Morgen pasquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:33 schreef INViCTuS het volgende:
De Bilt heeft z'n hittegolf te pakken
Oja, morgen nog minimaal 25quote:
Ik zit bijna op de helft hoor, maar kan dat je paar weken achter loopt..quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:16 schreef RamboDirk het volgende:
Goddelijke zomer tot dusver. En dan zitten we pas begin augustus.
De bladeren en eikels beginnen alweer te vallen inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit bijna op de helft hoor, maar kan dat je paar weken achter loopt..
September en de eerste twee weken van oktober kun je tegenwoordig ook meerekenen als zomer.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit bijna op de helft hoor, maar kan dat je paar weken achter loopt..
Shitload aan eikels ook. Hangen er echt veel aan de bomenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De bladeren en eikels beginnen alweer te vallen inderdaad.
Deze week is gewoon hoogzomer. Beter dan een gedeelte van juli, ja. Al was het vandaag niet zo prettigquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch heb ik liever af en toe zo'n dag als vandaag er tussen dan dat kwakkelweertje van juli hoor. De zon schijnt, het is mooi weer! En deze temperatuur is nog prima te handelen, als het maar niet boven de 35 komt.
Aan de kust valt het eigenlijk nog best tegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Deze week is gewoon hoogzomer. Beter dan een gedeelte van juli, ja. Al was het vandaag niet zo prettig
Het is prima weer om lekker vrij te zijn en binnen sport te kijken inderdaad, dit is al dag drie op rijquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch heb ik liever af en toe zo'n dag als vandaag er tussen dan dat kwakkelweertje van juli hoor. De zon schijnt, het is mooi weer! En deze temperatuur is nog prima te handelen, als het maar niet boven de 35 komt.
Verkapte 'kijk mij eens vrij hebben'quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is prima weer om lekker vrij te zijn en binnen sport te kijken inderdaad, dit is al dag drie op rij
Net de ventilator er eens bij gepakt, om het nog wat lekkerder te maken.
Niet verkapt hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens vrij hebben'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |