In Hupsel hebben ze de primeur. Hier in Twente zitten we er net 0,1 graad onder.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:03 schreef Jor_Dii het volgende:
We tikken de 34 graden aan inmiddels
Volgens Buienradar gaat het hier niet onder de 23 graden geraken vannacht.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:13 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Live hitte | Vannacht mogelijk eerste
tropennacht in vijf jaar https://www.nu.nl/binnenl(...)ht-in-vijf-jaar.html
"Vroeger noemden we dat gewoon een lekker avondje."quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:13 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Live hitte | Vannacht mogelijk eerste
tropennacht in vijf jaar https://www.nu.nl/binnenl(...)ht-in-vijf-jaar.html
IJsverkoop komt later op gang door hitte: 'Vrouwen bloot, handel dood' https://www.nu.nl/economi(...)oot-handel-dood.htmlquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens mij kun je de uitspraak "vrouwen bloot, handel dood" wel uit de kast halen momenteel.
Vriendin werkt in een fietsenzaak en daar was het gisteren in elk geval godsgruwelijk druk, dat snap ik dan ook nooit zo goedquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens mij kun je de uitspraak "vrouwen bloot, handel dood" wel uit de kast halen momenteel.
Nu geven ze nog net geen weeralarm afquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Vroeger noemden we dat gewoon een lekker avondje."
Hier is het echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het met de benauwdheid ook wel meevalt eigenlijk.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens Buienradar gaat het hier niet onder de 23 graden geraken vannacht.
We hebben het wel erger meegemaakt, ik weet nog wel toen de wind midden in de nacht ineens aantrok en de temperatuur gelijk naar de 30 graden beukte als of het niks was. Heatburst dus, en moest dat gewoon een keer meemaken, heeft wel een indruk achtergelaten bij mijquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:50 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit geeft het Harmonie model
Echt, hoe komt zo'n nietszeggend flutartikel tot stand.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
IJsverkoop komt later op gang door hitte: 'Vrouwen bloot, handel dood' https://www.nu.nl/economi(...)oot-handel-dood.html
In 2019 toen het echt 40+ werd die dagen, zat ik half 3 nachts op mijn balkon en zag de thermometer nog 31 graden aan. Voelde ook echt warm aan. Was het binnen ook niet meer te koelen met ramen open en kleine mobiele airco.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We hebben het wel erger meegemaakt, ik weet nog wel toen de wind midden in de nacht ineens aantrok en de temperatuur gelijk naar de 30 graden beukte als of het niks was. Heatburst dus, en moest dat gewoon een keer meemaken, heeft wel een indruk achtergelaten bij mij
In het oosten valt het mee gelukkigquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het echt afschuwelijk.
Nou ja, of was, want ik heb rond 14:15 en 15:15 op m'n fiets gezeten, en ik had het idee dat het minder was dit tweede keer.
Het had natuurlijk ook kunnen gaan over de handel in komkommers.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Echt, hoe komt zo'n nietszeggend flutartikel tot stand.
Journalist ging een ijsje halen, bedacht dat ze een nog een bericht moest plaatsen vandaag, vraagt of het een beetje loopt?
Die eerste 40+ in Nederland was natuurlijk wel uniek, nu scheelde het dit jaar maar 1 graad tot de magische 40 graden, maar verbazend dat dit nog niet verder is geėscaleerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:55 schreef Momo het volgende:
[..]
In 2019 toen het echt 40+ werd die dagen, zat ik half 3 nachts op mijn balkon en zag de thermometer nog 31 graden aan. Voelde ook echt warm aan. Was het binnen ook niet meer te koelen met ramen open en kleine mobiele airco.
Ja echt zo prachtig en vooral nu wel reuze handig om de kwallen te ontwijken..verbaasde me ook over de vele krabbetjesquote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow! Dat het zo helder is komt niet vaak voor
Ik was het alweer helemaal vergetenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die eerste 40+ in Nederland was natuurlijk wel uniek, nu scheelde het dit jaar maar 1 graad tot de magische 40 graden, maar verbazend dat dit nog niet verder is geėscaleerd.
Ja 30+ graden in de nacht is natuurlijk niet fijn, dan beter alles maar dichthouden
Omg! Jaloers!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja echt zo prachtig en vooral nu wel reuze handig om de kwallen te ontwijken..verbaasde me ook over de vele krabbetjesvaak heb je wel wat gecrunch als je de zee in loopt..nu had ik dat niet gelukkig.. zag ook een paar flinke platvissen voorbij schieten
Hahaha ik niet, zoiets ga je niet vergeten he!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was het alweer helemaal vergeten
Ik heb vandaag anders nog een zomerjurkje in de sale gekochtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |