SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'![]()
Geel voor een verjaardags TT vind ik een beetje misplaatstquote:
Had ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geel voor een verjaardags TT vind ik een beetje misplaatst
Misschien toch nietquote:
Jaquote:
Nu welquote:
De bonnetjes gooi ik toch wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer hoor van Feyenoord.
En @:NailQueen, ik kies ook vrijwel altijd voor 'bonuskaart'
Ja, ik ook. Met zo'n zelfscan kan je het bedrag van te voren controleren en heeft een bonnetje toch weinig nut.quote:
Ja maar toch vaak nodig om het poortje te openenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Met zo'n zelfscan kan je het bedrag van te voren controleren en heeft een bonnetje toch weinig nut.
Ah, zowel bij NailQueen als bij mij is er de optie "bonuskaart" en gaat het poortje ook open met de bonuskaartquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar toch vaak nodig om het poortje te openen
Ah daar kom ik niet zo vaak zit hier een wijk verderopquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, zowel bij NailQueen als bij mij is er de optie "bonuskaart" en gaat het poortje ook open met de bonuskaart
En de bonnetjes zie ik toch in de app.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Met zo'n zelfscan kan je het bedrag van te voren controleren en heeft een bonnetje toch weinig nut.
Ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de bonnetjes zie ik toch in de app.
Al met al zijn we goed bezig voor het milieuquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, zowel bij NailQueen als bij mij is er de optie "bonuskaart" en gaat het poortje ook open met de bonuskaart
Bij mij ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dus wij mogen met het vliegtuig op vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Al met al zijn we goed bezig voor het milieu![]()
Hoi hoi hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus wij mogen met het vliegtuig op vakantie
Ik kies altijd Korte bon, want mijn telefoon met Bonuskaart wéér uit mijn tas pakken, is me teveel gedoequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
Is iedereen bezweken onder de hitte?
ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
Er werd hier nog even een nieuwe vloer in de keuken gezet. Tijdblok was tussen 12.00 en 18.00 uur. Gelukkig kwamen ze op 15.00 uur. Normaal heb ik wel wat dingen te doen met het wachten maar daar is het veel te warm voorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
Nee hoor, ik heb gewoon mijn leven geleefdquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
21 graden zonder regen, met de zon achter de wolken is zijn favoriete weer ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:41 schreef Arizona het volgende:
Trouwens ook nog wel een klassiek klagende Nederlander gesproken.
Ik was dus kleding aan het shoppen op de braderie, verzucht zo'n medewerker: T*ring wat is het heet. En even later, Mijn hemel wat is het vies plakweer. En dat zei hij best hard.
Ik, heel meelevend: Ja, het lijkt me best pittig om nu buiten te moeten werken.
Hij: Nou, regen is nóg erger!
Wat een geklaag. Je kan Strani wel uit Nederland halen maar Nederland niet uit Straniquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben de warmte zat
En ik ben de toeristen zat
Ik wil dat mensen gewoon doorrijden in het verkeer en niet midden op straat stil gaan staan om ergens een foto van te maken
Ik wil dat de supermarkten weer gewoon normaal rustig zijn
Oh Spanjaarden zijn minstens net zulke grote mopperaars hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat een geklaag. Je kan Strani wel uit Nederland halen maar Nederland niet uit Strani
Dat zou eigenlijk wel perfect zijn, toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:22 schreef Troel het volgende:
[..]
21 graden zonder regen, met de zon achter de wolken is zijn favoriete weer ofzo?
Ik vind een klein beetje zon eigenlijk helemaal niet verkeerd. Het liefst heb ik dat het in de ochtend net te fris of bijna warm genoeg om zonder jas te gaan. En dan dat je in een jurkje of een korte broek kan lopen zonder dat het koud is en zonder dat je de airco aan hoeft te slingeren ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk wel perfect zijn, toch?
Ik ben vooral de warmte zat.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
Ik ben de warmte zat
En ik ben de toeristen zat
Ik wil dat mensen gewoon doorrijden in het verkeer en niet midden op straat stil gaan staan om ergens een foto van te maken
Ik wil dat de supermarkten weer gewoon normaal rustig zijn
Een blauwe? Ik ben benieuwd, heb je een foto?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:38 schreef Arizona het volgende:
Ben verder even naar de braderie geweest en heb nog een leuk jurkje gekocht, met 70% kortingA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |