Zij hebben de warmste nacht van heel Nederland achter de rug, dit is ze gegund.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef heywoodu het volgende:
Wat heeft Zeeland goed gedaan om dit te verdienen?
[ afbeelding ]
@roos94 en blof opgevangenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dan hebben ze dit wel verdiend jaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zij hebben de warmste nacht van heel Nederland achter de rug, dit is ze gegund.
Het effect is er wel op de luchtvochtigheid en de temperatuur, maar de zon staat inmiddels weer hoog genoeg om alles op te laten lossen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:53 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Kom maar paar km verder het land in
Nou bij ons in de ochtend wel..en zag er niet lekker uit binnen het strand maar vandaag is het wel genietenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar er is helemaal geen regen, onweer of wat dan ook maar![]()
![]()
Pics!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:56 schreef MissHobje het volgende:
Zeevlam nu incoming wijk aan zeeen ik ben voor bereid
Geef hier maar, beter dan deze horror tempsquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom blijf ik nog evenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geef hier maar, beter dan deze horror temps
Hij vergat Limburgquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dan hebben ze dit wel verdiend ja
Heel veel bidden doen ze daar. Voor 3 dingen:quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Strand is aan te bevelen voor mensen die de hitte zat zijn..lekker frissig nuquote:
Ooo ik zou wel willenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Strand is aan te bevelen voor mensen die de hitte zat zijn..lekker frissig nu
Het is een kleine h.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Heel veel bidden doen ze daar. Voor 3 dingen:
1. Om half 11 even een milde Zomertemperatuur zodat ene "Heywoodu" dat jaloers op Fok kan posten
2. Minder Duitsers
3. Hopen dat Blöf subiet stopt met het stelselmatig verkrachten van de Duitse evergreen "Frankfurt Oder" van Bosse.
Vandaag ben je blessed!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:45 schreef Haags het volgende:
Toch een pak koeler vandaag hier. Is ook niet eens heel erg zonnig of zo.
Hoeveel hectare heb je?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Moest net ff achterin de tuin zijn.. kom terug binnen helemaal naar de klote en bezweet al![]()
'Lekker weer' zeggen ze dan
Voorlopig blijft het zo. Voor je het weet ist weer 5 maanden herfst, jongenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Moest net ff achterin de tuin zijn.. kom terug binnen helemaal naar de klote en bezweet al![]()
Groot gelijk! Hier is het al niet meer te doen met dank aan de hoge vochtigheidquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Daarom blijf ik nog even![]()
Denk De Bilt ook aan het smelten is.
Wel cool dat binnen 5 minuten de temp van 28 naar iets van 18/19 ging..rete fris ineens
Edit: wordt alweer lichter en helderder. En stuk warmer ook
Kan ik zo weer een duik nemen![]()
Valt nog mee wat er wegging ( wijk aan zee) ik blijf nog lekker ff afkoelen hier, straks yerug naar de hitte.. heb net een dutje gedaanquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:09 schreef Starhopper het volgende:
Lol! Zeevlam![]()
Mensen gaan van het strand af want het is nu ineens een graad of 20
![]()
Het is vandaag gewoon viesquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Midden in de vakantie ookquote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Het enige wat ik wel geinig vind aan dit soort dagen is dat je buiten* zo'n wat onheilspellende stilte hebt hangen. In de verte ergens twee kinderen die wat aan het spelen zijn, maar verder...nou ja, stilte
Een dikke vijf graden minder warm en je hoort overal gewoon van alles, van spelende kinderen tot mensen die in de tuin aan het werk zijn en alles.
*Ja ik ben net buiten geweest, even opgeruimd in de tuin
Dat ook natuurlijk, maar begin juli had je dat ook toen het een paar dagen zo enorm warm wasquote:
Ja hier wel heiig, maar kan ook deels smog zijn?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd wat dit vage weersverschijnsel precies is. Het lijkt wel alsof Het Kanaal een grote wolkenmachine is. Het vage is dat alle bewolking hoog is, dichterbij het oppervlak is er geen mist oid.
Nee, bekijk de satellietbeelden maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier wel heiig, maar kan ook deels smog zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |