SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 34 (Inschrijving gesloten)
Maandvoorspelling augustus. (Inschrijving gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025! (Inschrijving gesloten)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:34 schreef SpeedyGJ het volgende: Hier nog geen 28 graden geworden, met dank aan de NO wind die lekker aanwezig is
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:38 schreef Evangelion het volgende:
Is klein beetje warm hier uheeey
Bekijk deze YouTube-video
Maar de nodige energie mist helaas, woensdag/donderdag wat meer kansen al wordt dit niet helemaal benut, pas vrijdag komt er meer cape in de lucht die mogelijk wel benut wordt, maar dan is het zaakje al gevlogen naar Duitsland zoals altijdquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:37 schreef 12Beaufort het volgende:
Ik zie veel onweersverklikkers in de lucht..
Helaas.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar de nodige energie mist helaas, woensdag/donderdag wat meer kansen al wordt dit niet helemaal benut, pas vrijdag komt er meer cape in de lucht die mogelijk wel benut wordt, maar dan is het zaakje al gevlogen naar Duitsland zoals altijd
Ja dat zou het wel afmakenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:02 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Helaas.
Was wel mooi geweest. Beetje onweer
Heerlijk de hele dag aan een strandje gehangen. Lekker bootje mee, sup mee...lekker in de zon liggen bakken en af en toe een plons.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:59 schreef INViCTuS het volgende:
Tropische ellende? Vandaag was verre van ellende.
Op de ene plek was het zweten geblazen, andere plek viel het juist meequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:59 schreef INViCTuS het volgende:
Tropische ellende? Vandaag was verre van ellende.
Geniet er inderdaad maar vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:36 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Heerlijk de hele dag aan een strandje gehangen. Lekker bootje mee, sup mee...lekker in de zon liggen bakken en af en toe een plons.
En zonet lekker gegeten en gedronken op een terras aan het water.
Gewoon een echte zomer topdag!
Hier was het al 31.1 graden. ( Rijen)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Op de ene plek was het zweten geblazen, andere plek viel het juist mee![]()
Maar morgen is wel andere koek hoor met 30+ graden en hoge vochtigheid!
[..]
Geniet er inderdaad maar van
Ik stond op punt van vertrekken maar kreeg regen en donkere luchten...ga morgen weer proberenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:36 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Heerlijk de hele dag aan een strandje gehangen. Lekker bootje mee, sup mee...lekker in de zon liggen bakken en af en toe een plons.
En zonet lekker gegeten en gedronken op een terras aan het water.
Gewoon een echte zomer topdag!
Maar er is helemaal geen regen, onweer of wat dan ook maarquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik stond op punt van vertrekken maar kreeg regen en donkere luchten...ga morgen weer proberen
Blijf proberen! Het is het dubbel en dwars waard :Uquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik stond op punt van vertrekken maar kreeg regen en donkere luchten...ga morgen weer proberen
Hier een heerlijke 21 graden en koelt vrij rap afquote:
Dat is goed te zien!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Flinke scheiding tussen noord en zuid deze avond.
Wel heerlijk om buiten te zitten nu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is goed te zien!
[ afbeelding ]
Hier wel jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel heerlijk om buiten te zitten nu.
Heb ik gemistquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier wel ja![]()
Vergeet straks als het donker is ook even naar de lucht te kijken
Ik ga vanavond/vannacht naar de weilanden, daar is het extra donker en dus nog meer genotquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik gemist
En ik ga absoluut niet naar binnen voorlopig om die reden
Hier nog 26+quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Inmiddels nog maar 20 graden, koelt echt heel snel af
Geniet er maar van, voor je het weer zitten we straks in de herfstquote:
Dan ga ik gewoon lekker op vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geniet er maar van, voor je het weer zitten we straks in de herfst
Moet ik volgend jaar ook maar doen, gewoon 1 week bouwvak en de andere 2 weken lekker op vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon lekker op vakantie
Ja veel wind staat er inderdaad niet meer nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:50 schreef LTVDK het volgende:
Staat ook echt 0 wind hier, dus kan ook niet even lekker doortochten
quote:Geachte mevrouw Van Leur,
Kunt u alstublieft ophouden met die donkerrode weerkaarten?
Ik zit naar het journaal te kijken en denk dat ik mijn testament moet opmaken…
maar als ik naar buiten stap, is het gewoon zomer.
In Spanje noemen ze dit “maandag”.
In Italië: “nog een dag om buiten te eten”.
In Griekenland: “trek iets luchtigers aan, Kostas”.
Maar hier in Nederland? Hier doen we alsof je zonder een dubbele laag factor 50 ter plekke in as verandert. Dat rood werkt als een rode lap op een klimaatstier.
En die stier staat met zijn vrouw inmiddels bij de bouwmarkt met trillende neusvleugels en een kar vol planken voor zijn ark.
Kijk, ik snap het: klimaat is ingewikkeld.
Zon, stromingen, opwellingen, aardkorstbewegingen…
En ergens daartussen loopt de mens, druk bezig zichzelf tot hoofdoorzaak uit te roepen.
Maar wie het hele plaatje wil zien, moet ook kijken naar de dingen die niét in het Achtuurjournaal passen.
Neem de zeespiegelstijging.
Om die wereldwijd 2,5 cm te verhogen, is 9,18 biljard liter water nodig.
Met het huidige ijsverlies doen we daar duizend jaar over. Zelfs met een scheutje extra smeltwater van Groenland hoeft u voorlopig geen zwemvest naar de supermarkt aan.
Toch worden we al decennia gewaarschuwd, vaak door mensen met een privéjet, zes huizen en een vakantieboot.
John Kerry zegt dat wij de bus moeten nemen, waarschijnlijk omdat er bij zijn tweede jacht geen parkeerplek is. Obama kocht een villa aan zee. En ook Timmermans schijnt erg ruim te wonen. Rob Jetten vertelt ons dat we minder moeten vliegen, maar is zelf de halve wereld rond geweest. En Jesse Klaver wenst ons in gedachten “vliegschaamte” toe, maar doet ons vervolgens vanuit Athene de groeten. Maar wij… wij moeten bang zijn voor “de stijgende zee”. Ik geloof dat ze dat hypocrisie noemen, maar misschien heet het tegenwoordig “klimaatleiderschap 2.0”.
Begrijp me goed: het klimaat verandert altijd. Soms wordt het warmer, soms kouder.
IJs groeit, ijs smelt. En ijs in het water laat de zeespiegel niet stijgen, vraag dat maar aan iedere gin-tonic-drinker.
Bovendien is de oceaanbodem niet statisch; die maakt ruimte als het moet. Daarom bestaan er troggen die meer water bevatten dan de halve Noordzee.
Dus, mevrouw Van Leur, een vriendelijk verzoek:
Minder paniekrood, meer zacht zongeel.
Of desnoods een geruststellend pastelgroen.
Dan kunnen we naar het weer kijken zonder het gevoel dat de Apocalyps gepland staat voor vrijdagmiddag.
Ik heb niet eens het telefoonnummer van bouwbedrijf Noach. En buiten dat, zijn zij nu natuurlijk ook gesloten vanwege de vakantie.
Met zonnige groet,
Ik kom er net achter dat het uit het noorden komt, en daar heb ik totaal geen zicht op vanaf m'n balkonquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond/vannacht naar de weilanden, daar is het extra donker en dus nog meer genot
Ik en mijn partner zijn benieuwd naar de reactiequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit ingezonden briefje doet het wel goed natuurlijk op dit topic.
[..]
[ link | afbeelding ]
Dat wordt de deur uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat het uit het noorden komt, en daar heb ik totaal geen zicht op vanaf m'n balkon
Dan niet.
Meld je maar ziek! Dit kun je toch niet laten gaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er moet morgen nog gewerkt worden helaas
Van die Spaanse avondwarmte zoals je die daar aan de costas ook hebt... het heeft wel iets.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is goed te zien!
[ afbeelding ]
Ja en daarvoor hoef je hier alleen in het zuiden te zijn, hoezo op vakantie naar xxxkm ver voor het mooie weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van die Spaanse avondwarmte zoals je die daar aan de costas ook hebt... het heeft wel iets.
Gewoon elke werkdag op rtl boulevardquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nu 'vallende sterren' spotten
Met wat extra, hèquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag maximumtemperatuur van 34.7 gemeten hier overigens.
Viel nog wel 'mee'. Had gedacht dat we door de 35 graden zouden breken.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Met wat extra, hè
Vandaag op herhaling.
En volgende week nog een paar dagen
Het extra door bebouwing e.d. merk je bij jou best veel van als je dat vergelijkt. Arcen had maar 32.4quote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Viel nog wel 'mee'. Had gedacht dat we door de 35 graden zouden breken.
Jep, helaas wel. Veel te warm,heb je niks aan. Doe er maar 10 graden af om te beginnen...
Maar Ell 33.9. Dat is ongeveer net zover als Arcen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het extra door bebouwing e.d. merk je bij jou best veel van als je dat vergelijkt. Arcen had maar 32.4
https://x.com/EdAldus/sta(...)GzGHh5Ky-dPgaAg&s=19
Volgende week waarschijnlijk ook nog wel aantal dertigers
Halen we welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:36 schreef Arcee het volgende:
Op weg naar een mogelijke landelijke hittegolf.
Op basis van max. temp. De Bilt.
11-08-2025 28.1
12-08-2025 31.0
Jep, dat gaat hard en veel harder dan gisteren.quote:
Zij hebben de warmste nacht van heel Nederland achter de rug, dit is ze gegund.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef heywoodu het volgende:
Wat heeft Zeeland goed gedaan om dit te verdienen?
[ afbeelding ]
@roos94 en blof opgevangenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dan hebben ze dit wel verdiend jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zij hebben de warmste nacht van heel Nederland achter de rug, dit is ze gegund.
Het effect is er wel op de luchtvochtigheid en de temperatuur, maar de zon staat inmiddels weer hoog genoeg om alles op te laten lossen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:53 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Kom maar paar km verder het land in
Nou bij ons in de ochtend wel..en zag er niet lekker uit binnen het strand maar vandaag is het wel genietenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar er is helemaal geen regen, onweer of wat dan ook maar![]()
![]()
Pics!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:56 schreef MissHobje het volgende:
Zeevlam nu incoming wijk aan zeeen ik ben voor bereid
Geef hier maar, beter dan deze horror tempsquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom blijf ik nog evenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geef hier maar, beter dan deze horror temps
Hij vergat Limburgquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dan hebben ze dit wel verdiend ja
Heel veel bidden doen ze daar. Voor 3 dingen:quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Strand is aan te bevelen voor mensen die de hitte zat zijn..lekker frissig nuquote:
Ooo ik zou wel willenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Strand is aan te bevelen voor mensen die de hitte zat zijn..lekker frissig nu
Het is een kleine h.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Heel veel bidden doen ze daar. Voor 3 dingen:
1. Om half 11 even een milde Zomertemperatuur zodat ene "Heywoodu" dat jaloers op Fok kan posten
2. Minder Duitsers
3. Hopen dat Blöf subiet stopt met het stelselmatig verkrachten van de Duitse evergreen "Frankfurt Oder" van Bosse.
Vandaag ben je blessed!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:45 schreef Haags het volgende:
Toch een pak koeler vandaag hier. Is ook niet eens heel erg zonnig of zo.
Hoeveel hectare heb je?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Moest net ff achterin de tuin zijn.. kom terug binnen helemaal naar de klote en bezweet al![]()
'Lekker weer' zeggen ze dan
Voorlopig blijft het zo. Voor je het weet ist weer 5 maanden herfst, jongenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Moest net ff achterin de tuin zijn.. kom terug binnen helemaal naar de klote en bezweet al![]()
Groot gelijk! Hier is het al niet meer te doen met dank aan de hoge vochtigheidquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Daarom blijf ik nog even![]()
Denk De Bilt ook aan het smelten is.
Wel cool dat binnen 5 minuten de temp van 28 naar iets van 18/19 ging..rete fris ineens
Edit: wordt alweer lichter en helderder. En stuk warmer ook
Kan ik zo weer een duik nemen![]()
Valt nog mee wat er wegging ( wijk aan zee) ik blijf nog lekker ff afkoelen hier, straks yerug naar de hitte.. heb net een dutje gedaanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:09 schreef Starhopper het volgende:
Lol! Zeevlam![]()
Mensen gaan van het strand af want het is nu ineens een graad of 20
![]()
Het is vandaag gewoon viesquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Midden in de vakantie ookquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Het enige wat ik wel geinig vind aan dit soort dagen is dat je buiten* zo'n wat onheilspellende stilte hebt hangen. In de verte ergens twee kinderen die wat aan het spelen zijn, maar verder...nou ja, stilte
Een dikke vijf graden minder warm en je hoort overal gewoon van alles, van spelende kinderen tot mensen die in de tuin aan het werk zijn en alles.
*Ja ik ben net buiten geweest, even opgeruimd in de tuin
Dat ook natuurlijk, maar begin juli had je dat ook toen het een paar dagen zo enorm warm wasquote:
Ja hier wel heiig, maar kan ook deels smog zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd wat dit vage weersverschijnsel precies is. Het lijkt wel alsof Het Kanaal een grote wolkenmachine is. Het vage is dat alle bewolking hoog is, dichterbij het oppervlak is er geen mist oid.
Nee, bekijk de satellietbeelden maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier wel heiig, maar kan ook deels smog zijn?
1.6 hectare rondom mijn huis. Moestuin is nog wat groter, maar ligt niet direct aan mijn perceel. En nog paar hectare bos buitenafquote:
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voorlopig blijft het zo. Voor je het weet ist weer 5 maanden herfst, jongen
Ja jeetje arme zon, gewoon cirrus bewolking op planeet aarde.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:40 schreef PSVCL het volgende:
Opnieuw een vreemde witte waas aan de hemel. Arme zon
Geen smog dit keer? of rook van de bosbranden uit Canada?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja jeetje arme zon, gewoon cirrus bewolking op planeet aarde.
Dit komt uit Spanjequote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen smog dit keer? of rook van de bosbranden uit Canada?![]()
Ik mis de oude tijden , toen we nog konden genieten van een strakke donkerblauwe lucht.
Wow! Dat het zo helder is komt niet vaak voorquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:23 schreef MissHobje het volgende:
Vanaf zee komt er langzaam weer een wolken massa binnengeslopen![]()
Nog even opdrogen en dan vind ik het ook wel welletjes..was er al heel vroeg ( 9). Geslaagde geniet dag! En het water is mega helder! Tot aan mijn middel kon ik nog de krabbetjes op de bodem zien![]()
Wel enorm veel blauwe kwallen en van die kompas kwallen en enorme grote ook! Brrr![]()
Op het strand ook overigens
De oude tijden ja, toen gewoon iedereen bij een licht laagje bewolking dacht "hey, een licht laagje bewolking".quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geen smog dit keer? of rook van de bosbranden uit Canada?![]()
Ik mis de oude tijden , toen we nog konden genieten van een strakke donkerblauwe lucht.
Moet zeggen dat het met de benauwdheid ook wel meevalt eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd wat dit vage weersverschijnsel precies is. Het lijkt wel alsof Het Kanaal een grote wolkenmachine is. Het vage is dat alle bewolking hoog is, dichterbij het oppervlak is er geen mist oid.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:09 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een hitte, was het maar winter
Daar hoor ik meer mensen over dat er veel kwallen op het strand zijn. Zullen ook vast van de zon willen genieten, tenminste als ze er isquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:23 schreef MissHobje het volgende:
Vanaf zee komt er langzaam weer een wolken massa binnengeslopen![]()
Nog even opdrogen en dan vind ik het ook wel welletjes..was er al heel vroeg ( 9). Geslaagde geniet dag! En het water is mega helder! Tot aan mijn middel kon ik nog de krabbetjes op de bodem zien![]()
Wel enorm veel blauwe kwallen en van die kompas kwallen en enorme grote ook! Brrr![]()
Op het strand ook overigens
Ja, en je kan wel zeggen dat ze dat niet mogen, maar dan ben je ook zo'n kwal.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar hoor ik meer mensen over dat er veel kwallen op het strand zijn. Zullen ook vast van de zon willen genieten, tenminste als ze er is
Het is ook nooit goed hequote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en je kan wel zeggen dat ze dat niet mogen, maar dan ben je ook zo'n kwal.
Winter kennen we hier nietquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:09 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een hitte, was het maar winter
Gezond etenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:18 schreef tesssssssss het volgende:
Survivalexpert Jo. ( die hoofdband moet ook)
[ tiktok ]
Dat heet een bierbuikquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:32 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Gezond eten
Heeft ie zn eigen pens gezien?
Milde winters kennen we dan wel weerquote:
We zitten al over de 33.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:48 schreef tesssssssss het volgende:
Hier in Rijen, van Gilze-rijen is het 31 graden, maar we gaan nog stijgen.
Live hitte | Vannacht mogelijk eerstequote:Vannacht mogelijk eerste officiële tropennacht in vijf jaar
Aankomende nacht wordt niet alleen een broeierige 'plaknacht', meldt Weeronline. Mogelijk krijgt Nederland na vijf jaar ook weer te maken met een officiële tropennacht. Daarvan wordt gesproken als het nergens onder de 20 graden is gedurende 24 uur.
Een landelijke tropennacht wordt in De Bilt gemeten, legt Donny de Koning van Weeronline uit. Het blijft dan 24 uur lang minstens 20 graden vanaf 2.00 uur 's nachts. "Dus weten we pas vrijdagochtend vroeg of het een tropennacht is."
2.00 uur wordt aangehouden omdat het KNMI werkt met de internationale standaardtijd UTC, legt De Koning uit. UTC is de opvolger van Greenwich Mean Time (GMT). Nederland loopt in de winter één uur voor op UTC, in de zomer twee uur. Daarom wordt er vanaf 2.00 uur gemeten.
Landelijke tropennachten zijn vrij zeldzaam, vertelt De Koning. De laatste keer was vijf jaar geleden: 12 augustus 2020. Sinds het begin van de metingen op De Bilt in 1901 zijn er tien tropennachten geweest. "Er hoeft in de nacht maar één opklaring te zijn waardoor het even afkoelt, en hij telt niet meer."
In Hupsel hebben ze de primeur. Hier in Twente zitten we er net 0,1 graad onder.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:03 schreef Jor_Dii het volgende:
We tikken de 34 graden aan inmiddels
Volgens Buienradar gaat het hier niet onder de 23 graden geraken vannacht.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:13 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Live hitte | Vannacht mogelijk eerste
tropennacht in vijf jaar https://www.nu.nl/binnenl(...)ht-in-vijf-jaar.html
"Vroeger noemden we dat gewoon een lekker avondje."quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:13 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Live hitte | Vannacht mogelijk eerste
tropennacht in vijf jaar https://www.nu.nl/binnenl(...)ht-in-vijf-jaar.html
IJsverkoop komt later op gang door hitte: 'Vrouwen bloot, handel dood' https://www.nu.nl/economi(...)oot-handel-dood.htmlquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens mij kun je de uitspraak "vrouwen bloot, handel dood" wel uit de kast halen momenteel.
Vriendin werkt in een fietsenzaak en daar was het gisteren in elk geval godsgruwelijk druk, dat snap ik dan ook nooit zo goedquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens mij kun je de uitspraak "vrouwen bloot, handel dood" wel uit de kast halen momenteel.
Nu geven ze nog net geen weeralarm afquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Vroeger noemden we dat gewoon een lekker avondje."
Hier is het echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het met de benauwdheid ook wel meevalt eigenlijk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens Buienradar gaat het hier niet onder de 23 graden geraken vannacht.
We hebben het wel erger meegemaakt, ik weet nog wel toen de wind midden in de nacht ineens aantrok en de temperatuur gelijk naar de 30 graden beukte als of het niks was. Heatburst dus, en moest dat gewoon een keer meemaken, heeft wel een indruk achtergelaten bij mijquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit geeft het Harmonie model
Echt, hoe komt zo'n nietszeggend flutartikel tot stand.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
IJsverkoop komt later op gang door hitte: 'Vrouwen bloot, handel dood' https://www.nu.nl/economi(...)oot-handel-dood.html
In 2019 toen het echt 40+ werd die dagen, zat ik half 3 nachts op mijn balkon en zag de thermometer nog 31 graden aan. Voelde ook echt warm aan. Was het binnen ook niet meer te koelen met ramen open en kleine mobiele airco.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We hebben het wel erger meegemaakt, ik weet nog wel toen de wind midden in de nacht ineens aantrok en de temperatuur gelijk naar de 30 graden beukte als of het niks was. Heatburst dus, en moest dat gewoon een keer meemaken, heeft wel een indruk achtergelaten bij mij
In het oosten valt het mee gelukkigquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het echt afschuwelijk.
Nou ja, of was, want ik heb rond 14:15 en 15:15 op m'n fiets gezeten, en ik had het idee dat het minder was dit tweede keer.
Het had natuurlijk ook kunnen gaan over de handel in komkommers.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Echt, hoe komt zo'n nietszeggend flutartikel tot stand.
Journalist ging een ijsje halen, bedacht dat ze een nog een bericht moest plaatsen vandaag, vraagt of het een beetje loopt?
Die eerste 40+ in Nederland was natuurlijk wel uniek, nu scheelde het dit jaar maar 1 graad tot de magische 40 graden, maar verbazend dat dit nog niet verder is geëscaleerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:55 schreef Momo het volgende:
[..]
In 2019 toen het echt 40+ werd die dagen, zat ik half 3 nachts op mijn balkon en zag de thermometer nog 31 graden aan. Voelde ook echt warm aan. Was het binnen ook niet meer te koelen met ramen open en kleine mobiele airco.
Ja echt zo prachtig en vooral nu wel reuze handig om de kwallen te ontwijken..verbaasde me ook over de vele krabbetjesquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow! Dat het zo helder is komt niet vaak voor
Ik was het alweer helemaal vergetenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die eerste 40+ in Nederland was natuurlijk wel uniek, nu scheelde het dit jaar maar 1 graad tot de magische 40 graden, maar verbazend dat dit nog niet verder is geëscaleerd.
Ja 30+ graden in de nacht is natuurlijk niet fijn, dan beter alles maar dichthouden
Omg! Jaloers!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja echt zo prachtig en vooral nu wel reuze handig om de kwallen te ontwijken..verbaasde me ook over de vele krabbetjesvaak heb je wel wat gecrunch als je de zee in loopt..nu had ik dat niet gelukkig.. zag ook een paar flinke platvissen voorbij schieten
Hahaha ik niet, zoiets ga je niet vergeten he!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was het alweer helemaal vergeten
Ik heb vandaag anders nog een zomerjurkje in de sale gekochtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Storing op radarquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Check die bui linksboven
[ afbeelding ]
Je ziet de bui hangen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Check die bui linksboven
[ afbeelding ]
Ik kwam precies op die dag terug van vakantie, dus ik heb er bijna niets van meegekregen. Behalve dan dat het 28 graden was in huis toen ik daar arriveerde.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hahaha ik niet, zoiets ga je niet vergeten he!
Dan had de noordzee nu 1000+mm/m2 extra water gehadquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Check die bui linksboven
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 34 (Inschrijving gesloten)
Maandvoorspelling augustus. (Inschrijving gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025! (Inschrijving gesloten)
We hebben 2 dagen 40+ gehad hier in Nederland, dat je beide dagen mist is wel balen zeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam precies op die dag terug van vakantie, dus ik heb er bijna niets van meegekregen. Behalve dan dat het 28 graden was in huis toen ik daar arriveerde.
Ligt eraan waar je zit. Ik gok ~33 voor hier morgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:51 schreef VacaLoca het volgende:
Buienradar.nl zegt 36 voor morgen, knmi App zegt 31. Zeg het maar.
Nee, dat weet ik nog welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We hebben 2 dagen 40+ gehad hier in Nederland, dat je beide dagen mist is wel balen zeg!
2 juli dit jaar in Maastrichtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik nog wel
Dit jaar 39 graden had ik het over.
Het waren bijna mijn laatste twee dagen geweest. Ik kreeg toen een hittestuwing. Best eng wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We hebben 2 dagen 40+ gehad hier in Nederland, dat je beide dagen mist is wel balen zeg!
Vooral vies plakkerigquote:
Naar Frankrijk gaanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:54 schreef Revanches het volgende:
Ik wil onweer morgen! Maar staat volgens mij niets in de kaarten voor het noordoosten.
Lekkere dauwpunten idd:quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:26 schreef DutchBlend het volgende:
De luchtvochtigheid loopt al lekker op buiten
Hier gelukkig niet, maar het is wel nog steeds 22 graden met hoge luchtvochtigheidquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:37 schreef heywoodu het volgende:
Ah, leuk, de zon is al een tijdje weg en het warmt weer op.
Hier was het 21 en op weg naar 20, nu is het 22+. Ik voel me flink in m'n zak gescheten, dit is niet normaalquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier gelukkig niet, maar het is wel nog steeds 22 graden met hoge luchtvochtigheid
Ja en dat kleine beetje wind dat er stond is ook alweer ingekaktquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier was het 21 en op weg naar 20, nu is het 22+. Ik voel me flink in m'n zak gescheten, dit is niet normaal
Echt he. Vanmiddag waaide het wel een beetje, maar ja, ik ga de boel niet door laten tochten bij 34 gradenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat kleine beetje wind dat er stond is ook alweer ingekakt
Niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he. Vanmiddag waaide het wel een beetje, maar ja, ik ga de boel niet door laten tochten bij 34 graden
Ik kom net uit zuid Duitsland/Bavaria. Wat een verschilquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Lekkere dauwpunten idd:
[ afbeelding ]
Laat dat onweer maar komen vannacht.hoop ik
Het contrast met gisteren is enorm. Dat was top. Dit is het typisch klamme Nederlandse warme weer met om een of andere reden altijd waardeloze nachten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:30 schreef Perrin het volgende:
Ja het is hier veeel klammer dan in een week geleden in Frankrijk. Daar nauwelijks gezweet maar het was er wel 5-10 graden warmer dan hier. Hier druipt het aan alle kanten.
Het had gewoon helder moeten blijven, dat was er veel meer uitstraling geweest waardoor het mooi kon afkoelen in de avond/nacht, dat kan zomaar 6 tot 8 graden schelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het contrast met gisteren is enorm. Dat was top. Dit is het typisch klamme Nederlandse warme weer met om een of andere reden altijd waardeloze nachten.
Onweer zou al veel goed maken, maar ook dat niet
Dat dichtsmeren zie je vaker inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het had gewoon helder moeten blijven, dat was er veel meer uitstraling geweest waardoor het mooi kon afkoelen in de avond/nacht, dat kan zomaar 6 tot 8 graden schelen.
Ja vreselijk klef, zelfs mijn was droogt nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit zijn de avonden/nachten waarin ik her Nederlandse klimaat vervloek. Dit gaat nergens over.
Vanmiddag is die wel droogquote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja vreselijk klef, zelfs mijn was droogt niet![]()
Net als de wintermaanden hierquote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit zijn de avonden/nachten waarin ik her Nederlandse klimaat vervloek. Dit gaat nergens over.
Vaak wel, zit je te hopen op winter, is het een keer twee dagen koud ofzo.quote:
Het is gewoon crimineel, wordt nog erger als het gaat regenen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Gadverdamme wat een smerige plakbende buiten
quote:High Temperature 22.9°C at 0:13
Low Temperature 22.2°C at 1:57
Of sneeuw, dan valt er wat en gelijk een warmtefront. Gelijk weer drap en sneeuw wegquote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vaak wel, zit je te hopen op winter, is het een keer twee dagen koud ofzo.
Luchtvochtigheid van 90-95% hier. En dat je zelfs met 21 graden al knaakquote:
Warme nazomer incoming 👻😈quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: laat die herfst maar komen!
Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat zeg ik al sinds pak 'm beet april.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: laat die herfst maar komen!
Als je het maar lang genoeg blijft roepen dan komt het vanzelf een keer uit!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zeg ik al sinds pak 'm beet april.
Op het eerste gezicht leek het me prima weer, totdat bleek dat het de minimumtemperatuur was waar ik naar zat te kijken ipv de maximaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
Meanwhile is de vakantievierende bleke Britten familie uit Newcastle hiernaast net aangekomen, met kleine kinderen. Waar het max eens een dagje 23 graden wordt in de zomer....
Kinderen zwaar hysterisch, en de ouders om 10 uur s'ochtends al aan het bier en de hele dag buiten en in de zon bakken natuurlijk.
En dan is dit de de voospelling voor de komende dagen hier:
[ afbeelding ]
.....have fun mates
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
Meanwhile is de vakantievierende bleke Britten familie uit Newcastle hiernaast net aangekomen, met kleine kinderen. Waar het max eens een dagje 23 graden wordt in de zomer....
Kinderen zwaar hysterisch, en de ouders om 10 uur s'ochtends al aan het bier en de hele dag buiten en in de zon bakken natuurlijk.
[ afbeelding ]
.....have fun mates
Nazomer tot eind oktober graag. 18-22 graden helemaal prima. Herfst is net zo vochtig als dat het nu isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Laat die herfst nog maar wachten. De komende weken wordt het nog gewoon lekker zomerweer. Dus niet zo benauwd als nu. Dat bestaat ook nog namelijk.
Gisterenavond wel heerlijk met de hogedrukspuit in de weer geweest op het terras. Daar is het prima weer voor.
Rode kreeften incomingquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
.....have fun mates
Vooruit, maar dan wel zo dat het 's nachts gewoon maximaal 7-8 graden is, zodat het ook een beetje lekker koel kan blijven in huisquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nazomer tot eind oktober graag. 18-22 graden helemaal prima. Herfst is net zo vochtig als dat het nu is
"Geniet er gewoon even van nu het nog kan."quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:28 schreef Evangelion het volgende:
Best heftig dat flaneren in Spanje
[ afbeelding ]
Spanje vraagt Europa om hulp bij natuurbranden
https://nos.nl/artikel/25(...)lp-bij-natuurbranden
Bij deze akkoordquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooruit, maar dan wel zo dat het 's nachts gewoon maximaal 7-8 graden is, zodat het ook een beetje lekker koel kan blijven in huis
Ik woon hier 10 van de 12 maanden per jaar met groot plezier hoor, maar inderdaad... waarom mensen vrijwillig hierheen willen komen in Augustus is mij ook een raadsel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:28 schreef Evangelion het volgende:
Best heftig dat flaneren in Spanje
[ afbeelding ]
Spanje vraagt Europa om hulp bij natuurbranden
https://nos.nl/artikel/25(...)lp-bij-natuurbranden
Heeft iemand in de buurt toevallig een sproeier aan gehad?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoop het..nu nl. Nog steeds niet en hangt buiten sinds gister
Nee niet aan deze kant van het huis mogelijk. Was gewoon zo klef.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft iemand in de buurt toevallig een sproeier aan gehad?
quote:
Haha, wtf weer, ongelooflijkquote:
Hier weer een graadje hoger dan een half uur geleden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, de buitentemperatuur donderflikkerstraalt zo snel in elkaar dat je zou denken dat er een flinke hoosbui over het meetstation trekt
Hier 6 graden lager. 5 van de 6 komen van één meetmoment, dus binnen 10 minuten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier weer een graadje hoger dan een half uur geleden.
De fuckquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier 6 graden lager. 5 van de 6 komen van één meetmoment, dus binnen 10 minuten.
Ja die zijn tegenwoordig net zo waardeloos.quote:
Mooi, afvlaggen maar en terug naar normaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:33 schreef INViCTuS het volgende:
De Bilt heeft z'n hittegolf te pakken
Morgen pasquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:33 schreef INViCTuS het volgende:
De Bilt heeft z'n hittegolf te pakken
Oja, morgen nog minimaal 25quote:
Ik zit bijna op de helft hoor, maar kan dat je paar weken achter loopt..quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:16 schreef RamboDirk het volgende:
Goddelijke zomer tot dusver. En dan zitten we pas begin augustus.
De bladeren en eikels beginnen alweer te vallen inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit bijna op de helft hoor, maar kan dat je paar weken achter loopt..
September en de eerste twee weken van oktober kun je tegenwoordig ook meerekenen als zomer.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit bijna op de helft hoor, maar kan dat je paar weken achter loopt..
Shitload aan eikels ook. Hangen er echt veel aan de bomenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De bladeren en eikels beginnen alweer te vallen inderdaad.
Deze week is gewoon hoogzomer. Beter dan een gedeelte van juli, ja. Al was het vandaag niet zo prettigquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch heb ik liever af en toe zo'n dag als vandaag er tussen dan dat kwakkelweertje van juli hoor. De zon schijnt, het is mooi weer! En deze temperatuur is nog prima te handelen, als het maar niet boven de 35 komt.
Aan de kust valt het eigenlijk nog best tegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Deze week is gewoon hoogzomer. Beter dan een gedeelte van juli, ja. Al was het vandaag niet zo prettig
Het is prima weer om lekker vrij te zijn en binnen sport te kijken inderdaad, dit is al dag drie op rijquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch heb ik liever af en toe zo'n dag als vandaag er tussen dan dat kwakkelweertje van juli hoor. De zon schijnt, het is mooi weer! En deze temperatuur is nog prima te handelen, als het maar niet boven de 35 komt.
Verkapte 'kijk mij eens vrij hebben'quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is prima weer om lekker vrij te zijn en binnen sport te kijken inderdaad, dit is al dag drie op rij
Net de ventilator er eens bij gepakt, om het nog wat lekkerder te maken.
Niet verkapt hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens vrij hebben'
TukTuk Patrol?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Pattay aan huis
@:Kukelecucktsju10
Tienerzoon die andere dingen onder het dekentje doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:18 schreef GarlandBriggs het volgende:
Het is hier nog bijna 33. Ik kom net terug van de winkel en mijn kinderen liggen onder een deken op de bank The Simpsons te kijken.
I...shit...you...not
Ik hoop dat het in januari 8-12 graden is. Ideaal om in de winter in te werkenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Blij als het januari is en een graad of 5 is.
Krokante stukjesquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tienerzoon die andere dingen onder het dekentje doet.
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
2 weken geleden in Oostenrijk nog 5 graden gehad. Koudee zelfs nog. Moet er nog niet aan denken dat weer standaard te hebben. 🥶🥶🥶🥶quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Afkoelingsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:34 schreef 12Beaufort het volgende:
De wind is hier gedraaid. Komt nu uit het westen.
-5quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Afkoelings![]()
![]()
![]()
![]()
Alles open gegooid, zalig!
Binnen 24.5 en buiten om en nabij de 30. Ik wacht nog wel ffquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Afkoelings![]()
![]()
![]()
![]()
Alles open gegooid, zalig!
Ook goed, als het maar minimaal 25 graden afkoelt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in januari 8-12 graden is. Ideaal om in de winter in te werken
Nederland is een open inrichting. @WheeledWarriorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nog een situatieschets. @:rambodirk
Ja,met een gemiddelde temperatuur overdag van 26 graden was het enorm fris in juliquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:37 schreef tralalala het volgende:
Dit is toch heerlijk na die vrieskou van juli. Genot
Beter als afgelopen nachtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:31 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig vannacht wel enigszins acceptable temperatuur.
Beter jaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat is het heerlijk! Beetje wind en benauwde weer is weer foetsie![]()
![]()
Er hingen nog net geen ijspegels aan de daken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja,met een gemiddelde temperatuur overdag van 26 graden was het enorm fris in juli![]()
Ik zag zelfs een husky voorbij lopenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er hingen nog net geen ijspegels aan de daken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |