Storing op radarquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Check die bui linksboven
[ afbeelding ]
Je ziet de bui hangen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Check die bui linksboven
[ afbeelding ]
Ik kwam precies op die dag terug van vakantie, dus ik heb er bijna niets van meegekregen. Behalve dan dat het 28 graden was in huis toen ik daar arriveerde.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hahaha ik niet, zoiets ga je niet vergeten he!
Dan had de noordzee nu 1000+mm/m2 extra water gehadquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Check die bui linksboven
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 39 (Inschrijven tot 22-9, 11:59)
Maandvoorspelling | September (Gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025
We hebben 2 dagen 40+ gehad hier in Nederland, dat je beide dagen mist is wel balen zeg!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam precies op die dag terug van vakantie, dus ik heb er bijna niets van meegekregen. Behalve dan dat het 28 graden was in huis toen ik daar arriveerde.
Ligt eraan waar je zit. Ik gok ~33 voor hier morgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:51 schreef VacaLoca het volgende:
Buienradar.nl zegt 36 voor morgen, knmi App zegt 31. Zeg het maar.
Nee, dat weet ik nog welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We hebben 2 dagen 40+ gehad hier in Nederland, dat je beide dagen mist is wel balen zeg!
2 juli dit jaar in Maastrichtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik nog wel
Dit jaar 39 graden had ik het over.
Het waren bijna mijn laatste twee dagen geweest. Ik kreeg toen een hittestuwing. Best eng wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We hebben 2 dagen 40+ gehad hier in Nederland, dat je beide dagen mist is wel balen zeg!
Vooral vies plakkerigquote:
Naar Frankrijk gaanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:54 schreef Revanches het volgende:
Ik wil onweer morgen! Maar staat volgens mij niets in de kaarten voor het noordoosten.
Lekkere dauwpunten idd:quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:26 schreef DutchBlend het volgende:
De luchtvochtigheid loopt al lekker op buiten
Hier gelukkig niet, maar het is wel nog steeds 22 graden met hoge luchtvochtigheidquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:37 schreef heywoodu het volgende:
Ah, leuk, de zon is al een tijdje weg en het warmt weer op.
Hier was het 21 en op weg naar 20, nu is het 22+. Ik voel me flink in m'n zak gescheten, dit is niet normaalquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier gelukkig niet, maar het is wel nog steeds 22 graden met hoge luchtvochtigheid
Ja en dat kleine beetje wind dat er stond is ook alweer ingekaktquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier was het 21 en op weg naar 20, nu is het 22+. Ik voel me flink in m'n zak gescheten, dit is niet normaal
Echt he. Vanmiddag waaide het wel een beetje, maar ja, ik ga de boel niet door laten tochten bij 34 gradenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat kleine beetje wind dat er stond is ook alweer ingekakt
Niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he. Vanmiddag waaide het wel een beetje, maar ja, ik ga de boel niet door laten tochten bij 34 graden
Ik kom net uit zuid Duitsland/Bavaria. Wat een verschilquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Lekkere dauwpunten idd:
[ afbeelding ]
Laat dat onweer maar komen vannacht.hoop ik
Het contrast met gisteren is enorm. Dat was top. Dit is het typisch klamme Nederlandse warme weer met om een of andere reden altijd waardeloze nachten.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:30 schreef Perrin het volgende:
Ja het is hier veeel klammer dan in een week geleden in Frankrijk. Daar nauwelijks gezweet maar het was er wel 5-10 graden warmer dan hier. Hier druipt het aan alle kanten.
Het had gewoon helder moeten blijven, dat was er veel meer uitstraling geweest waardoor het mooi kon afkoelen in de avond/nacht, dat kan zomaar 6 tot 8 graden schelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het contrast met gisteren is enorm. Dat was top. Dit is het typisch klamme Nederlandse warme weer met om een of andere reden altijd waardeloze nachten.
Onweer zou al veel goed maken, maar ook dat niet
Dat dichtsmeren zie je vaker inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het had gewoon helder moeten blijven, dat was er veel meer uitstraling geweest waardoor het mooi kon afkoelen in de avond/nacht, dat kan zomaar 6 tot 8 graden schelen.
Ja vreselijk klef, zelfs mijn was droogt nietquote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit zijn de avonden/nachten waarin ik her Nederlandse klimaat vervloek. Dit gaat nergens over.
Vanmiddag is die wel droogquote:Op donderdag 14 augustus 2025 01:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja vreselijk klef, zelfs mijn was droogt niet![]()
Net als de wintermaanden hierquote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit zijn de avonden/nachten waarin ik her Nederlandse klimaat vervloek. Dit gaat nergens over.
Vaak wel, zit je te hopen op winter, is het een keer twee dagen koud ofzo.quote:
Het is gewoon crimineel, wordt nog erger als het gaat regenen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Gadverdamme wat een smerige plakbende buiten
quote:High Temperature 22.9°C at 0:13
Low Temperature 22.2°C at 1:57
Of sneeuw, dan valt er wat en gelijk een warmtefront. Gelijk weer drap en sneeuw wegquote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vaak wel, zit je te hopen op winter, is het een keer twee dagen koud ofzo.
Luchtvochtigheid van 90-95% hier. En dat je zelfs met 21 graden al knaakquote:
Warme nazomer incoming 👻😈quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: laat die herfst maar komen!
Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat zeg ik al sinds pak 'm beet april.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: laat die herfst maar komen!
Als je het maar lang genoeg blijft roepen dan komt het vanzelf een keer uit!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zeg ik al sinds pak 'm beet april.
Op het eerste gezicht leek het me prima weer, totdat bleek dat het de minimumtemperatuur was waar ik naar zat te kijken ipv de maximaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
Meanwhile is de vakantievierende bleke Britten familie uit Newcastle hiernaast net aangekomen, met kleine kinderen. Waar het max eens een dagje 23 graden wordt in de zomer....
Kinderen zwaar hysterisch, en de ouders om 10 uur s'ochtends al aan het bier en de hele dag buiten en in de zon bakken natuurlijk.
En dan is dit de de voospelling voor de komende dagen hier:
[ afbeelding ]
.....have fun mates
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:08 schreef dick_laurent het volgende:
Meanwhile is de vakantievierende bleke Britten familie uit Newcastle hiernaast net aangekomen, met kleine kinderen. Waar het max eens een dagje 23 graden wordt in de zomer....
Kinderen zwaar hysterisch, en de ouders om 10 uur s'ochtends al aan het bier en de hele dag buiten en in de zon bakken natuurlijk.
En dan is dit de de voospelling voor de komende dagen hier:
[ afbeelding ]
.....have fun mates
Nazomer tot eind oktober graag. 18-22 graden helemaal prima. Herfst is net zo vochtig als dat het nu isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Laat die herfst nog maar wachten. De komende weken wordt het nog gewoon lekker zomerweer. Dus niet zo benauwd als nu. Dat bestaat ook nog namelijk.
Gisterenavond wel heerlijk met de hogedrukspuit in de weer geweest op het terras. Daar is het prima weer voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |