Niemand wil naar Feyenoordquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:27 schreef De_Pel het volgende:
En ook Igamane valt af - die gaat naar Lille
Ach Feyenoord of PSV is lood om oud ijzer, beiden in een mickey mouse competitie. In vergelijking met andere landen weinig loon te bieden. Als je tussenronde CL haalt mag je normaal gesproken blij zijn.quote:
Hij vindt Diarra of Borges vast tegenvallen. Wel een rare gang van zaken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:56 schreef H.FR het volgende:
Persie blokkeert de verhuur van Slory. Leuk dat hij het zo in hem ziet zitten, maar ik vind het zonde. Mooie kans om op hetzelfde niveau veel in de basis te spelen.
Als dit echt zo is, is het wmb het volgende sterretje achter Robin’s naam.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:56 schreef H.FR het volgende:
Persie blokkeert de verhuur van Slory. Leuk dat hij het zo in hem ziet zitten, maar ik vind het zonde. Mooie kans om op hetzelfde niveau veel in de basis te spelen.
Het zijn toch vooral de 'supporters' die net als vorig seizoen weer volledig in de zeer opzichte trucjes en hetzes van de altijd kwaadaardige media trappen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat Van Persie in dezelfde spiraal aan het glijden is als Priske afgelopen seizoen.
En ook hij kan er niks aandoen. #BedanktMedia
Wat gelijk is aan vorig seizoen is dat na het vertrek van Priske het spel even slecht is gebleven. v. Persie pakte door individuele bevliegingen meer punten maar dat is allemaal meer geluk dan wijsheid, net zoals de punten tegen Excelsior.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat Van Persie in dezelfde spiraal aan het glijden is als Priske afgelopen seizoen.
En ook hij kan er niks aandoen. #BedanktMedia
Ik wist niet eens van het bestaanquote:Op woensdag 27 augustus 2025 08:53 schreef Pistolero het volgende:
Oh, en Diarra en Hadj Moussa ga je ook een tijdje missen vanwege de Africa Cup. Dat lijkt ook iedereen spontaan vergeten.
Vergeet de Franse clubs niet!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:46 schreef Caland het volgende:
Waarschijnlijk loten we nu Fenerbahce, Roma en voor de tiende keer Glasgow
Inderdaad, we hebben te weinig middenvelders.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:27 schreef yvette1982 het volgende:
Dan zal hij wel snel weg zijn. Ik hoop dat er een heel goede vervanger komt. Naar mijn mening is hij veruit de beste speler van de selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |