Morgen pasquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:33 schreef INViCTuS het volgende:
De Bilt heeft z'n hittegolf te pakken
Oja, morgen nog minimaal 25quote:
Ik zit bijna op de helft hoor, maar kan dat je paar weken achter loopt..quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:16 schreef RamboDirk het volgende:
Goddelijke zomer tot dusver. En dan zitten we pas begin augustus.
De bladeren en eikels beginnen alweer te vallen inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit bijna op de helft hoor, maar kan dat je paar weken achter loopt..
September en de eerste twee weken van oktober kun je tegenwoordig ook meerekenen als zomer.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit bijna op de helft hoor, maar kan dat je paar weken achter loopt..
Shitload aan eikels ook. Hangen er echt veel aan de bomenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De bladeren en eikels beginnen alweer te vallen inderdaad.
Deze week is gewoon hoogzomer. Beter dan een gedeelte van juli, ja. Al was het vandaag niet zo prettigquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch heb ik liever af en toe zo'n dag als vandaag er tussen dan dat kwakkelweertje van juli hoor. De zon schijnt, het is mooi weer! En deze temperatuur is nog prima te handelen, als het maar niet boven de 35 komt.
Aan de kust valt het eigenlijk nog best tegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Deze week is gewoon hoogzomer. Beter dan een gedeelte van juli, ja. Al was het vandaag niet zo prettig
Het is prima weer om lekker vrij te zijn en binnen sport te kijken inderdaad, dit is al dag drie op rijquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch heb ik liever af en toe zo'n dag als vandaag er tussen dan dat kwakkelweertje van juli hoor. De zon schijnt, het is mooi weer! En deze temperatuur is nog prima te handelen, als het maar niet boven de 35 komt.
Verkapte 'kijk mij eens vrij hebben'quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is prima weer om lekker vrij te zijn en binnen sport te kijken inderdaad, dit is al dag drie op rij
Net de ventilator er eens bij gepakt, om het nog wat lekkerder te maken.
Niet verkapt hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mij eens vrij hebben'
TukTuk Patrol?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Pattay aan huis
@:Kukelecucktsju10
Tienerzoon die andere dingen onder het dekentje doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:18 schreef GarlandBriggs het volgende:
Het is hier nog bijna 33. Ik kom net terug van de winkel en mijn kinderen liggen onder een deken op de bank The Simpsons te kijken.
I...shit...you...not
Ik hoop dat het in januari 8-12 graden is. Ideaal om in de winter in te werkenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Blij als het januari is en een graad of 5 is.
Krokante stukjesquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tienerzoon die andere dingen onder het dekentje doet.
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
2 weken geleden in Oostenrijk nog 5 graden gehad. Koudee zelfs nog. Moet er nog niet aan denken dat weer standaard te hebben. 🥶🥶🥶🥶quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Afkoelingsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:34 schreef 12Beaufort het volgende:
De wind is hier gedraaid. Komt nu uit het westen.
-5quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Afkoelings![]()
![]()
![]()
![]()
Alles open gegooid, zalig!
Binnen 24.5 en buiten om en nabij de 30. Ik wacht nog wel ffquote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Afkoelings![]()
![]()
![]()
![]()
Alles open gegooid, zalig!
Ook goed, als het maar minimaal 25 graden afkoelt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 18:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in januari 8-12 graden is. Ideaal om in de winter in te werken
Nederland is een open inrichting. @WheeledWarriorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nog een situatieschets. @:rambodirk
Ja,met een gemiddelde temperatuur overdag van 26 graden was het enorm fris in juliquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:37 schreef tralalala het volgende:
Dit is toch heerlijk na die vrieskou van juli. Genot
Beter als afgelopen nachtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:31 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig vannacht wel enigszins acceptable temperatuur.
Beter jaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat is het heerlijk! Beetje wind en benauwde weer is weer foetsie![]()
![]()
Er hingen nog net geen ijspegels aan de daken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja,met een gemiddelde temperatuur overdag van 26 graden was het enorm fris in juli![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |