Of het wordt verlengdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:44 schreef snabbi het volgende:
contract tot 2028, die is weer weg voor die uberhaupt kan spelen?
Heeft Feyenoord stiekem een soort systeem ontwikkeld waarin ze doelbewust 10 kansloze spitsen halen voordat er weer 1 goede bij komt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben er een spits bij
Dit is voor de jeugdteams goserquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord stiekem een soort systeem ontwikkeld waarin ze doelbewust 10 kansloze spitsen halen voordat er weer 1 goede bij komt?
Nou, nee. Want beide ga je niet gebruiken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beter 10 kansloze spitsen dan een spits die er mogelijk een jaar uitligt he
In dit geval niet. Je hebt minimaal 3 spitsen nodig in het seizoen. Er zal nog wel wat weggaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou, nee. Want beide ga je niet gebruiken.
Van al dat geld wat je nu spendeert aan middelmaat had je natuurlijk ook gewoon 1 goede spits kunnen halen
Niemand zegt dat Feyenoord een spits van 20-30 miljoen moet halen, maar spitsen halen waarvan je aan de voorkant al kan zien dat ze het niveau nooit gaan halen heeft toch weinig zin? van die kleurloze aankopen als zo'n Tengstedt of Carranza, daar ga je de oorlog niet mee winnen hoor. En als je dan een kanon als 1ste spits hebt, maar dat heb je met zo'n Ueda nou ook niet bepaald.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In dit geval niet. Je hebt minimaal 3 spitsen nodig in het seizoen. Er zal nog wel wat weggaan.
Hele dure spitsen hebben meestal ook een hoog salaris. Feyenoord houdt zijn salarishuishouding denk ik goed in de gaten.
Je kan wel een spits van 20 -30 miljoen halen maar dan gaat hij ook minimaal 4 miljoen per jaar verdienen. Feyenoord wil die kant nog niet op.
Het zijn allemaal factoren waarmee rekening gehouden moet worden.
Dat is allemaal achteraf praten. Tengstedt kan je nog niet beoordelen. Ueda had ik vanaf het begin al gezegd dat ik mijn twijfels over had.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niemand zegt dat Feyenoord een spits van 20-30 miljoen moet halen, maar spitsen halen waarvan je aan de voorkant al kan zien dat ze het niveau nooit gaan halen heeft toch weinig zin? van die kleurloze aankopen als zo'n Tengstedt of Carranza, daar ga je de oorlog niet mee winnen hoor. En als je dan een kanon als 1ste spits hebt, maar dat heb je met zo'n Ueda nou ook niet bepaald.
Nou ja beter dan blijven. Scheelt een stukje salaris wat je hopelijk voor een andere speler kan gebruikenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stengs naar Pisa, maar het betreft slechts een jaartje huur. Tja.
Ja, godverdomme.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich zou ik Stengs best willen houden, zijn salaris betalen is het dubbel en dwars waard als Joey Kooij je dan niet meer mag fluiten.
Dat ligt eraan wie hij vervangt. Sander vd Rijk en Higler scoorden lager afgelopen seizoen, conform de vi ranglijst. En hij scoort hetzelfde als Nagtegaal en Lindhout.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:28 schreef Caland het volgende:
De hamvraag is meer is het de huursom waard om weer door Joey Kooij gefloten te worden?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:52 schreef snabbi het volgende:
Oh ik dacht gelezen te hebben dat Feyenoord aan het maximum zat van het aantal spelers dat je mag verhuren?
quote:Het liefst verkoopt Feyenoord hen, maar mocht dat niet lukken, dan blijft verhuren met bovenstaande regels ook een optie. Binnen Nederland kan dat nog met twee spelers, en voor het buitenland zijn er zelfs nog vier plekken beschikbaar.
Voor zelf opgeleide talenten onder de 21 jaar geldt een uitzondering: die vallen buiten de restricties.
Die zullen wel niet het hele bedrag overnemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:33 schreef fetX het volgende:
Mooi. Dit scheelt weer flink wat salaris.
Dat weet je nooit, maar al is het 60-70 procent dan scheelt het alsnog 1,5 - 1,7 miljoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zullen wel niet het hele bedrag overnemen.
En Joey Kooij, dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, maar al is het 60-70 procent dan scheelt het alsnog 1,5 - 1,7 miljoen.
Dat verwacht ik wel eigenlijk, zal wellicht zelfs een huursommetje aan zitten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zullen wel niet het hele bedrag overnemen.
Dat gebeurt eigenlijk zelden, zie ook al die onverkoopbare troep in Duivendrecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel eigenlijk, zal wellicht zelfs een huursommetje aan zitten.
Koopsom van 7 miljoen. Pisa heeft ooit (omgerekend) in seizoen 90/91 6,7 miljoen uitgegeven aan een speler. Daarna nooit meer dan 4 miljoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gebeurt eigenlijk zelden, zie ook al die onverkoopbare troep in Duivendrecht.
Ik zie Stengs niet als troep en ook niet vergelijkbaar met al die Amsterdamse zooi op wellicht Akpom na (die Ajax ook had kunnen verkopen als ze iets beter hadden gehandeld). Verschil is wel dat Stengs een echt goede speler is/was met prima statistieken. Alleen ligt het afbreukrisico veel te hoog voor de meeste clubs om zo’n duur contract af te kopen, maar aan een jaartje huur kan je nauwelijks je vingers branden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gebeurt eigenlijk zelden, zie ook al die onverkoopbare troep in Duivendrecht.
FC Pisa speelde al sinds 90/91 tot aan vorig seizoen niet op het hoogste niveau, dus die statistieken zijn irrelevant.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Koopsom van 7 miljoen. Pisa heeft ooit (omgerekend) in seizoen 90/91 6,7 miljoen uitgegeven aan een speler. Daarna nooit meer dan 4 miljoen.
En volgens Capology is er maar 1 speler die meer dan 1.5 miljoen euro pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |