Eigenlijk best wel, net zo'n uilenkop. Ze valt iig niet op uiterlijk aantrekkelijke mannen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:41 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Silwia met haar ex, lijkt best op Ilya of niet dan?
Marianne werd door Rob en die andere vrouw gelijk buitenspel gezet en heel gemeen belachelijk gemaakt. Ik hoop dat dat mens ook snel een schop onder haar reet krijgt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:41 schreef freaky40 het volgende:
Ben afleveringen van afgelopen week aan het terug kijken, maar de aflevering van afgelopen maandag was wel weer een juweeltje met de nieuwe aanwinst van Daniel. Wat een typetje. Die Marianne bij Rob begint ook aardig in zich zelf te geloven. Eigenaardig wijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel leuk. Beetje leedvermaak kent geen kwaad. Het is een beetje een gekkie die vrouw.quote:Op zondag 10 augustus 2025 12:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Marianne werd door Rob en die andere vrouw gelijk buitenspel gezet en heel gemeen belachelijk gemaakt. Ik hoop dat dat mens ook snel een schop onder haar reet krijgt.
Een krokant jasje inmiddelsquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:28 schreef Soury het volgende:
Petra is ecologisch met haar kleding, gaat naar Amerika met een heel klein koffertje. Het adidas jasje hoeft ook niet in de koffer.
En zit later met diezelfde blote poten op een stoffen bank.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
Dick stapt ook gewoon in de auto met blote poten als ze op stap gaan. Apart allemaal
Maar het is toch niet normaal? Zeker in die jungle daar waar van alles over de grond kruipt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En zit later met diezelfde blote poten op een stoffen bank.
Beetje stoer de Tarzan uithangen in zijn resort ofso.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar het is toch niet normaal? Zeker in die jungle daar waar van alles over de grond kruipt.
Waarom stuurt hij ze niet gewoon beide naar huis?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:03 schreef Soury het volgende:
Poeh lekker sfeertje bij Daniel, viel wel op dat Shirley interesse toonde wat de bruiloft betreft en Renske weer met een onweer hoofd vertrok. Renske heel stoer een gesprek aangaan met Daniel maar wel janken voor de camera![]()
Daniel heeft duidelijk geen trek in dat negatieve, maar laat haar ook wel blijven
Ik denk sowieso dat Shirley nog even moet blijven programma technisch maar Renske had ik na een paar dagen al op de trein gezet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarom stuurt hij ze niet gewoon beide naar huis?
Renske is labiel en die Shirley is ook 10x niks..
En die Shirley al na een paar minuten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat Shirley nog even moet blijven programma technisch maar Renske had ik na een paar dagen al op de trein gezet.
Vorig seizoen stuurde die onverzorgde knakker in Frankrijk toch ook alle dames weg en zat hij daar even alleen. Ik zou het wel weten als ik hem was. Even rust van die rollercoaster met Renske en ijskoningin Shirley.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat Shirley nog even moet blijven programma technisch maar Renske had ik na een paar dagen al op de trein gezet.
Wat ik heb begrepen moeten ze minimaal 3 dagen blijven.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Vorig seizoen stuurde die onverzorgde knakker in Frankrijk toch ook alle dames weg en zat hij daar even alleen. Ik zou het wel weten als ik hem was. Even rust van die rollercoaster met Renske en ijskoningin Shirley.
Hmm nouja. Daar zit Renske al 2x overheen. Shirley misschien nog net niet?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen moeten ze minimaal 3 dagen blijven.
Ja knap van Danielquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Hmm nouja. Daar zit Renske al 2x overheen. Shirley misschien nog net niet?
Oh, die scene heb ik gemist, wel super grappig!quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:25 schreef Soury het volgende:
Haha een kat met kots neigingen bij dat shot met Ingrid en haar slijmballen die plots (na een niet zo subtiele hint) uit eigen beweging aan de schoonmaak gingen
Dat ze op het terras zitten. Och arme Rinus word helemaal weggedrukt. Ze luisteren niet eens naar hem, de hond is belangrijker en Eric die dierenvriend kuch, kunnen ze samen op het asfalt duiken om alle buurthonden te knuffelenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, die scene heb ik gemist, wel super grappig!
Advertentie geplaatst op 3 november 2022quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:29 schreef De_Melkboer het volgende:
Ilya heeft zijn auto te koop gezet:
https://www.marktplaats.n(...)cabriolet-1970-blauw
Sorry hoor, maar ik had ook de slappe lach gekregen en wie zegt dat ze niet al een kwartier serieus mee hadden gedaan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:55 schreef Donna het volgende:
Je kan toch wel even een kwartier serieus mee doen? Vond dat gehinnik van Lieske (met Pettttra) echt respectloos.
Ze zaten nog niet eens en het begon al. Kan me niet voorstellen dat ze een kwartier serieus mee gedaan hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik had ook de slappe lach gekregen en wie zegt dat ze niet al een kwartier serieus mee hadden gedaan?
Petra die zelf de clown uithangt verlangt ineens dat ze maar met haar steen gedoe moeten meegaan. Ik zou ook de slappe lach krijgen. Ze is plotseling serieus, nou jammer dan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:55 schreef Donna het volgende:
Je kan toch wel even een kwartier serieus mee doen? Vond dat gehinnik van Lieske (met Pettttra) echt respectloos.
Ok, dan. Maar als je al met stenen en viltstift aan komt zetten en daarover doet alsof je de toekomst kan voorspellen, kuch, ok. Potje rummikub is leuker.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze zaten nog niet eens en het begon al. Kan me niet voorstellen dat ze een kwartier serieus mee gedaan hebben.
Is het ook, maar Pettttra zei dat ze het wel leuk vindt. Geef het dan ook even een kans en ga niet zo zitten hinniken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, dan. Maar als je al met stenen en viltstift aan komt zetten en daarover doet alsof je de toekomst kan voorspellen, kuch, ok. Potje rummikub is leuker.
Ik heb eigenlijk niet zo op Petra gelet want ik vind haar echt dodelijk saai. Is het echt zo'n clown geweest?quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Petra die zelf de clown uithangt verlangt ineens dat ze maar met haar steen gedoe moeten meegaan. Ik zou ook de slappe lach krijgen. Ze is plotseling serieus, nou jammer dan.
Nou het is voor het eerst dat ik haar serieus zie, op het één op één gesprekje met Petttrrraa na dan.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo op Petra gelet want ik vind haar echt dodelijk saai. Is het echt zo'n clown geweest?
APK tot 31-12-2018. ????quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:29 schreef De_Melkboer het volgende:
Ilya heeft zijn auto te koop gezet:
https://www.marktplaats.n(...)cabriolet-1970-blauw
Ja bizar, er komen 3 mooie fatsoenlijke vrouwen waar ook qua innerlijk weinig mis mee lijkt van wat we te zien krijgen en die echt geïnteresseerd zijn, maar Dick voelt het allemaal niet. Zo komt die man echt nooit aan de vrouw,quote:
Die gleed er spontaan vanaf op het terras, die bril had er ook geen zin meer in.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:18 schreef golfer het volgende:
JP moet eens een keer die zonnebril van zijn kale voorhoofd afhalen.
Ik weet niet hoe oud Shirley is maar ze heeft wel een enorm afgeleefde kop. Verder wil ik haar nog wel even houden in het programma.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:28 schreef Bever_NL het volgende:
Shirley:
• Harde kop
• Passief agressief richting labiele Renske
• Only Fans <niche> xxx materiaal
• UK Moeder ...........Traveller?
Hoe is het mogelijk!quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:29 schreef golfer het volgende:
Dick vertrekt 's nachts in de jungle met blote poten en een paar shots verder heeft ie opeens laarzen aan?
Ja ik heb even teruggespoeldquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:29 schreef golfer het volgende:
Dick vertrekt 's nachts in de jungle met blote poten en een paar shots verder heeft ie opeens laarzen aan?
Mannen met landhuizen/kastelen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel, net zo'n uilenkop. Ze valt iig niet op uiterlijk aantrekkelijke mannen.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gleed er spontaan vanaf op het terras, die bril had er ook geen zin meer in.
Ik vind JP eigenlijk geen eigenwaarde hebben. Die flaneert met twee dames aan zijn arm alsof het dagelijkse kost is. Het maakt hem gewoon niks uit en is blijkbaar niet echt op zoek naar de liefde.quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:58 schreef Firuze60 het volgende:
Begrijp dat ook niet, ze loopt als een schoothondje achter die kwallebal aan. Waar is haar eigenwaarde gebleven?
Lees je een keer in wat er met een Karen word bedoelt daar strooi je regelmatig mee, Shirley is alles behalve dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:29 schreef freaky40 het volgende:
Die vreemde snoeshaan Arno was geen blijvertje bij Eveline, met dat rare infantiele prethoofd van hem. Ik vind die andere gast die op Bart Chabot lijkt, net zo'n ADHD'er. Wat een mannetje, dringt zich me ietwat te gretig op.
Die Eric bij Ingrid is wel een leuke gast, eindelijk een keer. Die andere die geweest zijn waren duidelijk niet haar type, dat kan deze Eric wel zijn als hij ook niet door krijgt dat ze liever een klusser zoekt dan liefde...Viel me op dat in deze aflevering vanavond Eric en Rinus dezelfde kleur outfits aan hadden, stak beter af op beeld zeker vond de productie dus moesten ze dat aantrekken blijkbaar.
JP is wel een proleet hè, wil zich graag omringen met mensen en wil graag veel eten. Beetje een act dit, maar dat blijkt ook wel aan de berichten die er over hem naar buiten komen. Die neemt het allemaal niet zo serieus. Toch maken dit soort types wel het seizoen.
Ik begrijp namelijk dat er nog al wat te doen is omtrent dit seizoen, men vind het te saai. Ik vind het ook wat minder dan de afgelopen jaren, maar de smaakmakers zitten dit seizoen niet zozeer tussen de B&B houders maar mee tussen de deelnemers die op date komen. Kijk maar naar die Shirley bij Daniel b.v., wat een harde smoel en dito voorkomen. Echt een tokkie 'Karen'. Ik heb het in deze wel te doen met Renske nu die juist het tegenovergestelde is. Maar goed, dat blijft natuurlijk ook wel een probleemgevalletje. Verder geven Ingrid maar ook een Petra dit seizoen wel wat meer kleur.
Ik ben het wel eens met Tina Nijkamp, die schrijft dat ze volgend seizoen het beter net als Winter vol Liefde, het Zomer vol Liefde kunnen noemen om zo ook de mogelijkheden te vergroten dat je niet alleen B&B houders krijgt wat het format weer wat betere deelnemers geeft en niet alleen B&B houders die hun toko willen promoten voor de verkoop.
Wellicht omdat hij weet dat er 1 nog mooiere vrouw komt?quote:Op maandag 11 augustus 2025 23:28 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja bizar, er komen 3 mooie fatsoenlijke vrouwen waar ook qua innerlijk weinig mis mee lijkt van wat we te zien krijgen en die echt geïnteresseerd zijn, maar Dick voelt het allemaal niet. Zo komt die man echt nooit aan de vrouw,
Dag 1, leuke meid, ziet er leuk uit. Ik heb er zin in.quote:
Die Fake Vonk begint echt op mijn zenuwen te werkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 11:33 schreef Blues het volgende:
Dick krijgt alleen een stijfje van kikkertjes & slangetjes
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die Fake Vonk begint echt op mijn zenuwen te werken
Ik hoef mij niet in te lezen en weet echt wel wat een Karen is en daar voldoet deze Shirley aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees je een keer in wat er met een Karen word bedoelt daar strooi je regelmatig mee, Shirley is alles behalve dat.
Saaiste deelnemer dit seizoen, en Rob eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Rob en ilya zijn saai die scenes skip ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Saaiste deelnemer dit seizoen, en Rob eigenlijk ook.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mwah, niet echtquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoef mij niet in te lezen en weet echt wel wat een Karen is en daar voldoet deze Shirley aan.
quote:Karen is een pejoratieve term die in de Verenigde Staten en andere Engelssprekende landen wordt gebruikt voor een blanke vrouw die zich disproportioneel bevoorrecht of veeleisend gedraagt. De term wordt tevens gebruikt voor vrouwen (of mannelijke Karens) die zelf problemen zoeken door zich bemoeizuchtig te gedragen of niet krijgen wat ze willen en dan vragen naar een leidinggevende of politie bellen veelal zonder reden.
Karen is het stereotype van een bevooroordeelde schreeuwerige bemoeizuchtige onuitstaanbare vrouw van middelbare leeftijd – vaak gezien met een gezet postuur, met een vlotte korte blonde coupe.
Nou ja, ze heeft al wel veel met de manager gesproken daarquote:
Fake Vonk!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vind de dates bij Ilya juist wel spraakmakend. Nu ook weer zo'n oostblok poppetje, ongetwijfeld onder de fillers en zulks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Rob en ilya zijn saai die scenes skip ik
Was ook meteen sprekend zo n dikke Duitse feldwebelquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:36 schreef golfer het volgende:
Kijken het nu terug.
JP op de moter met een soort Duitse soldatenhelm uit WO-2.
.........
Volgens mij heeft hij daar helemaal geen moeite mee. Lijkt mij ook best lastig dat vergelijken maar ja jeetje 53 jaar samen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:45 schreef golfer het volgende:
Bassie gaat voor het eerst voor een menu du jour en Magda heeft door hem allemaal flashbacks aan haar overleden Leen.
Lijkt mij lastig voor Bassie om steeds met een dooie man vergeleken te worden.
Stukje borderline.quote:
Maar haar haar blijft goed zitten! Ze krijgt wel een steeds vermoeiender uitdrukking, ja, ze gaat een beetje lijken op JP, die al zo'n frisse uistraling heeft, not..quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:00 schreef kibo het volgende:
Renate begint een verlopen kop te krijgen, die buikspreekpop smile wordt steeds krampachtiger
In 10(?) Dagen 20 flessen wijn en 150 kg aan tapas wegwerken gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:00 schreef kibo het volgende:
Renate begint een verlopen kop te krijgen, die buikspreekpop smile wordt steeds krampachtiger
Weer zo'n meid die praat alsof alles van te voren bedacht is, dat had die eerste ook alsof ze een boekje hebben gelezen. Er is weer geen lol of gewoon een onzinnig gesprek waar je een beetje kan prikken of gebbetjes maken. Pffff.... Zo niet spontaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:28 schreef golfer het volgende:
Moniek heeft veel meer behoefte aan fysiek contact dan Dick.
Aspergesoep kun je wel invriezen. Of aspergeragout.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:09 schreef Soury het volgende:
Rob van Magda is toch wel mijn favoriet hoor, heerlijke vent. "En die gast had zo'n berg asperges mee"
En eerlijk wat moet je met 7 kilo, invriezen is geen optie (dacht ik)
Ja dat wel maar dan moet je dus wel gelijk aan de slag, leuk klusje voor de nieuwe meneerquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aspergesoep kun je wel invriezen. Of aspergeragout.
utopia ken ik niet. Wat was dat voor programma?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:23 schreef freaky40 het volgende:
Die Eric is wel een sympathieke gast. Hij lijkt wat op Eric uit Utopia 2, maar dan de meer verzorgde versie er van. Een broer van hem.
Een real life soap en werd van 2014 t/m 2019 uitgezonden op SBS 6.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
utopia ken ik niet. Wat was dat voor programma?
En dan elke keer die Engelse woorden ertussendoor, ik krijg er een beetje Suus-vibe van. Nice, stoked, chill, sick.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Weer zo'n meid die praat alsof alles van te voren bedacht is, dat had die eerste ook alsof ze een boekje hebben gelezen. Er is weer geen lol of gewoon een onzinnig gesprek waar je een beetje kan prikken of gebbetjes maken. Pffff.... Zo niet spontaan.
Ja, behoorlijk cringe wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan elke keer die Engelse woorden ertussendoor, ik krijg er een beetje Suus-vibe van. Nice, stoked, chill, sick.
Ja inderdaad, alsof zijn menig de doorslag gaf, zo ongemakkelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
Lol die gozer bij Eveline die doet net alsof hij haar het zetje heeft gegeven met goed advies om naar haar zieke vader te gaan in Nederland. Alsof ze twijfels had om bij hem te blijven.
Mooi he, ik vind het zo'n mooie ventquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:52 schreef Soury het volgende:
Oh dan flikkert het lepeltje er niet inRob
Inderdaad. Echt, wat een onvolwassen kleuter, echt verschrikkelijk, dit soort mannen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
Lol die gozer bij Eveline die doet net alsof hij haar het zetje heeft gegeven met goed advies om naar haar zieke vader te gaan in Nederland. Alsof ze twijfels had om bij hem te blijven.
Gister ook "Wat kan mij het rotten waar hij woont, ik weet alles nu hoe de muren zijn, het trappenhuis"quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi he, ik vind het zo'n mooie vent
Tuinkabouterquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister ook "Wat kan mij het rotten waar hij woont, ik weet alles nu hoe de muren zijn, het trappenhuis"
Wat is dat toch met al die leuke Barten in B&B?quote:
Ik loop wat achter maar Cees is ook best wel een aantrekkelijke man. Oh foutje die bedoel ik helemaal niet een tijdje terug had hij een andere man over de vloer met lang haar.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Cees staat buiten al op Britt te wachten
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:05 schreef Soury het volgende:
Oei leuke man die Bart bij Evelien. Arie doet alsof hij de gastheer is. "Pak je koffertje even uit en kom dan wat drinken."
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop wat achter maar Cees is ook best wel een aantrekkelijke man.
Lekker relaxt en een goede kop.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop wat achter maar Cees is ook best wel een aantrekkelijke man.
Wat een lul, die Arie.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:05 schreef Soury het volgende:
Oei leuke man die Bart bij Evelien. Arie doet alsof hij de gastheer is. "Pak je koffertje even uit en kom dan wat drinken."
Ik vergis me met een andere vriend die hij over de vloer had. Heb mijn post al aangepastquote:
Ik hou niet van lang haarquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vergis me met een andere vriend die hij over de vloer had. Heb mijn post al aangepast
Hangt er vanaf.quote:
Terwijl Magda denk ik al besloten had om die tuinkabouter weg te sturen, dat had ze even stiekem moeten zeggenquote:
Ja oeps, dat zegt wel heel veel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:49 schreef golfer het volgende:
Margriet...oh Margot. Rob weet 3 minuten na het vertrek van haar de naam al niet meer.
quote:Die JP stuurt zijn vrouwen niet weg, die belt gewoon zijn vrienden om ze op te komen halen. Is ook een manier.
‘Zeg Kees, ik heb er hier eentje zitten, dat is er echt eentje voor jou. Blond haar, bumpers ervoor en ze staat mooi op het terras. Hoe laat kom je d’r halen? Uurtje of vier?’
Het begon allemaal tijdens de bbq op die afgelegen parkeerplaats. Toen had Britt al meer diepgaande gesprekken met Kees dan met JP. Is trouwens ook niet zo moeilijk, want JP heeft de diepgang van een garnaal in knoflookmarinade. En ook vanmiddag, tijdens zo’n typische maandagse lunch, hadden Kees en Britt het weer erg gezellig.
Eenmaal thuis is JP het zat en stormt hij de kamer van Britt binnen.
JP: ‘Wat ben je aan het doen?’
Britt: ‘Ehhh, niks.’
JP: ‘Waarom leg je dan snel je telefoon weg? Was je aan het appen?’
Britt: ‘Ehhhh’
JP: ‘Ik heb het gevoel dat jij iemand anders leuker vindt dan mij. Klopt dat?’
Britt: ‘Nou, niet leuker, maar we hebben wel diepere gesprekken.’
JP: ‘Je mag gerust zijn naam noemen hoor. Zeg het maar.’
Britt: ‘Met Kees ja.’
JP: ‘Kees ja. Mijn beste vriend. Wat denk je wel niet?’
Britt: ‘Ehhhh.’
JP: ‘Hele dagen met Kees lopen vozen, maar ’s ochtends wel mijn smoothies drinken.’
Britt: ‘Nou ehhh.’
JP: ‘En mijn jetsers opvreten. Mijn cava opzuipen. Vind je dat normaal?’
Britt: ‘Sorry, ehhh.’
JP: ‘Haha, geintje joh. Kan mij het schelen. Ga lekker met Kees. Is een topgozer.’
Britt: ‘Vind je het niet erg?’
JP: ‘Tuurlijk niet joh. Ik kan toch niet met drie vrouwen aan twee armen lopen.’
Twee minuten later kwamen JP en Britt samen bij Renate en Leonora. ‘We moeten jullie iets vertellen.’ Even leek het alsof ze hun huwelijksplannen gingen aankondigen, maar het werd een vertrek. Ze blijven wel vrienden. Dat wel. En Renate? Die is weer een stapje dichterbij. Denkt ze.
In Italië is Eveline ook vertrokken, al is dat maar tijdelijk. Het ging niet goed met haar vader en dat is toch een stuk belangrijker dan opruimen met Arie. Ondertussen komt single nummer vier eraan. Bart is financial planner en weet precies wat hij zoekt in een vrouw. Zijn lijst met afknappers is langer dan de klussenlijst bij Ingrid en als Eveline ook maar één boxje van Bart niet aantikt, stuurt Bart haar weg.
Ondertussen vangt Arie de nieuweling goed op en belt hij ook nog even met Eveline. ‘Ik mis je heel erg’, zegt Arie. ‘Ik mis mijn thuis ook’, zegt Eveline. Wat lief hè? Dat wederzijdse verlangen. En Bart? Die mist alleen zijn nagels. Die heeft de zelfverzekerde financial planner onderweg naar Italië allemaal opgevroten.
Als we vanuit Italië een stukje omhoog gaan en Oostenrijk doorkruisen, komen we bij Daniël in het altijd gezellige Tsjechië. En waar bij B&B-eigenaren JP, Ingrid en Illya de ene na de andere gast langskomt, lijkt het productieteam er lol in te hebben om Daniël eerst drie maanden met Renske en Shirley op te zadelen. Mijn respect voor die jongen groeit met de dag.
Vandaag ging ‘ie samen fietsen met Shirley. Al mag je trappen op een elektrische mountainbike eigenlijk geen fietsen noemen. Het gaat allemaal makkelijk met Shirley, maar er komt geen liefde bij kijken. Het is zakelijk. Een beetje zoals ik een zak konijnenvoer afreken bij de Welkoop. Makkelijk, zakelijk en zonder liefde.
Tijdens het ontbijt in de oergezellige ontbijtzaal bespraken ze de middagplannen: bloembakken vullen of waterballonnen gooien. En omdat de laatste optie de grootste kans op ruzie geeft, kozen ze voor de bloembakken. Dat mochten Shirley en Renske dan wel zonder Daniël doen, want die haalde zijn dikke vette Bentley Continental uit de garage om een stukje te toeren.
Het V8-monster is all black. Zwarte lak, zwart interieur, zwarte velgen. Shirley raakte er zo van in de war, dat ze spontaan samen met Renske bloembakken ging vullen. IN GOEDE SFEER. Ik herhaal: IN GOEDE SFEER. Het moet echt niet gekker worden. Ik weet niet wat er in dat meisje haar hoofd omgaat. Heel raar.
Als Daniël terugkomt heeft Renske een verrassing. Ze lokt hem met een fles prosecco de steiger op waar hij een envelop mag/moet openmaken. Daar zit een briefje in: ‘Deze gekke meid heeft iets heel gaafs gepland voor ons tweeën.’ Het was iets met een luchtballon, maar ik bleef even hangen bij ‘deze gekke meid’. Vrouwen die zichzelf een gekke meid noemen… Ik vind daar wat van.
Genoeg over Tsjechië, deze gekke jongen gaat door naar Magda. Gisteren leerden we Gène kennen. Hij spreekt Frans, kan koken en weet alles. Zo op het eerste gezicht dus een flinke concurrent voor Bassie, al moet dat Limburgse gemompel niet de hele dag doorgaan, want daar houdt Magda niet van. En er zit nog een meevaller aan te komen voor publiekslieveling Bassie, want de kookkunsten van Gène blijken vies tegen te vallen.
De asperges werden te papperig en hij deed alles in de verkeerde volgorde. Je kunt niet zomaar beginnen. Iedereen die een beetje kookt, weet dat. En dat klopt. Ik wil mezelf niet al te veel op de borst kloppen, maar bij mij gaat het altijd goed. Ik druk bij onze airfryer op de sync-knop en dan zijn laatje 1 (met patat) en laatje 2 (met kroketten) precies tegelijk klaar. Hier in Vaassen sta ik dan ook bekend als The Dutch Gordon Ramsey, maar ik loop daar liever niet zo mee te koop.
Ondertussen heeft Bassie het wel gehad. Hij trekt dat niet, al die andere mannen. In het meest gunstige geval gaat Gène gauw, maar dan komen er weer nieuwe mannen. Misschien komt ‘ie weer terug als die andere gasten opgerot zijn. Tot die tijd mag Magda het uitzoeken met deze en gene. ‘Sterkte meissie.’ En weg wassie, die Bassie. Hij kon het zelfs niet meer opbrengen om de tuinkabouter een klein handje te geven.
Poeh hé. Bijltjesdag vandaag of niet? Britt weg, Bassie weg, Barts nagels weg. Gelukkig hebben we Margot nog. Onze steady rots in de branding bij Rob in Frankrijk. Dat het uitzonderlijk goed zit tussen die twee, blijkt wel als dochter Mikki ook meegaat naar de markt. Want als je twijfels hebt, doe je zoiets natuurlijk niet.
Ze hebben het hartstikke gezellig met z’n drietjes en ook dochter Mikki denkt dat Margot een uitstekende partner kan zijn voor Rob. Dat is wel een selfie waard. Die foto kan dan mooi op het Insta-kanaal van Mikki. Of Snapchat of TikTok of KitKat. Geen idee waar die jongelui tegenwoordig hun foto’s plaatsen. En hij kan natuurlijk op de schouw bij Rob thuis. Misschien vinden ze op de markt een fotolijstje in de vorm van een hartje.
Toen Margot eenmaal thuis aan Rob vroeg hoe hij erin staat, ging bij mij de televisie kapot. Ik heb het antwoord van Rob dus niet meegekregen. Maar ach, dat hoeft ook niet. Ik had al genoeg gezien. Als er één stel is waarvan ik honderd procent overtuigd ben, dan is het dit stel. Rob en Margot. Ik denk ook dat Rob alle andere vrouwen afbelt. Wat. Een. Succesverhaal.
Tot morgen! Als mijn tv het dan weer doet, gaan we ongetwijfeld verder met het sprookjesverhaal van Rob en Margreet. Ehhh Margot. Pardon.
Heeft jouw B&B-kijkmaatje geen Facebook? Deze columns staan ook op www.rickevers.nl.
En dan als tuinkabouter ook nog uitgebreid gaan vertellen over het paddenstoelenclubje waar je bij zit.quote:
Type introverte muurbloem die totaal niet voor zichzelf opkomt of de aandacht opeist.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:04 schreef Soury het volgende:
Renate wordt elke aflevering ouder. Ik denk dat ze even op een sapkuurtje moet. Ze houdt wel de moed er in, JP ziet haar inmiddels als personeel.
Oh ja LOL die link had ik niet gelegd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En dan als tuinkabouter ook nog uitgebreid gaan vertellen over het paddenstoelenclubje waar je bij zit.
Ja helemaal dat, ze gaat waarschijnlijk als één na laatste naar huis. Ze is het duizend dingen doekje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 00:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Type introverte muurbloem die totaal niet voor zichzelf opkomt of de aandacht opeist.
Afwachtend ook, maar er wel trots op is dat ze de 1e is/was en dat ze er 'nog is'.
Soort misplaatste triomf of zo.
Ik denk juist dat Renate JP heel erg leuk vindt, en haar kansen hoog inschat omdat ze er al vanaf het begin zit, maar JP is een amoebe die niemand naar huis durft te sturen, hij wacht tot de vrouwen vanzelf vertrekken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb ook wel het idee dat Renate daar steeds meer gewoon een lekkere vakantie zit te houden en zelf eigenlijk al wel klaar is met die gladde JP. Ze wordt steeds bruiner, ziet er steeds vermoeider uit 'smorgens (lekker het dorp in 's avonds?). Het kan haar niet echt veel schelen volgens mij wat er verder allemaal gebeurt.
Beter dan JP, maar ja....quote:
Dat is al gauw natuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:19 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Beter dan JP, maar ja....
Er zijn maar heel weinig 50-plussers bij wie lang haar goed staat.quote:
Ik denk ik laat iemand anders hem inkoppenquote:
Ze ziet er goed uit? <52 jaar, clubmanager fitnesscentrum> Het 'wijnen' iedere lunch, diner en de daarnaast aaneenschakelende serie van events, begint zich toch wel snel af te tekenen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:41 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ze is niet de moeilijkste .. voor haar leeftijd ziet ze er goed uit.
Premium artikel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:39 schreef AnneX het volgende:
Quote:…” ‘B&B Vol Liefde’ onthult een pijnlijk probleem: veel mannen willen het verhaal van een vrouw niet horen
In het programma B&B Vol liefde viel het nogal op: heteromannen stellen weinig vragen aan vrouwen. Trouwe kijker Philip Huff, zelf ook niet zo’n vragensteller, vraagt zich af hoe dat komt.…”
Duidelijke analyse. Bron: https://www.trouw.nl/tijd(...)niet-horen~bd4fef56/
Ik denk dat Renate een lieve vrouw is en ze kan heel wat beter krijgen dan die JP, maar door al die gezellige feestjes ziet ze er inmiddels ut als een te vaak uitgewrongen vaatdoekje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:41 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Gezien de berichten die ik allemaal las over Renate bij jp, ik vind Renate tot nu toe de leukste van die vrouwen die voorbij zijn gekomen bij JP, alleen jammer dat Renate niet in ziet dat ze beter kan krijgen dan JP... Ik geloof wel dat het echt leuke dame is, gewoon lekker aan het werk maar ook ook leuk voor andere dingen. Ze is niet de moeilijkste .. voor haar leeftijd ziet ze er goed uit.
Kan het verhaal niet lezen, maar ik denk dat als een man echt interesse in een vrouw heeft, hij wel vragen stelt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:39 schreef AnneX het volgende:
Quote:…” ‘B&B Vol Liefde’ onthult een pijnlijk probleem: veel mannen willen het verhaal van een vrouw niet horen
In het programma B&B Vol liefde viel het nogal op: heteromannen stellen weinig vragen aan vrouwen. Trouwe kijker Philip Huff, zelf ook niet zo’n vragensteller, vraagt zich af hoe dat komt.…”
Net als JPquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate een lieve vrouw is en ze kan heel water beter krijgen dan die JP, maar door al die gezellige feestjes ziet ze er inmiddels ut als een te vaak uitgewrongen vatdoekje.
Ik kan het artikel helaas niet lezen, maar begrijp het wel. Ben zelf een vrouw maar kan me vaak verbazen hoe vrouwen toch kunnen blijven praten en kletsen, ook bij vriendinnen. Alles moet gezegd worden en meestal gaat het nergens over.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:39 schreef AnneX het volgende:
Boh, die Renate houdt haar kaken altijd zo stijf op elkaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate een lieve vrouw is en ze kan heel water beter krijgen dan die JP, maar door al die gezellige feestjes ziet ze er inmiddels ut als een te vaak uitgewrongen vatdoekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Geen pijpmondje neequote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Boh, die Renate houdt haar kaken altijd zo stijf op elkaar.
De eerste met wie ze een klik heeft, duidelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Eveline vindt Bart helemaal leuk, "misschien wel liefde op het eerste gezicht" en Arie ziet groen van jaloezie.
En Illya roddelt er meteen lekker op los, niet zo netjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
Silwia heeft vlindertjes in haar buikjeIllya trapt er met beide benen in. Hij vond Karina leuk met de nadruk op vond. Denk toch dat zij een betere keus is.
Bart is tenminste een vent na al die watjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:35 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
De eerste met wie ze een klik heeft, duidelijk.
Arie is toch ook een kontenkruiper, daar zit zij niet op te wachten. Wel een mannetje hoor die Bart strak in het pak en de lakquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Eveline vindt Bart helemaal leuk, "misschien wel liefde op het eerste gezicht" en Arie ziet groen van jaloezie.
Ik vind Bar wel een gladde hoor, praatjesmaker die nogal vol is van zichzelf, maar ik vind het wel mooi om te zien hoe ziek Arie er van isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Arie is toch ook een kontenkruiper, daar zit zij niet op te wachten. Wel een mannetje hoor die Bart strak in het pak en de lak
Ze noemt zijn Bently een pooierbakquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:41 schreef casita het volgende:
gadverdamme Renske met der pleurisboerinnekop.
Hotel met 40 kamers daar hebben ze geen druppel sjampooooo.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Renske wurmt zich letterlijk tussen Shirley en Daniel in met de smoes shampoo (ze had ook kunnen vragen om het mee te nemen) Ze is dus niet op de hoogte van het exit gesprek met Shirley.
Daniel vond het ook niet grappig, waarom laat hij haar blijven?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze noemt zijn Bently een pooierbakMinpuntje voor Renske.
Jij trapt er ook in, Renske had waarschijnlijk geen shampoo nodig, maar wilde zich er tussen proppen in die Bentley.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:43 schreef casita het volgende:
[..]
Hotel met 40 kamers daar hebben ze geen druppel sjampooooo.
Ik denk dat ze tv maakt, en even wachten op nr.3quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daniel vond het ook niet grappig, waarom laat hij haar blijven?
Volgens mij was het Worstjes Op Mijn Borstjes van Ria Valk.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:44 schreef Soury het volgende:
Wat was dat voor muziekje bij het entree van Carmen? Iets van een kinderprogramma ofzo, daar ben ik niet zo mee bekend maar klonk kermisachtig.
Nee die ken ik wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij was het Worstjes Op Mijn Borstjes van Ria Valk.
Wel lachen hoe die dochter op haar reageertquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Carmen doet wel even hakkenvraagt aan de dochter van Rob of haar haar echt is
En hij komt weer aanzetten met een half afgevreten appeltaart die die samen met die vorige vrouw had gemaakt.quote:
Ohh ik ben daar nu pas, "Je bent knapper dan Karina véél knapper" tering wat een lul zegquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Illya roddelt er meteen lekker op los, niet zo netjes.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh ik ben daar nu pas, "Je bent knapper dan Karina véél knapper" tering wat een lul zeg
Tweedehands appeltaart, is wel lekker duurzaam!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En hij komt weer aanzetten met een half afgevreten appeltaart die die samen met die vorige vrouw had gemaakt.
Die eerste ging ook twee weken meequote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:20 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Tweedehands appeltaart, is wel lekker duurzaam!
Was een tarte tatin.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En hij komt weer aanzetten met een half afgevreten appeltaart die die samen met die vorige vrouw had gemaakt.
Omgekeerde appeltaart.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Iets met appel en deeg uit plastic.
Ja dat is een minpuntje.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, haha, dat weet ik, alleen hij maakte het deeg niet zelf, dat kwam uit plastic.
Nou ja beter dat Carmen die er gelijk in gooit dat ze niet kan koken en bakken. Hoe overleven die mensen in godsnaam. Vind het ook zo dom overkomen "nou ik laat water nog aanbranden hihihi"quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Absoluut, als je gaat zitten pochen dat je zo van bakken houdt.
Carmen overdreef, iedereen kan een ei bakken, maar ze wilde niet een keukenprinses voorstellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja beter dat Carmen die er gelijk in gooit dat ze niet kan koken en bakken. Hoe overleven die mensen in godsnaam. Vind het ook zo dom overkomen "nou ik laat water nog aanbranden hihihi"
Zeg dat dan, het is niet handig zo'n binnenkomer in een B&B. Ze schakelt zichzelf uit binnen 5 minuten. Maar volgens mij kijkt dochter ook wat sceptischquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Carmen overdreef, iedereen kan een ei bakken, maar ze wilde niet een keukenprinses voorstellen.
Arie verderci.quote:
Ze sleepte iig geen hutkoffer mee, klein weekendtasje..quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:53 schreef golfer het volgende:
Rob tegen Carmen:"Ik vind het leuk dat je gekomen bent."
Ik verwachtte daarna: " En je kunt nu wel weer weg gaan". Maar dat kwam (nog) niet...
Ik denk dat hij er al niet zo'n trek in had om op het dak te klimmen, die ladder was ook niet helemaal uitgeschoven. Maar de poging was erquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:55 schreef Battlecruiser het volgende:
Gene en Magda weten blijkbaar allebei niet hoe je een schuifladder uitzet. Het schuifdeel lieten ze aan de binnenkant zitten, wat het in- en uitschuiven een hachelijke ondernemeing maakt en het staat ook nog eens heel gevaarlijk op zo’n verkeerd gebruikte ladder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfel toch wel een beetje aan Bart hoor, Evelien is wel gelijk hoteldebotel. Ik moet het nog maar zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:03 schreef Bever_NL het volgende:
Eveline zegt dat ze verliefd is op Bart.
Of ze echt verliefd is of niet, doet er eigenlijk niet toe, want het is een fantastische reden voor haar om die trieste clown Arie naar huis te sturen.
Als iemand zichzelf dit seizoen kansen toe-eigende die er niet waren, dan zou Arie deze trofee met glans winnen.
Ja ik kan niet wachten tot hij ermee gaat gooien dat doen apen wel meer, hoe langer ik naar Dick kijk hoe meer die op die junglebeesten gaat lijken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:13 schreef Bever_NL het volgende:
Dick grijnst altijd met een blik naar de dames alsof hij poep ruikt.
Ik vind hem eng, die blik in zijn ogen en die grijns. Te veel met apen omgegaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:13 schreef Bever_NL het volgende:
Dick grijnst altijd met een blik naar de dames alsof hij poep ruikt.
LOLquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:37 schreef casita het volgende:
[..]
Ja ik kan niet wachten tot hij ermee gaat gooien dat doen apen wel meer, hoe langer ik naar Dick kijk hoe meer die op die junglebeesten gaat lijken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:37 schreef casita het volgende:
[..]
Ja ik kan niet wachten tot hij ermee gaat gooien dat doen apen wel meer, hoe langer ik naar Dick kijk hoe meer die op die junglebeesten gaat lijken.
Eveline is op z’n zachtst gezegd een tikkeltje hypocriet. Waar ze kandidaat 1 na 2-3 dagen verweet lichte kriebels te hebben (want dat zou zij nooit hebben zo snel) stampt ze nu moeiteloos Arie eruit nadat ze na een half dagje met Bart finaal uit d’r pumps sopt en verliefd is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:03 schreef Bever_NL het volgende:
Eveline zegt dat ze verliefd is op Bart.
Of ze echt verliefd is of niet, doet er eigenlijk niet toe, want het is een fantastische reden voor haar om eindelijk die trieste clown Arie naar huis te sturen.
Als iemand zichzelf dit seizoen kansen toe-eigende die er niet waren, dan zou Arie deze trofee met glans winnen.
Arie tegen Eveline bij afscheid: " Je moet echt gelukkig worden hoor" Eveline: "Ja ..ga nu maar, Arie"
Tja, zowel Eveline als Bart zijn totaal niet mijn types, maar het is wel duidelijk dat ze met Bart veel meer een klik heeft dan met de eerdere mannen. Dat ze niet vederci tegen Arie heeft gezegd, lag vooral aan het feit dat er verder nog niemand was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eveline is op z’n zachtst gezegd een tikkeltje hypocriet. Waar ze kandidaat 1 na 2-3 dagen verweet lichte kriebels te hebben (want dat zou zij nooit hebben zo snel) stampt ze nu moeiteloos Arie eruit nadat ze na een half dagje met Bart finaal uit d’r pumps sopt en verliefd is.
En dat gewoon zeggen voor de camera, terwijl ze het vreemd vond dat kandidaat 1 (Rob) zonder 6/7 wijn achter z’n kiezen na 2/3 dagen zei dat ie kriebels voelde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:45 schreef DKUp het volgende:
Eveline al helemaal verliefd na een halve dag
gohquote:
Ik wil niet fatshamen maar mannen met een redelijk slank postuur en dan een buikje vind ik echt niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:01 schreef Bever_NL het volgende:
Rob zou ook de zwijgzame doodgraver van het Pyrenees dorp kunnen zijn. Hij heeft weinig woorden nodig en gaat gelijk aan het 'graven'.
In z'n vrije tijd bakt hij graag appeltaart, maar heeft te weinig feeling met z'n omgeving dat het af en toe wat veel wordt of ook iets anders mag zijn.
Ik snap niet wat al die vrouwen in hem zien, afgezien van het feit dat hij er fysiek voor z'n leeftijd goed uitziet.
Misschien denken sommige dat er achter z'n 'rust' een diepere betekenis / laag schuilt, maar ik vrees dat het gewoon een zwart gat is. Z'n twee ex-en kunnen dat waarschijnlijk beamen maar houden zich er wijselijk buiten.
Zoals je met gijzelingen het 'Stockholm syndroom' hebt, zo heb je met dit soort programma's, het 'hoofprijs' syndroom. Al is de zelfbenoemde hoofdprijs in werkelijkheid nog zo'n onaantrekkelijk persoon, iedere kandidaat wilt hem of haar winnen.
Ja ik vind Karine steeds leuker worden.quote:
Dick zal de sparkle wel weer niet voelenquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:30 schreef Soury het volgende:
Oh.. dat is een mooie dame voor Dick, en ze wil lol maken, nou hehe eindelijk.
Ik denk dat zij niet gelijk zo serieus is en diepgang wilquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dick zal de sparkle wel weer niet voelen
Ik heb het gevoel dat Dick helemaal niets wil.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat zij niet gelijk zo serieus is en diepgang wil
Hij wil vuurwerk op het 1e gezicht. Een sprookje.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Dick helemaal niets wil.
Nee dat viel mij ook opquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:53 schreef Magica het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat sylwia in het Nederlands in haar dagboek schrijft?
Ik ben getje voorzichtigquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:53 schreef Magica het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat sylwia in het Nederlands in haar dagboek schrijft?
Maar Illya vind Sylwia veel leuker.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
Ja ik vind Karine steeds leuker worden.
Je bent nog niet klaar met kijken?quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:53 schreef golfer het volgende:
Bart en Eveline hebben het wel erg leuk met elkaar.
Wacht maar tot je de pasta carbonara zietquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:53 schreef golfer het volgende:
Bart en Eveline hebben het wel erg leuk met elkaar.
Volgens mij heeft hij nogal een eisenpakketquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Dick helemaal niets wil.
Ja omdat het begon te regenen toch?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Is Eveline nou zo teleurgesteld omdat Bart die bloembak niet heeft afgemaakt?
Nee. Ik heb het opgenomen en kijk het nu terug. Ben nu bij het afscheid van Carmen van Rob op de schommels.quote:
Ik vind het niet zo heel raar dat hij zich niet nat wil laten regelen, maar Eveline heeft scheurtjes nu.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja omdat het begon te regenen toch?
Nog net geen kwijlende schildpad.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:13 schreef golfer het volgende:
Illya genoot van het uitzicht op de strakke broekjes van de dames bij het gymnen.
Haha. Hij heeft geen idee van wat pasta carbonara is.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Wacht maar tot je de pasta carbonara ziet
WTF hoe durft hij dat zo te noemen, en de saus uit een potjequote:Op maandag 18 augustus 2025 21:59 schreef Deisyy het volgende:
@:soury die "pasta carbonara"
Daar moesten " " om![]()
Waren dagvlinders, en het was niet een stortbui ofzo. Hij heeft zich gewoon verkeken op dat tuintje met die rotsbodem.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo heel raar dat hij zich niet nat wil laten regelen, maar Eveline heeft scheurtjes nu.
Nee ik vind dat logisch, maar ik haat regen. Snap Eveline haar reactie daarop dus ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo heel raar dat hij zich niet nat wil laten regelen, maar Eveline heeft scheurtjes nu.
Ik snap dat wel, alsof iemand er al een hapje van heeft genomen. Had dan wat besteld en voor haar meegenomen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:18 schreef golfer het volgende:
Petra wil geen leftovers en gooit het de prullenbak in.
Ja, dat vond ik ook wel un bietjse skier. Maar goed, Petra kan ik ook niet luchten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, alsof iemand er al een hapje van heeft genomen. Had dan wat besteld en voor haar meegenomen.
Leftovers prima maar voor jezelf.
Gast Petra is een 'wannabe' Lesbo.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Mooi hoe Petttrra de omhelzing van Petra ontweek. Petra die in week één ala Monroe de trap afkwam
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:56 schreef Blues het volgende:
Die bewaar ik even voor bij de koffie morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik denk dat heel NL dezelfde voorspelling deed toen Renske de ballonvaart cadeau gafquote:Renske is kansloos vanaf het begin, maar wordt tot nu toe gespaard door Daniël, die druk, druk, druk is met het verbouwen van zijn foeilelijke B&B. Het is vintage B&B vol liefde. Renske heeft een ballonvaart georganiseerd. De kijkers, wij, weten nu al: dat wordt huilend aan de mand hangen en schreeuwen: “Zeg dat je van je houdt, anders laat ik los!”
Klopt. In de echte zitten de volgende ingrediënten:quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Overigens maakt Eveline zelf ook niet de echte carbonara. Ze zegt daar gaat alleen ei in en spek en een beetje panna (room). Op dat laatste staat in Italië dus ook de doodstraf als je dat er in doet.
Het materiaal waarmee hij moest werken (de schop) hielp ook niet echt mee. Maar hij had zich inderdaad ook duidelijk verkeken op die klus. Ben benieuwd of hij het nog af kan (of mag) maken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Waren dagvlinders, en het was niet een stortbui ofzo. Hij heeft zich gewoon verkeken op dat tuintje met die rotsbodem.
Het is wel een tegenvaller als je carbonara verwacht, en er ging wel héél veel zooi in. Plus was de pasta zelf ook al gevuld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:52 schreef Battlecruiser het volgende:
Maar is dat nou zo erg bij Eveline om dat Italiaanse voedselautisme een beetje te doorbreken? Een beetje variatie in het eten maakt het juist leuk. En dan noemt hij het gewoon niet meer carbonara maar varionara.
Gewoon zo'n frame zwembad in een kuil gezetquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
Ik zie nu pas dat zwembad bij Dick goed, een zwembad waar je niet in kan zwemmen maar een grote badkuip.
Ah. Terwijl een zwembad daar wel fijn zou zijn. Of je moet elke keer in die cola plas willen met beestjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Gewoon zo'n frame zwembad in een kuil gezet
Dick zwemt wel graag tussen de bloedzuigers denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah. Terwijl een zwembad daar wel fijn zou zijn. Of je moet elke keer in die cola plas willen met beestjes
Niet erg volwassen nee. Illya is net een verliefde puber, zal wel anders zijn als Karine weg is. Heeft Silwia niks meer om de loef af te steken en zit ze met hem opgescheept.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Bet wel onbeschoft gedrag aan tafel van Illya en Sylwia.
Je hoorde heel Italië zich gewoon omdraaien in hun graf.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de pasta carbonara ziet
Heel erg. Sowieso reageert ie ineens raar vind ik, hij vond Karine leuk, komt Silwia en dan gaat ie Karine een beetje af zitten kraken tegenover haar, niet echt chique.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Bet wel onbeschoft gedrag aan tafel van Illya en Sylwia.
Dat kan ook best wel opbreken in een relatie omdat sommige dingen dan niet goed overkomen of verkeerd. Waarom zit die Sylwia altijd met haar jas aan binnen? Omdat ze dan snel weg kan ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heel erg. Sowieso reageert ie ineens raar vind ik, hij vond Karine leuk, komt Silwia en dan gaat ie Karine een beetje af zitten kraken tegenover haar, niet echt chique.
Vind het ergens ook wel ironisch dat hij een Nederlandse vrouw zoekt, omdat zijn Frans niet voldoende is om goeie gesprekken te voeren en dan verliefd wordt (zo komt t over iig) op een vrouw die niet heel goed Nederlands spreekt (geen oordeel over overigens, ze is prima te verstaan, maar denk dat diepgaande gesprekken dan best lastig kunnen zijn)
Ze kan de kapstok niet vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ook best wel opbreken in een relatie omdat sommige dingen dan niet goed overkomen of verkeerd. Waarom zit die Sylwia altijd met haar jas aan binnen? Omdat ze dan snel weg kan ofzo
Verlegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:57 schreef Soury het volgende:
Nou Illya denkt er gelijk op te duiken nu. Maar ja Syllie is nog een beetje verlegen (m.a.w. even afstand houden)
Dat denk ik dus juist niet. Die geilt op de auto en het huis maar niet met haar mossel op die Zeeuw.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:14 schreef kibo het volgende:
[..]
Verlegen![]()
Dat is een attitude tov de setting van het programma.
Ze is zo geil als boter.
Ik denk dat Karine een winst heeft geboekt. Mooie leuke en intelligente vrouw, die krijgt genoeg aandacht na dit B&B avontuur.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:19 schreef Blues het volgende:
Eens met Rick hierboven..dat Karine op een volwassen vrouw haar 'verlies' neemt
Ach vroeger zaten wij als kind zo op schoot.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:56 schreef Soury het volgende:
Vind het altijd zo raar als je hond je zo lief is om het beestje los in de auto te vervoeren. Even flink remmen en die hond vliegt de auto door.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach vroeger zaten wij als kind zo op schoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |