SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'![]()
Geel voor een verjaardags TT vind ik een beetje misplaatstquote:
Had ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geel voor een verjaardags TT vind ik een beetje misplaatst
Misschien toch nietquote:
Jaquote:
Nu welquote:
De bonnetjes gooi ik toch wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer hoor van Feyenoord.
En @:NailQueen, ik kies ook vrijwel altijd voor 'bonuskaart'
Ja, ik ook. Met zo'n zelfscan kan je het bedrag van te voren controleren en heeft een bonnetje toch weinig nut.quote:
Ja maar toch vaak nodig om het poortje te openenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Met zo'n zelfscan kan je het bedrag van te voren controleren en heeft een bonnetje toch weinig nut.
Ah, zowel bij NailQueen als bij mij is er de optie "bonuskaart" en gaat het poortje ook open met de bonuskaartquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar toch vaak nodig om het poortje te openen
Ah daar kom ik niet zo vaak zit hier een wijk verderopquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, zowel bij NailQueen als bij mij is er de optie "bonuskaart" en gaat het poortje ook open met de bonuskaart
En de bonnetjes zie ik toch in de app.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Met zo'n zelfscan kan je het bedrag van te voren controleren en heeft een bonnetje toch weinig nut.
Ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de bonnetjes zie ik toch in de app.
Al met al zijn we goed bezig voor het milieuquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, zowel bij NailQueen als bij mij is er de optie "bonuskaart" en gaat het poortje ook open met de bonuskaart
Bij mij ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dus wij mogen met het vliegtuig op vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Al met al zijn we goed bezig voor het milieu![]()
Hoi hoi hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus wij mogen met het vliegtuig op vakantie
Ik kies altijd Korte bon, want mijn telefoon met Bonuskaart wéér uit mijn tas pakken, is me teveel gedoequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
Is iedereen bezweken onder de hitte?
ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
Er werd hier nog even een nieuwe vloer in de keuken gezet. Tijdblok was tussen 12.00 en 18.00 uur. Gelukkig kwamen ze op 15.00 uur. Normaal heb ik wel wat dingen te doen met het wachten maar daar is het veel te warm voorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
Nee hoor, ik heb gewoon mijn leven geleefdquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
21 graden zonder regen, met de zon achter de wolken is zijn favoriete weer ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:41 schreef Arizona het volgende:
Trouwens ook nog wel een klassiek klagende Nederlander gesproken.
Ik was dus kleding aan het shoppen op de braderie, verzucht zo'n medewerker: T*ring wat is het heet. En even later, Mijn hemel wat is het vies plakweer. En dat zei hij best hard.
Ik, heel meelevend: Ja, het lijkt me best pittig om nu buiten te moeten werken.
Hij: Nou, regen is nóg erger!
Wat een geklaag. Je kan Strani wel uit Nederland halen maar Nederland niet uit Straniquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben de warmte zat
En ik ben de toeristen zat
Ik wil dat mensen gewoon doorrijden in het verkeer en niet midden op straat stil gaan staan om ergens een foto van te maken
Ik wil dat de supermarkten weer gewoon normaal rustig zijn
Oh Spanjaarden zijn minstens net zulke grote mopperaars hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat een geklaag. Je kan Strani wel uit Nederland halen maar Nederland niet uit Strani
Dat zou eigenlijk wel perfect zijn, toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:22 schreef Troel het volgende:
[..]
21 graden zonder regen, met de zon achter de wolken is zijn favoriete weer ofzo?
Ik vind een klein beetje zon eigenlijk helemaal niet verkeerd. Het liefst heb ik dat het in de ochtend net te fris of bijna warm genoeg om zonder jas te gaan. En dan dat je in een jurkje of een korte broek kan lopen zonder dat het koud is en zonder dat je de airco aan hoeft te slingeren ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel perfect zijn, toch?
Ik ben vooral de warmte zat.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben de warmte zat
Ik wil dat mensen gewoon doorrijden in het verkeer en niet midden op straat stil gaan staan om ergens een foto van te maken
Een blauwe? Ik ben benieuwd, heb je een foto?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:38 schreef Arizona het volgende:
Ben verder even naar de braderie geweest en heb nog een leuk jurkje gekocht, met 70% kortingA
Kort bezoekje. Wat was het hoogtepunt gisteren? De setlist was geen verrassing. Boh, die encore bevat vier grote knallers zeg.quote:
Wit met blauwquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een blauwe? Ik ben benieuwd, heb je een foto?
Hoogtepunt vond ik toch wel t keihard meezingen met Wonderwall met zn allen. En sowieso het meemaken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kort bezoekje. Wat was het hoogtepunt gisteren? De setlist was geen verrassing. Boh, die encore bevat vier grote knallers zeg.
Dinsdag was het hier zo’n fijne ochtend.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind een klein beetje zon eigenlijk helemaal niet verkeerd. Het liefst heb ik dat het in de ochtend net te fris of bijna warm genoeg om zonder jas te gaan. En dan dat je in een jurkje of een korte broek kan lopen zonder dat het koud is en zonder dat je de airco aan hoeft te slingeren ofzo
Best fancy!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wit met blauw![]()
https://andcowoman.com/pr(...)QQTT9-xoCnQUQAvD_BwE
De vraag was zoveel groter dan het aanbod. Ik vrees nu al met grote vrezen hoe de kaartverkoop gaat als ze naar het Goffertpark of de ArenA komen volgend jaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoogtepunt vond ik toch wel t keihard meezingen met Wonderwall met zn allen. En sowieso het meemaken.
Onze Uber chauffeur zei dat ie gisteren iemand in zn taxi had die 1800 voor een ticket had betaald.
En dat momentje met Wonderwall klinkt echt als kippenvelquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoogtepunt vond ik toch wel t keihard meezingen met Wonderwall met zn allen. En sowieso het meemaken.
Onze Uber chauffeur zei dat ie gisteren iemand in zn taxi had die 1800 voor een ticket had betaald.
We hadden t er nog over voor hoeveel we een kaartje zouden verkopen. Mn man zei 2000, ik begon bij 5000 te twijfelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De vraag was zoveel groter dan het aanbod. Ik vrees nu al met grote vrezen hoe de kaartverkoop gaat als ze naar het Goffertpark of de ArenA komen volgend jaar.
Jan heeft wel een advies voor je:quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben de warmte zat
De afgelopen drie avonden ben ik maar aan de wandel gegaan om de hitte thuis even te ontwijken. Net ook weer thuis (en even een biertje gedronken in het dorp met een paar mensen die ik daar tegen kwam, dus dat was dan wel weer gezellig).quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben vooral de warmte zat.![]()
Ik moest vandaag gewoon minstens een uur lang buiten werken.![]()
Toeristen heb ik persoonlijk nog niet gezien en op de tijden dat ik begin kan ik altijd goed doorrijden.
Ja precies al die toeristen komen hier een beetje te tranquilo doen. Er wónen ook nog mensen hèquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jan heeft wel een advies voor je:
Bekijk deze YouTube-video
Als ze allemaal Jan Smit zijn, dan is je klacht uiteraard volkomen terecht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies al die toeristen komen hier een beetje te tranquilo doen. Er wónen ook nog mensen hè
Als je alleen maar Jan Smit om je heen ziet dan is een belletje voor wat psychologische ondersteuning ook geen slecht idee.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 06:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze allemaal Jan Smit zijn, dan is je klacht uiteraard volkomen terecht.
Gezien @Strani zijn rant kan psychische ondersteuning sowieso geen kwaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als je alleen maar Jan Smit om je heen ziet dan is een belletje voor wat psychologische ondersteuning ook geen slecht idee.
Ja wat kalmeringsmiddelen kunnen geen kwaad inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gezien @:Strani zijn rant kan psychische ondersteuning sowieso geen kwaad.
Heb je liever deze?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies al die toeristen komen hier een beetje te tranquilo doen. Er wónen ook nog mensen hè
het wordt al bezorgd voordat je het hebt besteld?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com pakketje komt een dag te vroeg
Gisteren was er een pakketje van mij twee dorpen en 6 postnl punten verderop geleverdquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bol.com pakketje komt een dag te vroeg
Ik had bezorgdag op vrijdag gezetquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het wordt al bezorgd voordat je het hebt besteld?
Dat is idd kut.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gisteren was er een pakketje van mij twee dorpen en 6 postnl punten verderop geleverd
Ja, dan mag het vandaag nog niet bezorgd worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had bezorgdag op vrijdag gezet
Gaan we die ook een keer karaoken?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je liever deze?
Misschien dat je nu met ogen rolt en denkt 'effe serieus'. En dat klopt
Dat is weer eens wat anders dan 12 steden, 13 ongelukken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gisteren was er een pakketje van mij twee dorpen en 6 postnl punten verderop geleverd
Dan is die via de bezorger nog wel aan te passen naar morgen als het goed is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had bezorgdag op vrijdag gezet
Volgens postnl niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is die via de bezorger nog wel aan te passen naar morgen als het goed is.
Om deze tijd niet meer nee. Maar begin van de ochtend normaliter wel.quote:
De zomerhit van 2025 moeten we wel vierenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaan we die ook een keer karaoken?
Ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om deze tijd niet meer nee. Maar begin van de ochtend normaliter wel.
Ik heb hem voor jouw en mijn veiligheid niet geopend.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heb je liever deze?
Misschien dat je nu met ogen rolt en denkt 'effe serieus'. En dat klopt
Oh maakt je geen zorgen om mijn veiligheid. Ik ben al helemaal omquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb hem voor jouw en mijn veiligheid niet geopend.
Leuk liedje hoor. Gewoon lekker luisterenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is wel echt aanstekelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ieder jaar in mei luister ik dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Jullie moeten eens serieus échte Spaanse muziek gaan luisteren
Ja maar liefst ook nog buiten het ESF danquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ieder jaar in mei luister ik dat.
Gooi goede tips op ons. Desnoods in het spaanstalige topic in MUZ (dan ga ik weer volgen)quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Ik zal even een paar Spaans(talige) liedjes verzamelenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gooi goede tips op ons. Desnoods in het spaanstalige topic in MUZ (dan ga ik weer volgen)
Ik kwam deze laatst tegen in een Spaanse serie (No me gusta conducir) maar dit zal niet zijn wat je bedoeld.
Dat doen we ook welquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio onderweg naar huis Vamos a la playa, dus ik heb mijn bijdrage al geleverd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er zelf toevallig een aantal geschreven! Maar ik weet niet of zelfpromotie mag...quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
Altijd maar die liedjes tegen huiselijk geweld. Heb je niet een liedje voor huiselijk geweld?
Hangt er een beetje vanaf welke versie.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag op de radio onderweg naar huis Vamos a la playa, dus ik heb mijn bijdrage al geleverd.
Ik hoorde vanmiddag Enrique Iglesias op de radio. Dus ik heb mijn portie ook gehadquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag op de radio onderweg naar huis Vamos a la playa, dus ik heb mijn bijdrage al geleverd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |