe het toen ging de manier is.
Dat denk ik niet, sterker zelfs ik vind de beslissingen van vPersie juist vrij hard tegen de bestaande hiërarchie in gaan.
Makkelijk eerste
  woensdag 27 augustus 2025 @ 17:11:38 #182
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218606175
Man, man, wat loopt men elkaar op te naaien onder de 'analisten' over Van Persie. Arno Vermeulen die dan even gaat stellen dat 'Feyenoord moet ingrijpen', terwijl het heel uitlegbaar is. Zeroukki was niet goed genoeg en Hartman was helaas niet op tijd in vorm en fit voor die laatste paar wedstrijden, waar het om prestaties ging. In die wedstrijden was hij helaas zo uit vorm, dat veel ballen direct werden ingeleverd. Van Persie had ervoor kunnen kiezen hem te laten staan, maar er zat weinig tot geen verbetering in. Hij speelde sowieso niet twee keer in de week, omdat ie nog niet wedstrijdfit was.

Hartman voelde zich buitenspel gezet en aarzelde om bij te tekenen. Zijn keuze, uiteraard, maar ik weet zeker dat hij een nieuw contract had gekregen als ie dat wilde. Dan had ie gewoon voor zijn kans kunnen gaan tijdens het nieuwe seizoen, met een voorbereiding.

Bij Ajax hebben ze kleedkamer twee, waar je volledig uit de selectie bent gehaald zodat je zelf haast gaat maken om een andere club te zoeken. Talloze andere clubs zetten hun speler op de bank als ie niet bijtekent, omdat ze dan niet op hem kunnen bouwen.

Je zou kunnen stellen dat Van Persie hem had moeten overhalen om bij te tekenen, maar Van Persie draait dat om en wil spelers die graag bij Feyenoord komen voetballen. Neemt niet weg dat we Hartman zeker missen en dat Slot het waarschijnlijk duidelijker had uitgelegd, maar die zit in Liverpool.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 27 augustus 2025 @ 17:12:39 #183
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_218606184
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Nee hoor, dat klopt gewoon niet. Het idee dat slecht spel vanzelf afgestraft wordt klinkt leuk, maar in de praktijk werkt het vaak anders. Je kunt wekenlang lelijk spelen en toch gewoon punten pakken. Waarom? Omdat voetbal uiteindelijk draait om winnen, niet om mooi voetbal.

Kijk maar naar teams die super verdedigend spelen en met één kans een wedstrijd beslissen. Hun statistieken kunnen beroerd zijn, maar zolang ze slim verdedigen en scoren op het juiste moment, pakken ze gewoon hun overwinningen.

slecht spel is vaak vooral een kwestie van smaak. Jij wilt misschien veel balbezit, snelle combinaties en druk vooruit, maar een ander vindt slim en compact spelen juist knap. Uiteindelijk telt maar één ding: de goals.

Dus nee, je krijgt niet vanzelf de rekening gepresenteerd. Je kunt jarenlang lelijk maar slim spelen en daar prima mee wegkomen. Het spel is een middel, geen doel op zich.
Wat een lulkoek. Dus de overwinning tegen Excelsior was bewust zo slecht. Ingecalculeerd met slim verdedigen dat ze 1-0 maken en bijna snel 2-0. Vervolgens nog alleen op de keeper komen en 2 keer de paal raken. Dat klinkt inderdaad als een meesterplan en een goede basis voor de rest van het seizoen....

Wel dom van die andere ploegen die tegen Excelsior speelden en hun gewoon van de mat tikten, niet in de problemen kwamen en gewonnen hebben zonder dat de overwinning in gevaar kwam. De feyenoord manier klinkt inderdaad als een veel betere manier....
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  woensdag 27 augustus 2025 @ 17:14:55 #184
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218606198
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 16:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik mis Arne.
Sterk spul hè, die Fisherman's Friend?
pi_218606233
Vind het wel moeilijk om al wat te vinden over Van Persie hoor. Vorig seizoen blijft hoe je het wendt of keert gewoon prima hoe hij het gedaan heeft na het debacle dat Priske was. Van vrezen voor überhaupt Europees voetbal naar makkelijk derde is gewoon prima.

Dit seizoen veel sterkhouders kwijt en een behoorlijk nieuw team, maar je pakt wel de punten. NAC-thuis had sowieso veel meer moeten zijn dan de 2-0 en ik durf ook wel te zeggen dat zonder meltdown van Lotomba je Fenerbahce ook verslagen had. Qua spel had je daar best wel aanspraak op gehad.
Excelsior was echt heel slecht, maar dat blijft nou eenmaal in het geheugen zitten omdat dat de laatste wedstrijd is geweest.

Het aanvoerdersschap vind ik heel slecht aangepakt en het komt over alsof er een beetje in een hoge hoed wordt gegrabbeld om te kijken of Borges, Diarra, Sauer of Slory mag spelen, maar verder vind ik het allemaal zo slecht nog niet. Er is bij vlagen goed te zien welke potentie er in het elftal zit. Als het in november nog steeds alleen bij die vlagen blijft kunnen we conclusies gaan trekken, maar voor nu regeert vooral de waan van de dag en die waan is nu de slechte wedstrijd tegen Excelsior.
  woensdag 27 augustus 2025 @ 17:23:36 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218606245
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat denk ik niet, sterker zelfs ik vind de beslissingen van vPersie juist vrij hard tegen de bestaande hiërarchie in gaan.
Daar zit ook wel weer wat in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218606353
Paris FC wil Read.

Ofja, volgens Jannes
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_218606475
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:12 schreef yvette1982 het volgende:
quote:
Wat een lulkoek.
Jij denkt dat je meer kennis van het spelletje heb dan een ex internationale :

quote:
Wat een lulkoek. Dus de overwinning tegen Excelsior was bewust zo slecht. Ingecalculeerd met slim verdedigen dat ze 1-0 maken en bijna snel 2-0. Vervolgens nog alleen op de keeper komen en 2 keer de paal raken. Dat klinkt inderdaad als een meesterplan en een goede basis voor de rest van het seizoen....

Wel dom van die andere ploegen die tegen Excelsior speelden en hun gewoon van de mat tikten, niet in de problemen kwamen en gewonnen hebben zonder dat de overwinning in gevaar kwam. De feyenoord manier klinkt inderdaad als een veel betere manier....
Klopt, maar je moet ook niet vergeten dat er in de Eredivisie behoorlijk wat ploegen zijn die jarenlang in de middenmoot bivakkeren en juist heel degelijk presteren doordat ze nauwelijks wisselingen hebben. Weinig transfers betekent vaak dat het team goed op elkaar ingespeeld is, automatismen ontstaan en de spelers elkaar blindelings weten te vinden.

Dat voetbal ziet er misschien niet altijd spectaculair uit, maar stabiliteit en routine zorgen er wél voor dat ze hun punten pakken. Soms is continuïteit dus belangrijker dan elke zomer een blik nieuwe spelers opentrekken.

En dat is het probleem van Feyenoord juist heeft dat er bijna elk seizoen de belangrijkste spelers verkocht worden en opnieuw gebouwd moet worden
  woensdag 27 augustus 2025 @ 17:54:19 #189
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218606502
quote:
Volgens BILD wil Bayer Leverkusen uiteindelijk uitkomen op een transfersom die onder de twintig miljoen euro ligt, inclusief bonussen. Feyenoord wil meer dan twintig miljoen ontvangen voor Timber, die tot het einde van het huidige seizoen onder contract ligt.
Dat zal dus wel precies twintig miljoen gaan worden @fetX
Makkelijk eerste
  Moderator woensdag 27 augustus 2025 @ 17:55:11 #190
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_218606511
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Sterk spul hè, die Fisherman's Friend?
Ben meer verslaafd aan Wilhelmina!
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_218606698
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 16:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Van Persie is zelf natuurlijk gewend om in topteams met een duidelijke hiërarchie te spelen in een iets andere generatie. Hopelijk heeft hij niet besloten dat hoe het toen ging de manier is.
Zou wel hilarisch zijn, met het oog op zijn relatie met de hiërarchische en ouderwetse Pierre van Hooijdonk - die vuile petjesknippert
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 27 augustus 2025 @ 18:23:36 #192
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218606801
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat zal dus wel precies twintig miljoen gaan worden @:fetx
Ik vind dat een oké bedrag. Een Timber in vorm is echt heel goed voor ons en de beste middenvelder, maar ik vind hem de laatste weken nu niet onmisbaar spelen eerlijk gezegd. Dat zegt niks over de toekomst uiteraard, maar gezien onze mogelijkheden op het middenveld heb ik er vrede mee.
pi_218606812
'Eerste poging van Bayer Leverkusen bedroeg vijftien miljoen euro'

Bayer Leverkusen heeft dinsdagavond een eerste aanbieding gedaan om Quinten Timber over te nemen. Feyenoord wees het openingsbod resoluut af en wil pas onderhandelen bij een serieuzere poging. Volgens BILD probeerde de Duitse club het met een bod van vijftien miljoen euro.

Bayer Leverkusen wil de transfersom in totaal op maximaal de twintig miljoen euro inclusief bonussen houden, terwijl Feyenoord zeker wel meer hoopt te krijgen. Dennis te Kloese ziet in Timber een sterkhouder voor komend seizoen en laat hem, ondanks zijn aflopende contract, niet gemakkelijk vertrekken uit Rotterdam.

Ondanks dat Feyenoord de eerste aanbieding heeft afgewezen, blijft Bayer Leverkusen concreet voor Timber. De club heeft een tegenvallende start in de competitie en moet het aanstaande vertrek van Aleix Garcia opvangen. Voor de Spanjaard komt een bedrag van ongeveer twintig miljoen euro binnen.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218606866
Mooi als hij verkocht wordt.
Is het gejank over de aanvoerdersband ook weer klaar. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 27 augustus 2025 @ 18:40:25 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218606925
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Mooi als hij verkocht wordt.
Is het gejank over de aanvoerdersband ook weer klaar. :)
Er was geen enkel gezeik geweest als Van Persie lekker de transferperiode had afgewacht

(en je zit nu de rest van het seizoen met Hadj Moussa als aanvoerder wanneer Steijn een keer niet speelt, dat gaat helemaal lachen worden)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 augustus 2025 @ 18:50:38 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218606991
quote:
1s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Er was geen enkel gezeik geweest als Van Persie lekker de transferperiode had afgewacht

(en je zit nu de rest van het seizoen met Hadj Moussa als aanvoerder wanneer Steijn een keer niet speelt, dat gaat helemaal lachen worden)
Het is ook geen probleem dat er gezeik over is, dit was de manier om duidelijk te maken dat de speler te lang wacht met een keuze maken. Het kan je stijl niet zijn, maar daar komt het op neer. Hij mocht verder wel gewoon blijven spelen en hoefde dus niet alleen te gaan trainen op een bij veldje en alleen zitten in een kleedkamer, zoals veel andere clubs doen.

En ze nu zelf, bijna 20 miljoen is een stuk meer dan helemaal niets. Tekengeld bij transfervrije spelers is ook erg interessant. Gelukkig hebben we genoeg middenvelders.
pi_218606994
quote:

[..]

Spreekt Hadj wel Engels?
  woensdag 27 augustus 2025 @ 18:52:00 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218607002
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 18:51 schreef Adames het volgende:

[..]
Spreekt Hadj wel Engels?
Minimaal.

Denk jij dat hij er met die band nog meer in gaat geloven?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218607033
quote:

[..]

Nieuw seizoen, nieuwe start, frisse wind. Prima keuze om te starten en bouwen met een nieuwe aanvoerder. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 27 augustus 2025 @ 18:58:15 #200
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218607037
Als Van Persie niet tevreden is, dan geeft ie die aanvoerdersband ook zo weer aan een ander.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')