SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'![]()
Geel voor een verjaardags TT vind ik een beetje misplaatstquote:
Had ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geel voor een verjaardags TT vind ik een beetje misplaatst
Misschien toch nietquote:
Jaquote:
Nu welquote:
De bonnetjes gooi ik toch wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer hoor van Feyenoord.
En @:NailQueen, ik kies ook vrijwel altijd voor 'bonuskaart'
Ja, ik ook. Met zo'n zelfscan kan je het bedrag van te voren controleren en heeft een bonnetje toch weinig nut.quote:
Ja maar toch vaak nodig om het poortje te openenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Met zo'n zelfscan kan je het bedrag van te voren controleren en heeft een bonnetje toch weinig nut.
Ah, zowel bij NailQueen als bij mij is er de optie "bonuskaart" en gaat het poortje ook open met de bonuskaartquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar toch vaak nodig om het poortje te openen
Ah daar kom ik niet zo vaak zit hier een wijk verderopquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, zowel bij NailQueen als bij mij is er de optie "bonuskaart" en gaat het poortje ook open met de bonuskaart
En de bonnetjes zie ik toch in de app.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Met zo'n zelfscan kan je het bedrag van te voren controleren en heeft een bonnetje toch weinig nut.
Ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de bonnetjes zie ik toch in de app.
Al met al zijn we goed bezig voor het milieuquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, zowel bij NailQueen als bij mij is er de optie "bonuskaart" en gaat het poortje ook open met de bonuskaart
Bij mij ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dus wij mogen met het vliegtuig op vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Al met al zijn we goed bezig voor het milieu![]()
Hoi hoi hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus wij mogen met het vliegtuig op vakantie
Ik kies altijd Korte bon, want mijn telefoon met Bonuskaart wéér uit mijn tas pakken, is me teveel gedoequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
Is iedereen bezweken onder de hitte?
ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
Er werd hier nog even een nieuwe vloer in de keuken gezet. Tijdblok was tussen 12.00 en 18.00 uur. Gelukkig kwamen ze op 15.00 uur. Normaal heb ik wel wat dingen te doen met het wachten maar daar is het veel te warm voorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
Nee hoor, ik heb gewoon mijn leven geleefdquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
21 graden zonder regen, met de zon achter de wolken is zijn favoriete weer ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:41 schreef Arizona het volgende:
Trouwens ook nog wel een klassiek klagende Nederlander gesproken.
Ik was dus kleding aan het shoppen op de braderie, verzucht zo'n medewerker: T*ring wat is het heet. En even later, Mijn hemel wat is het vies plakweer. En dat zei hij best hard.
Ik, heel meelevend: Ja, het lijkt me best pittig om nu buiten te moeten werken.
Hij: Nou, regen is nóg erger!
Wat een geklaag. Je kan Strani wel uit Nederland halen maar Nederland niet uit Straniquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben de warmte zat
En ik ben de toeristen zat
Ik wil dat mensen gewoon doorrijden in het verkeer en niet midden op straat stil gaan staan om ergens een foto van te maken
Ik wil dat de supermarkten weer gewoon normaal rustig zijn
Oh Spanjaarden zijn minstens net zulke grote mopperaars hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat een geklaag. Je kan Strani wel uit Nederland halen maar Nederland niet uit Strani
Dat zou eigenlijk wel perfect zijn, toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:22 schreef Troel het volgende:
[..]
21 graden zonder regen, met de zon achter de wolken is zijn favoriete weer ofzo?
Ik vind een klein beetje zon eigenlijk helemaal niet verkeerd. Het liefst heb ik dat het in de ochtend net te fris of bijna warm genoeg om zonder jas te gaan. En dan dat je in een jurkje of een korte broek kan lopen zonder dat het koud is en zonder dat je de airco aan hoeft te slingeren ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel perfect zijn, toch?
Ik ben vooral de warmte zat.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben de warmte zat
Ik wil dat mensen gewoon doorrijden in het verkeer en niet midden op straat stil gaan staan om ergens een foto van te maken
Een blauwe? Ik ben benieuwd, heb je een foto?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:38 schreef Arizona het volgende:
Ben verder even naar de braderie geweest en heb nog een leuk jurkje gekocht, met 70% kortingA
Kort bezoekje. Wat was het hoogtepunt gisteren? De setlist was geen verrassing. Boh, die encore bevat vier grote knallers zeg.quote:
Wit met blauwquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een blauwe? Ik ben benieuwd, heb je een foto?
Hoogtepunt vond ik toch wel t keihard meezingen met Wonderwall met zn allen. En sowieso het meemaken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kort bezoekje. Wat was het hoogtepunt gisteren? De setlist was geen verrassing. Boh, die encore bevat vier grote knallers zeg.
Dinsdag was het hier zo’n fijne ochtend.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind een klein beetje zon eigenlijk helemaal niet verkeerd. Het liefst heb ik dat het in de ochtend net te fris of bijna warm genoeg om zonder jas te gaan. En dan dat je in een jurkje of een korte broek kan lopen zonder dat het koud is en zonder dat je de airco aan hoeft te slingeren ofzo
Best fancy!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wit met blauw![]()
https://andcowoman.com/pr(...)QQTT9-xoCnQUQAvD_BwE
De vraag was zoveel groter dan het aanbod. Ik vrees nu al met grote vrezen hoe de kaartverkoop gaat als ze naar het Goffertpark of de ArenA komen volgend jaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoogtepunt vond ik toch wel t keihard meezingen met Wonderwall met zn allen. En sowieso het meemaken.
Onze Uber chauffeur zei dat ie gisteren iemand in zn taxi had die 1800 voor een ticket had betaald.
En dat momentje met Wonderwall klinkt echt als kippenvelquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoogtepunt vond ik toch wel t keihard meezingen met Wonderwall met zn allen. En sowieso het meemaken.
Onze Uber chauffeur zei dat ie gisteren iemand in zn taxi had die 1800 voor een ticket had betaald.
We hadden t er nog over voor hoeveel we een kaartje zouden verkopen. Mn man zei 2000, ik begon bij 5000 te twijfelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De vraag was zoveel groter dan het aanbod. Ik vrees nu al met grote vrezen hoe de kaartverkoop gaat als ze naar het Goffertpark of de ArenA komen volgend jaar.
Jan heeft wel een advies voor je:quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben de warmte zat
De afgelopen drie avonden ben ik maar aan de wandel gegaan om de hitte thuis even te ontwijken. Net ook weer thuis (en even een biertje gedronken in het dorp met een paar mensen die ik daar tegen kwam, dus dat was dan wel weer gezellig).quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben vooral de warmte zat.![]()
Ik moest vandaag gewoon minstens een uur lang buiten werken.![]()
Toeristen heb ik persoonlijk nog niet gezien en op de tijden dat ik begin kan ik altijd goed doorrijden.
Ja precies al die toeristen komen hier een beetje te tranquilo doen. Er wónen ook nog mensen hèquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jan heeft wel een advies voor je:
Bekijk deze YouTube-video
Als ze allemaal Jan Smit zijn, dan is je klacht uiteraard volkomen terecht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies al die toeristen komen hier een beetje te tranquilo doen. Er wónen ook nog mensen hè
Als je alleen maar Jan Smit om je heen ziet dan is een belletje voor wat psychologische ondersteuning ook geen slecht idee.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 06:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze allemaal Jan Smit zijn, dan is je klacht uiteraard volkomen terecht.
Gezien @Strani zijn rant kan psychische ondersteuning sowieso geen kwaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als je alleen maar Jan Smit om je heen ziet dan is een belletje voor wat psychologische ondersteuning ook geen slecht idee.
Ja wat kalmeringsmiddelen kunnen geen kwaad inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien @:Strani zijn rant kan psychische ondersteuning sowieso geen kwaad.
Heb je liever deze?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies al die toeristen komen hier een beetje te tranquilo doen. Er wónen ook nog mensen hè
het wordt al bezorgd voordat je het hebt besteld?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com pakketje komt een dag te vroeg
Gisteren was er een pakketje van mij twee dorpen en 6 postnl punten verderop geleverdquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com pakketje komt een dag te vroeg
Ik had bezorgdag op vrijdag gezetquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het wordt al bezorgd voordat je het hebt besteld?
Dat is idd kut.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gisteren was er een pakketje van mij twee dorpen en 6 postnl punten verderop geleverd
Ja, dan mag het vandaag nog niet bezorgd worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had bezorgdag op vrijdag gezet
Gaan we die ook een keer karaoken?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je liever deze?
Misschien dat je nu met ogen rolt en denkt 'effe serieus'. En dat klopt
Dat is weer eens wat anders dan 12 steden, 13 ongelukken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gisteren was er een pakketje van mij twee dorpen en 6 postnl punten verderop geleverd
Dan is die via de bezorger nog wel aan te passen naar morgen als het goed is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had bezorgdag op vrijdag gezet
Volgens postnl niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is die via de bezorger nog wel aan te passen naar morgen als het goed is.
Om deze tijd niet meer nee. Maar begin van de ochtend normaliter wel.quote:
De zomerhit van 2025 moeten we wel vierenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaan we die ook een keer karaoken?
Ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om deze tijd niet meer nee. Maar begin van de ochtend normaliter wel.
Ik heb hem voor jouw en mijn veiligheid niet geopend.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je liever deze?
Oh maakt je geen zorgen om mijn veiligheid. Ik ben al helemaal omquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hem voor jouw en mijn veiligheid niet geopend.
Leuk liedje hoor. Gewoon lekker luisterenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is wel echt aanstekelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ieder jaar in mei luister ik dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Jullie moeten eens serieus échte Spaanse muziek gaan luisteren
Ja maar liefst ook nog buiten het ESF danquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ieder jaar in mei luister ik dat.
Gooi goede tips op ons. Desnoods in het spaanstalige topic in MUZ (dan ga ik weer volgen)quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Ik zal even een paar Spaans(talige) liedjes verzamelenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gooi goede tips op ons. Desnoods in het spaanstalige topic in MUZ (dan ga ik weer volgen)
Ik kwam deze laatst tegen in een Spaanse serie (No me gusta conducir) maar dit zal niet zijn wat je bedoeld.
Dat doen we ook welquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio onderweg naar huis Vamos a la playa, dus ik heb mijn bijdrage al geleverd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er zelf toevallig een aantal geschreven! Maar ik weet niet of zelfpromotie mag...quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
Altijd maar die liedjes tegen huiselijk geweld. Heb je niet een liedje voor huiselijk geweld?
Hangt er een beetje vanaf welke versie.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag op de radio onderweg naar huis Vamos a la playa, dus ik heb mijn bijdrage al geleverd.
Ik hoorde vanmiddag Enrique Iglesias op de radio. Dus ik heb mijn portie ook gehadquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag op de radio onderweg naar huis Vamos a la playa, dus ik heb mijn bijdrage al geleverd.
Nou ja ik hou absoluut niet van zijn muziek maar het is tenminste wel Spaans. Mits je het in het Spaans hebt gehoord natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag Enrique Iglesias op de radio. Dus ik heb mijn portie ook gehad
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Ik ken alleen Alkmaarquote:
Ik vind hem wel knap! Maar daar merk je op de radio helaas niets vanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag Enrique Iglesias op de radio. Dus ik heb mijn portie ook gehad
Met hooivorken en fakkels.quote:
Net als bij Alvaro Solerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind hem wel knap! Maar daar merk je op de radio helaas niets van
Volgens de graphics van de Conference League is het Alkamaarquote:
WUTquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Ho stop. Enrique Iglesias is al 50! Als hij 35 was had ik het ook geloofd
Nu te horen in het stadion van FC Utrecht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je liever deze?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
Altijd maar die liedjes tegen huiselijk geweld. Heb je niet een liedje voor huiselijk geweld?
Parkeer hem dan in de Drechttunnel inderdaad. Dan staat zo’n vrachtwagen in elk geval in de schaduw.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:47 schreef sportfreak het volgende:
Verhitte trucker parkeert vrachtauto op A16 en springt van Moerdijkbrug
Ik heb het een beetje warm dus weet je wat ik doe, ik parkeer mijn vrachtwagen op de vluchtstrook en spring in het Hollands Diep.
We kwamen gisteren nog langs Nanjing. Komt wel heel dichtbij zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:44 schreef Strani het volgende:
Fijn 80e jubileum van het einde van WO2 allemaal! Althans als we uitgaan van de overgave van Japan als einddatum.
Wel treurig dat er genoeg gaande is in de wereld dat doet vermoeden dat de herinnering flink is verstomd, onder andere door degenen die het zich juist extra zouden moeten herinneren.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nou dat wordt geen radio 10 meer in de ochtend vanaf 1 september. Froukje enGordon
![]()
Ik hoop dat Gordon dit net als bijna alles wat hij doet niet lang volhoudt.
We hebben genoeg goede DJ's in Nederland. En dan vragen ze Gordonquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nou dat wordt geen radio 10 meer in de ochtend vanaf 1 september. Froukje enGordon
![]()
Ik hoop dat Gordon dit net als bijna alles wat hij doet niet lang volhoudt.
Er is al zoveel leed op de wereld, je zou toch denken dat het een keer genoeg isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben genoeg goede DJ's in Nederland. En dan vragen ze Gordon
Waaronder dus dit ja. Afschuwelijk wat daar gebeurt. En het einde is nog niet in zicht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:44 schreef Strani het volgende:
Fijn 80e jubileum van het einde van WO2 allemaal! Althans als we uitgaan van de overgave van Japan als einddatum.
Wel treurig dat er genoeg gaande is in de wereld dat doet vermoeden dat de herinnering flink is verstomd, onder andere door degenen die het zich juist extra zouden moeten herinneren.
Zo word je wel heel snel ouder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:39 schreef zorro28 het volgende:
Jullie gaan zo langzaam dat ik 3 dagen laten nog steeds jarig ben/
We wachten nog steeds op de taart.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:39 schreef zorro28 het volgende:
Verdaging?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:39 schreef zorro28 het volgende:
Ach grote kans dat probleemkind Gordon ruzie krijgt met de zenderbaas. Na 2 weken is die ochtendshow alweer voorbij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is al zoveel leed op de wereld, je zou toch denken dat het een keer genoeg is
Zolang de TT er is, ben je nog niet te laat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:03 schreef egeltje1985 het volgende:
@:zorro28 alsnog vane gefeliciteerd dan! Kan gewoon nog nu.
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:03 schreef egeltje1985 het volgende:
@:zorro28 alsnog vane gefeliciteerd dan! Kan gewoon nog nu.
Mind is blownquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:06 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet wie deze boodschap nodig heeft, maar het is weekend
Dat was het donderdag om 16:30 alquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:06 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet wie deze boodschap nodig heeft, maar het is weekend
Ze smaken prima de mandarijnen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
Sinterklaas valt steeds vroeger in het jaar. Ik heb nog geen kruidnootjes gezien, maar de mandarijnen zijn deze week in de reclame bij Dirk. WTF. Het is nog zomer
Veel plezier! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende twee weken zullen jullie het even zonder mij moeten doen. Misschien zal ik af en toe een update geven van mijn vakantie.
Ik kwam van de week nog kruidnoten van vorig seizoen tegen in een la. Ook heb ik nog chocoladeletters van eerdere edities in huisquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
Sinterklaas valt steeds vroeger in het jaar. Ik heb nog geen kruidnootjes gezien, maar de mandarijnen zijn deze week in de reclame bij Dirk. WTF. Het is nog zomer
Veel plezier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankje. (Noord-)Ierland.
Maar hoe weten we nu wanneer we op bed moeten en het weekend weer voorbij is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komende twee weken zullen jullie het even zonder mij moeten doen. Misschien zal ik af en toe een update geven van mijn vakantie.
Die heb ik ook! De kruidnootjes zijn nog wel goed, maar de chocoladeletters overdatum. Ze smaken vast nog goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kwam van de week nog kruidnoten van vorig seizoen tegen in een la. Ook heb ik nog chocoladeletters van eerdere edities in huis
Veel plezier! Met je broer en schoonzus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, Noord-Ierland en het noorden van Ierland.quote:
Nou, dat is het mooie. Er is geen weekend. En naar bed mag wanneer je zelf wil.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar hoe weten we nu wanneer we op bed moeten en het weekend weer voorbij is?
Dank en ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezier! Met je broer en schoonzus?
Dat heb ik denk ik nog nooit gegeten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga zo postelein eten. Eten jullie dat wel eens? Vroeger at ik het elke zomer wel een paar keer en nu heb ik het al minimaal 3 jaar niet meer gegeten. Ik kijk er echt heeeeeeel erg naar uit
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Leuk die verschillen in taalgebruik. Ik zou ook eerder "naar bed" zeggen dan "op bed"quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, dat is het mooie. Er is geen weekend. En naar bed mag wanneer je zelf wil.
Was me nog niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Leuk die verschillen in taalgebruik. Ik zou ook eerder "naar bed" zeggen dan "op bed"
Haha je zou bijna denken dat het iets Gronings of iets Zeeuws isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Leuk die verschillen in taalgebruik. Ik zou ook eerder "naar bed" zeggen dan "op bed"
Dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen.
Zal wel een regionaal dingetje zijn van NQ.
Ik moest opzoeken wat het was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga zo postelein eten. Eten jullie dat wel eens? Vroeger at ik het elke zomer wel een paar keer en nu heb ik het al minimaal 3 jaar niet meer gegeten. Ik kijk er echt heeeeeeel erg naar uit
Herman van Veen zingt ook over Naar bed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Haha je zou bijna denken dat het iets Gronings of iets Zeeuws is
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat heb ik denk ik nog nooit gegeten.
Op dit moment eten wij veel groenten uit eigen tuin: courgette, tomaat, snijbonen
Goh! Is het zo onbekend?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat het was.
En daarbij kwam ik een blog tegen van Marjolein over deze vergeten groente.
Gezellig! Kom je af en toe nog wel posten en ons verblijden met een mooie foto?quote:
Ik zal het proberen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gezellig! Kom je af en toe nog wel posten en ons verblijden met een mooie foto?
En naar welke stad/plek kijk je het meest naar uit?
Oh ja, hij neemt dit van mij over.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Buurjongetje van 3 vroeg net of ik ook op naar bed ging want hij ging nu slapen. Kinderlogica
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal het proberen.
Wel zin in Game of Thrones studio's.
In Friesland zeggen ze ook Op bedquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Buurjongetje van 3 vroeg net of ik ook op naar bed ging want hij ging nu slapen. Kinderlogica
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Mogen we dan ook om 08.00 uur lawaai gaan maken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, hij neemt dit van mij over.
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mogen we dan ook om 08.00 uur lawaai gaan maken?
Chocola die over datum is gaat wel minder lekker smaken. Gelukkig duurt het vrij lang voor ze echt niet meer lekker zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik ook! De kruidnootjes zijn nog wel goed, maar de chocoladeletters overdatum. Ze smaken vast nog goed
Mijn moeder maakte het ongeveer 1 keer per jaar. Nu al jaren niet gehad, maar ik vond het best lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:15 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb in de file gestaan, natuurkunde voorgelezen en pizzanuggets gegetenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:12 schreef Arizona het volgende:
De meneer van Mand! Zei vandaag “goedemiddag” tegen mij![]()
Hij zat voor zijn winkel en ik liep daarlangs!
Hoe was jullie dag?
Ik zou reageren met zoiets als:quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:12 schreef Arizona het volgende:
Hoe was jullie dag?
In het leger zeggen ze opliggen en inliggen, wat allebei iets met een bed betekent, maar wel net wat andersquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Friesland zeggen ze ook Op bed
[..]
Jij kent echt veel VIP’squote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:12 schreef Arizona het volgende:
Hoe was jullie dag?
Vergeet Lasha Tumbai niet!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Say Na Na Na is wel de ultieme ESF cult classic geworden he?
Goed moment ook, want toen het in Nederland werd georganiseerd had ik genoeg geld en interesse om er heen te gaan. Stel je voor dat Treble had gewonnen, dan was ik daar nooit geweest!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:58 schreef NailQueen het volgende:
We waren in 2019 echt at the right place at the right time he? Alles viel precies op z'n plek. Alsof het zo had moeten zijn
Weet je echt zeker dat die weg is, ipv snel in jouw bed te springen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kwam net thuis, doe de deur open en hoor dat er met me mee een tor naar binnen vliegt. Met twee vliegenmeppers probeer ik de tor richting de uitgang te krijgen, maar dat lukt niet echt. Nee. De tor gaat op mij zitten. Ik ren - half in paniek - naar buiten en tik de tor weg om vervolgens naar binnen te gaan. Ik ga naar boven en doe gordijn 1 dicht. Doe daarna, op mijn slaapkamer, gordijn 2 dicht en ga dan naar de badkamer om mijn lenzen uit te doen. Ik doe het licht aan en zie dat de tor nog op me zit. Snel ren ik naar beneden en voel halverwege de trap dat de tor in mijn nek zit. Harder rennend kom ik buiten en tik ik de tor weg. Nu echt. Nu zit die lekker buiten en is alle stress weer weg.
Jij bent gewoon nog een stuk gemener dan Strani, haha! Als de tor niet weg is, dan is die hier beneden of ergens op me, maar niet in mijn bed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je echt zeker dat die weg is, ipv snel in jouw bed te springen?
Als je wat aan je tenen voelt wichelen vannacht, dan weet je wat het is.
Schrijf dat maar op @Roger_Epiales . En maak er maar een zooitje vanquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:26 schreef NailQueen het volgende:
* schrijft Verka Serduchka die Toy zingt op voor een eventuele afterparty
Ik ben niet gemeen, ik waarschuw je juist, dat is lief.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nog een stuk gemener dan Strani, haha! Als de tor niet weg is, dan is die hier beneden of ergens op me, maar niet in mijn bed.
Men schrijft niet op Roger, zeker dat nummer niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Schrijf dat maar op @:Roger_Epiales . En maak er maar een zooitje van
Ja hoor. Jij bent een schatje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben niet gemeen, ik waarschuw je juist, dat is lief.
Dank je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij bent een schatje.
Oeh, dat zal wel schrikken zijn geweest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kwam net thuis, doe de deur open en hoor dat er met me mee een tor naar binnen vliegt. Met twee vliegenmeppers probeer ik de tor richting de uitgang te krijgen, maar dat lukt niet echt. Nee. De tor gaat op mij zitten. Ik ren - half in paniek - naar buiten en tik de tor weg om vervolgens naar binnen te gaan. Ik ga naar boven en doe gordijn 1 dicht. Doe daarna, op mijn slaapkamer, gordijn 2 dicht en ga dan naar de badkamer om mijn lenzen uit te doen. Ik doe het licht aan en zie dat de tor nog op me zit. Snel ren ik naar beneden en voel halverwege de trap dat de tor in mijn nek zit. Harder rennend kom ik buiten en tik ik de tor weg. Nu echt. Nu zit die lekker buiten en is alle stress weer weg.
Oh bahquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:11 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 01:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik weet niet of die tor meerderjarig is. Want die heeft zich niet goed gedragen door Billie aan te vallenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Hebben de kinderen zich gedragen vannacht?
Juist wel! Het was best slim van de tor om op mij te gaan zitten, want zo kwam die wel het makkelijkst naar buiten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet niet of die tor meerderjarig is. Want die heeft zich niet goed gedragen door Billie aan te vallen
Goede verhalenverteller.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Juist wel! Het was best slim van de tor om op mij te gaan zitten, want zo kwam die wel het makkelijkst naar buiten.
En ik heb het verhaal kennelijk een beetje aangedikt, want ik was helemaal niet half in paniek. Ik vond het hoogstens ongemakkelijk.
Van een tor zou ik ook niet in paniek raken. Maar dat je dacht dat die weg was en pas bij het licht aandoen in de spiegel ziet dat die er nog zit is welquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Juist wel! Het was best slim van de tor om op mij te gaan zitten, want zo kwam die wel het makkelijkst naar buiten.
En ik heb het verhaal kennelijk een beetje aangedikt, want ik was helemaal niet half in paniek. Ik vond het hoogstens ongemakkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |